quote:Inderdaad. Nja ze wordt ooit wel blauwOp zaterdag 30 oktober 2010 15:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Helaas is ze het niet geworden bij R&P.
quote:Mijn internet viel uit toen ik ermee bezig was. Al gefixt.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:40 schreef maickeltje het volgende:
[..]
dit nog niet kunnen en dan mod worden?
quote:Hmm ik denk juist van welOp zaterdag 30 oktober 2010 15:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
2. En dat wil ik zo houden, dus moderatorschap zit eraan niet in.
quote:Ikke? Ja klopt... als pasen en pinksteren op één dag vallenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind jou ook heel leuk PD en ik heb er alle vertrouwen in dat het ooit gebeuren gaat. Ooit.
quote:Ze mag maar 1 uur computeren dus dat heeft geen zin.. ze kan alleen op haar iphone namelijk ..Op zaterdag 30 oktober 2010 15:58 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Zeg Poem, waar kennen we Krentenbol. ook al weer van?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Mijn internet viel uit toen ik ermee bezig was. Al gefixt.
quote:Jammer is het inderdaad, als het me niks kon schelen wilde ik het niet echt, maar ik weet zeker dat Daniel1976 beter is voor R&P, hij is langer user en heeft gewoon meer levenservaring voor zo'n zwaar subforum.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:58 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Mijn stem heb je.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:57 schreef Snaavel het volgende:
Kennen jullie die snaavel gast?
Die zou best wel eens een goede moderator kunnen zijn..
Je hebt het niet van mij hoor
quote:Gelukkig niet.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:53 schreef -Datdus- het volgende:
Man ik sta er niet tussen, gemiste kans hoor.
quote:Dat zou toch wel meevallen?Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef MYV het volgende:
Maar als modje kan je nooit meer baggeren he, en dan kijk je echt neer op iedereen enzo.
Zou ik niet willen
quote:Mod wel, maar niet in ONZOp zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef MYV het volgende:
Maar als modje kan je nooit meer baggeren he, en dan kijk je echt neer op iedereen enzo.
Zou ik niet willen
quote:Jawel Ludo baggert veel en wormpje af en toeOp zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef MYV het volgende:
Zou ik niet willen
quote:Is dat niet die user die geband is, vorig jaar of zoiets? Ik herinner me nog iets vaags eroverOp zaterdag 30 oktober 2010 16:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg Poem, waar kennen we Krentenbol. ook al weer van?
Ja dat gaat vanzelfquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hee niet m'n notes bekijken hè.
Je bent nog maar 2 maanden actief..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:03 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Is dat niet die user die geband is, vorig jaar of zoiets? Ik herinner me nog iets vaags erover
Ehm? Let op je woorden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel Ludo baggert veel en wormpje af en toe
Ik kan ermee levenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef MYV het volgende:
Zou ik niet willen
Ik zit er langerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:03 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Je bent nog maar 2 maanden actief..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |