quote:Ik vond alleen dat kraamverband zo in de weg zitten, het is zo dik!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:54 schreef Orea het volgende:
[..]
Hier had ik echt baad bij het: meteen gaan zitten op een harde ondergrond. Ik weet mijn blik nog precies toen de vlos en andere ervaringsdeskundigen het zeiden!had zoiets van: euh, even.. jullie weten hoeveel zéér dit doet?
Maar het werkt!Zo snel mogelijk, regelmatig op een harde ondergrond gaan zitten houdt de zwelling tegen en daardoor de pijn (spanning)... dus dat is wel een tip om mee te geven.. In eerste instantie niet de fijnste, maar het werkt wel
quote:Sure! (maar is dat een jongetje of meisje
quote:pfew gelukkig vat je het goed op
quote:Zoals ik net aangeef was het in ons geval juist heel erg prettig dat Martijn 4 weken thuis was, daarom pleit ik ook vóór een verlening naar 2 weken. Ik denk ook dat dat minder belastend is voor collega's dan nog langer het verlof van een vrouwelijke collega op te moeten vangenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:10 schreef pessie het volgende:
Ik ben er zelf eigenlijk meer voor vrouwen langer verlof te geven omdat ik vaak zie dat beginnen met werken het einde betekent van de bv. In een land waarin we eigenlijk willen dat kinderen een half jaar bv krijgen zou dat beter haalbaar worden.
En een tramtunnel van ik-weet-niet-hoeveel-miljoen gaat ook boven mijn verstand. 1 van de problemen binnen civieltechnische werken is meestal ook de manier van aanbesteden. Dan wordt het aanbesteedt voor bv 1 miljoen, maar na de aanbesteding verandert de opdrachtgever (bv overheid) iets zodat het 2 miljoen gaat kosten. En vervolgens de schuld geven aan de aannemer. Maar das niet relevant binnen dit topic. Ik stem voor 4 a 5 dagen vaderschapsverlof. Ik denk dat als mannen 2 weken vaderschapsverlof krijgen ze alsnog 2 a 3 weken vakantie opnemen, dan is een werkgever een werknemer gedurende 5 weken kwijt, das best veel.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:36 schreef Fannetje het volgende:
Neve is een meisje Rocka!
Vroeg iemand in het vorige topic om een stuk placenta? Ik heb nog wel wat voor je in de aanbieding, maar dan moet je het wel even uit mijn baarmoeder halen..
Ik las trouwens dat de meest voorkomende klachten bij een achterblijvend stuk placenta, naast buikpijn en bloedverlies, stemmingswisselingen en een niet op gang komende borstvoeding zijn. Nou, check en dubbelcheck.
Had ik over dit onderwerp Martijn laatst niet op de radio gehoord? over het feit dat hij vond dat alle mannen 2 weken op moesten kunnen nemen aan verlof? (was een Martijn P. )quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik net aangeef was het in ons geval juist heel erg prettig dat Martijn 4 weken thuis was, daarom pleit ik ook vóór een verlening naar 2 weken. Ik denk ook dat dat minder belastend is voor collega's dan nog langer het verlof van een vrouwelijke collega op te moeten vangenMijn baas is mij nu 20 weken kwijt geweest als we er standaard 4 weken bij zouden krijgen zouden dat toch echt 24 weken geworden zijn, wat dat betreft is het dus lood om oud ijzer....
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:26 schreef mijsje het volgende:
[..]
Had ik over dit onderwerp Martijn laatst niet op de radio gehoord? over het feit dat hij vond dat alle mannen 2 weken op moesten kunnen nemen aan verlof? (was een Martijn P. )
Nee, dat zie ik nu inderdaad niet meer zitten. Maar ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren hoor, dat zou ik vreemd vinden, zo'n 7,5 week na de bevallingquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:26 schreef mijsje het volgende:
echt waardeloos ja... ik hoop dat dat allemaal gauw over is als het stukje placenta eruit is genomen... (op de borstvoeding na dan, ik neem tenminste aan dat je niet meer borstvoeding gaat geven als het wel nog op gang zou komen...)
ik zat in de auto, en hoorde hem aangekondigd worden... ik dacht meteen: dat is de man/vriend (weet ik eigenlijk niet eensquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook echt als heel prettig ervaren dat hij er was die eerste weken.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik nu inderdaad niet meer zitten. Maar ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren hoor, dat zou ik vreemd vinden, zo'n 7,5 week na de bevallingMaar je weet maar nooit natuurlijk.
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben niet getrouwd met Martijn...
Been there, done that got the divorcepapers...
dat wist ik inderdaad, dat je die hebt... ik kan me dan voorstellen dat nog een keer niet zo heel aantrekkelijk is...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben niet getrouwd met Martijn...
Been there, done that got the divorcepapers...
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:11 schreef flugeltje het volgende:
Willem rolt van buik naar rug!
En toen ik Martijn vroeg of hij het filmpje effe wilde uploaden kreeg ik dit
Goed punt, maar ik ben nu ook zo tevreden...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |