abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88200323
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Novemberkindjes zijn ook heel leuk, echt.... :Y
Novemberkindjes zijn natuurlijk het allerleukst! Al zijn decemberschepsels ook niet onaardig. :7 Maar dat wens ik je niet toe.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 1 november 2010 @ 09:26:59 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88200329
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Suzanna het volgende:
Nee, mijn jongste (Julia) werd met precies 41 weken en een dag geboren ;) (en de andere twee met 39 weken en 38,6 ...
Die van jou worden steeds later geboren? :o
Of was de eerste met 39 weken en de tweede met 38,6?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88200342
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die van jou worden steeds later geboren? :o
Dat wil ik dus niet horen, he?

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 01-11-2010 09:33:37 ]
pi_88200349
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, dat gevoel kan ik me goed voorstellen. Ik ben tussendoor maar 5 maanden niet zwanger geweest.
:o
Verliep de eerste zwangerschap zo makkelijk of vergat je door het hele kindgeluk dat het eigenlijk best wel heel zwaar was?
Of welke andere optie dan ook natuurlijk..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 1 november 2010 @ 09:30:56 #105
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88200413
jeetje Claudia en Huup ik was me dr helemaal niet bewust van dat jullie inmiddels alweer zoooo lang zwanger zijn.. straks gewoon echt beide 2 van die mooie kleine kindjes.. O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 1 november 2010 @ 09:32:16 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88200449
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, dat gevoel kan ik me goed voorstellen. Ik ben tussendoor maar 5 maanden niet zwanger geweest. Bovendien heb ik hier de eerste drie maanden niet meegepost, dus ik was ook ineens al behoorlijk zwanger toen ik me meldde.

Het voelde indertijd niet zo sterk alsof ik alweer heel snel zwanger was. Ja, wel snel, maar ik was echt klaar voor een tweede. Achteraf vind ik het best een maf idee dat er maar 5 maanden tussen de zwangerschappen zit. Dat ik er alweer zo snel klaar voor was!

35 weken, mooie termijn! Echt zo'n 'stilte voor de storm'-fase.
Dat scheelt idd ook, dat je al heel ver zwanger (weer) binnenkwam, maar ik heb vorig jaar zo meegeleefd met de bevalling van Ivan, al was het alleen maar omdat hij een dag na mijn zoon jarig is.... oh, en ik realiseer me nu net dat ik vorig jaar op B. z'n verjaardag een positieve test had, dus eigenlijk was Ivan de eerste geboorte die ik hier als zwangere "meemaakte".

Maar je bent ook gewoon maar heel kort niet zwanger geweest, en het heeft denk ik ook wel zo z'n voordelen, de kinderen zo snel na elkaar :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88200464
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:27 schreef Vanyel het volgende:

:o
Verliep de eerste zwangerschap zo makkelijk of vergat je door het hele kindgeluk dat het eigenlijk best wel heel zwaar was?
Of welke andere optie dan ook natuurlijk..
Ik vond de eerste zwangerschap zelfs helemaal niet leuk. :+ Het kwam gewoon echt door Ivan zelf. Ik had wel verwacht dat ik een kindje leuk zou vinden, maar ik was er niet op voorbereid dat ik het zo leuk zou vinden! En Ivan was en is heel makkelijk, dat scheelt ook.

De rottige eerste zwangerschap heeft er denk ik juist aan bijgedragen dat ik snel nog een keer wilde. Laten we er dan maar meteen vanaf zijn, zeg maar. Ik geloof dat mefke ook zoiets heeft.

Veel mensen hebben me trouwens gewaarschuwd dat het erg zwaar zou zijn, een zwangerschap en een baby/dreumes hebben. Ivan maakt het leven voor mij helemaal niet zwaarder. Natuurlijk is optillen wel wat zwaar, maar dat is ook zwaar als je niet zwanger bent (hij zit al over de 11 kg). En hij oefent nu veel met lopen aan de hand en die houding is voor mij niet zo prettig. Maar we hebben het ontzettend gezellig samen. Ik zorg dat ik overdag genoeg rust neem, hij speelt dan lekker voor zichzelf en intussen trappelt z'n zusje er lustig op los in m'n buik. *;
  maandag 1 november 2010 @ 09:33:16 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88200474
quote:
18s.gif Op maandag 1 november 2010 09:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat wil ik dus niet horen, he?
Nee, ik wel dan zeker?? B. werd ook met 41 weken geboren... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88200532
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat scheelt idd ook, dat je al heel ver zwanger (weer) binnenkwam, maar ik heb vorig jaar zo meegeleefd met de bevalling van Ivan, al was het alleen maar omdat hij een dag na mijn zoon jarig is.... oh, en ik realiseer me nu net dat ik vorig jaar op B. z'n verjaardag een positieve test had, dus eigenlijk was Ivan de eerste geboorte die ik hier als zwangere "meemaakte".
Wat leuk om te horen! Ik raak er gewoon een beetje geėmotioneerd van.
  maandag 1 november 2010 @ 09:37:34 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88200582
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk om te horen! Ik raak er gewoon een beetje geėmotioneerd van.
En daar raak ik nou weer geėmotioneerd van.... enfin, maandagmorgen 09.37 uur en er zitten een paar dames erg zwanger te zijn ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 1 november 2010 @ 09:47:19 #111
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88200771
Hoort er allemaal bij ;)

En idd, eerste was 38+6, tweede precies 39 weken (netjes toch??) en derde met 41+1 ...
En het lijkt erop dat deze het nog langer gaat uithouden. Ik vond mijn jongste ook echt een dikkerdje, die was 8 pond.
  maandag 1 november 2010 @ 09:56:54 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88201003
Okay... dat willen Claudia en ik dus niet horen :N

Hoewel ik in deze waarschijnlijk de oud wijf factor als voordeel heb, met als bonus m'n bloeddruk, dus ik vermoed dat ze me niet heel ver over datum laten lopen.
Aan de andere kant zit ik helemaal niet op een inleiding te wachten, al was het alleen maar omdat ik er heilig in geloof dat het allemaal het soepelst gaat als het gebeurt als het lichaam dat zelf aangeeft...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88201380
Van mij mag onze kleine nog wat langer blijven zitten, puur om de reden dat ik over die Sinterklaasperiode heen wil, stom he? Zometeen heb ik een intake van de kraamzorg, wat kan ik verwachten naast het feit dat ze het kamertje willen zien?
Back in business.
pi_88201499
vanmiddag om half 5 naar verloskundige, vanacht leek het meer op bloed dan eerst. Hoeft niets te betekenen natuurlijk maar ben zooo bang !!!! :'(
  maandag 1 november 2010 @ 10:17:36 #115
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88201538
Oh lenemini, dat is natuurlijk rottig... :* Hoeft idd niets te betekenen, maar dan nog een volle dag wachten is niet fijn
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88201784
Wat balen ienemini succes vanmiddag

Ik mag vanmiddag na 14:00 de HA terug bellen de assistente gaat met hem overleggen of ik iets mag krijgen.
pi_88201977
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Ienemini het volgende:
vanmiddag om half 5 naar verloskundige, vanacht leek het meer op bloed dan eerst. Hoeft niets te betekenen natuurlijk maar ben zooo bang !!!! :'(
Bah wat naar, succes vanmiddag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88202001
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Shirley het volgende:
Van mij mag onze kleine nog wat langer blijven zitten, puur om de reden dat ik over die Sinterklaasperiode heen wil, stom he? Zometeen heb ik een intake van de kraamzorg, wat kan ik verwachten naast het feit dat ze het kamertje willen zien?
Zo ben ik heel blij dat ze weer zijn afgestapt van 'het zal wel fors eerder komen'. Ik wil eigenlijk überhaupt niet in december ivm de feestdagen.
  maandag 1 november 2010 @ 10:56:48 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88202601
quote:
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 1 november 2010 @ 10:57:21 #120
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_88202619
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Shirley het volgende:
Hier wilden ze het kamertje niet zien. Maar meer praktische vragen: heb je een droger/vaatwasser/huisdieren. Hoe je je bed op kan maken tijdens de bevalling en wat je van hun mag verwachten.
  maandag 1 november 2010 @ 10:57:57 #121
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_88202635
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Ienemini het volgende:
Hoop dat het allemaal goed is. Sterkte met afwachten :* .
  maandag 1 november 2010 @ 10:59:13 #122
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_88202672
Ik meld me weer (40+4 vandaag).
Vanmorgen weer naar de gyn geweest en helaas nog steeds geen ontsluiting...
Vrijdag weer melden voor CTG.
pi_88204389
Ienemini, sterkte met afwachten!

Net de intake gehad, heb voor 5 uur per dag kraamzorg gevraagd. van mij hoeft een vreemde niet al het schoonmaakwerk te doen, daar heb ik m'n moeder of zus voor dan. Kraamzorg mag het belangrijkste doen. Oh, en ook geen stagiaire, na die verhalen hier over dames die lekker aan het beppen zijn, weiger ik. Sowieso wil ik zo min mogelijk mensen erbij hebben. :P
Verder is het kamertje nagekeken, alles was goed, alleen werd mij vermeld dat een onderzeiltje niet mocht ivm. wiegendood. Die heb ik er nu dus nog onderliggen, ga ik straks meteen weghalen. Stom dat dat dan wel op vele ''wat heb je nodig'' lijsten staat. Net als navelbandjes, hoeft ook niet?! Ik heb 6 van die dingen, useless! :')
Maar goed, ook dat stuk zit er nu op, het komt steeds dichterbij!
Back in business.
pi_88204999
hahaha shirley :D
die navelbandjes kun je wel bewaren, zijn eventueel handig om in de luier te leggen om te checken of je kindje geplast heeft, mocht dat nodig zijn, was hier nog wel eens lastig te zien.
En ik heb ze ook dubbelgevouwen ingevroren gebruikt (eerst nat maken dus :+ ) als een soort compressen tegen de stuwing. je moet er toch iets mee hč :')

zeiltje gewoon in de kast gooien voor later. Komt vast van pas ooit.

Fijn dat alles is goed gekeurd!! *O* *O*

ieniemini :* wat naar :{ sterkte straks.

Suzanna :* ik hoop dat je gewoon heel soepel bevalt binnen een uur of 2 na het strippen, dan heb je voordat de nacht begint je beebje nog bij je. Deal? :7
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88205565
Handige tips voor die bandjes Huup! Ik zat al te denken om ze als een soort snotlapje ofzo te gebruiken, al heb ik daar weer een neuspeer voor :D En dat zeiltje bewaar ik idd voor later, als het gevaar voor wiegendood geweken is zeg maar.

Suzanna en Hobbesje....ze komen er aan, echt! :*
Back in business.
  maandag 1 november 2010 @ 12:52:59 #126
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88206199
quote:
Ienemini wat naar en onzeker makend (ik ken het rotgevoel). Hopelijk vanmiddag snel geruststelling bij de vk! :*

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:27 schreef zfs het volgende:
Ik mag vanmiddag na 14:00 de HA terug bellen de assistente gaat met hem overleggen of ik iets mag krijgen.
Goed dat je gebeld hebt zfs! Hopelijk krijg je iets waardoor die vreselijke misselijkheid overgaat of in elk geval een heel stuk minder wordt!!
  maandag 1 november 2010 @ 13:16:06 #127
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88206957
quote:
Succes Ienemini :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88207008
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Shirley het volgende:
grote kans dat ze het kamertje helemaal niet wil zien. Ligt aan het kraambureau.
Het gaat vooral over wat jij graag zou willen en wat je kan verwachten.

Ienieminie, succes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88207355
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:59 schreef Shirley het volgende:
Ienemini, sterkte met afwachten!

Net de intake gehad, heb voor 5 uur per dag kraamzorg gevraagd. van mij hoeft een vreemde niet al het schoonmaakwerk te doen, daar heb ik m'n moeder of zus voor dan. Kraamzorg mag het belangrijkste doen.
Laat die kraamverzorgster wel schoonmaken hoor! Ik had 3 uur en ze gingen de laatste 4 dagen eerder weg omdat er niks meer te doen was en dan baal je ineens dat je haar die mand met was niet hebt laten opvouwen, dat soort dingen schelen zoveel.

Hobbesje en Suzanna, succes met de laatste loodjes!!
pi_88207380
Succes Ienemini!

En ik zou ook de uren wel nemen eerlijk gezegd het is emotioneel ook heel wat voor een oma tenslotte.
En hier hebben ze beide keren niet eens mijn huis gezien voor ze kwamen..
pi_88208263
pff waarom zijn sommige dingen zo vaag? Ik krijg de griepprik vanuit mijn werk. Kan geen kwaad, opgezocht en wel. Sta ik daar, met mijn directe collega's, staat er een bordje dat je moet overleggen met je arts...tja, ik heb em maar gewoon laten zetten, maar eenmaal op mijn werkplek alles weer nagezocht. Als de who zegt dat het kan vertrouw ik daar maar op, het maakt je alleen zo onzeker!
Ieniminie, veel succes!
Zfs ik hoop dat je gewoon iets krijgt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 1 november 2010 @ 14:11:37 #132
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88208709
Ieniemini, succes vanmiddag!
En ik heb de navelbandjes gebruikt bij het litteken van de keizersnede, was wel fijn om de zweet op te vangen zodat dat niet aan de wond kwam!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88209637
Ik krijg niets van de HA in dit stadium is het nog te vroeg.
Er schijnt wel iets homeopathisch te zijn dus ik moest maar naar de etos gaan.

Nu heb ik echt zin om te gaan huilen
  maandag 1 november 2010 @ 14:43:23 #134
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88209757
Sterkte Ienemini.... :* Hopelijk valt het allemaal heel erg mee...

Arme zfs... :* Ik heb nog wel een doosje Emesafene liggen volgens mij mocht het je echt teveel worden. Waar woon je ergens? Die kun je zo op komen halen...
Dat zijn namelijk zetpillen tegen het braken. Het helpt wel iets vind ik... en alles is meegenomen als je zo kotsmisselijk bent. Ik voel met je mee meid... :* :*

Zo, ik ben om 12 uur gestript, het viel me erg mee (ik had me voorbereid op heftige pijn aangezien de laatste keer toucheren zo pijnlijk was). En het leuke was dat ik de vk kreeg die Julia ter wereld heeft gebracht. Die werkt daar normaal niet meer maar valt af en toe alleen in, ze heeft nu een andere functie ofzo. Maar die heeft zó ontzettend veel ervaring en is zo 'zachthandig', dat scheelt echt enorm nu het allemaal zo gevoelig is.
Dus daar was ik erg blij mee.

Ik merk alleen nog niks :{ :z
pi_88209828
Dank je suzanna maar ik woon een eindje uit de buurt.
Fijn dat het strippen geen pijn deed. Hopelijk doet het ook snel wat.

Ik ga zo maar moed verzamelen om naar de apotheek te lopen om te kijken of ze het daar hebben. Kom net uit het dorp vandaan en heb echt geen puf er weer heen te gaan.
  maandag 1 november 2010 @ 14:50:46 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88210015
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 14:39 schreef zfs het volgende:
Er schijnt wel iets homeopathisch te zijn dus ik moest maar naar de etos gaan.

Nu heb ik echt zin om te gaan huilen
:*
Probeer anders een B-vitaminen supplement, dat heeft bij mij iig wel geholpen.
Het zou volgens sommige bronnen de B6 zijn die helpt tegen misselijkheid, maar ik nam ze in eerste instantie omdat ze net zo duur waren als losse Foliumzuur-pillen, en ik de overige B-vitaminen ook wel verstandig vond om in te nemen.

Oh, en ik begin de dag met drinkontbijt... dat werkt ook prima, ook tegen brandend maagzuur.
Ik ben wel (flink) misselijk geweest deze zwangerschap, maar heb dit keer iig alles binnen kunnen houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88210081
zfs, wat een onzin! Hoezo te vroeg? Hoeveel weken ben je nu? Hebben ze je bloed gecontroleerd? Ik zou als ik jou was je vk bellen, wie weet kan die nog wat. Als er niemand naar je kijkt, kan je toch best uitdrogen zonder het in de gaten te hebben.
Echt, stoom komt gewoon uit mijn oren!
Dat homeopatische is denk ik vsm okugest. Hielp bij mij wel een beetje, maar ja, ik spuug nooit dus of het jou helpt?
Suzanna, kom op!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88210082
Ik slik van dagravit al de mama plus capsules.
En drinkontbijt drink ik 's morgens ook al

Ik zie het echt even niet meer zo zitten. Komt wel weer goed maar zie zo op tegen morgen.
  maandag 1 november 2010 @ 14:53:13 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88210085
Spannend Suzanna.... ben benieuwd of het strippen effect gaat hebben, iig fijn dat het meeviel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88210254
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 14:39 schreef zfs het volgende:
Te vroeg omdat het in dit stadium je baby nog kan schaden of te vroeg omdat de HA vindt dat je nog niet genoeg hebt afgezien om het te verdienen?
In het laatste geval zou ik hevig stampij (laten) schoppen!
pi_88210309
zfs, ik weet van een vriendin van me dat van die homeopatische dingetjes tegen wagenziekte haar toen zo hielpen.
Bij mij hielp inderdaad ook Emesafene....
Wat belachelijk dat de HA dat zei zeg!

Suzanna, oeh spannend zeg!!!!!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 1 november 2010 @ 15:05:07 #142
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88210478
zfs, ik heb die VSM-dingen tegen diarree geslikt en die werken ook goed tegen misselijkheid en wagenziekte!
Suzanna, spannend zeg, hopelijk heeft het snel effect
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88210971
Zfs, mijn huisarts vond het ook te vroeg de eerste keer dat ik langs kwam }:|
Ik heb ook nog een doosje emesafene liggen dus geef een brul en ik stuur het op.
Maar ik zou staan op een afspraak en dan meteen je urine laten controleren.
Of het via je vk spelen. De mijne had een standaardbrief met het verzoek tot medicijnen tegen misselijkheid voor de huisarts. Dit n.a.v. afvallen door het overgeven.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88211023
Suzanna, ik hoop zo dat het strippen wat doet voor je!
The way you rock'n'roll
pi_88211184
De tabletten die ik nodig heb waren op. Als het goed is komen ze morgen. Ik wacht deze week even af. Kijk even of dit werkt anders eis ik een afspraak bij de HA. En anders via de VK.
Ik weet wel dat misselijkheid erbij hoort.
pi_88211285
Natuurlijk hoort het er bij in het begin maar normaal functioneren moet nog wel mogelijk zijn. Niemand is er gebaat bij als jij 10x per dag boven de pot hangt. Bovendien vormt veelvuldig braken gewoon een risico op uitdroging en dat is voor je baby ook niet goed.
The way you rock'n'roll
pi_88212272
Laat je niet afschepen met 'het hoort erbij', zfs! Een bevalling hoort er ook bij, maar dat betekent niet dat je al je lijden maar moet nemen zoals het komt. Ook daar is tegenwoordig de optie van pijnstilling voor.

Geef dit middel anders een kans en bel daarna je huisarts weer. Hij of zij zal vast anders reageren als je alternatieven geprobeerd hebt en het nog steeds écht niet ziet zitten. Geef jezelf een soort deadline om de te overbruggen periode draaglijk te maken.

En ik durf het bijna niet te zeggen, maar ga er niet vanuit dat Emesafene een wondermiddel zal zijn. Bij mij deed het eigenlijk niets. Wat mij veel meer hielp was berusting en om mijn dag op zo'n manier in te richten dat het leven wat draaglijker werd. Ik moest bijvoorbeeld in de beginperiode veel op pad, maar toen die weken voorbij waren was het zwaarste er vanaf omdat ik vaker overdag op de bank kon crashen. Probeer alvast na te denken of jij zoiets voor jezelf kunt doen. Je hebt nu bijvoorbeeld recht op iets meer pauze en misschien kun je die tijd in overleg met je baas inzetten om wat later te beginnen of eerder naar huis te gaan.

quote:
Op maandag 1 november 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant zit ik helemaal niet op een inleiding te wachten, al was het alleen maar omdat ik er heilig in geloof dat het allemaal het soepelst gaat als het gebeurt als het lichaam dat zelf aangeeft...
Ja, dat heb ik dus ook. Ik weet dat ze hier met inleiden zullen willen beginnen rond de 41 weken. Ik weet ook dat ik het zwanger-zijn tegen die tijd behoorlijk zat zal zijn, maar het idee van de boel weer forceren staat me erg tegen.
pi_88217588
en het viel heeel erg mee. Hartje klopt, en het klopte goed. Dus nu zijn wij heeeel blij... :) :) :)
Donderdag intake gesprek bij de verloskundige dus dan zien we het wel verder.
Vanacht kan ik lekker slapen. Dankjewel voor jullie steun.... Hartverwarmend !!!!!
pi_88218674
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:25 schreef Ienemini het volgende:
en het viel heeel erg mee. Hartje klopt, en het klopte goed. Dus nu zijn wij heeeel blij... :) :) :)
Vanacht kan ik lekker slapen. Dankjewel voor jullie steun.... Hartverwarmend !!!!!
wat fijn Ienemini!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 november 2010 @ 18:54:15 #150
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88218739
quote:
Op maandag 1 november 2010 18:25 schreef Ienemini het volgende:
Wat fijn zeg, dat alles goed is.

De pilletjes hebben mij de vorige zwangerschap alleen maar misselijker gemaakt. Toen ik stopte was de misselijkheid gelijk over. Ik vond dat best wel raar haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')