abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88200323
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Novemberkindjes zijn ook heel leuk, echt.... :Y
Novemberkindjes zijn natuurlijk het allerleukst! Al zijn decemberschepsels ook niet onaardig. :7 Maar dat wens ik je niet toe.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 1 november 2010 @ 09:26:59 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88200329
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Suzanna het volgende:
Nee, mijn jongste (Julia) werd met precies 41 weken en een dag geboren ;) (en de andere twee met 39 weken en 38,6 ...
Die van jou worden steeds later geboren? :o
Of was de eerste met 39 weken en de tweede met 38,6?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88200342
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die van jou worden steeds later geboren? :o
Dat wil ik dus niet horen, he?

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 01-11-2010 09:33:37 ]
pi_88200349
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, dat gevoel kan ik me goed voorstellen. Ik ben tussendoor maar 5 maanden niet zwanger geweest.
:o
Verliep de eerste zwangerschap zo makkelijk of vergat je door het hele kindgeluk dat het eigenlijk best wel heel zwaar was?
Of welke andere optie dan ook natuurlijk..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 1 november 2010 @ 09:30:56 #105
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88200413
jeetje Claudia en Huup ik was me dr helemaal niet bewust van dat jullie inmiddels alweer zoooo lang zwanger zijn.. straks gewoon echt beide 2 van die mooie kleine kindjes.. O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 1 november 2010 @ 09:32:16 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88200449
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, dat gevoel kan ik me goed voorstellen. Ik ben tussendoor maar 5 maanden niet zwanger geweest. Bovendien heb ik hier de eerste drie maanden niet meegepost, dus ik was ook ineens al behoorlijk zwanger toen ik me meldde.

Het voelde indertijd niet zo sterk alsof ik alweer heel snel zwanger was. Ja, wel snel, maar ik was echt klaar voor een tweede. Achteraf vind ik het best een maf idee dat er maar 5 maanden tussen de zwangerschappen zit. Dat ik er alweer zo snel klaar voor was!

35 weken, mooie termijn! Echt zo'n 'stilte voor de storm'-fase.
Dat scheelt idd ook, dat je al heel ver zwanger (weer) binnenkwam, maar ik heb vorig jaar zo meegeleefd met de bevalling van Ivan, al was het alleen maar omdat hij een dag na mijn zoon jarig is.... oh, en ik realiseer me nu net dat ik vorig jaar op B. z'n verjaardag een positieve test had, dus eigenlijk was Ivan de eerste geboorte die ik hier als zwangere "meemaakte".

Maar je bent ook gewoon maar heel kort niet zwanger geweest, en het heeft denk ik ook wel zo z'n voordelen, de kinderen zo snel na elkaar :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88200464
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:27 schreef Vanyel het volgende:

:o
Verliep de eerste zwangerschap zo makkelijk of vergat je door het hele kindgeluk dat het eigenlijk best wel heel zwaar was?
Of welke andere optie dan ook natuurlijk..
Ik vond de eerste zwangerschap zelfs helemaal niet leuk. :+ Het kwam gewoon echt door Ivan zelf. Ik had wel verwacht dat ik een kindje leuk zou vinden, maar ik was er niet op voorbereid dat ik het zo leuk zou vinden! En Ivan was en is heel makkelijk, dat scheelt ook.

De rottige eerste zwangerschap heeft er denk ik juist aan bijgedragen dat ik snel nog een keer wilde. Laten we er dan maar meteen vanaf zijn, zeg maar. Ik geloof dat mefke ook zoiets heeft.

Veel mensen hebben me trouwens gewaarschuwd dat het erg zwaar zou zijn, een zwangerschap en een baby/dreumes hebben. Ivan maakt het leven voor mij helemaal niet zwaarder. Natuurlijk is optillen wel wat zwaar, maar dat is ook zwaar als je niet zwanger bent (hij zit al over de 11 kg). En hij oefent nu veel met lopen aan de hand en die houding is voor mij niet zo prettig. Maar we hebben het ontzettend gezellig samen. Ik zorg dat ik overdag genoeg rust neem, hij speelt dan lekker voor zichzelf en intussen trappelt z'n zusje er lustig op los in m'n buik. *;
  maandag 1 november 2010 @ 09:33:16 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88200474
quote:
18s.gif Op maandag 1 november 2010 09:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat wil ik dus niet horen, he?
Nee, ik wel dan zeker?? B. werd ook met 41 weken geboren... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88200532
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat scheelt idd ook, dat je al heel ver zwanger (weer) binnenkwam, maar ik heb vorig jaar zo meegeleefd met de bevalling van Ivan, al was het alleen maar omdat hij een dag na mijn zoon jarig is.... oh, en ik realiseer me nu net dat ik vorig jaar op B. z'n verjaardag een positieve test had, dus eigenlijk was Ivan de eerste geboorte die ik hier als zwangere "meemaakte".
Wat leuk om te horen! Ik raak er gewoon een beetje geëmotioneerd van.
  maandag 1 november 2010 @ 09:37:34 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88200582
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk om te horen! Ik raak er gewoon een beetje geëmotioneerd van.
En daar raak ik nou weer geëmotioneerd van.... enfin, maandagmorgen 09.37 uur en er zitten een paar dames erg zwanger te zijn ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 1 november 2010 @ 09:47:19 #111
45621 Suzanna
Mama van...
pi_88200771
Hoort er allemaal bij ;)

En idd, eerste was 38+6, tweede precies 39 weken (netjes toch??) en derde met 41+1 ...
En het lijkt erop dat deze het nog langer gaat uithouden. Ik vond mijn jongste ook echt een dikkerdje, die was 8 pond.
  maandag 1 november 2010 @ 09:56:54 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88201003
Okay... dat willen Claudia en ik dus niet horen :N

Hoewel ik in deze waarschijnlijk de oud wijf factor als voordeel heb, met als bonus m'n bloeddruk, dus ik vermoed dat ze me niet heel ver over datum laten lopen.
Aan de andere kant zit ik helemaal niet op een inleiding te wachten, al was het alleen maar omdat ik er heilig in geloof dat het allemaal het soepelst gaat als het gebeurt als het lichaam dat zelf aangeeft...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88201380
Van mij mag onze kleine nog wat langer blijven zitten, puur om de reden dat ik over die Sinterklaasperiode heen wil, stom he? Zometeen heb ik een intake van de kraamzorg, wat kan ik verwachten naast het feit dat ze het kamertje willen zien?
Back in business.
pi_88201499
vanmiddag om half 5 naar verloskundige, vanacht leek het meer op bloed dan eerst. Hoeft niets te betekenen natuurlijk maar ben zooo bang !!!! :'(
  maandag 1 november 2010 @ 10:17:36 #115
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88201538
Oh lenemini, dat is natuurlijk rottig... :* Hoeft idd niets te betekenen, maar dan nog een volle dag wachten is niet fijn
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88201784
Wat balen ienemini succes vanmiddag

Ik mag vanmiddag na 14:00 de HA terug bellen de assistente gaat met hem overleggen of ik iets mag krijgen.
pi_88201977
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Ienemini het volgende:
vanmiddag om half 5 naar verloskundige, vanacht leek het meer op bloed dan eerst. Hoeft niets te betekenen natuurlijk maar ben zooo bang !!!! :'(
Bah wat naar, succes vanmiddag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88202001
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Shirley het volgende:
Van mij mag onze kleine nog wat langer blijven zitten, puur om de reden dat ik over die Sinterklaasperiode heen wil, stom he? Zometeen heb ik een intake van de kraamzorg, wat kan ik verwachten naast het feit dat ze het kamertje willen zien?
Zo ben ik heel blij dat ze weer zijn afgestapt van 'het zal wel fors eerder komen'. Ik wil eigenlijk überhaupt niet in december ivm de feestdagen.
  maandag 1 november 2010 @ 10:56:48 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88202601
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Ienemini het volgende:
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 1 november 2010 @ 10:57:21 #120
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_88202619
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Shirley het volgende:
Hier wilden ze het kamertje niet zien. Maar meer praktische vragen: heb je een droger/vaatwasser/huisdieren. Hoe je je bed op kan maken tijdens de bevalling en wat je van hun mag verwachten.
  maandag 1 november 2010 @ 10:57:57 #121
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_88202635
quote:
Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Ienemini het volgende:
Hoop dat het allemaal goed is. Sterkte met afwachten :* .
  maandag 1 november 2010 @ 10:59:13 #122
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_88202672
Ik meld me weer (40+4 vandaag).
Vanmorgen weer naar de gyn geweest en helaas nog steeds geen ontsluiting...
Vrijdag weer melden voor CTG.
pi_88204389
Ienemini, sterkte met afwachten!

Net de intake gehad, heb voor 5 uur per dag kraamzorg gevraagd. van mij hoeft een vreemde niet al het schoonmaakwerk te doen, daar heb ik m'n moeder of zus voor dan. Kraamzorg mag het belangrijkste doen. Oh, en ook geen stagiaire, na die verhalen hier over dames die lekker aan het beppen zijn, weiger ik. Sowieso wil ik zo min mogelijk mensen erbij hebben. :P
Verder is het kamertje nagekeken, alles was goed, alleen werd mij vermeld dat een onderzeiltje niet mocht ivm. wiegendood. Die heb ik er nu dus nog onderliggen, ga ik straks meteen weghalen. Stom dat dat dan wel op vele ''wat heb je nodig'' lijsten staat. Net als navelbandjes, hoeft ook niet?! Ik heb 6 van die dingen, useless! :')
Maar goed, ook dat stuk zit er nu op, het komt steeds dichterbij!
Back in business.
pi_88204999
hahaha shirley :D
die navelbandjes kun je wel bewaren, zijn eventueel handig om in de luier te leggen om te checken of je kindje geplast heeft, mocht dat nodig zijn, was hier nog wel eens lastig te zien.
En ik heb ze ook dubbelgevouwen ingevroren gebruikt (eerst nat maken dus :+ ) als een soort compressen tegen de stuwing. je moet er toch iets mee hè :')

zeiltje gewoon in de kast gooien voor later. Komt vast van pas ooit.

Fijn dat alles is goed gekeurd!! *O* *O*

ieniemini :* wat naar :{ sterkte straks.

Suzanna :* ik hoop dat je gewoon heel soepel bevalt binnen een uur of 2 na het strippen, dan heb je voordat de nacht begint je beebje nog bij je. Deal? :7
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88205565
Handige tips voor die bandjes Huup! Ik zat al te denken om ze als een soort snotlapje ofzo te gebruiken, al heb ik daar weer een neuspeer voor :D En dat zeiltje bewaar ik idd voor later, als het gevaar voor wiegendood geweken is zeg maar.

Suzanna en Hobbesje....ze komen er aan, echt! :*
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')