Novemberkindjes zijn natuurlijk het allerleukst! Al zijn decemberschepsels ook niet onaardig.quote:Op maandag 1 november 2010 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Novemberkindjes zijn ook heel leuk, echt....![]()
Die van jou worden steeds later geboren?quote:Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef Suzanna het volgende:
Nee, mijn jongste (Julia) werd met precies 41 weken en een dag geboren(en de andere twee met 39 weken en 38,6 ...
Dat wil ik dus niet horen, he?quote:Op maandag 1 november 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van jou worden steeds later geboren?![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, dat gevoel kan ik me goed voorstellen. Ik ben tussendoor maar 5 maanden niet zwanger geweest.
Dat scheelt idd ook, dat je al heel ver zwanger (weer) binnenkwam, maar ik heb vorig jaar zo meegeleefd met de bevalling van Ivan, al was het alleen maar omdat hij een dag na mijn zoon jarig is.... oh, en ik realiseer me nu net dat ik vorig jaar op B. z'n verjaardag een positieve test had, dus eigenlijk was Ivan de eerste geboorte die ik hier als zwangere "meemaakte".quote:Op maandag 1 november 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, dat gevoel kan ik me goed voorstellen. Ik ben tussendoor maar 5 maanden niet zwanger geweest. Bovendien heb ik hier de eerste drie maanden niet meegepost, dus ik was ook ineens al behoorlijk zwanger toen ik me meldde.
Het voelde indertijd niet zo sterk alsof ik alweer heel snel zwanger was. Ja, wel snel, maar ik was echt klaar voor een tweede. Achteraf vind ik het best een maf idee dat er maar 5 maanden tussen de zwangerschappen zit. Dat ik er alweer zo snel klaar voor was!
35 weken, mooie termijn! Echt zo'n 'stilte voor de storm'-fase.
Ik vond de eerste zwangerschap zelfs helemaal niet leuk.quote:Op maandag 1 november 2010 09:27 schreef Vanyel het volgende:
Verliep de eerste zwangerschap zo makkelijk of vergat je door het hele kindgeluk dat het eigenlijk best wel heel zwaar was?
Of welke andere optie dan ook natuurlijk..
Wat leuk om te horen! Ik raak er gewoon een beetje geëmotioneerd van.quote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat scheelt idd ook, dat je al heel ver zwanger (weer) binnenkwam, maar ik heb vorig jaar zo meegeleefd met de bevalling van Ivan, al was het alleen maar omdat hij een dag na mijn zoon jarig is.... oh, en ik realiseer me nu net dat ik vorig jaar op B. z'n verjaardag een positieve test had, dus eigenlijk was Ivan de eerste geboorte die ik hier als zwangere "meemaakte".
En daar raak ik nou weer geëmotioneerd van.... enfin, maandagmorgen 09.37 uur en er zitten een paar dames erg zwanger te zijnquote:Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk om te horen! Ik raak er gewoon een beetje geëmotioneerd van.
Bah wat naar, succes vanmiddag.quote:Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Ienemini het volgende:
vanmiddag om half 5 naar verloskundige, vanacht leek het meer op bloed dan eerst. Hoeft niets te betekenen natuurlijk maar ben zooo bang !!!!
Zo ben ik heel blij dat ze weer zijn afgestapt van 'het zal wel fors eerder komen'. Ik wil eigenlijk überhaupt niet in december ivm de feestdagen.quote:Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Shirley het volgende:
Van mij mag onze kleine nog wat langer blijven zitten, puur om de reden dat ik over die Sinterklaasperiode heen wil, stom he? Zometeen heb ik een intake van de kraamzorg, wat kan ik verwachten naast het feit dat ze het kamertje willen zien?
quote:Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Ienemini het volgende:
vanmiddag om half 5 naar verloskundige, vanacht leek het meer op bloed dan eerst. Hoeft niets te betekenen natuurlijk maar ben zooo bang !!!!
Hier wilden ze het kamertje niet zien. Maar meer praktische vragen: heb je een droger/vaatwasser/huisdieren. Hoe je je bed op kan maken tijdens de bevalling en wat je van hun mag verwachten.quote:Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Shirley het volgende:
Van mij mag onze kleine nog wat langer blijven zitten, puur om de reden dat ik over die Sinterklaasperiode heen wil, stom he? Zometeen heb ik een intake van de kraamzorg, wat kan ik verwachten naast het feit dat ze het kamertje willen zien?
Hoop dat het allemaal goed is. Sterkte met afwachtenquote:Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Ienemini het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |