Ienemini wat naar en onzeker makend (ik ken het rotgevoel). Hopelijk vanmiddag snel geruststelling bij de vk!quote:Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Ienemini het volgende:
vanmiddag om half 5 naar verloskundige, vanacht leek het meer op bloed dan eerst. Hoeft niets te betekenen natuurlijk maar ben zooo bang !!!!
Goed dat je gebeld hebt zfs! Hopelijk krijg je iets waardoor die vreselijke misselijkheid overgaat of in elk geval een heel stuk minder wordt!!quote:Op maandag 1 november 2010 10:27 schreef zfs het volgende:
Ik mag vanmiddag na 14:00 de HA terug bellen de assistente gaat met hem overleggen of ik iets mag krijgen.
Succes Ieneminiquote:Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Ienemini het volgende:
vanmiddag om half 5 naar verloskundige, vanacht leek het meer op bloed dan eerst. Hoeft niets te betekenen natuurlijk maar ben zooo bang !!!!
grote kans dat ze het kamertje helemaal niet wil zien. Ligt aan het kraambureau.quote:Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Shirley het volgende:
Van mij mag onze kleine nog wat langer blijven zitten, puur om de reden dat ik over die Sinterklaasperiode heen wil, stom he? Zometeen heb ik een intake van de kraamzorg, wat kan ik verwachten naast het feit dat ze het kamertje willen zien?
Laat die kraamverzorgster wel schoonmaken hoor! Ik had 3 uur en ze gingen de laatste 4 dagen eerder weg omdat er niks meer te doen was en dan baal je ineens dat je haar die mand met was niet hebt laten opvouwen, dat soort dingen schelen zoveel.quote:Op maandag 1 november 2010 11:59 schreef Shirley het volgende:
Ienemini, sterkte met afwachten!
Net de intake gehad, heb voor 5 uur per dag kraamzorg gevraagd. van mij hoeft een vreemde niet al het schoonmaakwerk te doen, daar heb ik m'n moeder of zus voor dan. Kraamzorg mag het belangrijkste doen.
quote:Op maandag 1 november 2010 14:39 schreef zfs het volgende:
Ik krijg niets van de HA in dit stadium is het nog te vroeg.
Er schijnt wel iets homeopathisch te zijn dus ik moest maar naar de etos gaan.
Nu heb ik echt zin om te gaan huilen
Te vroeg omdat het in dit stadium je baby nog kan schaden of te vroeg omdat de HA vindt dat je nog niet genoeg hebt afgezien om het te verdienen?quote:Op maandag 1 november 2010 14:39 schreef zfs het volgende:
Ik krijg niets van de HA in dit stadium is het nog te vroeg.
Ja, dat heb ik dus ook. Ik weet dat ze hier met inleiden zullen willen beginnen rond de 41 weken. Ik weet ook dat ik het zwanger-zijn tegen die tijd behoorlijk zat zal zijn, maar het idee van de boel weer forceren staat me erg tegen.quote:Op maandag 1 november 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant zit ik helemaal niet op een inleiding te wachten, al was het alleen maar omdat ik er heilig in geloof dat het allemaal het soepelst gaat als het gebeurt als het lichaam dat zelf aangeeft...
wat fijn Ienemini!!quote:Op maandag 1 november 2010 18:25 schreef Ienemini het volgende:
en het viel heeel erg mee. Hartje klopt, en het klopte goed. Dus nu zijn wij heeeel blij...![]()
![]()
![]()
Donderdag intake gesprek bij de verloskundige dus dan zien we het wel verder.
Vanacht kan ik lekker slapen. Dankjewel voor jullie steun.... Hartverwarmend !!!!!
Wat fijn zeg, dat alles goed is.quote:Op maandag 1 november 2010 18:25 schreef Ienemini het volgende:
en het viel heeel erg mee. Hartje klopt, en het klopte goed. Dus nu zijn wij heeeel blij...![]()
![]()
![]()
Donderdag intake gesprek bij de verloskundige dus dan zien we het wel verder.
Vanacht kan ik lekker slapen. Dankjewel voor jullie steun.... Hartverwarmend !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |