Inderdaad, wat voor rol had hij in de aflevering? Kwam ff zeuren om geld meer niet? En dat verhaal met rose is ook zwak. Charlie is niet grappig meer, ziet er ook niet uit... Het draait zon beetje allemaal om Alan, de hele ''chemistry'' tussen iedereen is weg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Jake was gewoon tof, maar sinds hij de pubertijd heeft gehit is het kut en is zijn rol uitgespeeld. De hele balans in de serie is nu weg en dit gezeur met Rose helpt ook niet.
Dat was het dan voor dit seizoen.quote:CBS axes "Two and a Half Men" for season
Television network CBS on Thursday canceled production of its top-rated comedy "Two and A Half Men" for the rest of this season because of actor Charlie Sheen's "statements, conduct and condition."
"Based on the totality of Charlie Sheen's statements, conduct and condition, CBS and Warner Bros. Television have decided to discontinue production of "Two and a Half Men" for the remainder of the season," the network and the show's makers said in a statement.
Bron
Mwa, ik heb het idee dat ze juist een beetje met Jake in hun maag zitten omdat het niet meer de rol / acteur is waar ze mee begonnen zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef rooneyelst het volgende:
jake krijgt ook telkens maar 1 minuut speeltijd..terwijl je veel meer uit dat jong kan halen!
Dat betekent dan niet alleen einde van dit seizoen,maar ook v/d serie!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef Rianne84 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon schrijven dat Charlie zich doodgezopen heeft en dat Alan alles erft?
Allen was toch al de ster van de show, dus dit is niet eens zo verkeerd. Ik zie het iig niet meer teruggaan naar de oude manier.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef Rianne84 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon schrijven dat Charlie zich doodgezopen heeft en dat Alan alles erft?
Of dat ze allebei verkeerd terecht komen als ze samen van het balkon springen, belanden op een rots, head first, allebei morsdood!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Allen was toch al de ster van de show, dus dit is niet eens zo verkeerd. Ik zie het iig niet meer teruggaan naar de oude manier.
Of dat Rose Charlie vermoord ofzo.
en dat is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef angel008 het volgende:
tja inmiddels heeft ie alweer een ander baan gevonden bij HBO dus het is eigenlijk al wel duidelijk dat het over en sluiten is met two and a half men
Sheen's corner, 10 afleveringen.quote:
http://uk.eonline.com/ube(...)y_charlie_sheen.htmlquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Sheen's corner, 10 afleveringen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Je kon sowieso wat betreft Jake niet meer van een 'half man' spreken...
Dus mijn oplossing is; Kill Charlie of the show (Ansichtkaartje op tafel met er alleen maar op; "I have won the lottery. Hasta la vista, suckers!", of gewoon zo'n zinnetje uit die échte brief van Sheen), laat Jake en Allen voor de rest van het seizoen aanklooien, laat Jake een kind krijgen met een vriendinnetje en voila, Allen & Jake & de kleine = Two and a half man again
Het is wel typisch. Hij is een drank/drug verslaafde in de serie die lading vrouwen neukt. En dan heeft ie zo'n feest dus thuis en wordt afgevoerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als het door zou gaan zonder Charlie, maar Chuck Lorre zei al eerder dat dat sowieso geen optie is. Dus een waardige seizoensfinale zal ook wel nooit komen. Of een aflevering ofzo zonder Charlie alleen om de losse eindjes aan elkaar te knopen.
Het zal je inmiddels niet meer verbazen, maar Sheen's karakter in Two and a Half Men is gebaseerd op zijn eigen leven. Hij leefde dus al op deze manier voordat de serie werd geschreven. Ik heb een beetje het idee dat de uitspattingen van Sheen enigszins worden overdreven door de puriteinse Amerikaanse media. Zag vanmiddag zijn interview met Piers Morgan op CNN, hij heeft alles vrij goed op een rijtje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is wel typisch. Hij is een drank/drug verslaafde in de serie die lading vrouwen neukt. En dan heeft ie zo'n feest dus thuis en wordt afgevoerd![]()
quote:Charlie Sheen: "Chuck Lorre basically called me Superman"
by Seth Abramovitch 02/16/11 01:11 PM
Aspiring crack-utante Charlie Sheen called into The Dan Patrick Show again today, this time addressing the vanity card from Two-and-a-Half Men creator Chuck Lorre that ran at the end of Mondays episode. (He seemed unaware of a second, far-harsher card that ran after Mike and Molly, in which Lorre described Sheen as inside, dead...life ebbing from his wasted body.
It may have only flashed on the screen for a second, but thanks to the magic of DVR technology, we know that it featured a list of Lorres healthy-living habits, followed by the words, If Charlie Sheen outlives me, Im gonna be really pissed. But Sheen, a man who always sees the glass pipe as half-full, took it as a compliment.
"This is like a gigantic compliment," he told Patrick. "Chuck offered an olive branch. Thats how I interpreted it...This is about him personally. It doesnt get to me, its not about me until the end. Its a reflection of how he feels, in comparison to how insane my life appears at times. So, I took it as a huge compliment. He basically wrote a brilliant little piece of literature and called me Superman. Dont people get it?"
Ah, crack. Only you could twist a searing indictment of a deadly and hedonistic lifestyle into something as fun as The Worlds Tiniest Novel About the Son of Krypton. Youre one hell of a drug.
http://www.tv.com/charlie(...)man/story/25181.html
Hij ziet eruit als een middelbare junk, man. Niet mijn idee van sexyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef DaMook het volgende:
Charlie leeft zoals de meeste mannen zouden willen leven, dat is gewoon een feit.
Ik vind hem iig een held.
Ach ja, vele andere vrouwen zien dat dan weer andersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een middelbare junk, man. Niet mijn idee van sexy
Ja. Hier na te lezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hebben ze die kaart echt geshowed na Two and a Half men?
Hahah geen wonder dat Charlie boos isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja. Hier na te lezen.
http://chucklorre.com/index.php?p=329
Hij ging overigens nog verder:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hebben ze die kaart echt geshowed na Two and a Half men?
en goed mogelijk eveneens provocatief bedoeld:quote:CHUCK LORRE PRODUCTIONS, #330
He felt dead inside.
No matter how hard he partied, he could never escape that simple fact - inside, dead.
And that was his life.
Running from a feeling.
At least until he could run no more.
Exhausted, spent and beaten, when the end finally came, he welcomed it.
With life ebbing from his wasted body, he was suddenly swept up in a transcendent state of joy that was pure and complete.
Moments later he felt dead inside.
http://chucklorre.com/index.php?p=329
quote:CHUCK LORRE PRODUCTIONS, #333 (CENSORED)
It was more fun writing these things when I was fairly certain no one was reading them. That is no longer the case. These days it seems like every vanity card is getting scrutinized and criticized by network executives, corporate legal departments and publicity departments, TV journalists and tabloid bloggers. Believe it or not, my musings have been both cheered and jeered by TV Guide! But lately it's gotten out of hand. Which is why I've decided to take a break for a few weeks. Let things cool off a little. Instead of writing short essays that upset people, I've decided to use my one second of network TV to do something simple and hassle-free. Starting with this card, I'm going to display a photograph of a part of my body that is entirely innocuous. No longer will I share some troublesome piece of my mind. Now I will share an actual piece of Chuck that is incapable of offending anyone. You know, a foot, a hand, or maybe a toe. So with that in mind, behold...
Chuck Lorre's Knuckle
my knuckle.
http://chucklorre.com/index.php?p=333c
Je mist er eentje tussen, die met zijn elbow ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hij ging overigens nog verder:
[..]
en goed mogelijk eveneens provocatief bedoeld:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
Er zitten echt pareltjes tussen die vanity cards. Maar sommige zijn ook echt saai. Als ik ooit tv ga maken ga ik ook zulke kaartjes schrijven.
Vond deze zelf wel mooi al is er maar weinig schrijfwerk aan te pas gekomen.quote:
Bron: http://www.tvline.com/2011/03/bosses-break-silence-on-sheen/quote:''I'm not saying long term I want this to go on, or it's great'', added Moonves. ''Going down the road, I don't know whats going to happen. I hope it's back. We'll see.''
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef Tegan het volgende:
*lijst*
Ook mooi. Er zijn nog meer maar die weet ik zo niet.
Geestelijke en lichamelijke gezondheid?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef larry_flynt het volgende:
Iedereen zou willen dat hij/zij Charlie SHeen was.... Geld zat, je hoeft niet te werken (want je speelt jezelf) ladingen vrouwen.... Wat wil je meer?
Hij betaalt vrouwen voor seks, is agressief geweest tegen ze, is verslaafd aan drugs, is in een paar maanden tijd 20 jaar ouder geworden, tanden vielen hem uit de mond, zijn carrière zal nu wel een deuk oplopen en hij leefde vooral in een roes. Dat gaat hem nu opbreken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef DaMook het volgende:
Charlie leeft zoals de meeste mannen zouden willen leven, dat is gewoon een feit.
Ik vind hem iig een held.
Mwoah, mij misschien net iets te random. Overigens moet ik toegeven dat ik two and a half men nooit echt heb gevolgd, toevallig eerder dit seizoen nog een episode meegekeken maar mijn cup of tea is 't niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:27 schreef Tegan het volgende:
Ooit ga ik ze eens allemaal lezen. Wel zonder die van Dharma & Greg dan.
Deze vind jij ook wel leuk denk ik.
http://chucklorre.com/index.php?p=192
Tof, hij verdient hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gelukkig heeft Jon Cryer ondertussen nieuw werk gevonden.
Herbquote:Ooooooh Ooooooh They could have Herb & Judith split up, And Alan, Herb and Jake could move in together and call it 3 Men & a Baby Girl. Which would make for some good comedy since The girl Judith had could be Alan's. ;o)
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
Oh trouwens.
Goede suggestie in de comments van die link.
[..]
Herb.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Je kon sowieso wat betreft Jake niet meer van een 'half man' spreken...
Dus mijn oplossing is; Kill Charlie of the show (Ansichtkaartje op tafel met er alleen maar op; "I have won the lottery. Hasta la vista, suckers!", of gewoon zo'n zinnetje uit die échte brief van Sheen), laat Jake en Allen voor de rest van het seizoen aanklooien, laat Jake een kind krijgen met een vriendinnetje en voila, Allen & Jake & de kleine = Two and a half man again
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ers-op-Twitter.dhtmlquote:ROTTERDAM - Al is hij door de halve wereld voor gek verklaard, zijn fans is hij nog niet verloren. Na gisteren een account te hebben aangemaakt op Twitter had de acteur binnen een dag al meer dan een miljoen volgers.
De acteur had via Twitter laten weten dat alles prima gaat met zijn zoontjes die hij voorlopig niet meer mag zien. Verder liet hij weten weer op het goede pad te zijn. Na een paar uur stilte, wegens de strijd om de voogdij van de kinderen met zijn ex Brooke Mueller, liet de acteur weer van zich horen op Twitter.
"Klaar voor mijn volgend bericht?", vroeg hij eerst aan zijn fans. "Iedereen zou wat beter moeten plannen. Probeer het maar, je zal wel zien," waren de wijze woorden van Charlie.
Charlie liet zijn fans niet in de steek en twitterde actief door. Zo zegt hij dat zijn kinderen zijn grootste prioriteit zijn op het moment. Verder maakte Charlie van de gelegenheid gebruik om zijn fans te bedanken voor hun steun. "Thank you Twitter community for the warm reception & the followers that helped get me to 1M in 24 hours!"
De fans blijven toestromen; inmiddels heeft hij er al 1081277.
quote:#BeThere 7:00p pacific time..! Its #TigerBlood in 80 minutes #Sheen's-Korner http://www.ustream.tv/channel/sheen-s-korner #winning 16 minutes ago via Twittelator
Is er al ergens een topic over?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:06 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.ustream.tv/charliesheen
begonnen.
105k views+
Gisternacht zag ik in de AT-lijst niets over 'sheen' staan. Denk het niet dus.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is er al ergens een topic over?
Staat trouwens de eerste aflevering al online?
Die link die je quote, daar kan je de aflevering terugkijken.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is er al ergens een topic over?
Staat trouwens de eerste aflevering al online?
Haha ja grappig of niet, dat einde XDquote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef Houniet het volgende:
Ik heb vannacht Due Date liggen kijken en daar kwam Two And A Half Men ook in voor![]()
.
Hopelijk gaat het door zonder Charliequote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Tim86 het volgende:
http://www.tmz.com/2011/0(...)ner-bros-television/
Hij is ontslagen.
Haha ja vet he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |