Of dat ze allebei verkeerd terecht komen als ze samen van het balkon springen, belanden op een rots, head first, allebei morsdood!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Allen was toch al de ster van de show, dus dit is niet eens zo verkeerd. Ik zie het iig niet meer teruggaan naar de oude manier.
Of dat Rose Charlie vermoord ofzo.
en dat is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef angel008 het volgende:
tja inmiddels heeft ie alweer een ander baan gevonden bij HBO dus het is eigenlijk al wel duidelijk dat het over en sluiten is met two and a half men
Sheen's corner, 10 afleveringen.quote:
http://uk.eonline.com/ube(...)y_charlie_sheen.htmlquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Sheen's corner, 10 afleveringen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Je kon sowieso wat betreft Jake niet meer van een 'half man' spreken...
Dus mijn oplossing is; Kill Charlie of the show (Ansichtkaartje op tafel met er alleen maar op; "I have won the lottery. Hasta la vista, suckers!", of gewoon zo'n zinnetje uit die échte brief van Sheen), laat Jake en Allen voor de rest van het seizoen aanklooien, laat Jake een kind krijgen met een vriendinnetje en voila, Allen & Jake & de kleine = Two and a half man again
Het is wel typisch. Hij is een drank/drug verslaafde in de serie die lading vrouwen neukt. En dan heeft ie zo'n feest dus thuis en wordt afgevoerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als het door zou gaan zonder Charlie, maar Chuck Lorre zei al eerder dat dat sowieso geen optie is. Dus een waardige seizoensfinale zal ook wel nooit komen. Of een aflevering ofzo zonder Charlie alleen om de losse eindjes aan elkaar te knopen.
Het zal je inmiddels niet meer verbazen, maar Sheen's karakter in Two and a Half Men is gebaseerd op zijn eigen leven. Hij leefde dus al op deze manier voordat de serie werd geschreven. Ik heb een beetje het idee dat de uitspattingen van Sheen enigszins worden overdreven door de puriteinse Amerikaanse media. Zag vanmiddag zijn interview met Piers Morgan op CNN, hij heeft alles vrij goed op een rijtje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is wel typisch. Hij is een drank/drug verslaafde in de serie die lading vrouwen neukt. En dan heeft ie zo'n feest dus thuis en wordt afgevoerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |