quote:ik denk dat ze in de mast gaan klimmen en dan moet de zender eruit vanwege de straling.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Raar. En vooral dat het zolang moet duren.
quote:SuccesOp vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef Cee het volgende:
Zometeen weer een pubquiz, wens me succes. Ik sta al 4 keer op de wissel
bekermegabierfles, hopelijk komt er een 5e bij.
WEEKEEEENNNNNNNNND!
quote:Succes!!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef Cee het volgende:Zometeen weer een pubquiz, wens me succes. Ik sta al 4 keer op de wissel
bekermegabierfles, hopelijk komt er een 5e bij.
WEEKEEEENNNNNNNNND!
quote:
quote:
quote:vrijdag 29-10-2010 18:34 Far East Movement Like A g6 Weekend Request
vrijdag 29-10-2010 16:53 Far East Movement Like A g6 Coen & Sander Show
quote:Dan heb ik toch liever Edwin Diergaarde tussen 16 en 19 uur op Decibel.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef Waalwijker het volgende:
De buren hebben knijterharde hits op locatie.![]()
quote:Ik ben ook geen fan van Niels en Froukje hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Edwin Diergaarde tussen 16 en 19 uur op Decibel.
quote:niet op de webcam
quote:en is het geluktOp vrijdag 29 oktober 2010 19:07 schreef Sirolf het volgende:
Het kantoor is echt compleet leeggeruimd trouwens. Ik zag vanmiddag een mannetje een bureau in de lift proberen te laden vanaf de voormalige NTR-afdeling.
quote:Die ga ik niet aanzetten ik ga wel wat anders kijken
quote:Geen idee, ik had haast.
quote:Geen idee of daar een intern kanaal voor nodig is. Kan ook gewoon ergens een knopje verkeerd staan ofzo natuurlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:10 schreef hole1988 het volgende:
waarschijnlijk zijn ze van interne kanaal veranderd ofzo.
quote:weet je wat leuk is om op de bank te doen? SCHREEUWEN!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Zo. Geïnstalleerd op de bank en de komende 3 uur helemaal niks doen!
quote:Je bedoelt:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je wat leuk is om op de bank te doen? SCHREEUWEN!
quote:nee, gewoon als je zit te coachpotato-en!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bedoelt:
HANDEN OMHOOG, DIT IS EEN OVERVAL!
of een andere bank?
quote:Red heb ik gezien....best vermakelijk, maar ik prefereer EW.
quote:QFTOp vrijdag 29 oktober 2010 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
quote:
quote:meteen die sfeer
quote:met Halloween als Lady Gaga met een vleugje Tjibbe.....Een vleesjurk aan, fanta in je hand en cd van dan hartman in je reet
quote:Bijna.
quote:Je gaat die plaat deze week nog vaak genoeg horen, dus wellicht versta je de volgende keer wat ze nu echt zei.
quote:Dat wil dus betekenen dat 'ie officieel op de playlist terecht is gekomen, en dus niet meer alleen als freechoice van de dienstdoende DJ gedraaid wordt.
quote:dat is Rachel mcAdams uit The Notebook en ze is mijn toekomstige echtgenote. dus een beetje liefdoen ja!;)Op vrijdag 29 oktober 2010 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
wat een vies kind, ze ziet eruit alsof ze aan het doodgaan is...
quote:Het ging wel tussen die 2.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
wtf dus G6 is helemaal GEEN Megahit, maar Handsome Poets?! Wow, wat een freaking goede keuze. Dit is namelijk echt een hartstikke leuke plaat. Goede keuzen van de jocks!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
wtf dus G6 is helemaal GEEN Megahit, maar Handsome Poets?! Wow, wat een freaking goede keuze. Dit is namelijk echt een hartstikke leuke plaat. Goede keuzen van de jocks!
quote:Ah, dus jij bent ook al in de grap van Coen en Sander getrapt?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
quote:Komop met die pics danOp vrijdag 29 oktober 2010 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
wat een vies kind, ze ziet eruit alsof ze aan het doodgaan is...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
quote:+1Op vrijdag 29 oktober 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Wat ook wel bijzonder is trouwens is dat deze megahit in eigen beheer door de band is uitgebracht. Er zit dus géén platenmaatschappij tussen!
quote:das een vent!
quote:wat een schijtplaatOp vrijdag 29 oktober 2010 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Dynamite
Ging iedereen goed op los vannacht
quote:Nee, toen zat ik in de sportschool maar ik las hier allemaal reacties dat G6 de Megahit zou zijn, maar dat is dus helemaal niet zoOp vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent ook al in de grap van Coen en Sander getrapt?
quote:daar kan ik toch niet op fappen als fulltime hetero?
quote:Ja, ga jij er lekker op fappen (is dat ook vrouwelijk?)
quote:strakke conclusie
quote:Nouja, je kan ook overdrijven.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar kan ik toch niet op fappen als fulltime hetero?
quote:Ben atm bezig met de Texas. Hartstikke lekker! Wilde eigenlijk gezond eten, maar dat wordt 'm vanavond niet
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben atm bezig met de Texas. Hartstikke lekker! Wilde eigenlijk gezond eten, maar dat wordt 'm vanavond niet.
quote:Boes Boes
quote:ja, ik ben fulltime hetero....of heb jij daar twijfels bij popje?
quote:En dat is?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:35 schreef Waalwijker het volgende:
Michiel schakelt weer even over naar zijn MetMichiel modus.
quote:Lekkerste is de Dr. Oetker Ristorante Salami
quote:Welke os gaat ons diep penetreren?
quote:De lat ligt weer hoog vanavond?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Welke os gaat ons diep penetreren?
BOES BOES BOES BOES!
quote:dat is zeg maar het moment dat je een meisje ontmaagd....toch?
quote:'Het is de nieuwe MegaHit van de Handsome Poets en WAT zijn we er trots op. Hollands fabricaat en je hoorde het hier op 3FM.'
quote:ong 80cmOp vrijdag 29 oktober 2010 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De lat ligt weer hoog vanavond?
quote:Geen idee, nog nooit gedaanOp vrijdag 29 oktober 2010 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is zeg maar het moment dat je een meisje ontmaagd....toch?
quote:En terecht, Boes is een held, net als Dommel.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ong 80cm
nee, serieus. ik was vroeger echt boesfan! heb dat liedje nog wel eens geplaybackt op een klassenavond!
quote:DommelOp vrijdag 29 oktober 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En terecht, Boes is een held, net als Dommel.
quote:edoch kunnen ze beiden niet tippen aan Teddy Rukspin, die gekke Illiop!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En terecht, Boes is een held, net als Dommel.
quote:Je bedoeld: Rambambambam!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:42 schreef Waalwijker het volgende:
Rimbimbimbimbimbimbimbim... TJIBBE.
quote:Maar een nieuwe generatie komt toch na rambam?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee.Het is rimbim. Lekker puh.
quote:Teddy Rukspin, deed die het niet met Nils Holgerson,vond ik beide niet echt tofOp vrijdag 29 oktober 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
edoch kunnen ze beiden niet tippen aan Teddy Rukspin, die gekke Illiop!
quote:met Nils Holgersson had ik dan echt helemaal niets........Teddy, Dommel en Boes wel. die hebben mijn jeugd kleur gegevenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Teddy Rukspin, deed die het niet met Nils Holgerson,vond ik beide niet echt tof
quote:en ovide danOp vrijdag 29 oktober 2010 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met Nils Holgersson had ik dan echt helemaal niets........Teddy, Dommel en Boes wel. die hebben mijn jeugd kleur gegeven
quote:Kijk uit malloot een kokosnoot
quote:das ook een held ja
quote:http://www.youtube.com/re(...)dsome+poets+3fmvideoOp vrijdag 29 oktober 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Handsome Poets schijnt live ook wel in orde te zijn.
quote:Goed bezig Kerel ! Inderdaad, live best OK. Blinded was ook al een goede plaat van ze. Mijn beeld van de megahit is nog steeds het promoten / extra ondersteunen van nieuwe muziek uit Nederland / buitenland. De keuze voor de huidige Megahit sluit daar perfect bij aan. Trots op 3FM. Voor de komende week. EchtOp vrijdag 29 oktober 2010 19:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)dsome+poets+3fmvideo
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:55 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:ik eerst!
quote:die doet ook niet meeOp vrijdag 29 oktober 2010 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wist niet dat Co Stompé daar aan meedeed![]()
quote:Wat maakt jou dat uit.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:04 schreef alors het volgende:
Wie is dat meisje dan? Als in: wat doet ze daar?
quote:Uhuh
quote:Ze zoekt mij, maar ik ben er nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:04 schreef alors het volgende:
Wie is dat meisje dan? Als in: wat doet ze daar?
quote:dan ga ik wel in jouw plaats!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zoekt mij, maar ik ben er niet
quote:Nee, nu moet je 100 strafregels schrijven als je geen blauw jurkje aanhebtOp vrijdag 29 oktober 2010 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ehh gewoon interesse?Mag dat niet meer?
quote:Co doet echt niet mee....dat is is Owen Schumacher.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/One_Day_Fly
[..]
quote:En een vikinghelm opzetten zekerOp vrijdag 29 oktober 2010 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, nu moet je 100 strafregels schrijven als je geen blauw jurkje aanhebt
quote:in het klipje in ieder geval nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/One_Day_Fly
[..]
quote:Over haar vraag je wie ze is maar over mij niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ehh gewoon interesse?Mag dat niet meer?
quote:Ja, dat zou het wel afmaken
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over haar vraag je wie ze is maar over mij niet?
quote:ik denk dat veel mensen Owen Schumacher aanzien voor Co StompéOp vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in het klipje in ieder geval niet
quote:wiki aangepastOp vrijdag 29 oktober 2010 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat veel mensen Owen Schumacher aanzien voor Co Stompé
Owen: [ afbeelding ]
Co: [ afbeelding ]
quote:Goet job!
quote:da doede gij goet!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:
quote:ik mis een grap
quote:tis geen grap, dago en ik zijn gewoon slechte spellers...
quote:HAHA, taalnazi!
quote:Ik heb mijzelf wel aangeleerd om alle zinnen met een hoofdletter te beginnen, en als ik er zin in heb andere puntjes te gebruiken..,er!#$!%N jh,.m.,.,.,.,.,!@@#!@#$#%&Op vrijdag 29 oktober 2010 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis geen grap, dago en ik zijn gewoon slechte spellers...
quote:HoiOp vrijdag 29 oktober 2010 20:15 schreef Briggy het volgende:
![]()
![]()
WEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
![]()
![]()
![]()
Beter laat dan nooit![]()
quote:Halloooooo
quote:Heel goet, ken je voor mijn kat ook een muis haken?
quote:dago, gedraag je!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel goet, ken je voor mijn poes ook een muts haken?
quote:Maar ik heb geen poes.
quote:dat is wel een heel slechte poging om een meisje te versieren..."ik heb wel een muts, maar geen poes, mag ik de jouwe een muts opzetten?"
quote:KlaarOp vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel goet, ken je voor mijn kat ook een muis haken?
quote:Weet je zeker dat je poes er niet al mee gespeeld heeft?
quote:en zo ja, zijn er dan foto's van?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je poes er niet al mee gespeeld heeft?
quote:Ik heb geen poesOp vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je poes er niet al mee gespeeld heeft?
quote:Op veel tweets reageert hij. Dus wie weet.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
3rdrocknl
@HumbertoTan jij moet een zonnestudio in de USA beginnen....Humberto's Tanning Centre!
zou humberto reageren?
quote:Jammer dat The Dozens (of Fix Your Accent) bijv. nooit in NL is uitgebracht. Is ook best een leuke plaat van Fake Blood die we tenminste nog niet kennen.
quote:Wat vind je van mijn UI?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef Briggy het volgende:
ITHINKILIKEIT
![]()
Doet dansje door de kamer![]()
quote:Die komt me bekend voor
quote:vet skerrie!
quote:Moet jij geen Halloween UI?
quote:pas maar op straks stapt Johan Nijenhuis nog naar de rechter
quote:Je pizza?
quote:de mijne is een chick met darmen in haar handen...is dat niet eng genoeg?
quote:DarmenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de mijne is een chick met darmen in haar handen...is dat niet eng genoeg?
quote:Jij moet een andere nemen, deze is te onduidelijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de mijne is een chick met darmen in haar handen...is dat niet eng genoeg?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Briggy het volgende:
[..]
DarmenIk dacht dat het een mislukt hartje was
quote:Hoi!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij moet een andere nemen, deze is te onduidelijk.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Briggy het volgende:
[..]
DarmenIk dacht dat het een mislukt hartje was
quote:Ik zal eens even voor je kijken
quote:Trek je wel een schone aan anders stinkt het zoOp vrijdag 29 oktober 2010 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
die aankondiging van Tjibbe. ik pis in mijn broek!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Trek je wel een schone aan anders stinkt het zo
quote:ik heb maar 1 broek...Op vrijdag 29 oktober 2010 20:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Trek je wel een schone aan anders stinkt het zo
quote:idd
quote:Gadverdamme!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb maar 1 broek...
zit nu nakend te fokken
quote:GAT-VER-DAMME.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb maar 1 broek...
zit nu nakend te fokken
quote:daar ben ik mee gestopt sinds mn webcam is gehacked.
quote:die heb ik gelukkig nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar ben ik mee gestopt sinds mn webcam is gehacked.
quote:Je nieuwe UI:
quote:ehm....nee....
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....nee....
maar als iemand een UI vindt die volgens hem/haar bij mij past...dan mag je roepen. misschien verander ik em dan wel!
quote:Fire Fire FireOp vrijdag 29 oktober 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....nee....
maar als iemand een UI vindt die volgens hem/haar bij mij past...dan mag je roepen. misschien verander ik em dan wel!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....nee....
quote:Ik had ook al vuur + tieten
quote:Jasc Animation ShopOp vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
die van briggy is wel vet. die heb ik opgeslagen!
iemand btw een tip voor een anigifcreator?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
die van briggy is wel vet. die heb ik opgeslagen!
iemand btw een tip voor een anigifcreator?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:02 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik vind het wel rustgevend.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
thoeft niet per sé iets met 3rdRock te maken te hebben......:)
en dat jasc anishop...das vast niet gratis....
quote:ik ben niet echt rustgevend....
quote:Je verplicht je zelf om daar naar te kijken?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Zo, mijn the voice of holland verplichting omzeild met oortjes en geen gejank en lekker Ekstra Weekend
quote:is onderweg (20%)Op vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vriend van me sms't dat ie de voicelift heeft gewonnen. Iemand die het fragment online kan gooien?
quote:Ik probeerde je ook te kalmeren
quote:Helaas zijn er andere mensen in huis die dit programma willen zienOp vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Je verplicht je zelf om daar naar te kijken?
quote:Haha, allright. Maar je hebt toch ook een PC of iets dergelijks?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Helaas zijn er andere mensen in huis die dit programma willen zien.
quote:wurgen die hap!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Helaas zijn er andere mensen in huis die dit programma willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |