quote:Ben atm bezig met de Texas. Hartstikke lekker! Wilde eigenlijk gezond eten, maar dat wordt 'm vanavond niet
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben atm bezig met de Texas. Hartstikke lekker! Wilde eigenlijk gezond eten, maar dat wordt 'm vanavond niet.
quote:Boes Boes
quote:ja, ik ben fulltime hetero....of heb jij daar twijfels bij popje?
quote:En dat is?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:35 schreef Waalwijker het volgende:
Michiel schakelt weer even over naar zijn MetMichiel modus.
quote:Lekkerste is de Dr. Oetker Ristorante Salami
quote:Welke os gaat ons diep penetreren?
quote:De lat ligt weer hoog vanavond?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Welke os gaat ons diep penetreren?
BOES BOES BOES BOES!
quote:dat is zeg maar het moment dat je een meisje ontmaagd....toch?
quote:'Het is de nieuwe MegaHit van de Handsome Poets en WAT zijn we er trots op. Hollands fabricaat en je hoorde het hier op 3FM.'
quote:ong 80cmOp vrijdag 29 oktober 2010 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De lat ligt weer hoog vanavond?
quote:Geen idee, nog nooit gedaanOp vrijdag 29 oktober 2010 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is zeg maar het moment dat je een meisje ontmaagd....toch?
quote:En terecht, Boes is een held, net als Dommel.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ong 80cm
nee, serieus. ik was vroeger echt boesfan! heb dat liedje nog wel eens geplaybackt op een klassenavond!
quote:DommelOp vrijdag 29 oktober 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En terecht, Boes is een held, net als Dommel.
quote:edoch kunnen ze beiden niet tippen aan Teddy Rukspin, die gekke Illiop!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En terecht, Boes is een held, net als Dommel.
quote:Je bedoeld: Rambambambam!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:42 schreef Waalwijker het volgende:
Rimbimbimbimbimbimbimbim... TJIBBE.
quote:Maar een nieuwe generatie komt toch na rambam?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee.Het is rimbim. Lekker puh.
quote:Teddy Rukspin, deed die het niet met Nils Holgerson,vond ik beide niet echt tofOp vrijdag 29 oktober 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
edoch kunnen ze beiden niet tippen aan Teddy Rukspin, die gekke Illiop!
quote:met Nils Holgersson had ik dan echt helemaal niets........Teddy, Dommel en Boes wel. die hebben mijn jeugd kleur gegevenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Teddy Rukspin, deed die het niet met Nils Holgerson,vond ik beide niet echt tof
quote:en ovide danOp vrijdag 29 oktober 2010 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met Nils Holgersson had ik dan echt helemaal niets........Teddy, Dommel en Boes wel. die hebben mijn jeugd kleur gegeven
quote:Kijk uit malloot een kokosnoot
quote:das ook een held ja
quote:http://www.youtube.com/re(...)dsome+poets+3fmvideoOp vrijdag 29 oktober 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Handsome Poets schijnt live ook wel in orde te zijn.
quote:Goed bezig Kerel ! Inderdaad, live best OK. Blinded was ook al een goede plaat van ze. Mijn beeld van de megahit is nog steeds het promoten / extra ondersteunen van nieuwe muziek uit Nederland / buitenland. De keuze voor de huidige Megahit sluit daar perfect bij aan. Trots op 3FM. Voor de komende week. EchtOp vrijdag 29 oktober 2010 19:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)dsome+poets+3fmvideo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |