quote:ik denk dat ze in de mast gaan klimmen en dan moet de zender eruit vanwege de straling.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Raar. En vooral dat het zolang moet duren.
quote:SuccesOp vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef Cee het volgende:
Zometeen weer een pubquiz, wens me succes. Ik sta al 4 keer op de wissel
bekermegabierfles, hopelijk komt er een 5e bij.
WEEKEEEENNNNNNNNND!
quote:Succes!!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef Cee het volgende:Zometeen weer een pubquiz, wens me succes. Ik sta al 4 keer op de wissel
bekermegabierfles, hopelijk komt er een 5e bij.
WEEKEEEENNNNNNNNND!
quote:
quote:
quote:vrijdag 29-10-2010 18:34 Far East Movement Like A g6 Weekend Request
vrijdag 29-10-2010 16:53 Far East Movement Like A g6 Coen & Sander Show
quote:Dan heb ik toch liever Edwin Diergaarde tussen 16 en 19 uur op Decibel.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef Waalwijker het volgende:
De buren hebben knijterharde hits op locatie.![]()
quote:Ik ben ook geen fan van Niels en Froukje hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Edwin Diergaarde tussen 16 en 19 uur op Decibel.
quote:niet op de webcam
quote:en is het geluktOp vrijdag 29 oktober 2010 19:07 schreef Sirolf het volgende:
Het kantoor is echt compleet leeggeruimd trouwens. Ik zag vanmiddag een mannetje een bureau in de lift proberen te laden vanaf de voormalige NTR-afdeling.
quote:Die ga ik niet aanzetten ik ga wel wat anders kijken
quote:Geen idee, ik had haast.
quote:Geen idee of daar een intern kanaal voor nodig is. Kan ook gewoon ergens een knopje verkeerd staan ofzo natuurlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:10 schreef hole1988 het volgende:
waarschijnlijk zijn ze van interne kanaal veranderd ofzo.
quote:weet je wat leuk is om op de bank te doen? SCHREEUWEN!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Zo. Geïnstalleerd op de bank en de komende 3 uur helemaal niks doen!
quote:Je bedoelt:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je wat leuk is om op de bank te doen? SCHREEUWEN!
quote:nee, gewoon als je zit te coachpotato-en!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bedoelt:
HANDEN OMHOOG, DIT IS EEN OVERVAL!
of een andere bank?
quote:Red heb ik gezien....best vermakelijk, maar ik prefereer EW.
quote:QFTOp vrijdag 29 oktober 2010 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
quote:
quote:meteen die sfeer
quote:met Halloween als Lady Gaga met een vleugje Tjibbe.....Een vleesjurk aan, fanta in je hand en cd van dan hartman in je reet
quote:Bijna.
quote:Je gaat die plaat deze week nog vaak genoeg horen, dus wellicht versta je de volgende keer wat ze nu echt zei.
quote:Dat wil dus betekenen dat 'ie officieel op de playlist terecht is gekomen, en dus niet meer alleen als freechoice van de dienstdoende DJ gedraaid wordt.
quote:dat is Rachel mcAdams uit The Notebook en ze is mijn toekomstige echtgenote. dus een beetje liefdoen ja!;)Op vrijdag 29 oktober 2010 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
wat een vies kind, ze ziet eruit alsof ze aan het doodgaan is...
quote:Het ging wel tussen die 2.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
wtf dus G6 is helemaal GEEN Megahit, maar Handsome Poets?! Wow, wat een freaking goede keuze. Dit is namelijk echt een hartstikke leuke plaat. Goede keuzen van de jocks!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
wtf dus G6 is helemaal GEEN Megahit, maar Handsome Poets?! Wow, wat een freaking goede keuze. Dit is namelijk echt een hartstikke leuke plaat. Goede keuzen van de jocks!
quote:Ah, dus jij bent ook al in de grap van Coen en Sander getrapt?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
quote:Komop met die pics danOp vrijdag 29 oktober 2010 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
wat een vies kind, ze ziet eruit alsof ze aan het doodgaan is...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
quote:+1Op vrijdag 29 oktober 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Wat ook wel bijzonder is trouwens is dat deze megahit in eigen beheer door de band is uitgebracht. Er zit dus géén platenmaatschappij tussen!
quote:das een vent!
quote:wat een schijtplaatOp vrijdag 29 oktober 2010 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Dynamite
Ging iedereen goed op los vannacht
quote:Nee, toen zat ik in de sportschool maar ik las hier allemaal reacties dat G6 de Megahit zou zijn, maar dat is dus helemaal niet zoOp vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent ook al in de grap van Coen en Sander getrapt?
quote:daar kan ik toch niet op fappen als fulltime hetero?
quote:Ja, ga jij er lekker op fappen (is dat ook vrouwelijk?)
quote:strakke conclusie
quote:Nouja, je kan ook overdrijven.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar kan ik toch niet op fappen als fulltime hetero?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |