quote:Diggy Dex.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:55 schreef alors het volgende:
Wie zat er trouwens zonet in de studio, die ging zich ook bemoeien met het telefoongesprek...?
quote:Lekker boeiend, hoeft toch allemaal niet perfect te passen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:55 schreef Waalwijker het volgende:
Whaha dat afkappen van platen blijft toch wel erggg triest.
quote:Vind ik wel, die reclameblokken zijn kut. Het is geen commercie.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, hoeft toch allemaal niet perfect te passen.
quote:Het slaat gewoon nergens op om platen voor de helft te draaien. Gebeurt alleen bij de publieke.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, hoeft toch allemaal niet perfect te passen.
quote:Kiezen ze een mega-kneiter, is het ook niet goed, omdat het een mega-kneiter is en ze meer voor onbekendere nummers moeten gaan...Op vrijdag 29 oktober 2010 16:54 schreef Derek010 het volgende:
Nee godverdomme kutlutsers, waarom nou steeds die Serious Talentbands MH maken, die net nr. 30 van de Top 40 halen, in plaats van de echte hits...
En dan nog vrolijk Like a G6 draaien.
quote:Het is maar net wat je een mega-kneiter noemt natuurlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kiezen ze een mega-kneiter, is het ook niet goed, omdat het een mega-kneiter is en ze meer voor onbekendere nummers moeten gaan...
Nee, di's prima. Indiepop uit Nederland, past goed in het profiel.
quote:steeds? nou ik de megahit is 9 van de 10 keer geen Serious Talent. En dat lijkt me nou wel een taak voor een station als 3fm, Nederlands product en niet gevestigde namen stimuleren.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:54 schreef Derek010 het volgende:
Nee godverdomme kutlutsers, waarom nou steeds die Serious Talentbands MH maken, die net nr. 30 van de Top 40 halen, in plaats van de echte hits...
En dan nog vrolijk Like a G6 draaien.
quote:De platen die al weken in de (semi-)hoge rotatie zitten en die toch wel een hit worden.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je een mega-kneiter noemt natuurlijk.
quote:Gelukkig maar, anders kreeg je dat je net 34 seconde mocht praten na een plaat en dan hop weer door naar de volgende. Nu blijft er nog wat ruimte om te lullen/improviseren.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op om platen voor de helft te draaien. Gebeurt alleen bij de publieke.
quote:dis is pas de 3 serious talent band die MH wordt (GBTTZ & Silent Express)Op vrijdag 29 oktober 2010 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
steeds? nou ik de megahit is 9 van de 10 keer geen Serious Talent. En dat lijkt me nou wel een taak voor een station als 3fm, Nederlands product en niet gevestigde namen stimuleren.
quote:+ de hele nachtOp vrijdag 29 oktober 2010 16:59 schreef alors het volgende:
[..]
oh, zit dat jong er de hele dag ofzo
quote:Domien! Michiel! Lijsten jullie deze even in?!
quote:Ik vind het gewoon een bagger plaat, maar dat vind ik van heel veel platen van Serious Talent bandjes. Als ik die nummers 5 keer heb gehoord ben ik er al klaar mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie hier zijn toch echt een stel verschrikkelijke zeikerds bij elkaar zeg. Het is ook echt NOOIT goed.
quote:megahit doet wonderenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Druk hier ineens, de hele middag reageerd er geen hond hier
quote:Die kan naast die van Arcade FireOp vrijdag 29 oktober 2010 17:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Domien! Michiel! Lijsten jullie deze even in?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |