quote:mn moeder wordt maandag geopereerd, en heeft nu veel pijn en is aan de morfine enzo....Na maandag is het waarschijnlijk veel beter!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef Perruche het volgende:
hoi
Ik heb geen hegvoor nynke, vervelende situatie. Hoe is het trouwens met je mams? Heb je vast wel verteld maar ik ben het weer kwijt
quote:Jeetje, wat wachten ze daar lang meeOp vrijdag 29 oktober 2010 16:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mn moeder wordt maandag geopereerd, en heeft nu veel pijn en is aan de morfine enzo....Na maandag is het waarschijnlijk veel beter!
quote:De kerstmarkten zijn over het algemeen van 1 november tot meestal 23 december. Soms korter. En die in Keulen zijn erg leuk (er zijn er meerdere, allemaal op loopafstand van elkaar). De sprookjesmarktOp vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
De tofste weet ik niet, maar volgens mij zijn die kerstmarkten er al veel eerder hoor!
Maar ik denk eigenlijk dat Tinkepink dit wel weet
Nynke, bah, gelukkig is het bijna weekend!! En je ging Zweeds leren toch?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mn moeder wordt maandag geopereerd, en heeft nu veel pijn en is aan de morfine enzo....Na maandag is het waarschijnlijk veel beter!
quote:Keertje naar Braboland?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ohh lekker Merel! Fijne 2 weken dan! Staan er leuke dingen op de planning?
quote:nou zeg dat...Op vrijdag 29 oktober 2010 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een kútweek. Gelukkig is 'ie bijna voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:heeft blijkbaar 2 redenen: 1: de zwelling moet weg zijn, en 2: het is een lange operatie, en er moet genoeg capaciteit zijn in het ziekenhuis...Op vrijdag 29 oktober 2010 16:29 schreef Tinkepink het volgende:
Duurt inderdaad erg lang voor de moeder van nynke. Naar hoor.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Geen zin om nog wat te doen. Nog een half uurtje.en wat als je geen voldoende verbetering laat zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en wat als je geen voldoende verbetering laat zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:De timing voor zo'n gesprekje is nooit goed natuurlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 17:09 schreef -marz- het volgende:
Nounou, mooie timing voor zo'n 'gesprekje', op vrijdagmiddag.
quote:Jawel. Vrijdagmiddag vind ik stom voor dat soort dingen!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De timing voor zo'n gesprekje is nooit goed natuurlijk.
quote:Juist vrijdagmiddag. Dan heb je het weekeinde om erover na te denken. Da's ook het leuke (hoewel niet voor de ontvangende kant) van slecht nieuws vlak voor de kerst. Duurt een week voor je erop kunt reageren, dan heb je flink de tijd gehad om erover na te denken.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:50 schreef -marz- het volgende:
[..]
Jawel. Vrijdagmiddag vind ik stom voor dat soort dingen!
Bijna friet gehaald, maar er was geen parkeerplek bij de snackbar omdat het zo ontzettend druk was. Dan maar gezonde groente (met aardappelkroketten)
quote:Eens idd.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Juist vrijdagmiddag. Dam heb je het weekeinde om erover na te denken. Da's ook het leuke (hoewel niet voor de ontvangende kant) van slecht nieuws vlak voor de kerst. Duurt een week voor je erop kunt reageren, dan heb je flink de tijd gehad om erover na te denken.
quote:Ik heb wel managers gehad die hier geen rekening mee hielden, en heb daardoor geleerd nooit direct te reageren op dergelijke aanzeggingen. Ik neem ze vriendelijk in ontvangst en geef aan er in geen geval vóór morgen op terug te komen. Ik heb minstens een nacht nodig om zaken te laten bezinken.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Juist vrijdagmiddag. Dam heb je het weekeinde om erover na te denken. Da's ook het leuke (hoewel niet voor de ontvangende kant) van slecht nieuws vlak voor de kerst. Duurt een week voor je erop kunt reageren, dan heb je flink de tijd gehad om erover na te denken.
quote:SiOp vrijdag 29 oktober 2010 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog even over de meeting... niemand die vanaf Groningen gaat?
Sigme, jij gaat vanaf Assen he?
quote:Nou ja, een paar weken geleden kreeg ik ook kritiek en dat kwam toen ook niet lekker aan, hoor. Toen heb ik er ook wel een paar nachten van wakker gelegen. C'est le ton qui fait la musique, maar soms heb je ook meer aan duidelijkheid dan aan pamperen.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:35 schreef -marz- het volgende:
Hmm. Ik heb zelf een keerkritiek gehadop m'n flikker gekregen na werktijd (collega's al naar huis, donker buiten) en dat kwam toen aardig hard aan. Maar dat lag niet alleen aan het moment van de dag, ook de manier waarop e.e.a. gebracht werd.
quote:Aah! Jammer!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:32 schreef Ewelina het volgende:
Over de meeting: ik moet afzeggenMijn liquide middelen zijn even wat beperkt.
quote:Misschien dat ik dan ook van Assen ga, hoeven we niet alleen
quote:Het treinkaartje welOp vrijdag 29 oktober 2010 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Aah! Jammer!
Stadswandelen kost niks..
quote:Jij mag niet want je kan niet meedoen met de stadswandeling
quote:Nou een paar weken geleden ging de kritiek over mijn slechthorendheid en daar kan ik weinig aan doenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:44 schreef -marz- het volgende:
Achteraf gezien was ik niet zo geschikt voor het werk. Ik moest allemaal dingetjes nauwkeurig doen en uitrekenen maar ik kan niet goed hoofdrekenen en ik bleek slordig te zijn.Het is dan ook frustrerend als je constant dezelfde kritiek krijgt maar je kan het niet verbeteren.
Dus fijn dat jij weet wat je kan verbeteren. Dan kan je ook echt vooruitgang boeken en laten zien dat je leert van de feedback, dat is wel positief.
quote:Met de trein? Als je beter uit Groningen kan vertrekken kan ik natuurlijk vanuit Assen bij je aansluiten he?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan ook van Assen ga, hoeven we niet alleen
Jammer Ewelina...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij mag niet want je kan niet meedoen met de stadswandeling![]()
![]()
6 nov. in den Haag, wees welkom
quote:Gaat die van Groningen door Assen? dan is het sowieso geen probleem natuurlijk!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Met de trein? Als je beter uit Groningen kan vertrekken kan ik natuurlijk vanuit Assen bij je aansluiten he?
Heb je een idee hoe laat je die kant op zou willen?
Swietje: 6 november, Den Haag. Stadswandeling en 's avonds eten was het programma meen ik. Ik ga voor 't eten weerom, ik denk dat er ook slankies na de wandeling aanhaken?
quote:Om 15 uur geloof ik.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gaat die van Groningen door Assen? dan is het sowieso geen probleem natuurlijk!
Hoe laat? Weet nog niet weet niet hoelaat we worden verwacht op DH CS
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gaat die van Groningen door Assen? dan is het sowieso geen probleem natuurlijk!
quote:3 uur daar zijn toch?Hoe laat? Weet nog niet weet niet hoelaat we worden verwacht op DH CS
quote:De laatste keer met de trein was 7 jaar geleden, daarvoor ook 7 jaar geleden.. weet ik veelOp vrijdag 29 oktober 2010 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ja. Tenzij je via Leeuwarden naar Zwolle gaat, dat kan, theoretisch.
[..]
3 uur daar zijn toch?
Hagenezen: moeten we naar HS of CS?
quote:Oh fukOp vrijdag 29 oktober 2010 20:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Loveli: [TK] Rode Jimmy Choo Pumps - Maat 40
quote:Je kunt er nu toch niet op lopenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh fukik ging deze maand niets kopen omdat ik geldgebrek heb
quote:Ik.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie loopt er nou op 'fuck me heels'.
zei ik dat?
quote:Ja, zal het ook eens een keer klaar zijn?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:53 schreef Laureline het volgende:
Vanaf HS heb je wel meteen een leuke wandeling door de stadsjungle, onee: trendy urban prachtwijkVanaf CS mooi zicht op de eeuwige bouwput in het centrum
quote:Grappig, mijn enige associatie met De Jacobsladder is dat ik het als kind altijd bij mijn ouders in de kast zag staan. Ik kan al die titels nog steeds dromen.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:40 schreef Viking84 het volgende:
De Jacobsladder van Maarten 't Hart en nu een boek over Bach van dezelfde schrijver (gekregen van oh-oh)
quote:Mwoah, ik vond "Het woeden der gehele wereld" beter, onderhoudender, grappiger.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Grappig, mijn enige associatie met De Jacobsladder is dat ik het als kind altijd bij mijn ouders in de kast zag staan. Ik kan al die titels nog steeds dromen.Zou je het aanraden?
quote:Luck!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:50 schreef Lunamic het volgende:
Vandaag heb ik besloten dat ik het zat ben! Voor de zoveelste keer.. :p maar dit keer ga ik alles uit de kast halen om die kilo's kwijt te raken! *wish me luck*
quote:Ik heb ook niet gedouchtOp vrijdag 29 oktober 2010 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
meer dan 20km gewandeld vandaag!nu met een volle buik in bed in hotel... zonder douche want geen warm water
maar York is
quote:Succes!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:50 schreef Lunamic het volgende:
Vandaag heb ik besloten dat ik het zat ben! Voor de zoveelste keer.. :p maar dit keer ga ik alles uit de kast halen om die kilo's kwijt te raken! *wish me luck*
quote:Ik kom nog in het dieet-web lijstje, maar dat is nog even geduld hebbenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Succes!
Hoe lang en zwaar ben je nu, hoeveel wil je kwijt en hoe ga je het aanpakken?
quote:York ^^Op vrijdag 29 oktober 2010 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
meer dan 20km gewandeld vandaag!nu met een volle buik in bed in hotel... zonder douche want geen warm water
maar York is
quote:Oei maar fijn dat hetOp vrijdag 29 oktober 2010 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
meer dan 20km gewandeld vandaag!nu met een volle buik in bed in hotel... zonder
douche want geen warm water
maar York is
quote:Oki, goed plan, niks op aan te merken.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:59 schreef Lunamic het volgende:
[..]
Ik kom nog in het dieet-web lijstje, maar dat is nog even geduld hebbenBen nu 176 (en dat zal ik ook wel blijven
) en vanochtend 81,4 kilo. Had al jaren niet meer op een weegschaal gestaan dus ik schrok er een beetje van: de laatste keer was het 73
Wil nu eigenlijk weer terug naar de 70,0 (69,9!!). Ga nu samen met mijn vriend afvallen
Gezond eten deden we altijd al, maar nu zijn we ook van plan om 3 keer per week te sporten, zwemmen, wandelen, fitness.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een perfecte week gehad, zowel qua eten als qua sporten (dinsdag- en donderdagavond wezen fitnessen).
Heb alleen net een driegangen menu op en nu voel ik me vadsig
quote:Ja, dat denk ik op zaterdag en zondag altijd al, moet ik de vrijdag er niet óók bij gaan pakken
quote:Was het ook!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Je diner klinkt wel lekker, Goodbye!De rest van de dag is zo netjes, dat kun je wel hebben.
quote:Morgen mandarijntjes, Co
quote:Da's een goeie reden om iets te doen: omdat het leuk klinkt! Echt! Zou iedereen wat vaker moeten doen!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Morgen mandarijntjes, CoEn groente!
En jaaaaa hierom wil ik naar Scarborough!![]()
Eigenlijk is dat een beetje de enige reden, het klínkt leuk, dus wil ik het zien
![]()
Volgens mij is er gemiddeld bar weinig te doen, maar er is iig een mooie kust en een kasteel, dus het komt vast wel goed met het vermaak
En Whitby heeft als inspiratie gediend voor Bram Stoker! Speelt ook een rol in het boek en is gebruikt als locatie bij het maken van de film!
quote:Ja ik wou toch citytrips doen nu ik in Engeland ben, so this is as good a start as any!Op zaterdag 30 oktober 2010 01:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's een goeie reden om iets te doen: omdat het leuk klinkt! Echt! Zou iedereen wat vaker moeten doen!
Veel plezier morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |