quote:H&M Volgens mijn vriendinOp vrijdag 29 oktober 2010 21:02 schreef doeka het volgende:
Waar is die winkel waar je Jimmy Choo's kunt kopen voor ¤ 80,= Ik heb ze nog nooit onder de ¤ 400,= gezien.
quote:Mijn vriendin heeft maat 41 en ze pasten wel goed. Dus vallen best groot uit.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef loveli het volgende:
Hoe vallen ze ten opzichte van een standaard maat 40? US maar 9 is mij meestal aan de kleine kant...
quote:Voor 30,- gaan ze zeker niet weg, maargoed.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:13 schreef loveli het volgende:
Omdat ik een kapotte enkel heb en momenteel geen hakken kan dragen, had besloten dat ik geen schoenen meer nodig heb en tot het eind van het jaar geen nieuwe zou kopen... 30 euro geboden.
quote:Ah, zo! Dan snap ik het. Mijn voeten zijn niet groot genoeg en geitenwollen sokken en bontzooltjes in zulke schoenen is ook weer zoiets. Succes met de verkoop!
Dan passen deze schoenen jou wel, in de winkel zeiden ze dat die goed liep voor mensen met maat 39 tot 41.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Fuck dat ik maat 39 heb. Mooie schoenen iig!
Maat 39 en 40 is toch maar 1 maat verschil dacht ik zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Tamashii het volgende:
Eh, dat lijkt me een beetje raar want dat is ruim 2 maten verschil...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |