quote:je zus?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
verdomme, ik heb fipo en sepo jezus wat ben ik goed.
quote:Wie gaat hem nu aanpassen?
quote:AhhhOp vrijdag 29 oktober 2010 00:02 schreef Franneh het volgende:
Hoeren tering zooi op 3 foutjes gezakt op theorie.
quote:Zal het Ludo weer zijn?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:02 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Wie gaat hem nu aanpassen?
quote:Ah schatje toch. Wil je verdrietverwerkseks?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:02 schreef Franneh het volgende:
quote:JaOp vrijdag 29 oktober 2010 00:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ah schatje toch. Wil je verdrietverwerkseks?
quote:Gelukkig wisten we het allemaal allang?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:02 schreef Franneh het volgende:
quote:NeeOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef Nectar het volgende:
Jongens kijk even mijn opgenomen hit bij Fokkers maken muziek
quote:2 dagen geleden ging het iig snellerOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef 92Merel het volgende:
Bah, amsterdam.
Hoop dat deze NB snel voorbij is.
quote:Faal.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef Nectar het volgende:
Jongens kijk even mijn opgenomen hit bij Fokkers maken muziek
quote:Aanpassen net als gisterOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef 92Merel het volgende:
Bah, amsterdam.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gelukkig wisten we het allemaal allang?Desondanks toch een beetje liefde voor jou
quote:Ik ben op 3 foutjes geslaagd voor theorieOp vrijdag 29 oktober 2010 00:02 schreef Franneh het volgende:
quote:Niks mis met Amsterdam hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef 92Merel het volgende:
Bah, amsterdam.
quote:Daarom, niemand vind ajax leukOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 dagen geleden ging het iig sneller
quote:Gister ookOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 dagen geleden ging het iig sneller
quote:WonderpillenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ok, dat wordt weer een allnighter.
*zoekt potje met speciale pillen*
quote:Ik ben de hele dag al bezig joh... als ik ook nog verdrietverwerkseks moet regelen heb ik dat wel even nodig.
quote:Vraag het hem persoonlijk?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
Is meneer Penisbaard hier aanwezig?
quote:Lees het topic even door zou ik zeggen. met je stomme ctrl F vraag.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Hopelijk in le kwaliteit de nacht straks, ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Gelijk heb je hoor, hoe dan ook zal hij zijn taak voldoen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al bezig joh... als ik ook nog verdrietverwerkseks moet regelen heb ik dat wel even nodig.
quote:Naar bed, tenminste via haar twitter. Ze had nogal een wilde dag.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al bezig joh... als ik ook nog verdrietverwerkseks moet regelen heb ik dat wel even nodig.
quote:oh, dan zal ik nu nog geen hoi zeggen, maar straks pasOp vrijdag 29 oktober 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hopelijk in le kwaliteit de nacht straks, ja.
quote:Tu parlé Français bon ?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hopelijk in le kwaliteit de nacht straks, ja.
quote:nou kijk Otis het is zo dat ik koeien taai vind samekn, maar andrs wel jup.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Zouden jullie niet liever kijken naar schilderijen van koeien? Ik wel.
quote:
quote:Als je een vrouw was had ik seks geboden om de titel te veranderen.
quote:Nee, Ludo is niet meer.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef JanPiraat het volgende:
goedenavond lieve bazen gaat dit weer een zilvermeeuw + voorhuid worden ?![]()
![]()
quote:Euw,Op vrijdag 29 oktober 2010 00:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Naar bed, tenminste via haar twitter. Ze had nogal een wilde dag.
[..]
quote:Arme jongenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als je een vrouw was had ik seks geboden om de titel te veranderen.
Nu niet dus. Dit was mijn mededeling van de nacht.
quote:Dan naar ajax? ja !Op vrijdag 29 oktober 2010 00:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Zouden jullie niet liever kijken naar schilderijen van koeien? Ik wel.
quote:Welke docu?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Franneh het volgende:
wie heeft vandaag de docu op rtl 5 gezien trouwens
quote:NouwwwwwwOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Euw,
Nja dan is het niet leuk
Doeii iedereen![]()
quote:Pijnlijke polsOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
En hoe is het met Merel ?![]()
En Jan
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
En hoe is het met Merel ?![]()
En Jan
quote:ahhahaha lekker voor jeOp vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pijnlijke pols
Met jou wel beter?
quote:hihi komtOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
NouwwwwwwMisschien 'komt' ze wederom. Gewoon omdat ze niet kan slapen.
quote:Minder rukkenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pijnlijke pols
Met jou wel beter?
quote:Echt he... de vrouwtjes hebben liever een man die gaat als een robot. Niet te stoppen gewoon.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Over mensen die geilen op robotjes
quote:In dat geval, Benny, opblaaspop om TT te veranderen?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als je een vrouw was had ik seks geboden om de titel te veranderen.
Nu niet dus. Dit was mijn mededeling van de nacht.
quote:Klinkt uncoolOp vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Over mensen die geilen op robotjes
quote:Op de Ipad jongeOp vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoe the F*Ck heb je dat voor elkaar gekregen die USERNEEM
quote:nee sorry beetje jackass 2 gekeken en nu oh oh cherso op rtlgemist.nlOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Franneh het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jup-Jup. Zou wel na Franneh worden want dat kan lang duren.
quote:Die man is niet te vertrouwenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
haiii lieve psycho ga je Dyr nog ontmoeten binnenkort ?
quote:Hoe is dat gebeurd ?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pijnlijke pols
Met jou wel beter?
quote:Hij komt sowieso op de NB meetOp vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
haiii lieve psycho ga je Dyr nog ontmoeten binnenkort ?
quote:ja... wtfOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Franneh het volgende:
quote:Wat is daarmee?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoe the F*Ck heb je dat voor elkaar gekregen die USERNEEM
quote:Ik vind de OP van hogere kwaliteit dan de TT.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb er moeite in gestoken en weer is het niet goed.
quote:Mooi haarOp vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Komt het niet door, wel hierdoor.
[ link | afbeelding ]
quote:Godver wat geilOp vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Wat heb je dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Jezus wat zie jij er leuk uit. :| Hoe gaat het met je andere pols?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Wennen zeg ik je wennen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:11 schreef MYV het volgende:
Chill dat je niet hoeft te F5'en. Verder is de nieuwe layout echt een fail.
quote:Dat hoofd van die Roxy.. net een verminkt brandwonden hoofd oid.
quote:wat loopt hij te negeren keiharde bitchslap op zn wang rode handafdruk alles probeer dat maar eens te negerenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die man is niet te vertrouwenHij heeft me gewoon lopen negeren toen we elkaar zouden
neukenmeeten
quote:En als het goed is liep ik gewoon langs emOp vrijdag 29 oktober 2010 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wat loopt hij te negeren keiharde bitchslap op zn wang rode handafdruk alles probeer dat maar eens te negeren![]()
quote:Wat heb je gedaanOp vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Hee, jij lijkt op dat icoontje naast je usernameOp vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Je zit er echt mee heOp vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik vind de OP van hogere kwaliteit dan de TT.
quote:Ja man jeweetoch alles flex enso opdie nacht bakker homeboy alles rustug ewa spreek je he.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef Nectar het volgende:
ewa MyV alles flex mu ouwe kamé augustus bagger poste?e
quote:Ik heb allang een aangepaste versie gemaakt..deze gelieve niet meer posten
quote:Midcarpale instabiliteit en daarbij onverklaarbare pijn bij dat botje dat uitsteekt aan de buitenkant van je pols en dat bobbeltje op de hoek van je handpalm (dus niet duimmuis, maar andere kant) en dat zijn de drukpunten van dit ding, dus kan pols amper draaien
quote:Oceanview was toch samen met Bob homo ?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ben je homo ofzo.Zie haar hele gezicht dan.
quote:Ik zit nog altijd op die baggerlayout hoor tot het bittere eindOp vrijdag 29 oktober 2010 00:11 schreef MYV het volgende:
Chill dat je niet hoeft te F5'en. Verder is de nieuwe layout echt een fail.
quote:Nu je het zegtOp vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Hee, jij lijkt op dat icoontje naast je username![]()
![]()
![]()
quote:Wat loop jij te haten bezem
quote:We hebben laatst met 10-0 verloren. Alles wat met anti feyenoord te maken heeft(automatisch ajax) zit mij erg diep.
quote:Nee?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Oceanview was toch samen met Bob homo ?
quote:sinsd wnnar ben je een f*cking biatchOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja man jeweetoch alles flex enso opdie nacht bakker homeboy alles rustug ewa spreek je he.
rustugg
quote:Mag ik je verzorgen?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Midcarpale instabiliteit en daarbij onverklaarbare pijn bij dat botje dat uitsteekt aan de buitenkant van je pols en dat bobbeltje op de hoek van je handpalm (dus niet duimmuis, maar andere kant) en dat zijn de drukpunten van dit ding, dus kan pols amper draaien
quote:Hij staat nog steeds in de OP van je topic hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb allang een aangepaste versie gemaakt..deze gelieve niet meer posten
quote:Goed woord voor galgjeOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Midcarpale instabiliteit en daarbij onverklaarbare pijn bij dat botje dat uitsteekt aan de buitenkant van je pols en dat bobbeltje op de hoek van je handpalm (dus niet duimmuis, maar andere kant) en dat zijn de drukpunten van dit ding, dus kan pols amper draaien
quote:Slaap lekker falerOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Franneh het volgende:
slaap lekker allen ik moet om 5.45 weer bij de bushalte staan.![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
sinsd wnnar ben je een f*cking biatch
ik decht dat je een man was
quote:Ugh succes. dan maar en weltrusten. Dan halen we onze plannen van vanavond morgen wel in.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Franneh het volgende:
quote:TrustenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Franneh het volgende:
quote:Zoek maar even verder danOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds in de OP van je topic hoor
quote:Klinkt auwOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Wat een hater
quote:E Pokoes ju moet nu opsjouwten bitch
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En als het goed is liep ik gewoon langs em![]()
quote:Muh, heeft geen nut en kan heel veel gewoon zelf, behalve krachtzetten en veel bewegen
quote:En nog dom ook. Een topwijfOp vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muh, heeft geen nut en kan heel veel gewoon zelf, behalve krachtzetten en veel bewegen![]()
En ik lijk niet op regenboogpoepende wolk !
quote:oke doe de groetjesOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
E Pokoes ju moet nu opsjouwten bitch
anders word je laatste blik die ene vuist
die ik jou mee klap main zwaar in the building
quote:TrusteOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Franneh het volgende:
quote:jep ff trollen jeweetzOp vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
nej maar ju had toch een mannelijke poppetje voor je naam
dat was dus een misleiding
quote:Maakt niet uit. Ik help je wel met bewegen en krachtzetten kan ik zelf wel indien je zelf wat moeilijkheden daarmee ervaart.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muh, heeft geen nut en kan heel veel gewoon zelf, behalve krachtzetten en veel bewegen![]()
En ik lijk niet op regenboogpoepende wolk !
quote:Hij was waarschijnlijk op andere jongens aan het letten
quote:Echt hoor. Zijn fokuser is gewoon pure aids in een id gepropt.
quote:Dan zou ik maar niet op de NB meet komen als ik jou wasOp vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef MYV het volgende:
Ik hoef van niemand geen knuffel niet voor de komende 20 decennia's.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef MYV het volgende:
quote:AhwOp vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef MYV het volgende:
quote:sterktteOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Franneh het volgende:
quote:het is toch 'hei' in plaats van wei?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef MYV het volgende:
Ik ga denk ik maar met een kat op een hutje in de wei leven.
quote:Op basis van wat is die grote bakkes van jou gebaseerd?
quote:GezelligOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef MYV het volgende:
quote:Dus van iedereen?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet op de NB meet komen als ik jou was
En trouwens..niemand geen
quote:
quote:dan kom ik je sowieso stalkenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef MYV het volgende:
quote:Het komt wel goed meidOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef MYV het volgende:
quote:dan moet je er wel minimaal 20 nemen, anders is het niet creepy genoegOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef MYV het volgende:
quote:Ik kan de OP niet meer aanpassenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet hem aanpassen man, iedereen denkt nu dat het 9 oktober 2011 is....
quote:Negeer mijn pogingen om jou tot mijn vrouw te maken niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
dan moet je er wel minimaal 20 nemen, anders is het niet creepy genoeg
quote:afOp vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Negeer mijn pogingen om jou tot mijn vrouw te maken niet.
quote:Ach, NAC heeft ook een steuntje in de rug nodigOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Help eens man, die gozert heeft de TT veranderd
quote:Oh, die had ik gemist, wat had je gezegd dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Negeer mijn pogingen om jou tot mijn vrouw te maken niet.
quote:Na het checken van je fobo zou dat best zonde zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef MYV het volgende:
Haha ik word een vies kattenvrouwtje waar niemand langs durft te lopen in zo'n straat he en dan gooi ik bakstenen als ze op mn stoep komen.
Doet me denken aan Stoepjong van Hey Arnold
Stoop Kid
quote:hehehehe ik geil sowieso op kattenvrouwtjes die bakstenen kop ik wel terug danOp vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef MYV het volgende:
Haha ik word een vies kattenvrouwtje waar niemand langs durft te lopen in zo'n straat he en dan gooi ik bakstenen als ze op mn stoep komen.
Stoop Kid
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, NAC heeft ook een steuntje in de rug nodig
quote:STOOP KID NEVER LEAVES HIS STOOPOp vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef MYV het volgende:
Stoop Kid
quote:Dan moet ik m'n bed uit joh, mafkees
quote:Weet je zeker dat je geen knuffel/ben&jerry's/chocola wil ?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef MYV het volgende:
Stoop Kid
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:19 schreef Deciever het volgende:
[..]
Na het checken van je fobo zou dat best zonde zijn
quote:Heel veel.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, die had ik gemist, wat had je gezegd dan?
quote:Beetje respect kan geen kwaad heOp vrijdag 29 oktober 2010 00:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan moet ik m'n bed uit joh, mafkees
quote:Die heb ik wel eens gezien hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 00:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Spanningen om Haarklip te ontmoeten morgen ?
quote:Ik wil ruzie met je om vervolgens huilend in elkaars armen het goed te maken jeweetOp vrijdag 29 oktober 2010 00:19 schreef Beach het volgende:
[..]
met mij wil je geen ruzie om zoiets
quote:heyOp vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nog ff snel een post voordat het dicht ishoi allemaal
quote:Ik maak ook geen ruzie om zoiets. Ik weet dat mijn tegenstanders al kansloos zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:19 schreef Beach het volgende:
[..]
met mij wil je geen ruzie om zoiets
quote:Ik nietOp vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef dakraam het volgende:
Wie is er nu op RTL7 Hooligans aan het kijken?
quote:Is dat met die Harry Potter erin?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef dakraam het volgende:
Wie is er nu op RTL7 Hooligans aan het kijken?
quote:SorryOp vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje respect kan geen kwaad heGelijk met woorden gaan gooien enzo..ik heb ook gevoelens hoor
quote:Ohja, dat had ik wel gezien, wist niet precies hoe ik het moest opvattenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Heel veel.Dat ik graag help met je 'krachtzetten' en bewegen. enzo. En het is grappiger als je het origineel leest want zo is het zo'n goedkoop verhaaltje.
Zet steeds alle NB op 1 pagina en f5 gewoon steeds mijn naam.
quote:RATELMILFJE!!! HalloOp vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil ruzie met je om vervolgens huilend in elkaars armen het goed te maken jeweet
quote:ooowww die geilen boy moet ik ook eens ontmoeten hoewel hij wel groot is enzoOp vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gezien hoor
quote:HooiOp vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:DealOp vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef Nectar het volgende:
gaan we zometeen lapo hunten
Lapo Hunter krijgt 90 euro k?
quote:Mwah precies zoals het er staat. En kijk ook naar de tijd. Als het 's nachts is dan heeft het vast betrekking op seks.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat had ik wel gezien, wist niet precies hoe ik het moest opvatten
quote:Gelukkig heb ik dan nnoit de lord of the rings gezienOp vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef MYV het volgende:
Hooligans is een kwaliteitsfilm.
Blowing Bubbles
Elijah Wood blijf ik toch altijd zien als dat Hobbit watje Frodo.
quote:Goedmaakseks?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi, ik zoek ook nog ruzie. Liefs Bob
quote:heyyyOp vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:okOp vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef Nectar het volgende:
quote:Hoi..ik ben een Lapo Hunter..wanneer ik kan ik die 90 euro verwachten?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef Nectar het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Alvast afscheid nemen van dit topic
quote:DaaromOp vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah precies zoals het er staat. En kijk ook naar de tijd. Als het 's nachts is dan heeft het vast betrekking op seks.
quote:ditOp vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef MYV het volgende:
Hooligans is een kwaliteitsfilm.
Blowing Bubbles
Elijah Wood blijf ik toch altijd zien als dat Hobbit watje Frodo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |