quote:Ik heb allang een aangepaste versie gemaakt..deze gelieve niet meer posten
quote:Midcarpale instabiliteit en daarbij onverklaarbare pijn bij dat botje dat uitsteekt aan de buitenkant van je pols en dat bobbeltje op de hoek van je handpalm (dus niet duimmuis, maar andere kant) en dat zijn de drukpunten van dit ding, dus kan pols amper draaien
quote:Oceanview was toch samen met Bob homo ?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ben je homo ofzo.Zie haar hele gezicht dan.
quote:Ik zit nog altijd op die baggerlayout hoor tot het bittere eindOp vrijdag 29 oktober 2010 00:11 schreef MYV het volgende:
Chill dat je niet hoeft te F5'en. Verder is de nieuwe layout echt een fail.
quote:Nu je het zegtOp vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Hee, jij lijkt op dat icoontje naast je username![]()
![]()
![]()
quote:Wat loop jij te haten bezem
quote:We hebben laatst met 10-0 verloren. Alles wat met anti feyenoord te maken heeft(automatisch ajax) zit mij erg diep.
quote:Nee?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Oceanview was toch samen met Bob homo ?
quote:sinsd wnnar ben je een f*cking biatchOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja man jeweetoch alles flex enso opdie nacht bakker homeboy alles rustug ewa spreek je he.
rustugg
quote:Mag ik je verzorgen?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Midcarpale instabiliteit en daarbij onverklaarbare pijn bij dat botje dat uitsteekt aan de buitenkant van je pols en dat bobbeltje op de hoek van je handpalm (dus niet duimmuis, maar andere kant) en dat zijn de drukpunten van dit ding, dus kan pols amper draaien
quote:Hij staat nog steeds in de OP van je topic hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb allang een aangepaste versie gemaakt..deze gelieve niet meer posten
quote:Goed woord voor galgjeOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Midcarpale instabiliteit en daarbij onverklaarbare pijn bij dat botje dat uitsteekt aan de buitenkant van je pols en dat bobbeltje op de hoek van je handpalm (dus niet duimmuis, maar andere kant) en dat zijn de drukpunten van dit ding, dus kan pols amper draaien
quote:Slaap lekker falerOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Franneh het volgende:
slaap lekker allen ik moet om 5.45 weer bij de bushalte staan.![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
sinsd wnnar ben je een f*cking biatch
ik decht dat je een man was
quote:Ugh succes. dan maar en weltrusten. Dan halen we onze plannen van vanavond morgen wel in.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Franneh het volgende:
quote:TrustenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Franneh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |