quote:WonderpillenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ok, dat wordt weer een allnighter.
*zoekt potje met speciale pillen*
quote:Ik ben de hele dag al bezig joh... als ik ook nog verdrietverwerkseks moet regelen heb ik dat wel even nodig.
quote:Vraag het hem persoonlijk?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
Is meneer Penisbaard hier aanwezig?
quote:Lees het topic even door zou ik zeggen. met je stomme ctrl F vraag.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Hopelijk in le kwaliteit de nacht straks, ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Gelijk heb je hoor, hoe dan ook zal hij zijn taak voldoen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al bezig joh... als ik ook nog verdrietverwerkseks moet regelen heb ik dat wel even nodig.
quote:Naar bed, tenminste via haar twitter. Ze had nogal een wilde dag.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al bezig joh... als ik ook nog verdrietverwerkseks moet regelen heb ik dat wel even nodig.
quote:oh, dan zal ik nu nog geen hoi zeggen, maar straks pasOp vrijdag 29 oktober 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hopelijk in le kwaliteit de nacht straks, ja.
quote:Tu parlé Français bon ?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hopelijk in le kwaliteit de nacht straks, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |