quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef MYV het volgende:
Ik hoef van niemand geen knuffel niet voor de komende 20 decennia's.
quote:AhwOp vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef MYV het volgende:
Ik hoef van niemand geen knuffel niet voor de komende 20 decennia's.
quote:sterktteOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Franneh het volgende:
slaap lekker allen ik moet om 5.45 weer bij de bushalte staan.![]()
quote:het is toch 'hei' in plaats van wei?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef MYV het volgende:
Ik ga denk ik maar met een kat op een hutje in de wei leven.
quote:Op basis van wat is die grote bakkes van jou gebaseerd?
quote:GezelligOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef MYV het volgende:
quote:Dus van iedereen?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet op de NB meet komen als ik jou was
En trouwens..niemand geen
quote:
quote:dan kom ik je sowieso stalkenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef MYV het volgende:
quote:Het komt wel goed meidOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef MYV het volgende:
quote:dan moet je er wel minimaal 20 nemen, anders is het niet creepy genoegOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef MYV het volgende:
quote:Ik kan de OP niet meer aanpassenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet hem aanpassen man, iedereen denkt nu dat het 9 oktober 2011 is....
quote:Negeer mijn pogingen om jou tot mijn vrouw te maken niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
dan moet je er wel minimaal 20 nemen, anders is het niet creepy genoeg
quote:afOp vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Negeer mijn pogingen om jou tot mijn vrouw te maken niet.
quote:Ach, NAC heeft ook een steuntje in de rug nodigOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Help eens man, die gozert heeft de TT veranderd
quote:Oh, die had ik gemist, wat had je gezegd dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Negeer mijn pogingen om jou tot mijn vrouw te maken niet.
quote:Na het checken van je fobo zou dat best zonde zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef MYV het volgende:
Haha ik word een vies kattenvrouwtje waar niemand langs durft te lopen in zo'n straat he en dan gooi ik bakstenen als ze op mn stoep komen.
Doet me denken aan Stoepjong van Hey Arnold
Stoop Kid
quote:hehehehe ik geil sowieso op kattenvrouwtjes die bakstenen kop ik wel terug danOp vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef MYV het volgende:
Haha ik word een vies kattenvrouwtje waar niemand langs durft te lopen in zo'n straat he en dan gooi ik bakstenen als ze op mn stoep komen.
Stoop Kid
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, NAC heeft ook een steuntje in de rug nodig
quote:STOOP KID NEVER LEAVES HIS STOOPOp vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef MYV het volgende:
Stoop Kid
quote:Dan moet ik m'n bed uit joh, mafkees
quote:Weet je zeker dat je geen knuffel/ben&jerry's/chocola wil ?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:18 schreef MYV het volgende:
Stoop Kid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |