quote:Zoek maar even verder danOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds in de OP van je topic hoor
quote:Klinkt auwOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Midcarpale instabiliteit en daarbij onverklaarbare pijn bij dat botje dat uitsteekt aan de buitenkant van je pols en dat bobbeltje op de hoek van je handpalm (dus niet duimmuis, maar andere kant) en dat zijn de drukpunten van dit ding, dus kan pols amper draaien
quote:Wat een hater
quote:E Pokoes ju moet nu opsjouwten bitch
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En als het goed is liep ik gewoon langs em![]()
quote:Muh, heeft geen nut en kan heel veel gewoon zelf, behalve krachtzetten en veel bewegen
quote:En nog dom ook. Een topwijfOp vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muh, heeft geen nut en kan heel veel gewoon zelf, behalve krachtzetten en veel bewegen![]()
En ik lijk niet op regenboogpoepende wolk !
quote:oke doe de groetjesOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
E Pokoes ju moet nu opsjouwten bitch
anders word je laatste blik die ene vuist
die ik jou mee klap main zwaar in the building
quote:TrusteOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Franneh het volgende:
slaap lekker allen ik moet om 5.45 weer bij de bushalte staan.![]()
quote:jep ff trollen jeweetzOp vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
nej maar ju had toch een mannelijke poppetje voor je naam
dat was dus een misleiding
quote:Maakt niet uit. Ik help je wel met bewegen en krachtzetten kan ik zelf wel indien je zelf wat moeilijkheden daarmee ervaart.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muh, heeft geen nut en kan heel veel gewoon zelf, behalve krachtzetten en veel bewegen![]()
En ik lijk niet op regenboogpoepende wolk !
quote:Hij was waarschijnlijk op andere jongens aan het letten
quote:Echt hoor. Zijn fokuser is gewoon pure aids in een id gepropt.
quote:Dan zou ik maar niet op de NB meet komen als ik jou wasOp vrijdag 29 oktober 2010 00:15 schreef MYV het volgende:
Ik hoef van niemand geen knuffel niet voor de komende 20 decennia's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |