quote:Wat? Slechts 20.000 pixels. Orgineel "iets" groter.
quote:Meer dat er dingen niet kloppenOp donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat? Slechts 20.000 pixels. Orgineel "iets" groter.
quote:huh? Ik heb 'm nog nagelopen. Niet heel goed ofzo. Maar wat klopt er dan niet?
quote:Vliegtuigen met dubbele staarten, dubbele hijskranen en shitOp vrijdag 29 oktober 2010 00:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
huh? Ik heb 'm nog nagelopen. Niet heel goed ofzo. Maar wat klopt er dan niet?
quote:Valt me nu pas op!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vliegtuigen met dubbele staarten, dubbele hijskranen en shit
quote:Vraag je geld terug!Op vrijdag 29 oktober 2010 08:58 schreef Hyman het volgende:
Wat een bullshit, een puntje in [sub] is even groot!
quote:Alles!
quote:En het eerste waar je dan aan denkt is FOK!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:32 schreef TripleP het volgende:
godverdomme.
ik heb nog maar 5 minuten voordat ik wegmoet en dat gaat NIET LUKKEN
quote:mssn eens eerder naar bed gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 11:32 schreef TripleP het volgende:
godverdomme.
ik heb nog maar 5 minuten voordat ik wegmoet en dat gaat NIET LUKKEN
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
En de vriendin waarmee ik was heeft de helft verspild omdat ze de rook meteen uitblies. ''Ik voel eigenlijk niets!" noohhh frustrerend
quote:AanstellerOp vrijdag 29 oktober 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en mijn bed zit onder de kruimels EN FUCKING HELL PARANORMAL ACTIVITY IS ENG!!!
Serieus ik ben nog nooit ZO bang geweest door een film.
quote:Ja dat dus ik ging 10 keer zeggen ADEM NOU IN en dat vond ze nie tzo leuk. En uiteindelijk toen we ergens anders heengingen en ze dat ding ging oproken ''Ja als ik het doe moet ik het goed doen he..'' JOH DAT ZEG IK TOCH
quote:Nee serieus ik moest bijna huilen omdat ik zo bang was. Ook licht aangedaan enzo (serieus dat doe ik NOOIT bij een film). Maar ik dacht ook dat het echt gebeurd was in eerst instantie.
quote:Ik hou van zulke meisjes. Meisjes die bang zijn bij horrorfilms zijn geweldigOp vrijdag 29 oktober 2010 15:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee serieus ik moest bijna huilen omdat ik zo bang was. Ook licht aangedaan enzo (serieus dat doe ik NOOIT bij een film). Maar ik dacht ook dat het echt gebeurd was in eerst instantie.
quote:IK ZIE EEN MATCH, GA DR MAAR HALENNNNNN!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik hou van zulke meisjes. Meisjes die bang zijn bij horrorfilms zijn geweldig
quote:ik wist niet dat jij het zo slecht voorhad met schieganger waiwaiOp vrijdag 29 oktober 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IK ZIE EEN MATCH, GA DR MAAR HALENNNNNN!
quote:Wel een 50" LED, anders ben je verbannen aus PUB!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
Ben er over een uur ofzo wel weer. Even een nieuwe TV+surround sound uitzoeken met vaders
quote:Dat wil mijn vader niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wel een 50" LED, anders ben je verbannen aus PUB!
quote:Ok, groetjes en een poot van de hond, hoiiii!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
Ben er over een uur ofzo wel weer. Even een nieuwe TV+surround sound uitzoeken met vaders
quote:57"Op vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wil mijn vader niet.
Dus 40" led bravia
quote:Boks robr0 mattie, you has my back.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:08 schreef robr0 het volgende:
Paranormal Activity (2007)
R 86 min - Horror | Thriller
quote:Moet je eens bij de Arc de Triomph proberen. Een 6-baans rotondeOp vrijdag 29 oktober 2010 17:22 schreef Hyman het volgende:
Haha, sta ik zo op een dubbelbaans rotonde, wil ik optrekken had ik em blijkbaar in zn 3 gezetdus stond ik midden op de heule drukke rotonde stil
quote:We've all been there once, broham!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:22 schreef Hyman het volgende:
Haha, sta ik zo op een dubbelbaans rotonde, wil ik optrekken had ik em blijkbaar in zn 3 gezetdus stond ik midden op de heule drukke rotonde stil
quote:Toch geen Bose hoop ik hè?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Laat die kerel een geluidsysteem van 500 euro horen. Zegt mijn vader: Klinkt prima!
Laat hij daarna een systeem van 1300 euro horen. Mijn vader spontaan verliefd op dat ding
quote:Alleen om de prijs of klonk het ook geweldig?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Laat die kerel een geluidsysteem van 500 euro horen. Zegt mijn vader: Klinkt prima!
Laat hij daarna een systeem van 1300 euro horen. Mijn vader spontaan verliefd op dat ding
quote:Het klonk echt veel beter.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Alleen om de prijs of klonk het ook geweldig?
En Bose is crap inderdaad.
quote:
quote:als we dan over de vagien van cathrien kunnen praten zou dat wel spang zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kom met z'n alleen naar de 3FM SC dat is veel leuker met z'n allen
quote:Bose is de Alfa Romeo onder de geluidssystemen; ziet er leuk uit, maar kwalitatief bagger.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het klonk echt veel beter.
En hoezo is Bose slecht? Die vond ik eigenlijk nog beter klinken. Maar die was met 2400 ook wel weer een stuk duurder.
quote:Harman Kardon is ook lang niet altijd goed, mits het om auto-installaties gaat.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bose is de Alfa Romeo onder de geluidssystemen; ziet er leuk uit, maar kwalitatief bagger.
Harman/Kardon, Onkyo, Denon of desnoods JBL zijn puick.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef robr0 het volgende:
[..]
als we dan over de vagien van cathrien kunnen praten zou dat wel spang zijn
quote:Het scheelt dat motorrijbewijzen stukken goedkoper zijn dan autorijbewijzenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Een soort van halfvriendin van mij heeft haar motorrijbewijs cadeau gekregen en ik ben tyfusjaloers en niet zozeer dat ik het haar niet gun maar het is zo'n megacadeau dat het gewoon naar iemand moet gaan die er optimaal van gaat genieten. En dat gaat zij niet. Pfff.
quote:In de Melkweg. SOoooo astronaut hier.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil naar Marina and the Diamonds in de Melkweg!
quote:hmm jaokeOp vrijdag 29 oktober 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
In de Melkweg. SOoooo astronaut hier.
Haha oude grap hahaha
quote:SUPERVET YO!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:20 schreef Schieganger het volgende:
Ik was gister in de Sugar Factory tegenover de melkweg.
quote:Dat zeggen ze tegen iedereen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
En daar mag bijna niemand komen woeoheoehoeheo
quote:Gezellig.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil naar Marina and the Diamonds in de Melkweg!
quote:Pics.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:57 schreef TripleP het volgende:
Ik ga dit jaar nog "I'm a hypocrite" laten tatoeëren
quote:Sowieso!
quote:Will do when finished
quote:Ik zal altijd in je gedachten bij je zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 22:07 schreef TripleP het volgende:
Kan iemand me gezelschap houden vanavond?
quote:Iedereen hier weet dat jij Dominique heet.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
Fijn dat je even m'n naam weg-edit.
quote:En nu al helemaal dankzij jezelfOp vrijdag 29 oktober 2010 23:46 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat jij Dominique heet.
quote:Waar eigenlijk?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef TripleP het volgende:
IK GA NAAR BONOBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Vet!
quote:Bravo LIFE!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:11 schreef TripleP het volgende:
Doei, ik ga, life awaits in the 079 (h)
quote:Heel snel gast. Enorm benieuwd wat jij allemaal te vertellen hebt.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:05 schreef Goddelijker het volgende:
Wanneer moet ik ff komen buurten bij je?
quote:Genoeg.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heel snel gast. Enorm benieuwd wat jij allemaal te vertellen hebt.
Godver ik hoor m'n phone drie keer gaan maar kan hem niet vinden
quote:Kut.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:17 schreef Borkydude het volgende:
Huisgenoten zijn ook niet thuis + geen landlijn. Kan iemand m'n telefoon even laten overgaan?
Edit: Laat maar
quote:Wat? Wij krijgen thuis iig of een sony, of een philips.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bose is de Alfa Romeo onder de geluidssystemen; ziet er leuk uit, maar kwalitatief bagger.
Harman/Kardon, Onkyo, Denon of desnoods JBL zijn puick.
quote:
quote:Yooooo
quote:Geniaal gast, lekker geleerdOp zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef Borkydude het volgende:
Do waarom heet je GoddelijkerIk noem dat diefstal van intellectueel eigendom en parafernalia.
Bart hoe was je Beurfday?
quote:Ach, dat zijn geen slechte merken.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat? Wij krijgen thuis iig of een sony, of een philips.
quote:Hehehehe.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:24 schreef TripleP het volgende:
Jezus. Vercrackte nacht nummer zoveel. Pff.
quote:Die promomix heb ik al een maand ofzo.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehehehe.
Oja, die cd is helemaal niet z'n nieuwste cd, maar een promomix, zag ik netFallen Light is z'n nieuwe cd, maar die kon ik nog niet in 320 vinden
quote:Die stuurde ik gister, wtfOp zaterdag 30 oktober 2010 12:29 schreef TripleP het volgende:
[..]
Die promomix heb ik al een maand ofzo.
quote:Ja, dus gaf jij mij die mix voor de tweede keer.
quote:Oh. Toch lief dat je zo overdreven blij deed!Op zaterdag 30 oktober 2010 12:33 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja, dus gaf jij mij die mix voor de tweede keer.
quote:.89Op zaterdag 30 oktober 2010 12:52 schreef TripleP het volgende:
BONOBO
Paradiso Grote Zaal
Di, 14/12/10 19.30 uur
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
U heeft ook besteld:
LIDMAATSCHAP PARADISO
Totale kosten: € 46.89
You know what to do!
quote:ik eis die halve cent
quote:Die kan je mooi op je buik schrijven! € 23.45 kan je krijgen en geen halve cent meer of minder!
quote:Will do!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kan je mooi op je buik schrijven! € 23.45 kan je krijgen en geen halve cent meer of minder!
quote:Mijn lichaam doet pijn.
quote:Treed uit je lichaam, en ga naar een andere dimensie.
quote:Geef me hoop Jomanda, geef me hoop jomandaOp zaterdag 30 oktober 2010 13:20 schreef robr0 het volgende:
laat het gras maar groeien ik rijd het nooit meer affffffffffffffff
quote:Alsof die mensen weten dat jouw mobiel in je kamer ligt en jij niet.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ben ik net 2 keer gebeld door iemand met een onbekend nummer terwijl mijn telefoon nog op mijn kamer lag. Alsof ik dan opneem. En ook geen smsje of nummer achterlaten!!
quote:Misschien wilt ie wel helemaal niet dat jij opneemt!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ben ik net 2 keer gebeld door iemand met een onbekend nummer terwijl mijn telefoon nog op mijn kamer lag. Alsof ik dan opneem. En ook geen smsje of nummer achterlaten!!
quote:Maar waarom überhaupt met een afgeschermd nummer bellen?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alsof die mensen weten dat jouw mobiel in je kamer ligt en jij niet.
quote:Dat zal het dan zijn!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien wilt ie wel helemaal niet dat jij opneemt!
quote:Dan was het 3fmOp zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ouders en 3fm bellen ook met een afgeschermd nummer.
quote:Misschien was het mijn werk wel
quote:mssn was het wel iemand van 3fm die in opdracht van je baas belde omdat hij wist dat je telefoon in je andere kamer lag en daardoor verwachtte dat je het op fok forum 104 zou zetten waardoor noortje zou reageren maar misschieen ook niet we komen het niet te weten helaas pindakaasOp zaterdag 30 oktober 2010 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien was het mijn werk wel
quote:Het lijkt mij wel zeeeeeer waarschijnlijk dat het dat was!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:29 schreef robr0 het volgende:
[..]
mssn was het wel iemand van 3fm die in opdracht van je baas belde omdat hij wist dat je telefoon in je andere kamer lag en daardoor verwachtte dat je het op fok forum 104 zou zetten waardoor noortje zou reageren maar misschieen ook niet we komen het niet te weten helaas pindakaas
quote:eindelijk eens iemand die het snapt zo heb ik ook nieuwe logica rondom lange f en zn bradarin zo het verhaal gaat zo lange f en zn bradarin hebben ruzie gehad en lange f zoekt een reden om het uit te maken zonder dat hij tantoe veel problemen krijgen zo verzint hij dat baas b hem tantoe veel geld schuldig is zodat zijn vriendin die tantoe doorgedraaid is en op schietles zit baas b wilt killen en lange f een valide reden heeft om weg te gaan bij die biatch dus wat doet lange f die geeft die biatch een pipa cadeau en loopt de hele nacht door te zeuren dat baas b hun leven kapot heeft gemaakt dus die bitch wordt zo paraloco in haar hoofd dat ze samen met haar moeder en een doorgeladen pipa naar het huis van baas b rijdt op dat moment belt lange f de polizei en gaat vervolgens een jonko roken en even aan zn pielemuis trekken en gaat een boek schrijven DE IDEALE MANIER OM JE VROUW TE DUMPEN wat een hero
quote:Niets aan toe te voegen verder.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:43 schreef robr0 het volgende:
[..]
eindelijk eens iemand die het snapt zo heb ik ook nieuwe logica rondom lange f en zn bradarin zo het verhaal gaat zo lange f en zn bradarin hebben ruzie gehad en lange f zoekt een reden om het uit te maken zonder dat hij tantoe veel problemen krijgen zo verzint hij dat baas b hem tantoe veel geld schuldig is zodat zijn vriendin die tantoe doorgedraaid is en op schietles zit baas b wilt killen en lange f een valide reden heeft om weg te gaan bij die biatch dus wat doet lange f die geeft die biatch een pipa cadeau en loopt de hele nacht door te zeuren dat baas b hun leven kapot heeft gemaakt dus die bitch wordt zo paraloco in haar hoofd dat ze samen met haar moeder en een doorgeladen pipa naar het huis van baas b rijdt op dat moment belt lange f de polizei en gaat vervolgens een jonko roken en even aan zn pielemuis trekken en gaat een boek schrijven DE IDEALE MANIER OM JE VROUW TE DUMPEN wat een hero
lolquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Treed uit je lichaam, en ga naar een andere dimensie.
Muts die je er ook bent.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog steeds niets aan calculus gedaan vandaag..
Ik ook nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog steeds niets aan calculus gedaan vandaag..
same here!!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen het is beter dat ik niet uitga.
Dan doe je toch iets verkeerd, goede nachtrust is belangrijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
same here!!!!
Haha ik ga de komende maand zo weinig slapen en ik ben al kei oververmoeid.![]()
![]()
![]()
dan doe je toch echt iets fout op deze leeftijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Alleen het is beter dat ik niet uitga.
wow reallyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd, goede nachtrust is belangrijk.
Weet ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:46 schreef robr0 het volgende:
[..]
dan doe je toch echt iets fout op deze leeftijd
Soms moet het inderdaad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wow really
Dat krijg je als er mensen doodgaan en je strest en je steeds niet kan slapen. En als je een project moet afmaken. En tentamens moet leren. En dan is alles straks klaar en dan ga ik naar allemaal feesten en concerten.
dwars door geluid sta je zo strak pfie beter dat je dan thuisblijft ja mang levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar als ik nu uit zou gaan, dan ga ik dwars door 't geluid.
Dat is wel waar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:49 schreef robr0 het volgende:
[..]
dwars door geluid sta je zo strak pfie beter dat je dan thuisblijft ja mang levensgevaarlijk
ben jij trouwens ooit in de havana geweest kk die rijen daar zijn nog langer dan een orgie van kim hollandquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Heb al even iemand geïnformeerd om te vragen wanneer ik het gezellige Utrecht in de nacht ga opzoeken.
Neeeeeeeeee, juist niet!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:49 schreef TripleP het volgende:
Noortje. Zoek nou eens een life-coach, therapeut, psychiater or whatever.
Volgens mij niet...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:51 schreef robr0 het volgende:
[..]
ben jij trouwens ooit in de havana geweest kk die rijen daar zijn nog langer dan een orgie van kim holland
Idd, goeie shit is datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
een fles terpetine schijnt ook te helpen ja wel helemaal leeg glucken
doet me denken aan de goeie ouwe tijd dat een collega van me pa altijd langskwam en water dronk totdat ik een x dat hele glas vol jenever kankerde en toen die kop checken waiwaiwai goede tijdenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, goeie shit is datShotglaasjes staan al klaar voor vanavond
Jenever..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:55 schreef robr0 het volgende:
[..]
doet me denken aan de goeie ouwe tijd dat een collega van me pa altijd langskwam en water dronk totdat ik een x dat hele glas vol jenever kankerde en toen die kop checken waiwaiwai goede tijden
Waiwai!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:55 schreef robr0 het volgende:
[..]
doet me denken aan de goeie ouwe tijd dat een collega van me pa altijd langskwam en water dronk totdat ik een x dat hele glas vol jenever kankerde en toen die kop checken waiwaiwai goede tijden
jenever is goud drink het met appelsap of jus goedkope mixdrankquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jenever..
Ik krijg al rillingen bij de gedachte.
Koud is het net te doen, maar warmquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:57 schreef robr0 het volgende:
[..]
jenever is goud drink het met appelsap of jus goedkope mixdrank
Of neem dan wodka.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:57 schreef robr0 het volgende:
[..]
jenever is goud drink het met appelsap of jus goedkope mixdrank
Sowieso sterke drankquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar wel beter te drinken.
Al is wodka puur ook niet te zuipen. :'0
Op zich is het wel te doen hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso sterke drankOp whisky na dan.
Mixdrankjes doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Op zich is het wel te doen hoor.
Mits het gemixt is.
Wijntijger, idd.quote:
ik lust geen sterke drank maar gemixed is het indd ok weeeeeeeeequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Op zich is het wel te doen hoor.
Mits het gemixt is.
De laatste keer dat ik sterke drank dronk, puur, ben ik geloof ik rollend naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik lust geen sterke drank maar gemixed is het indd ok weeeeeeeee
Tequilla gaat noooit misquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik sterke drank dronk, puur, ben ik geloof ik rollend naar huis gegaan.
Zoek eens een life-coach, therapeut, psychiater or whatever.quote:
ik kots al bij het ideequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik sterke drank dronk, puur, ben ik geloof ik rollend naar huis gegaan.
DAT HELPT TOCH NIETquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoek eens een life-coach, therapeut, psychiater or whatever.
Dat is ook viiiesquote:
quote:
WAAR IK COKE KAN KRIJGENquote:
Waar niet!quote:
Dropka gast, geen dropshot. Dropshot is de breezer onder de drop's.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:12 schreef robr0 het volgende:
aight dropshot kreeg ik vroeger wel naar binnen maar dat begint na een halve fles wel smerig te worden en je krijgt net een bek alsof je een blubbermonster heb lopen beffeng
Vanavond nogquote:
Flikker toch op met je coke johquote:
Maar die wordt overal geil van geloof ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:24 schreef Bravebart het volgende:
Coke is kutspul mang. Je wordt er moeilijk geil van, volgens ene K. P. uit W.
Mja, ik geef hem geen ongelijk!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar die wordt overal geil van geloof ik
En zn hakjesquote:
Die heeft hij de deur uit gedaan gast! Toen het een hype werd is hij ermee gekapt.quote:
I know.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heeft hij de deur uit gedaan gast! Toen het een hype werd is hij ermee gekapt.
Geil worden is áltijd goed.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef TripleP het volgende:
Geil worden is alleen maar goed vanavond
Maar dan moet je de truc ook niet gebruiken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:28 schreef robr0 het volgende:
[..]
niet als je sollicitaitegespek hebt waiwai
Mja, je voelt je wel geil, maar je lichaam denkt er heel anders over.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef TripleP het volgende:
Geil worden is alleen maar goed vanavond
Drugs are bad m-kay?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, je voelt je wel geil, maar je lichaam denkt er heel anders over.
Oh wacht, dat was met speed trouwensAl die kenkerdrugs ook
quote:
quote:Bartie... says: (5:48:14 PM)
Drugs are bad m-kay?
m-kay says: (5:48:22 PM)
ja!
mannen ook hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:56 schreef Goddelijker het volgende:
Vrouwen kunnen soms zó communicatief gestoord zijn...
spijker -> kopquote:
Paranoid Pron Princessquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:12 schreef robr0 het volgende:
[..]
waar slaat triplep op poep plas porno wee wee
ik ben niet robin s makoekoequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:24 schreef TripleP het volgende:
Je bent een beetje vreemd, lekker weet ik niet.
maar als jou zus net zo koekoeriekoe als jou is is ze niet serieus te nemen mangquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:24 schreef TripleP het volgende:
Mijn zus zegt altijd dat ik een beetje vreemd, maar wel lekker ben.
Ze studeert rechten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:25 schreef robr0 het volgende:
[..]
maar als jou zus net zo koekoeriekoe als jou is is ze niet serieus te nemen mang
Wtf echt hequote:
I'm blue dabadibabadaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:32 schreef robr0 het volgende:
eiffel 65 wee wee kinderdisco kindercola is alleen voor kinderen weeeeee
waiwai beter 6 lijnen in de train nemen trains of jupiter en mars weeeeeequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef TripleP het volgende:
Mijn avond is ziek.
Om 0.38 laatste trein naar utrecht nemen, waar ik meer dan een uur over ga doen pff.
Blijf je hier slapen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef TripleP het volgende:
Mijn avond is ziek.
Om 0.38 laatste trein naar utrecht nemen, waar ik meer dan een uur over ga doen pff.
Neequote:
je moederquote:
Bij de LOI?quote:
Wel in Leiden jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt niet vaak voor.
Doe niet zo lullig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |