Wijntijger, idd.quote:
ik lust geen sterke drank maar gemixed is het indd ok weeeeeeeeequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Op zich is het wel te doen hoor.
Mits het gemixt is.
De laatste keer dat ik sterke drank dronk, puur, ben ik geloof ik rollend naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik lust geen sterke drank maar gemixed is het indd ok weeeeeeeee
Tequilla gaat noooit misquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik sterke drank dronk, puur, ben ik geloof ik rollend naar huis gegaan.
Zoek eens een life-coach, therapeut, psychiater or whatever.quote:
ik kots al bij het ideequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik sterke drank dronk, puur, ben ik geloof ik rollend naar huis gegaan.
DAT HELPT TOCH NIETquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoek eens een life-coach, therapeut, psychiater or whatever.
Dat is ook viiiesquote:
quote:
WAAR IK COKE KAN KRIJGENquote:
Waar niet!quote:
Dropka gast, geen dropshot. Dropshot is de breezer onder de drop's.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:12 schreef robr0 het volgende:
aight dropshot kreeg ik vroeger wel naar binnen maar dat begint na een halve fles wel smerig te worden en je krijgt net een bek alsof je een blubbermonster heb lopen beffeng
Vanavond nogquote:
Flikker toch op met je coke johquote:
Maar die wordt overal geil van geloof ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:24 schreef Bravebart het volgende:
Coke is kutspul mang. Je wordt er moeilijk geil van, volgens ene K. P. uit W.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |