quote:Boks robr0 mattie, you has my back.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:08 schreef robr0 het volgende:
Paranormal Activity (2007)
R 86 min - Horror | Thriller
quote:Moet je eens bij de Arc de Triomph proberen. Een 6-baans rotondeOp vrijdag 29 oktober 2010 17:22 schreef Hyman het volgende:
Haha, sta ik zo op een dubbelbaans rotonde, wil ik optrekken had ik em blijkbaar in zn 3 gezetdus stond ik midden op de heule drukke rotonde stil
quote:We've all been there once, broham!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:22 schreef Hyman het volgende:
Haha, sta ik zo op een dubbelbaans rotonde, wil ik optrekken had ik em blijkbaar in zn 3 gezetdus stond ik midden op de heule drukke rotonde stil
quote:Toch geen Bose hoop ik hè?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Laat die kerel een geluidsysteem van 500 euro horen. Zegt mijn vader: Klinkt prima!
Laat hij daarna een systeem van 1300 euro horen. Mijn vader spontaan verliefd op dat ding
quote:Alleen om de prijs of klonk het ook geweldig?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Laat die kerel een geluidsysteem van 500 euro horen. Zegt mijn vader: Klinkt prima!
Laat hij daarna een systeem van 1300 euro horen. Mijn vader spontaan verliefd op dat ding
quote:Het klonk echt veel beter.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Alleen om de prijs of klonk het ook geweldig?
En Bose is crap inderdaad.
quote:
quote:als we dan over de vagien van cathrien kunnen praten zou dat wel spang zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kom met z'n alleen naar de 3FM SC dat is veel leuker met z'n allen
quote:Bose is de Alfa Romeo onder de geluidssystemen; ziet er leuk uit, maar kwalitatief bagger.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het klonk echt veel beter.
En hoezo is Bose slecht? Die vond ik eigenlijk nog beter klinken. Maar die was met 2400 ook wel weer een stuk duurder.
quote:Harman Kardon is ook lang niet altijd goed, mits het om auto-installaties gaat.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bose is de Alfa Romeo onder de geluidssystemen; ziet er leuk uit, maar kwalitatief bagger.
Harman/Kardon, Onkyo, Denon of desnoods JBL zijn puick.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef robr0 het volgende:
[..]
als we dan over de vagien van cathrien kunnen praten zou dat wel spang zijn
quote:Het scheelt dat motorrijbewijzen stukken goedkoper zijn dan autorijbewijzenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Een soort van halfvriendin van mij heeft haar motorrijbewijs cadeau gekregen en ik ben tyfusjaloers en niet zozeer dat ik het haar niet gun maar het is zo'n megacadeau dat het gewoon naar iemand moet gaan die er optimaal van gaat genieten. En dat gaat zij niet. Pfff.
quote:In de Melkweg. SOoooo astronaut hier.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil naar Marina and the Diamonds in de Melkweg!
quote:hmm jaokeOp vrijdag 29 oktober 2010 20:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
In de Melkweg. SOoooo astronaut hier.
Haha oude grap hahaha
quote:SUPERVET YO!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:20 schreef Schieganger het volgende:
Ik was gister in de Sugar Factory tegenover de melkweg.
quote:Dat zeggen ze tegen iedereen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
En daar mag bijna niemand komen woeoheoehoeheo
quote:Gezellig.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil naar Marina and the Diamonds in de Melkweg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |