abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88083340

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.

- als je hierop klikt! -
Heeft een cholesterol- en bloeddrukverlagende werking.
pi_88083394
tvp
pi_88083398
Die titel. :').
pi_88083424
:D :D TT
pi_88083463
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
:D :D TT
Ontken dat maar! :')
pi_88083545
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef Knoflook. het volgende:

[..]

je hebt perzische alleen maar weggehaald :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_88083555
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom haat je mij? ;(
Het is niet wat het lijkt!
pi_88083562
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef Knoflook. het volgende:

[..]

Turken hebben geen DNA, ze hebben DNA van een ander etniciteit biologisch geërfd.
pi_88083608
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

je hebt perzische alleen maar weggehaald :')
Is het dan geen idee om nu de Perzen terug te pakken? :')
pi_88083617
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Het is niet wat het lijkt!
Bron?
pi_88083640
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is het dan geen idee om nu de Perzen terug te pakken? :')
Nee want dan is de grap weg.
pi_88083643
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bron?
wat zit je dwars gozer?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_88083684
Niks?
Ik ben niet serieus.

En ga nu weer leren trouwens :P
pi_88083695
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bron?
The Usual Suspects
pi_88083697
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee want dan is de grap weg.
Wil jij alleen antwoord geven als je wat gevraagd wordt?
pi_88083710
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef yvonne het volgende:
FB>>>ONZ
Of naar TRU, want jij en wippen.... _O-
pi_88083737
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 22:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wil jij alleen antwoord geven als je wat gevraagd wordt?
Nee.

Doei.
pi_88083846
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee.

Doei.
Allah zihin acikligi versin :*
pi_88084156
Bedankt :)
pi_88084324
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:
Niks?
Ik ben niet serieus.

En ga nu weer leren trouwens :P
ik moet ook eigenlijk leren :|W
-Rabia Al-Basri
pi_88084770
Voor wat? :P
pi_88084884
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef Knoflook. het volgende:
Voor wat? :P
een cursus die ik moet doen van de werkgever ;(
-Rabia Al-Basri
pi_88085433
Als ik niet naar Leiden kan he, moet ik dan het tentamen in de kerstvakantie maken?

Duitsers :r :r
pi_88086086
Hoorden jullie die knal ook? Volgens mij bestaat Rotterdam niet meer. ;(
pi_88086257
Alweer?
pi_88086347
Wik woont dichtbij het centrum. RIP
pi_88086695
ned 2 turks op tv kweet niet wat het is
-Rabia Al-Basri
pi_88086777
Documentaire
Voor Gülsah Dogan zijn haar oom Cemal en tante Emine het toonbeeld van de ideale liefde. Ondanks zijn hoge leeftijd gaat Cemal dagelijks langs bij zijn vrouw, die in een verzorgingstehuis verblijft. En ondanks haar vergevorderde Alzheimer glimt zijn vrouw als hij in de buurt is.

Dogan vraagt zich af hoe zo'n liefde ontstaat en vooral: hoe de liefde zolang stand weet te houden. Daarvoor gaat ze te rade bij familieleden in Nederland en Turkije. Die rondgang levert haar een veelheid aan antwoorden op , elk gekleurd door het liefdesverleden van de spreker. Van onbegrip bij de oude tante die uitgehuwelijkt werd en de liefde alleen uit verhalen kent tot woede bij de jongere vrouw die het aandurfde bij haar man weg te gaan.

Tegelijkertijd vertelt de film het verhaal van de liefde van Cemal en Emine: hoe neef en nicht in hun Koerdische geboortedorp aan elkaar gekoppeld werden en via het Turkse Adana in het Hollandse Enschede belandden. Gaandeweg Dogans zoektocht verschijnen er steeds meer barstjes in het rooskleurige beeld dat zij van haar oom en tante had.
pi_88087341
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:55 schreef zarGon het volgende:
Die titel. :').
pi_88087797
wat is ware liefde? :') beetje uitgekauwd, niet?

schakel maar over naar pauw en witteman
-Rabia Al-Basri
pi_88088206
Ramsey Nasr O+
pi_88088582
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:39 schreef IHVK het volgende:
Ramsey Nasr O+
echt heh! ik zat er net ook naar te kijken, echt briljant verwoord, wat wilders is, waarom moest die witteman em nou afkappen? :(

quote:
Het nieuwe vaderland van Ramsey Nasr

Ramsey Nasr leest vanavond bij Pauw en Witteman:

Mijn nieuwe vaderland

Wie neerlands bloed in d’aders vloeit
van vreemde smetten vrij
wiens hart voor volk en orde gloeit
verhef uw zang als wij.
Vandaag zien wij weer één van zin
de vlaggen afgestoft.
Vandaag zet ik mijn feestlied in
voor vaderland en schoft.
Ik eer de leiders van mijn land.
Hun vlekkeloos parcours
leert mij wat macht vóór al verlangt:
’t geweten van een hoer.
Ik eer mijn leiders hemelhoog
en ’t hoogst zit een fascist
die u en mij zolang gedoogt –
zolang als hij beslist.

Beschermt gij, leiders, onze grond
waar vreemde adem gaat
gij die zo rein zijt, kerngezond
en zuiver op de graat.
Wij smeken om een harde hand
in aangewreven haat.
Behoud voor 't lieve vaderland
de blanke natiestaat.
Braakt uit, gij vrienden, vrij van zin
uw krop, uw kreet, uw gal.
Niets is taboe en niets te min
uw bagger minst van al.
Verneder dus wat u niet zint
sla stuk wat niet bevalt
omhels het op zijn smalst.

Hoe klopt ons hart, hoe zwelt ons bloed
bij 't rijzen van dees’ toon.
Klonk ooit een zuiverder gemoed
een leger hart zo schoon?
Waar hoorde men die koekoekszang
voor volk en vaderland?
Dat was toen in het landsbelang
een heel volk werd verbrand.
Dood nu wat afwijkt van uw bloed
en van uw onderbuik.
Bewaar het niet, verdelg het goed
zodat dit land ontluikt.
Wie hier nog onze mildheid zoekt:
los op in brandend veen.
Waar elk verschil werd opgedoekt
zijn staat en burger één.
Wie neerlands bloed in d’aders vloeit
van vreemde smetten vrij
die fabel staat weer eens in bloei
in dwazen zoals wij.
Veel liever word ik door een volk
van hunnen aangerand
dan mee te gaan in deze kolk
van schoft en vaderland.

Ramsey Nasr
-Rabia Al-Basri
pi_88088625
YEAHHHHH :7

*O* *O* *O*

Bedankt zG. en remlof! :D O+
pi_88088643
Ramsey Nasr heeft opdezelfde school gezeten als ik!
pi_88088852
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
Ramsey Nasr heeft opdezelfde school gezeten als ik!
Oke leuk.
pi_88088939
coolstory
pi_88088952
quote:
17s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:47 schreef Ayca het volgende:
YEAHHHHH :7

*O* *O* *O*

Bedankt zG. en remlof! :D O+
Vreugde ende blijdschap.

O+!
pi_88089836
ik ben ramsey nasr fan geworden vanavond, kwist niet dat ie palesijns was

holland the movie
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:41:27 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_88091076
Ahh in dit turkentopic had ik nog niet gepost.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_88091657
Hallo!
pi_88091916
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 00:41 schreef SpecialK het volgende:
Ahh in dit turkentopic had ik nog niet gepost.
Wat vind jij nou van Turken?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:09:46 #44
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_88092077
Turken in Turkije of zichzelf-turk-noemende Nederlanders?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_88092208
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 01:09 schreef SpecialK het volgende:
Turken in Turkije of zichzelf-turk-noemende Nederlanders?
Allebei? Ik gok dat je alleen ervaring - of in ieder geval de meeste - hebt met NederTurken, dus alleen dat mag ook.

Ik merk dat je 'ons' ook gewoon Nederlanders noemt. Hm. Tof.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:24:12 #46
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_88092412
Woon in Slotermeer (heet nu Nieuw-West dat helpt te huizenprijzen denk ik :') ) dus ik zit hier tussen een significante populatie.

Volgens mij zijn alle "ik ga je doodsteken" berdreigingen die ik heb geincasseert in deze buurt gekomen van "Marokkaantjes" wat gewoon onopgevoed tuig is wat totaal niet door ouders gecontroleerd wordt. Turkse jongeren zijn hier op straat niet zo zichtbaar.

De Turkse bakker hier is vrij vriendelijk.

Wel zie je overdreven vaak Turkse vlaggen hangen tijdens bepaalde gelegenheden of gewoon standaard. Dat diasporanationalisme vind ik maar vreemd. Ik vraag me af of Turken die hier geboren zijn en dan naar Turkije verhuizen later in hun leven daar ook met de Nederlandse vlag lopen te wapperen. Verwacht het eigenlijk niet. Vind het daarom maar erg arbitrair. Maarja waar ze zelf warm van worden mij best.

Ben nog nooit in Turkije geweest dus geen idee wat dat betreft.
pi_88092722
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef SpecialK het volgende:
Woon in Slotermeer (heet nu Nieuw-West dat helpt te huizenprijzen denk ik :') ) dus ik zit hier tussen een significante populatie.

Volgens mij zijn alle "ik ga je doodsteken" berdreigingen die ik heb geincasseert in deze buurt gekomen van "Marokkaantjes" wat gewoon onopgevoed tuig is wat totaal niet door ouders gecontroleerd wordt. Turkse jongeren zijn hier op straat niet zo zichtbaar.

De Turkse bakker hier is vrij vriendelijk.

Wel zie je overdreven vaak Turkse vlaggen hangen tijdens bepaalde gelegenheden of gewoon standaard. Dat diasporanationalisme vind ik maar vreemd. Ik vraag me af of Turken die hier geboren zijn en dan naar Turkije verhuizen later in hun leven daar ook met de Nederlandse vlag lopen te wapperen. Verwacht het eigenlijk niet. Vind het daarom maar erg arbitrair. Maarja waar ze zelf warm van worden mij best.

Ben nog nooit in Turkije geweest dus geen idee wat dat betreft.
Geïncasseerd.

Wat vind jij van Turks brood? Ik neem aan dat jij je brood bij die bakker haalt.

Ja, Turken zijn trots, vooral als je het vergelijkt met Nederlanders. Hier merk je zoiets pas bij een EK of WK, bijvoorbeeld. Wat vind je er vreemd aan? Dat er (nog) zoveel verbondenheid is, terwijl men hier leeft? Als ik ten tijde van de WK-finale in Turkije was, zou ik gewapperd hebben met de Nederlandse vlag.

Waar ga jij wel op vakantie?
pi_88093036
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 01:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geïncasseerd.

Wat vind jij van Turks brood? Ik neem aan dat jij je brood bij die bakker haalt.

Ja, Turken zijn trots, vooral als je het vergelijkt met Nederlanders. Hier merk je zoiets pas bij een EK of WK, bijvoorbeeld. Wat vind je er vreemd aan? Dat er (nog) zoveel verbondenheid is, terwijl men hier leeft? Als ik ten tijde van de WK-finale in Turkije was, zou ik gewapperd hebben met de Nederlandse vlag.

Waar ga jij wel op vakantie?
Of je merkt het bij de verkiezingen. Heb een paar dagen terug een semidoc gezien van de Henk en Ingrids in Spijk. 35% procent hebben gestemd op Wilders. Zij hebben geen allochotonen op het dorp maar voelen zich verwaarloosd. Er zaten een hoop oud PvdA stemmers bij. Proteststemmen en kiezen voor de Nederlandse vlag.

Het is nl. best gek dat men in de provincie juist voor iemand als Wilders kiest. Waar ik woon stemt een kwart van de bevolking op Wilders. Dat is wel kwalijk.
pi_88093267
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 01:53 schreef Stali het volgende:

[..]

Of je merkt het bij de verkiezingen. Heb een paar dagen terug een semidoc gezien van de Henk en Ingrids in Spijk. 35% procent hebben gestemd op Wilders. Zij hebben geen allochotonen op het dorp maar voelen zich verwaarloosd. Er zaten een hoop oud PvdA stemmers bij. Proteststemmen en kiezen voor de Nederlandse vlag.

Het is nl. best gek dat men in de provincie juist voor iemand als Wilders kiest. Waar ik woon stemt een kwart van de bevolking op Wilders. Dat is wel kwalijk.
Is het kwalijk dat ze op Wilders stemmen, of dat ze op Wilders stemmen zonder dat zij last hebben van allochtonen?

Nederlanders mogen best wel wat trotser zijn op hun Nederland.
pi_88093388
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 02:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is het kwalijk dat ze op Wilders stemmen, of dat ze op Wilders stemmen zonder dat zij last hebben van allochtonen?

Nederlanders mogen best wel wat trotser zijn op hun Nederland.
Ik vind het kwalijk dat burgers zichzelf zo in de kou voelen staan en het idee hebben dat er alles voor immigranten wordt gedaan en daarom uit protest op PVV stemmen. Er is aardig wat misgegaan met de PvdA. Het is geen partij voor de arbeiders meer. Ik begrijp alleen niet waarom ze niet gewoon op de SP gestemd hebben.

Dat trots zijn op je land is in mijn ogen gewoon sentimenteel gelul. Je wieg had waar dan ook kunnen staan. Ik ben in ieder geval nooit trots op dingen waar ik zelf geen invloed op heb gehad.
pi_88093403
Hoe staat het met de patat? :D
pi_88093411
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 02:23 schreef Ayca het volgende:
Hoe staat het met de patat? :D
Het is friet.
pi_88093439
Neen.

Maar omdat jij het bent ga ik niet in discussie, en ook omdat ik nu een film ga kijken. :')

;) :W
pi_88093472
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 02:27 schreef Ayca het volgende:
Neen.

Maar omdat jij het bent ga ik niet in discussie, en ook omdat ik nu een film ga kijken. :')

;) :W
Ik hou van discussies. -O- .

Welke film ga je kijken?
Sta altijd open voor filmtips.

Veel kijkplezier iig. :) .
pi_88093504
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 02:31 schreef Stali het volgende:
Sta altijd open voor filmtips.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 02:37:33 #56
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_88093512
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 02:31 schreef Stali het volgende:
Ik hou van discussies. -O- .
Wat wil je te berde brengen?
pi_88093528
Fijn om weer eens in het Turken-topic te zijn btw.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88093550
quote:
Haal hem binnen voor morgen. Dank je wel.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 02:43:55 #59
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_88093560
De PVV wil vanwege vervuiling van het prachtige Nederlandse landschap alle windmolens weg hebben. Daar trap ik niet in, de beslissing is een verkapte maatregel om de 'islamisering' van Nederland tegen te gaan.
pi_88093564
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 02:37 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat wil je te berde brengen?
Ik reageer graag. Wist trouwens niet dat ik in het Turkentopic aan het posten was. :@ .
pi_88093571
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 02:42 schreef Stali het volgende:

[..]

Haal hem binnen voor morgen. Dank je wel.
NP. Ik hoop voor je dat je hem net zo goed vind als ik iig.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 02:45:57 #62
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_88093582
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 02:44 schreef Stali het volgende:
Ik reageer graag.
Stelling: de multiculturele samenleving is mislukt.
pi_88093615
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 02:45 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Stelling: de multiculturele samenleving is mislukt.
Ik denk van niet. En zeker op wat langere termijn niet. Over een tijd heeft iedereen een baan ook de mensen die nu bijv. buitengesloten worden.
pi_88093626
Er gaan natuurlijk nog vrij veel dingen niet goed, maar dat kan de komende decennia wel bijtrekken. Er zullen altijd mensen uit een bepaalde groep onwillig zijn en problemen veroorzaken, maar dat betekent niet dat het mislukt is.
pi_88093632
Wil er trouwens best meer woorden aan wijden hoor, maar niet om drie uur in de nacht met een koortskop.
Als je serieus bent, wil ik daar morgen best op ingaan.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 02:54:57 #66
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_88093633
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 02:50 schreef Stali het volgende:
Ik denk van niet. En zeker op wat langere termijn niet. Over een tijd heeft iedereen een baan ook de mensen die nu bijv. buitengesloten worden.
De cijfers zijn anders niet zo rooskleurig, zeker niet wat betreft niet-westerse allochtonen als de Turken en Marokkanen. Laag opleidingsniveau gecombineerd met een relatief hoog criminaliteitsdeelname.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 02:57:27 #67
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_88093647
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 02:54 schreef Stali het volgende:
Wil er trouwens best meer woorden aan wijden hoor, maar niet om drie uur in de nacht met een koortskop.
Als je serieus bent, wil ik daar morgen best op ingaan.
Prima, neem de rust en alvast beterschap gewenst.

[ Bericht 3% gewijzigd door AryaMehr op 29-10-2010 03:02:29 ]
pi_88093651
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 02:54 schreef Stali het volgende:
Beterschap dan alvast.
pi_88093690
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 02:54 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

De cijfers zijn anders niet zo rooskleurig, zeker niet wat betreft niet-westerse allochtonen als de Turken en Marokkanen. Laag opleidingsniveau gecombineerd met een relatief hoog criminaliteitscijfer.
Hier ga ik morgen even op in want het heeft nl. een reden.

Als ik iedere dag jou buitensluit in een klas en zeg dat je een verrot jong bent met een achterlijk geloof dan ga jij je ook zo gedragen. Er zijn ondernemers in Nederland die probleemjongeren een kans geven en werkelijk het beste uit ze weet te halen. Juist door ze niet te verketteren maar door ze een kans te geven en ze bloeien op.

In mijn ogen zijn juist de Turken veel meer gericht op een betere toekomst. Terwijl er toch een flinke oude garde is die nog steeds geen Nederlands spreken, samenklieken maar die kinderen timmeren allemaal aan de weg. Dit laatste is een persoonlijke belevenis dus niet representatief.

Kom op het eerste morgen wel terug.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 03:08:54 #70
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_88093709
Is goed, ik reageer vanavond wel op het stuk. Nu even verder met het boek 'God als misvatting' van Dawkins.
pi_88093902
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 03:08 schreef AryaMehr het volgende:
Is goed, ik reageer vanavond wel op het stuk. Nu even verder met het boek 'God als misvatting' van Dawkins.
En wat vindt je van het boek tot nu toe?
pi_88093913
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 03:59 schreef Doler12 het volgende:

[..]

En wat vindt je van het boek tot nu toe?
Heb jij die lecture van Sapolsky nog gezien? Of was jij dat niet in dit topic? :D
pi_88093940
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 04:04 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Heb jij die lecture van Sapolsky nog gezien? Of was jij dat niet in dit topic? :D
Ja dat klopt maar dat is volgens mij al weer een week of twee weer terug? Maar ik had hem al eerder gezien. ;)
pi_88093969
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 04:13 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Ja dat klopt maar dat is volgens mij al weer een week of twee weer terug? Maar ik had hem al eerder gezien. ;)
Ja, dat was idd een week of twee geleden. Iemand zei hem nog te gaan kijken, maar dat was blijkbaar iemand anders.
pi_88093981
Volgens mij was dat AryaMehr of zarGon.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:16:06 #76
323071 MinatoNamikaze
Actin like you should
pi_88095545
Ik heb vandaag op mijn stage een High-Tea, leuk joh!
amk
pi_88096893

Je zou bijna op Wilders stemmen door deze figuren ;(
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:19:21 #78
323071 MinatoNamikaze
Actin like you should
pi_88097060
hahahahahaha GANGSTAARSS
pi_88097074
Addergebroed
pi_88097256
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 02:20 schreef Stali het volgende:

Het is geen partij voor de arbeiders meer. Ik begrijp alleen niet waarom ze niet gewoon op de SP gestemd hebben.

een van die koppels die ze lieten zien in de reportage, wistt te vertellen dat ze twijfelden tussen wilders en femke... bij mij kom je dan over als iemand die geen idee heeft wat je wilt en waar je voor staat en maar stemt omdat het hot is om wilders te stemmen
-Rabia Al-Basri
pi_88097311
wat komen al die allochtonen hier doen trouwens? voel me een beetje ontheemd hierdoor ;(
-Rabia Al-Basri
pi_88097386
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 02:44 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

NP. Ik hoop voor je dat je hem net zo goed vind als ik iig.
leuk is wat anders
-Rabia Al-Basri
pi_88097952
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:13 schreef IHVK het volgende:

Wat een mongolen.
Cool story, Hansel.
pi_88098063
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:48 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat een mongolen.
Jij wilt zeker ook voor 1 euro naar de kapper.
pi_88098304
Wel voor 7 euro nog wat!
Cool story, Hansel.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:25:21 #86
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88099129
Soort zoekt soort, mongolen trekken mongolen aan, conclusie Wilders is een mongool. :'(
pi_88099168
quote:
29 oktober 1923

Stichting van de republiek Turkije na het uiteenvallen van het Ottomaanse Rijk. Zie: Dag van de republiek - Turkije.
http://www.beleven.org/feest/dag_van_de_republiek_turkije

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2010 11:27:12 ]
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:29:48 #88
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88099276
Jajajaajajaja.
pi_88099409
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:13 schreef IHVK het volgende:

Je moet wat als je geen creativiteit bezit :')

Ik vond Wilders wel weer grappig in de Kamer trouwens gister/eergisteren :P Wel paar containerladingen zout erbij nemen :')
pi_88099799
Hij is altijd grappig.
pi_88099820
Gefeliciteerd met de dag van de Republiek!

De republiek bestaat nu al 87 jaar!
pi_88099828
#nonationalisme
pi_88100001
No-nationalisme? Zozo.

Er waren opeens maar 8 mensen in mijn werkgroep ipv gebruikelijke 20+, faculteit was ook best leeg... Is er een virus? :{
pi_88100386
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:51 schreef Rookert het volgende:
No-nationalisme? Zozo.

Er waren opeens maar 8 mensen in mijn werkgroep ipv gebruikelijke 20+, faculteit was ook best leeg... Is er een virus? :{
Misschien....... GA NAAR HUIS! RED JEZELF!
pi_88100589
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:51 schreef Rookert het volgende:
No-nationalisme? Zozo.

Had het niet met jouw aanwezigheid te maken en niet die van een mogelijk virus? *burn*
Cool story, Hansel.
pi_88100731
De haatbui gaat door zie ik.

Ik ben in de buurt van de brug Hm.
pi_88101113
Turkse broederliefde blijft ongeëvenaard _O_
pi_88101157
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:16 schreef IHVK het volgende:
De haatbui gaat door zie ik.

Ik ben in de buurt van de brug Hm.
ATLAMA!!
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:31:02 #99
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88101249
Waar is MrChill007?
pi_88101304
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:31 schreef SnakeEater het volgende:
Waar is MrChill007?
Jij?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:33:34 #101
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88101325
Nee waar is hij niet ik.
pi_88101343
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ATLAMA!!
O+

Ken je die film van Kemal Sunal?
pi_88101366
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:33 schreef SnakeEater het volgende:
Nee waar is hij niet ik.
Hij is boos.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:35:10 #104
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88101396
Sahte Kabadayi?

Ik moet plots aan Sinan van Chatnu denken.

AynenSainen, wat een sukkel was dat. Hij flirte met zijn eigen zus toen die een glaasje raki teveel op had.
pi_88101457
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:33 schreef IHVK het volgende:

[..]

O+

Ken je die film van Kemal Sunal?
_O_
Ik ben een pure Turk.
pi_88101523
Nee die andere , met Gülsah ofzo in ieder geval een meisje die hij opvoedt wat niet van hem is en als ze beroemd wordt willen haar ouders haar ineens terug.
pi_88101549
En op een gegeven moment dreigt het meisje met springen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:39:29 #108
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88101573
Ooh die, ey maar waar is Manuel mis hem :(
pi_88101659
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:38 schreef IHVK het volgende:
Nee die andere , met Gülsah ofzo in ieder geval een meisje die hij opvoedt wat niet van hem is en als ze beroemd wordt willen haar ouders haar ineens terug.
ja volgens mij alsnog met sunal toch??
Ik ben een pure Turk.
pi_88101667
Je bent zelf Manuel met je chatnu :')
pi_88101682
İbo ile gulsah heet t.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:46:35 #112
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88101814
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:42 schreef IHVK het volgende:
Je bent zelf Manuel met je chatnu :')
Nerd ik ben geen Manuel. :(
pi_88101873
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:49:23 #114
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88101893
Afschieten.
pi_88101910
quote:
Ben jij soms zijn caissière ;) ;) ;) ;)?
Cool story, Hansel.
pi_88101924
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:49 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ben jij soms zijn caissière ;) ;) ;) ;)?
:@ :@ :@ uhu
Ik ben een pure Turk.
pi_88101930
Mensen die zeggen dat ze geen Manuel terwijl ze het wel zijn :')
pi_88101943
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef IHVK het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker ;) ;)?
Cool story, Hansel.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:51:04 #119
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88101945
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef IHVK het volgende:
Bewijs?
pi_88101949
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef IHVK het volgende:
echt he!
Ik ben een pure Turk.
pi_88101950
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

:@ :@ :@ uhu
:):):):):))))))))))))))):)))))))
Cool story, Hansel.
pi_88101956
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

:):):):):))))))))))))))):)))))))
mag ik jouw traantje wegpinken?
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:51:28 #123
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88101957
Bilmiyorem ben jij een meisje?
pi_88101977
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

mag ik jouw traantje wegpinken?
Wat lief van je, maar nee: ik heb permanent een traantje onder mijn oog.
Cool story, Hansel.
pi_88101986
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef SnakeEater het volgende:
Bilmiyorem ben jij een meisje?
nope
Ik ben een pure Turk.
pi_88101993
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:52 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat lief van je, maar nee: ik heb permanent een traantje onder mijn oog.
snijden??? :D
Ik ben een pure Turk.
pi_88101996
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef SnakeEater het volgende:

[..]

Bewijs?
Alsof iemand anders zou vragen waar mrchill was of alsof iemand anders over chatnu ( :') ) gaat beginnen.

Haat is besmettelijk , blame Wik ;) ;)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:53:26 #128
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88102024
En toch ben ik geen Manuel of je dat nou leuk vind of niet.
pi_88102031
waarom blijft een bericht bij whatsapp soms zo irritant lang op rood :(
Ik ben een pure Turk.
pi_88102075
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef SnakeEater het volgende:
En toch ben ik geen Manuel of je dat nou leuk vind of niet.
Oke doe dan de groetjes ;)
pi_88102107
ihvk ga weg met je ;) :')
Ik ben een pure Turk.
pi_88102187
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Omdat je een stomme telefoon hebt.
Cool story, Hansel.
pi_88102199
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Omdat je een stomme telefoon hebt.
Je moeder. ;(
Ik ben een pure Turk.
pi_88102222
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef IHVK het volgende:

[..]

ok an sienaan de goretjens en suukszeven met je tnetamen
Cool story, Hansel.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:59:15 #135
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88102233
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik spreek hem niet, daarom vraag ik ook waar is hij?

Slimme KIPje.
pi_88102239
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je moeder. ;(
Houd mijn moeder erbuiten.
Cool story, Hansel.
pi_88102265
Bij het vak Frans moeten we nieuwsopnames maken en ik moet de presentatie doen in ons groepje. Ik zie er alleen nogal witjes uit en moet er natuurlijk wel mooi uitzien ( :') ), hoe krijg ik dit gefixt voor vanavond? Extra make-up inkoop voor alleen de opname? :')
Ik ben een pure Turk.
pi_88102294
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Houd mijn moeder erbuiten.
Alleen als ik je traan eruit mag snijden.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:00:42 #139
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88102298
neyse ik ga ff poepen, lekker een kunstwerkje maken van drol. mazzel :)

daaaaaag yavrummmmm
pi_88102334
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Alleen als ik je traan eruit mag snijden.
Waaruit?
Cool story, Hansel.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:01:44 #141
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88102339
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bij het vak Frans moeten we nieuwsopnames maken en ik moet de presentatie doen in ons groepje. Ik zie er alleen nogal witjes uit en moet er natuurlijk wel mooi uitzien ( :') ), hoe krijg ik dit gefixt voor vanavond? Extra make-up inkoop voor alleen de opname? :')
jongens hoeven geen make up dus ga maar zo, misschien krijg je wel fans ^) en ga je trouwen met een boerin
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:02:37 #142
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88102371
sinan stuude mij laatst e-mail met haat, ik stuurde een foto met daarin wat ik gepoept had op de wc AAHUAHAHUHUAHUAHUAHUA
pi_88102378
Neger, alsjeblieft.
Cool story, Hansel.
pi_88102382
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Waaruit?
:') wegsnijden
Ik ben een pure Turk.
pi_88102403
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:01 schreef SnakeEater het volgende:

[..]

jongens hoeven geen make up dus ga maar zo, misschien krijg je wel fans ^) en ga je trouwen met een boerin
Het is niet voor de jongens. En ben niet lesbisch. ;(
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:04:44 #146
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88102424
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Neger, alsjeblieft.
lol poepdans :X
pi_88102893
Ik denk dat Wiks moeder een aardigen vrouw is.
pi_88102918
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:18 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat Wiks moeder een aardigen vrouw is.
dan ben jij een zeer goed geïnformeerde jongeman.
Cool story, Hansel.
pi_88102954
Stom tentamen. Ik had hoeren veel beter kunnen leren faalhaassinan.
pi_88102963
Nog tien minuutjes dan begint het!!
pi_88103029
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:20 schreef IHVK het volgende:
Stom tentamen. Ik had hoeren veel beter kunnen leren faalhaassinan.
Stervende hoerenkankerkachel.
Cool story, Hansel.
pi_88103065
HOEREN HOEREN HOEREN
pi_88103072
Oké suc7
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:26:15 #154
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88103166
heb lekker gepoept, was echt lekkah huaahuaaua
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:02:49 #155
218864 SnakeEater
YETER ULAN YETERRRR
pi_88104527
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het is niet voor de jongens. En ben niet lesbisch. ;(
Praat niet lan, anders prik ik je tieten leeg. :(
pi_88104811
Kent iemand hier Caner Gulsum?
Ik ben een pure Turk.
pi_88105240

respect :)
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_88105652
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:23 schreef ClioSporT het volgende:
[ link | afbeelding ]

_O_
pi_88106288
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Omdat je geen honderden berichten moet sturen. :')
pi_88106311
Succes Sinan. O+
pi_88106347
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:23 schreef ClioSporT het volgende:
[ link | afbeelding ]

Nice :D
pi_88106358
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:53 schreef Ayca het volgende:

[..]

Omdat je geen honderden berichten moet sturen. :')
bugun yapmadim :P
Ik ben een pure Turk.
pi_88106377
ben je al begonnen met werken ayca? en hoeveel verdien je ? :P
Ik ben een pure Turk.
pi_88106424
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

bugun yapmadim :P
Oke gelukkig. :')

Alhoewel ik had jou ook voor de verandering berichtjes kunnen sturen. _O- ahum :')
pi_88106445
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
ben je al begonnen met werken ayca? en hoeveel verdien je ? :P
nope nog niet, 3.71 :P
pi_88106478
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:56 schreef Ayca het volgende:

[..]

Oke gelukkig. :')

Alhoewel ik had jou ook voor de verandering berichtjes kunnen sturen. _O- ahum :')
Iyiki yapmadin, voor de verandering sliep ik tot ongeveer half 12 :')
Ik ben een pure Turk.
pi_88106495
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:57 schreef Ayca het volgende:

[..]

nope nog niet, 3.71 :P
netto? wel minder hmm. Hoeveel verdien je bij de plaatselijke supermarkt?
Ik ben een pure Turk.
pi_88106569
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Iyiki yapmadin, voor de verandering sliep ik tot ongeveer half 12 :')
loool nu heb ik spijt dat ik het niet heb gedaan :')
pi_88106582
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

netto? wel minder hmm. Hoeveel verdien je bij de plaatselijke supermarkt?
bruto ;( geen idee gewoon min. volgens mij
pi_88106686
Ik twijfel nu weer of ik het nog wel wil. _O-
pi_88106800
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:00 schreef Ayca het volgende:

[..]

loool nu heb ik spijt dat ik het niet heb gedaan :')
:6
Ik ben een pure Turk.
pi_88106817
ik netto 4,04 :P

ik weet niet hoeveel het in totaal gaat schelen
Ik ben een pure Turk.
pi_88106844
en als de supermarkt je voorlopig toch niet aanneemt..
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:37:02 #174
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88107957
Birden duracaksın soracaksın kendine
Neden bu düzen böyle, neden herkes sahte
Sonra bakacaksın, göreceksin çaren yok
Devam edeceksin yalandan yaşamaya
AFC AJAX
pi_88107993
meh MaNga
pi_88108144
heb ik liever gewoon mezarkabul :P

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2010 15:43:03 ]
pi_88109859
FIIIIIREEHEEEHH
pi_88110983
Half 9. :').
pi_88111133
_O-

Kwart over 8. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2010 16:54:21 ]
pi_88111938
Hee, een Turkentopic, fun!! :P
pi_88112044
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:39 schreef IHVK het volgende:
Ramsey Nasr O+
Ben gisteren ook helemaal fan geworden!!! *O*
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:27:47 #183
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88112346
Bir evde yaşayan bu hayatımın tüm diğer sözleri hakkında ne olduğunu en iyi planı için umut düşmesi bekleniyor tüm kartları

http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/sonic_syndicate/#share

_O- Ik hou 't maar bij de Engelse teksten.
AFC AJAX
pi_88112711
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:27 schreef msnk het volgende:
Bir evde yaşayan bu hayatımın tüm diğer sözleri hakkında ne olduğunu en iyi planı için umut düşmesi bekleniyor tüm kartları

http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/sonic_syndicate/#share

_O- Ik hou 't maar bij de Engelse teksten.
Ik voortaan ook ;) :P !
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:41:37 #185
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88112763
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:39 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Ik voortaan ook ;) :P !
Ik dacht trouwens dat je een zo'n linkse Nederlandse was die leuk de Engelse Wikipedia quotte (daar staat ook dat hij nog zijn oude functie heeft) vandaar ik zo fel was :@

En jouw Turks is waarschijnlijk veel beter dan dat van mij, maak je niet druk :P
AFC AJAX
pi_88112914
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:41 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik dacht trouwens dat je een zo'n linkse Nederlandse was die leuk de Engelse Wikipedia quotte (daar staat ook dat hij nog zijn oude functie heeft) vandaar ik zo fel was :@

En jouw Turks is waarschijnlijk veel beter dan dat van mij, maak je niet druk :P
Hahaha, nee, ik zat zelfs op dezelfde site als jij!!! En volgens mij is 'iedereens' Turks beter dan die van mij.
Maar dacht: Ha, deze keer heb ik gelijk. Niet dus :P . Misschien moet ik een cursus Turks gaan volgen. Shame on me..

Dacht van jou trouwens dat je een of andere PVV-er was die Turkije in discrediet wilde brengen hahaha!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:50:33 #187
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88113099
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:45 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Hahaha, nee, ik zat zelfs op dezelfde site als jij!!! En volgens mij is 'iedereens' Turks beter dan die van mij.
Maar dacht: Ha, deze keer heb ik gelijk. Niet dus :P . Misschien moet ik een cursus Turks gaan volgen. Shame on me..
Zullen we een Turk-off houden, zien we het vanzelf wel :P

quote:
Dacht van jou trouwens dat je een of andere PVV-er was die Turkije in discrediet wilde brengen hahaha!
In before Bortecinem _O-
AFC AJAX
pi_88113189
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:50 schreef msnk het volgende:

[..]

Zullen we een Turk-off houden, zien we het vanzelf wel :P
[..]

Sure, ik zal verliezen! Helaas...

quote:
In before Bortecinem _O-
Hahaha, wat dan???
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:39:35 #189
323071 MinatoNamikaze
Actin like you should
pi_88114614
haha ik ga paranormal activity 2 kijken in bios insallah is ie leuk,
high tea was saaai amk!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:43:06 #190
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88114709
AFC AJAX
pi_88116136
Juist.

Thrice FTW.
pi_88116258
Kan de eerste 30 sec. van deze
misschien eens helemaal leren :')
pi_88116558
Een tsunami van nieuwe Turken is in dit topic beland.
Cool story, Hansel.
pi_88117724
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben je al bang?? >:) :P
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:52:18 #195
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88119516
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Een tsunami? Waar?
AFC AJAX
pi_88122777
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Weet ook niet of we daar blij mee moeten zijn....
-Rabia Al-Basri
pi_88123271
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:06 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Ben je al bang?? >:) :P
Stel jullie zelf eens netjes voor.
pi_88123375
ja.. nerelisin? :P
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:16:08 #199
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88123488
Maar waar is die tsunami dan, één persoon is een tsunami en een jullie :o ?
AFC AJAX
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:16:39 #200
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88123512
Misschien is ze wel een beetje mollig, hoeven jullie niet meteen zo gemeen te doen hoor :{
AFC AJAX
pi_88123586
Zal wel een kloon zijn. :')
pi_88124665
Hahaha, jullie zijn echt grappig :P
Wat willen jullie weten :) :@ ???
pi_88124706
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Stel jullie zelf eens netjes voor.
Jullie? :D
pi_88124730
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef msnk het volgende:
Misschien is ze wel een beetje mollig, hoeven jullie niet meteen zo gemeen te doen hoor :{
:'( :'(
pi_88124748
Oh natuurlijk, net nu ik er ben is er niemand...
pi_88124995
Memleket, DNA, okul, iş, IQ, sağcı-solcu, vesayre...
pi_88125246
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Memleket, DNA, okul, iş, IQ, sağcı-solcu, vesayre...
Memleket: Hatay, Antakya
DNA geen idee, gewoon Turks is zeker niet het goede antwoord?
Okul: universite
is: momenteel alleen vrijwilligerswerk
IQ: normaal denk ik
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben... :P
Wat is dat laatste?? :@

Tevreden, haha??
pi_88125249
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:27 schreef Slayage het volgende:
wat komen al die allochtonen hier doen trouwens? voel me een beetje ontheemd hierdoor ;(
No worries. :).

Het topic staat nog steeds niet ergens beneden he? Dus blijft opduiken.
pi_88125290
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 22:57 schreef Stali het volgende:

[..]

No worries. :).

Het topic staat nog steeds niet ergens beneden he? Dus blijft opduiken.
Jij mag altijd langskomen hier.
pi_88125350
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:57 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Tevreden, haha??
I was joking. :D Maar goed, toch weten we nu wel een paar dingen waar we normaliter wel naar gevraagd zouden hebben bij nieuwkomers. :) En 'vesayre' betekent 'etcetera'. ;)

Welkom in ieder geval.
pi_88125404
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

I was joking. :D Maar goed, toch weten we nu wel een paar dingen waar we normaliter wel naar gevraagd hadden bij nieuwkomers. :) En 'vesayre' betekent 'etcetera'. ;)

Welkom in ieder geval.
I know, maar wist toch niet hoe ik me anders moest voorstellen :P !!
Thanks ;)
pi_88125670
Kijken jullie nu Pauw en Witteman? :)
pi_88125706
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:08 schreef Doler12 het volgende:
Nee, wel goed idee van je!!!
pi_88125790
Ik kijk Avrupa Yakasi op YouTube. :P
pi_88125989
Liefdesverklaring tussen Martin Bosma en Funda Müjde O+
pi_88126031
Funda Müjde net :D
pi_88126037
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:15 schreef Doler12 het volgende:
Liefdesverklaring tussen Martin Bosma en Funda Müjde O+
Hahaha, was erg romantisch!!! Ik hou van u! Maar houdt u ook van mij? Ik hou 100 procent van u!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:18:24 #218
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88126094
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:08 schreef Doler12 het volgende:
Saaie aflevering vandaag, totaal niks interessants, nul komma nul, noppes, nada.
AFC AJAX
pi_88126218
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:18 schreef msnk het volgende:

[..]

Saaie aflevering vandaag, totaal niks interessants, nul komma nul, noppes, nada.
Nu is het inderdaad erg saai, net was het wel grappig!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:23:33 #220
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88126306
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:21 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Nu is het inderdaad erg saai, net was het wel grappig!
Nee! Met die Turk was het ook niet leuk :(!
AFC AJAX
pi_88126347
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:23 schreef msnk het volgende:

[..]

Nee! Met die Turk was het ook niet leuk :(!
Grappig en leuk zijn twee verschillende dingen he!!! :P Ik had wel een heel klein beetje last van
plaatsvervangende schaamte... Maar ze bedoelt het goed.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:24:51 #222
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88126355
Gewoonlijk zie je bij P&W wel leuke gasten met nieuws én amusementswaarde, vandaag is één van die dagen dat dat net niet het geval is :{ Straks toch maar naar de herhaling van DWDD kijken :Y
AFC AJAX
pi_88126376
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:24 schreef msnk het volgende:
Gewoonlijk zie je bij P&W wel leuke gasten met nieuws én amusementswaarde, vandaag is één van die dagen dat dat net niet het geval is :{ Straks toch maar naar de herhaling van DWDD kijken :Y
Oh, dat is nou een programma wat ik nooit kijk, wat vind je daar nou leuk aan eigenlijk?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:27:53 #224
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88126482
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:25 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Oh, dat is nou een programma wat ik nooit kijk, wat vind je daar nou leuk aan eigenlijk?
Dat hangt, net als met P&W, af van wie er allemaal te gast is en natuurlijk wie de tafelheer is (de tafeldames zijn altijd kut }:|).

Gisteren had je bijvoorbeeld Peter de Vries en die is altijd leuk om te horen praten _O-
AFC AJAX
pi_88126593
Ik erger me er vaak ook aan dat ze doorgaans niet de meest welbespraakte Turken uitnodigen als ze er een nodig hebben. Niet alleen bij P&W, maar ook bij de andere omroepen.
pi_88126600
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat hangt, net als met P&W, af van wie er allemaal te gast is en natuurlijk wie de tafelheer is (de tafeldames zijn altijd kut }:|).

Gisteren had je bijvoorbeeld Peter de Vries en die is altijd leuk om te horen praten _O-
Ik vind Peter r. altijd wel boeiend! :D
pi_88126661
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik erger me er vaak ook aan dat ze doorgaans niet de meest welbespraakte Turken uitnodigen als ze er een nodig hebben. Niet alleen bij P&W, maar ook bij de andere omroepen.
Jaaa!!! Ja, ja, ja! Oooh, ik erger me daar dood aan. Maar ook bijvoorbeeld als er iemand aan
tafel zit die "de Islam" moeten vertegenwoordigen, dat zijn vaak mensen die niet al te snugger
zijn en vaak met vreemde standpunten...
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:32:22 #228
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88126695
Een pluspuntje: Wim Helsen zit ook bij P&W maar gaat weer over een extreem oninteressant iets praten :'(

Ik ben niet de enige die 't niet veel vindt
AFC AJAX
pi_88126725
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:57 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Tevreden, haha??
Hemsooo *O*
pi_88126727
Hahahaha, na drie tequila wordt het taqiya!!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:33:25 #231
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88126737
IEK VIENDT SGAAP MET WOLFKLEER -O-
AFC AJAX
pi_88126771
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef msnk het volgende:
IEK VIENDT SGAAP MET WOLFKLEER -O-
_O- _O- _O-
pi_88126802
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:33 schreef Landysh het volgende:

[..]

Hemsooo *O*
?? :@ :@ :@
pi_88126804
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:31 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Jaaa!!! Ja, ja, ja! Oooh, ik erger me daar dood aan. Maar ook bijvoorbeeld als er iemand aan
tafel zit die "de Islam" moeten vertegenwoordigen, dat zijn vaak mensen die niet al te snugger
zijn en vaak met vreemde standpunten...
Inderdaad. Soms denk ik dat ze het opzettelijk doen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:35:34 #235
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88126826
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Jargon voor hemseri denk ik :P
AFC AJAX
pi_88126836
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Stop maar met het denken, dat is gewoon zo. Er zijn echt wel welbespraakte Moslims
en Turken of marokkanen te vinden, dat willen ze gewoon niet.. :(
pi_88126844
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Bijna hemso dan. Adanaliyim. *O*
pi_88126866
Ik vind Funda een verademing wat Turken betreft.
pi_88126881
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Soms? Denk je dat?
pi_88126884
Die discussie over taqiya gaat echt nergens over!!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:36:55 #241
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88126899
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Of het is gewoon moeilijk goede vertegenwoordigers te vinden :P Ik vond die jonge kerel van de Arabische liga bijvoorbeeld goed overkomen maar omdat hij daar zat om een Joods spotprent te verdedigen is die niet erg populair meer :')
AFC AJAX
pi_88126914
Tequilla?
pi_88126920
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef Landysh het volgende:

[..]

Bijna hemso dan. Adanaliyim. *O*
Woeoeoeoehoeoeoee!!! *O* *O*
Adana kebab!!! :9
pi_88126935
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef Landysh het volgende:

[..]

Soms? Denk je dat?
Oké, ik liet me wat voorzichtig uit. :@
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:37:40 #245
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88126945
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef mango_cream het volgende:
Die discussie over taqiya gaat echt nergens over!!
Waarom hebben ze het over tequila -O- ?
AFC AJAX
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:38:22 #246
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88126988
Sinas heeft me geblokt op msn, tantoe nep bradah.
AFC AJAX
pi_88127022
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Woeoeoeoehoeoeoee!!! *O* *O*
Adana kebab!!! :9
Yesss. :9

Spreek je Arabisch btw? 8-)
pi_88127039
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Oké, ik liet me wat voorzichtig uit. :@
Dacht ik al. :D
pi_88127054
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef msnk het volgende:
Sinas heeft me geblokt op msn, tantoe nep bradah.
Wat? Onzin..
pi_88127059
95% weet niet eens wat 'takiyya' inhoudt.
pi_88127067
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:37 schreef msnk het volgende:

[..]

Waarom hebben ze het over tequila -O- ?
Hahaha, ze vroegen aan die Belg: Weet u wat taqiya is? Zei hij: bedoelt u misschien tequila? :D
pi_88127086
Waarom beschuldigt iedereen mij van blokken terwijl ik het nooit doe ;(
pi_88127102
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef Landysh het volgende:

[..]

Yesss. :9

Spreek je Arabisch btw? 8-)
Nee dat niet, mijn paps wel twee woordjes haha! :D
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:40:39 #254
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88127117
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat? Onzin..
Tantoe fake vrind :(! :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
95% weet niet eens wat 'takiyya' inhoudt.
Lui om te goochelen, wat is 't :P
AFC AJAX
pi_88127142
Wim Helsen is wel een van de betere cabaretiers van de Lage Landen.
pi_88127158
Funda schijnt Bosma eruit te lullen al kijk ik niet meer.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:41:32 #257
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88127172
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Wim Helsen is wel een van de betere cabaretiers van de Lage Landen.
Yups.
AFC AJAX
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:42:00 #258
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88127191
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:41 schreef IHVK het volgende:
Valt wel mee ;)

Zit je op phoon? is lastig praten met jou zonder pi's ;(
AFC AJAX
pi_88127211
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Nee dat niet, mijn paps wel twee woordjes haha! :D
Haha, tof. Heb je zelf wel Arabische roots?

*Sorry ik ben erg nieuwsgierig. :P
pi_88127217
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:41 schreef IHVK het volgende:
Is niet zo heel moeilijk met een PVV'er.

Niet dat ik het kijk overigens, dus ik kan het niet beamen.
pi_88127243
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:41 schreef IHVK het volgende:
Mwah, helaas niet..
pi_88127259
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Is niet zo heel moeilijk met een PVV'er.
Mwoah :o
pi_88127280
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef Landysh het volgende:

[..]

Haha, tof. Heb je zelf wel Arabische roots?

*Sorry ik ben erg nieuwsgierig. :P
Haha, don't worry, vind ik wel leuk :) .
Ik heb geen Arabische roots, jij?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:45:03 #264
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88127340
oO<
AFC AJAX
pi_88127343
Zeliha, heb je 'Anadolu'nun kayip sarkilari' al gezien? Staat al langere tijd in z'n geheel op YouTube.
pi_88127350
S.a.
Ik ben een pure Turk.
pi_88127376
A.s.
pi_88127464
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:43 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Haha, don't worry, vind ik wel leuk :) .
Ik heb geen Arabische roots, jij?
Nee, niet dat ik weet iig. :P
pi_88127471
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeliha, heb je 'Anadolu'nun kayip sarkilari' al gezien? Staat al langere tijd in z'n geheel op YouTube.
Ja, al een hele tijd terug. :P
pi_88127476
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
S.a.
A.S
pi_88127550
Naber dostlar
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:50:02 #272
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88127551
Ik vind dit eng hoor al die moslims beter dat ik weg ga, doei :W
AFC AJAX
pi_88127568
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:47 schreef Landysh het volgende:

[..]

Nee, niet dat ik weet iig. :P
Als ik aan mijn moeder vraag van mams, wat voor Turken zijn wij?
Arabieren, etc etc? Zegt ze altijd: Nee, gewone Turken!
Ik ben wel eens aangezien voor Alevi... Maar dat kwam door mijn verschrikkelijke Turks..
pi_88127583
Msnk, soms vind ik jou echt een mongool. Maar dat geeft verder niet.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:51:11 #275
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88127598
O+ ik vind jou ook een mongool mop :@
AFC AJAX
pi_88127653
Cool
Ik ben een pure Turk.
pi_88127725
Whats up with the newbies?
pi_88127744
Borte ik lees je pm nu pas aandachtig, oha geri zekali pezevenk. had niet eerder echt naar de inhoud gekeken.
Ik ben een pure Turk.
pi_88127794
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte ik lees je pm nu pas aandachtig, oha geri zekali pezevenk. had niet eerder echt naar de inhoud gekeken.
Mijn pms waren prive bedoeld.
pi_88127817
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:50 schreef mango_cream het volgende:

[..]

Als ik aan mijn moeder vraag van mams, wat voor Turken zijn wij?
Arabieren, etc etc? Zegt ze altijd: Nee, gewone Turken!
Ik ben wel eens aangezien voor Alevi... Maar dat kwam door mijn verschrikkelijke Turks..
Die (Alevieten) spreken volgens mij vaak zelfs beter Turks dan de gemiddelde 'gurbetçi'-Turk. Althans, wel degenen die ik tot nu toe heb ontmoet.
pi_88127822
Nediyon ya trigger.. ;(
Ik ben een pure Turk.
pi_88127857
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn pms waren prive bedoeld.
Kendini hangi sifatlara layik görüyorsun? :{
pi_88127894
Zou dat een reden hebben TM?
Ik ben een pure Turk.
pi_88127895
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Die (Alevieten) spreken volgens mij vaak zelfs beter Turks dan de gemiddelde 'gurbetçi'-Turk. Althans, wel degenen die ik tot nu toe heb ontmoet.
Hahaha, ik hoorde het van een Zwitserse Turk! We gingen doner eten in Zwitserland
en niemand kon Frans en heb ik in het Turks besteld. Toen vroeg hij: Alevi misin?
Ik zo: Nee hoezo? Hij: Hoe je Turks spreekt! :'(
pi_88127911
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nediyon ya trigger.. ;(
Bilmem :@
pi_88127942
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kendini hangi sifatlara layik görüyorsun? :{
Benimle meselen nedir saygi deger dostum?
pi_88127958
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bilmem :@
Oke, zor konusma.. yorgunum dostlar yorgunnnn, beynim. ;(
Ik ben een pure Turk.
pi_88128002
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Oke, zor konusma.. yorgunum dostlar yorgunnnn, beynim. ;(
Niyeki, okulmu? Bana karsi askinmi, mesuliyetlermi, nedir seni yoran bacim?
pi_88128014
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zou dat een reden hebben TM?
Meer gehecht aan Turkse cultuur? Vaak meer aandacht aan opleiding? Weet niet.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:01:03 #290
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88128045
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Drama zoals dit moet ik volgen... op me phoon :9
AFC AJAX
pi_88128089
Maar nu kom ik erachter dat het juist kan betekenen dat ik heeeel goed Turks spreek!! :P
pi_88128114
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Benimle meselen nedir saygi deger dostum?
Bir meselem yok seninle. Neden olsun ki. :P Ik dacht alleen dat je insinueerde dat jij die PM's had gestuurd, waarvan Bilmiyorem de hoofdpersoon 'pezevenk' noemde.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:02:56 #293
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_88128124
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef Triggershot het volgende:
Gaarne Nederlands spreken.
pi_88128155
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bir meselem yok seninle. Neden olsun ki. :P Ik dacht alleen dat je insinueerde dat jij die PM's had gestuurd, waarvan Bilmiyorem de hoofdpersoon 'pezevenk' noemde.
Ga je er nie wat te serieus op in? :P
pi_88128173
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 00:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Gaarne Nederlands spreken.
Git kendi Iranli konunu ac ozaman, karisma bize!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:04:49 #296
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88128210
BTW lang niet meer gedaan: TS O+ :9~
AFC AJAX
pi_88128230
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef msnk het volgende:
BTW lang niet meer gedaan: TS O+ :9~
wat niet?
pi_88128237
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 00:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ga je er nie wat te serieus op in? :P
Volgens mij ging juist jij er te serieus op in. :P Mijn post was namelijk sarcastisch bedoeld.
pi_88128260
Belasting Toegevoede Waarde :9
pi_88128272
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sorma, ulasilmaz yerde olan askim ;(
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:06:54 #301
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_88128303
..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')