Jong ik heb een vraag, probleemstelling, waanidee, ik weet niet eens hoe ik het moet noemen.
Voel me net een puber. Wat is er aan de hand?
Sinds enige tijd doe ik de boodschappen op zaterdagochtend bij een kleinere supermarkt, beetje bij mij uit de buurt. Dat komt als gevolg van het sporten (ligt toch op de weg). Daar zit achter de kassa een hele leuke, spontane jonge cassiere. Ben slecht in leeftijden, maar ze rijdt scooter (dus 16+) maar voor de rest geen idee. Ze is echt altijd heel aardig tegen mij. Klanten voor me of achter me worden 'normaal' behandeld.
Ze geeft mij het gevoel wat aardiger te zijn.
Soms kom ik haar tegen in de winkel (op weg naar haar koffiepauze of zo) en zelfs dan is het spontaan een hallo of hoi. O ja, vaak heb ik mijn zoontje bij me, soms ook mijn partner.
Vandaag was ik alleen. Bij binnenkomst, je ziet dan alle kassa's, zag zij mij eerder dan ik haar en groette ze mij al met een 'hoi!'. Bijna alsof ze me gemist had, ik was een uur later dan normaal.
Ja, misschien ben ik wel verliefd. Het grappige is dat ik met mijn partner al praat over onze cassiere, en dat ik wel een leuke flirt had et cetera. Maar ik kan haar moeilijk uit mijn hoofd zetten. Wat is dat toch? Ben ik gek? Verbeeld ik me iets? Zo'n "hunk" ben ik nou ook weer niet. En echt wel ouder (35+).
En zij? Ze moet toch zeker leuke jongens tegenkomen van haar eigen leeftijd? Maar het valt echt op.
Hoe nu verder te gaan? Graag geen adviezen zoals "ga naar een andere buurtsuper".
Het speelt door mijn hoofd. Ik kijk uit naar de zaterdagochtend.
Help me.