quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:42 schreef Postkantoor het volgende:
midlife crisis + het 'kassameisjes-syndroom'
quote:ja en dan wachten op de volgende 5 deeltjes met ellendeOp zaterdag 23 oktober 2010 23:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waaah tvp! Ik denk dat je gewoon je kans moet wagen! Maar wie ben ik!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:45 schreef FeestBoek het volgende:
Kassameisjes zijn er om vriendelijk te zijn. En niet iedereen die 'hoi' tegen je zegt, flirt met je.
quote:lmfaoOp zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef FeestBoek het volgende:
Anders komt er waarschijnlijk een keer een zaterdag dat ze haar tussen de bananendozen terugvinden, verkracht en in stukken gereten. En dat alleen maar omdat ze een keer niet lief genoeg 'hoi' tegen je zei.
quote:Of juist iets te liefOp zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef FeestBoek het volgende:
En dat alleen maar omdat ze een keer niet lief genoeg 'hoi' tegen je zei.
quote:Nee hoor! Ben oprecht geintresseerd!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja en dan wachten op de volgende 5 deeltjes met ellende
quote:Scheiden is hot tegenwoordig.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja en dan wachten op de volgende 5 deeltjes met ellende
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:51 schreef Crutch het volgende:
Reken een Gay-magazine en een Donald Duck tegelijk af.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:03 schreef Tja..1986 het volgende:
aha.. de midlife komt een beetje vroeg?
quote:Dat klinkt ook als een goed plan jaOp zondag 24 oktober 2010 00:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
wijze raad....
maak stiekum een foto van haar met je mobieltje...ruk je hier kei en keihard op af, als je na het klaarkomen nog steeds verliefd op haar bent is het echte liefde en geen pure geiligheid en is het tijd om dat ouwe uitgewoonde hok van je met koffer en kind op de stoep bij haar moeder te zetten en met een 6 pack breezers naar de supermarkt te gaan om je nieuwe verkering op te halen voor een dolle avond uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:23 schreef FOKkû het volgende:
Zoek hulp.Jij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:42 schreef Postkantoor het volgende:
Jong ik heb een vraag, probleemstelling, waanidee, ik weet niet eens hoe ik het moet noemen.
Voel me net een puber. Wat is er aan de hand?
Sinds enige tijd doe ik de boodschappen op zaterdagochtend bij een kleinere supermarkt, beetje bij mij uit de buurt. Dat komt als gevolg van het sporten (ligt toch op de weg). Daar zit achter de kassa een hele leuke, spontane jonge cassiere. Ben slecht in leeftijden, maar ze rijdt scooter (dus 16+) maar voor de rest geen idee. Ze is echt altijd heel aardig tegen mij. Klanten voor me of achter me worden 'normaal' behandeld.
Ze geeft mij het gevoel wat aardiger te zijn.
Soms kom ik haar tegen in de winkel (op weg naar haar koffiepauze of zo) en zelfs dan is het spontaan een hallo of hoi. O ja, vaak heb ik mijn zoontje bij me, soms ook mijn partner.
Vandaag was ik alleen. Bij binnenkomst, je ziet dan alle kassa's, zag zij mij eerder dan ik haar en groette ze mij al met een 'hoi!'. Bijna alsof ze me gemist had, ik was een uur later dan normaal.
Ja, misschien ben ik wel verliefd. Het grappige is dat ik met mijn partner al praat over onze cassiere, en dat ik wel een leuke flirt had et cetera. Maar ik kan haar moeilijk uit mijn hoofd zetten. Wat is dat toch? Ben ik gek? Verbeeld ik me iets? Zo'n "hunk" ben ik nou ook weer niet. En echt wel ouder (35+).
En zij? Ze moet toch zeker leuke jongens tegenkomen van haar eigen leeftijd? Maar het valt echt op.
Hoe nu verder te gaan? Graag geen adviezen zoals "ga naar een andere buurtsuper".
Het speelt door mijn hoofd. Ik kijk uit naar de zaterdagochtend.
Help me.
quote:Voor zijn tweede geheime gezin wat hij gaat hebben als hij zijn plannetje doorzet?Op zondag 24 oktober 2010 03:20 schreef Nemephis het volgende:
Krijg je ook extra zegeltjes? Indien ja, dan is het wederzijds.
Maar als je er wat mee doet ben je wel een behoorlijke droeftoeter.. hoewel een extra pannenset natuurlijk nooit weg is.
quote:amen.Op zondag 24 oktober 2010 03:20 schreef trovey het volgende:
Je bent bezet en zij is te jong. Gebruik je hersenen als 35+ jarige en denk niet met je leuter.
quote:ja en als dat kind echt in de relatie van TS begint te poeren blijkt het opeens een
quote:Er zijn anders genoeg mensen die ze wel degelijk vangen, doden en prepareren zodat het dode lichaampje niet zal vergaan. Hierna doorboren ze de thorax met een metalen pin en bevestigen ze het levenloze wezentje op een houten plank.Op zondag 24 oktober 2010 08:22 schreef Postkantoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Volgens mij heb ik iets losgemaakt bij de volgers van dit topic.
Ik probeerde een zo groot mogelijk contrast neer te zetten, dat is redelijk gelukt, gezien de reacties.
In werkelijkheid liggen de leeftijden wat dichter bij elkaar, maar, nog steeds erg groot verschil.
En ik heb dan ook erg veel aan jullie commentaren. Zelfs de meest snerende opmerkingen trek ik me aan, en ik moet zeggen dat de meeste van jullie wel gelijk hebben. Uiteraard zou ik bijna zeggen.
Kortom: ik trek het me inderdaad aan. Ik zal zelf geen actie ondernemen. Ik probeer haar te zien als een vlindertje dat toevallig voorbij komt: ik kijk ernaar, geniet voor zover dat kan (streelt gewoon mijn ego, zal ik maar zeggen) maar het is zo weg: een vlindertje kun je niet vangen!
O ja, ter geruststelling: mijn huidige gezin is mij zeer dierbaar, hoewel de OP misschien iets anders doet vermoeden, maar dat is echt niet zo.
quote:Je bent een zijde sok met je vlindervergelijking: een keer sjans in je leventje, jeetje!Op zondag 24 oktober 2010 08:22 schreef Postkantoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Volgens mij heb ik iets losgemaakt bij de volgers van dit topic.
Ik probeerde een zo groot mogelijk contrast neer te zetten, dat is redelijk gelukt, gezien de reacties.
In werkelijkheid liggen de leeftijden wat dichter bij elkaar, maar, nog steeds erg groot verschil.
En ik heb dan ook erg veel aan jullie commentaren. Zelfs de meest snerende opmerkingen trek ik me aan, en ik moet zeggen dat de meeste van jullie wel gelijk hebben. Uiteraard zou ik bijna zeggen.
Kortom: ik trek het me inderdaad aan. Ik zal zelf geen actie ondernemen. Ik probeer haar te zien als een vlindertje dat toevallig voorbij komt: ik kijk ernaar, geniet voor zover dat kan (streelt gewoon mijn ego, zal ik maar zeggen) maar het is zo weg: een vlindertje kun je niet vangen!
O ja, ter geruststelling: mijn huidige gezin is mij zeer dierbaar, hoewel de OP misschien iets anders doet vermoeden, maar dat is echt niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |