quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:je hebt perzische alleen maar weggehaald
quote:Is het dan geen idee om nu de Perzen terug te pakken?Op donderdag 28 oktober 2010 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt perzische alleen maar weggehaald
quote:Nee want dan is de grap weg.Op donderdag 28 oktober 2010 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het dan geen idee om nu de Perzen terug te pakken?
quote:wat zit je dwars gozer?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef yvonne het volgende:
FB>>>ONZ
Of naar TRU, want jij en wippen....
quote:Nee.Op donderdag 28 oktober 2010 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil jij alleen antwoord geven als je wat gevraagd wordt?
quote:ik moet ook eigenlijk lerenOp donderdag 28 oktober 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:
Niks?
Ik ben niet serieus.
En ga nu weer leren trouwens
quote:een cursus die ik moet doen van de werkgever
quote:echt heh! ik zat er net ook naar te kijken, echt briljant verwoord, wat wilders is, waarom moest die witteman em nou afkappen?
quote:Het nieuwe vaderland van Ramsey Nasr
Ramsey Nasr leest vanavond bij Pauw en Witteman:
Mijn nieuwe vaderland
Wie neerlands bloed in d’aders vloeit
van vreemde smetten vrij
wiens hart voor volk en orde gloeit
verhef uw zang als wij.
Vandaag zien wij weer één van zin
de vlaggen afgestoft.
Vandaag zet ik mijn feestlied in
voor vaderland en schoft.
Ik eer de leiders van mijn land.
Hun vlekkeloos parcours
leert mij wat macht vóór al verlangt:
’t geweten van een hoer.
Ik eer mijn leiders hemelhoog
en ’t hoogst zit een fascist
die u en mij zolang gedoogt –
zolang als hij beslist.
Beschermt gij, leiders, onze grond
waar vreemde adem gaat
gij die zo rein zijt, kerngezond
en zuiver op de graat.
Wij smeken om een harde hand
in aangewreven haat.
Behoud voor 't lieve vaderland
de blanke natiestaat.
Braakt uit, gij vrienden, vrij van zin
uw krop, uw kreet, uw gal.
Niets is taboe en niets te min
uw bagger minst van al.
Verneder dus wat u niet zint
sla stuk wat niet bevalt
omhels het op zijn smalst.
Hoe klopt ons hart, hoe zwelt ons bloed
bij 't rijzen van dees’ toon.
Klonk ooit een zuiverder gemoed
een leger hart zo schoon?
Waar hoorde men die koekoekszang
voor volk en vaderland?
Dat was toen in het landsbelang
een heel volk werd verbrand.
Dood nu wat afwijkt van uw bloed
en van uw onderbuik.
Bewaar het niet, verdelg het goed
zodat dit land ontluikt.
Wie hier nog onze mildheid zoekt:
los op in brandend veen.
Waar elk verschil werd opgedoekt
zijn staat en burger één.
Wie neerlands bloed in d’aders vloeit
van vreemde smetten vrij
die fabel staat weer eens in bloei
in dwazen zoals wij.
Veel liever word ik door een volk
van hunnen aangerand
dan mee te gaan in deze kolk
van schoft en vaderland.
Ramsey Nasr
quote:Oke leuk.Op donderdag 28 oktober 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
Ramsey Nasr heeft opdezelfde school gezeten als ik!
quote:Wat vind jij nou van Turken?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:41 schreef SpecialK het volgende:
Ahh in dit turkentopic had ik nog niet gepost.
quote:Allebei? Ik gok dat je alleen ervaring - of in ieder geval de meeste - hebt met NederTurken, dus alleen dat mag ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:09 schreef SpecialK het volgende:
Turken in Turkije of zichzelf-turk-noemende Nederlanders?
quote:Geïncasseerd.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef SpecialK het volgende:
Woon in Slotermeer (heet nu Nieuw-West dat helpt te huizenprijzen denk ik) dus ik zit hier tussen een significante populatie.
Volgens mij zijn alle "ik ga je doodsteken" berdreigingen die ik heb geincasseert in deze buurt gekomen van "Marokkaantjes" wat gewoon onopgevoed tuig is wat totaal niet door ouders gecontroleerd wordt. Turkse jongeren zijn hier op straat niet zo zichtbaar.
De Turkse bakker hier is vrij vriendelijk.
Wel zie je overdreven vaak Turkse vlaggen hangen tijdens bepaalde gelegenheden of gewoon standaard. Dat diasporanationalisme vind ik maar vreemd. Ik vraag me af of Turken die hier geboren zijn en dan naar Turkije verhuizen later in hun leven daar ook met de Nederlandse vlag lopen te wapperen. Verwacht het eigenlijk niet. Vind het daarom maar erg arbitrair. Maarja waar ze zelf warm van worden mij best.
Ben nog nooit in Turkije geweest dus geen idee wat dat betreft.
quote:Of je merkt het bij de verkiezingen. Heb een paar dagen terug een semidoc gezien van de Henk en Ingrids in Spijk. 35% procent hebben gestemd op Wilders. Zij hebben geen allochotonen op het dorp maar voelen zich verwaarloosd. Er zaten een hoop oud PvdA stemmers bij. Proteststemmen en kiezen voor de Nederlandse vlag.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geïncasseerd.
Wat vind jij van Turks brood? Ik neem aan dat jij je brood bij die bakker haalt.
Ja, Turken zijn trots, vooral als je het vergelijkt met Nederlanders. Hier merk je zoiets pas bij een EK of WK, bijvoorbeeld. Wat vind je er vreemd aan? Dat er (nog) zoveel verbondenheid is, terwijl men hier leeft? Als ik ten tijde van de WK-finale in Turkije was, zou ik gewapperd hebben met de Nederlandse vlag.
Waar ga jij wel op vakantie?
quote:Is het kwalijk dat ze op Wilders stemmen, of dat ze op Wilders stemmen zonder dat zij last hebben van allochtonen?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Of je merkt het bij de verkiezingen. Heb een paar dagen terug een semidoc gezien van de Henk en Ingrids in Spijk. 35% procent hebben gestemd op Wilders. Zij hebben geen allochotonen op het dorp maar voelen zich verwaarloosd. Er zaten een hoop oud PvdA stemmers bij. Proteststemmen en kiezen voor de Nederlandse vlag.
Het is nl. best gek dat men in de provincie juist voor iemand als Wilders kiest. Waar ik woon stemt een kwart van de bevolking op Wilders. Dat is wel kwalijk.
quote:Ik vind het kwalijk dat burgers zichzelf zo in de kou voelen staan en het idee hebben dat er alles voor immigranten wordt gedaan en daarom uit protest op PVV stemmen. Er is aardig wat misgegaan met de PvdA. Het is geen partij voor de arbeiders meer. Ik begrijp alleen niet waarom ze niet gewoon op de SP gestemd hebben.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het kwalijk dat ze op Wilders stemmen, of dat ze op Wilders stemmen zonder dat zij last hebben van allochtonen?
Nederlanders mogen best wel wat trotser zijn op hun Nederland.
quote:Ik hou van discussies.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:27 schreef Ayca het volgende:
Neen.
Maar omdat jij het bent ga ik niet in discussie, en ook omdat ik nu een film ga kijken.![]()
![]()
quote:
quote:NP. Ik hoop voor je dat je hem net zo goed vind als ik iig.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Haal hem binnen voor morgen. Dank je wel.
quote:Ik denk van niet. En zeker op wat langere termijn niet. Over een tijd heeft iedereen een baan ook de mensen die nu bijv. buitengesloten worden.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stelling: de multiculturele samenleving is mislukt.
quote:De cijfers zijn anders niet zo rooskleurig, zeker niet wat betreft niet-westerse allochtonen als de Turken en Marokkanen. Laag opleidingsniveau gecombineerd met een relatief hoog criminaliteitsdeelname.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:50 schreef Stali het volgende:
Ik denk van niet. En zeker op wat langere termijn niet. Over een tijd heeft iedereen een baan ook de mensen die nu bijv. buitengesloten worden.
quote:Prima, neem de rust en alvast beterschap gewenst.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:54 schreef Stali het volgende:
Wil er trouwens best meer woorden aan wijden hoor, maar niet om drie uur in de nacht met een koortskop.
Als je serieus bent, wil ik daar morgen best op ingaan.
quote:Beterschap dan alvast.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:54 schreef Stali het volgende:
Wil er trouwens best meer woorden aan wijden hoor, maar niet om drie uur in de nacht met een koortskop.
quote:Hier ga ik morgen even op in want het heeft nl. een reden.Op vrijdag 29 oktober 2010 02:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De cijfers zijn anders niet zo rooskleurig, zeker niet wat betreft niet-westerse allochtonen als de Turken en Marokkanen. Laag opleidingsniveau gecombineerd met een relatief hoog criminaliteitscijfer.
quote:En wat vindt je van het boek tot nu toe?Op vrijdag 29 oktober 2010 03:08 schreef AryaMehr het volgende:
Is goed, ik reageer vanavond wel op het stuk. Nu even verder met het boek 'God als misvatting' van Dawkins.
quote:Heb jij die lecture van Sapolsky nog gezien? Of was jij dat niet in dit topic?Op vrijdag 29 oktober 2010 03:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En wat vindt je van het boek tot nu toe?
quote:Ja dat klopt maar dat is volgens mij al weer een week of twee weer terug? Maar ik had hem al eerder gezien.Op vrijdag 29 oktober 2010 04:04 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Heb jij die lecture van Sapolsky nog gezien? Of was jij dat niet in dit topic?
quote:Ja, dat was idd een week of twee geleden. Iemand zei hem nog te gaan kijken, maar dat was blijkbaar iemand anders.Op vrijdag 29 oktober 2010 04:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dat is volgens mij al weer een week of twee weer terug? Maar ik had hem al eerder gezien.
quote:een van die koppels die ze lieten zien in de reportage, wistt te vertellen dat ze twijfelden tussen wilders en femke... bij mij kom je dan over als iemand die geen idee heeft wat je wilt en waar je voor staat en maar stemt omdat het hot is om wilders te stemmenOp vrijdag 29 oktober 2010 02:20 schreef Stali het volgende:
Het is geen partij voor de arbeiders meer. Ik begrijp alleen niet waarom ze niet gewoon op de SP gestemd hebben.
quote:leuk is wat andersOp vrijdag 29 oktober 2010 02:44 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
NP. Ik hoop voor je dat je hem net zo goed vind als ik iig.
quote:Wat een mongolen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:13 schreef IHVK het volgende:
Je zou bijna op Wilders stemmen door deze figuren
quote:http://www.beleven.org/feest/dag_van_de_republiek_turkije29 oktober 1923
Stichting van de republiek Turkije na het uiteenvallen van het Ottomaanse Rijk. Zie: Dag van de republiek - Turkije.
quote:Je moet wat als je geen creativiteit bezitOp vrijdag 29 oktober 2010 10:13 schreef IHVK het volgende:
Je zou bijna op Wilders stemmen door deze figuren
quote:Misschien....... GA NAAR HUIS! RED JEZELF!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:51 schreef Rookert het volgende:
No-nationalisme? Zozo.
Er waren opeens maar 8 mensen in mijn werkgroep ipv gebruikelijke 20+, faculteit was ook best leeg... Is er een virus?
quote:Had het niet met jouw aanwezigheid te maken en niet die van een mogelijk virus? *burn*Op vrijdag 29 oktober 2010 11:51 schreef Rookert het volgende:
No-nationalisme? Zozo.
Er waren opeens maar 8 mensen in mijn werkgroep ipv gebruikelijke 20+, faculteit was ook best leeg... Is er een virus?
quote:ATLAMA!!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:16 schreef IHVK het volgende:
De haatbui gaat door zie ik.
Ik ben in de buurt van de brug Hm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |