quote:Ik volg vooral even jullie gevecht.
quote:Denk jij onze broederschap even kapot te kunnen maken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik volg vooral even jullie gevecht.
quote:Ik denk dat ze hoopt dat jullie tot de conclusie komen dat een triootje de enige uitweg isOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Denk jij onze broederschap even kapot te kunnen maken.
quote:Er is heul geen gevecht.Op donderdag 28 oktober 2010 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik volg vooral even jullie gevecht.
quote:Echt he? Vrouwen...Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Denk jij onze broederschap even kapot te kunnen maken.
quote:Een triootje met Poit en FallenOp donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hoopt dat jullie tot de conclusie komen dat een triootje de enige uitweg is
quote:De TT zegt iets anders!
quote:Jullie kunnen niet zonderEcht he? Vrouwen...
quote:Klopt, maar realiseer je wel dat de TT óók door een vrouw is geschreven....Op donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De TT zegt iets anders!
[..]
Jullie kunnen niet zonder.
quote:QFT
quote:Kijk, vrouwen begrijpen het.Op donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef GameBabe het volgende:
Ik denk dat ze hoopt dat jullie tot de conclusie komen dat een triootje de enige uitweg is
quote:Het is een tijd geleden dat ik iemand getowerbridged heb dus kommaarop!
quote:Ja, maar we weten wel beter natuurlijk!Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Getowerbridged. Juist. Dat klinkt als een kaartspel bij bejaarden. Towerbridgen.
quote:High five!Op donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, maar we weten wel beter natuurlijk!
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is een tijd geleden dat ik iemand getowerbridged heb dus kommaarop!
Kip aan't spit!
quote:
quote:Today, my dad asked me for a word that rhymes with vagina. He was filling out an anniversary card for my mom. FML
quote:Zat op mijn werk, en had knop, die ik nog nooit gezien had, volgende in serie geklikt
quote:Mja, hij's leuk.
quote:Fallen of z'n post?
quote:Allebei natuurlijk.
quote:
quote:Poit is altijd op zoek naar nog een dame!Op donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf! Dat ging vlug! En mooie op! Maar ik had met rossdale ze meet iets anders..
Maar Wtf is dat hier met dat macho gedrag, de meeste zijn toch al voorzien van een vrouw?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:12 schreef koei het volgende:
Zo, dat was Killzone zoals het hoort. Helemaal onderaan de ranking eindigen met 15 keer dood, 1 assist en 0 kills
Ik denk dat ik toch duidelijk de voorkeur heb voor spelen tegen botsZelfs met de bots 1 standje hoger eindig ik nog als eerste
Met 4000 punten!
quote:Nooit van gehoord. Nouja, tot een paar seconden geleden. Ik wil terug naar voor die paar seconden.Op donderdag 28 oktober 2010 18:57 schreef Rossdale het volgende:
Iemand ooit al eens van Kap Bambino gehoord? Lijkt een beetje op AUX RAUS maar dan met een vrouwenstem. Best bazige muziek
quote:Pleuris herrieOp donderdag 28 oktober 2010 18:57 schreef Rossdale het volgende:
Iemand ooit al eens van Kap Bambino gehoord? Lijkt een beetje op AUX RAUS maar dan met een vrouwenstem. Best bazige muziek
quote:mja, wat schattig.Op donderdag 28 oktober 2010 18:57 schreef Rossdale het volgende:
quote:Nick met zijn top 40-trance
quote:
quote:Zo potje knallen ofzo?
quote:Hè? Wat?
quote:Ja is cool ! Maar ik hou core niet lang vol
quote:Mnah. Niet echt heel erg. Ofzo.
quote:Dan doen we hardcoreOp donderdag 28 oktober 2010 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is cool ! Maar ik hou core niet lang vol. Rond half 9 ben ik er zeker
quote:Sex in de auto mislukt?Op donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Karin zegt:
*ahh
*ik vind t ook nie erg om met jou in boxtel te wonen hoor (H)
*denk dat ik gewoon aant denke was waarom t tusse ons nooit echt gewerkt heeft in de auto
NicKLaS(L) | for a strange kind of fashion there's a wrong and a right zegt:
*zomaar ineens :/?
Karin zegt:
*ja
SAY WHAT!!!
quote:Sex was wel gelukt, maar relatie niet en daar denkt ze ineens aan.... Nu moet ik wel gaan schietenOp donderdag 28 oktober 2010 19:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan doen we hardcoreMaakt mij niet uit
[..]
Sex in de auto mislukt?
quote:Niet? Het is een beetje screamo-punk-achtigOp donderdag 28 oktober 2010 19:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah. Niet echt heel erg. Ofzo.
quote:Ik vond Horse the Band (zie post Tain) leuker. Eigenlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 20:00 schreef Rossdale het volgende:
Niet? Het is een beetje screamo-punk-achtig
quote:Dom wijf, had ze toen maar actie op moeten ondernemen toen je nog geen nieuwe vriendin hadOp donderdag 28 oktober 2010 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sex was wel gelukt, maar relatie niet en daar denkt ze ineens aan.... Nu moet ik wel gaan schieten
quote:Hmm ik denk dat het niet eens zo erg vindOp donderdag 28 oktober 2010 20:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dom wijf, had ze toen maar actie op moeten ondernemen toen je nog geen nieuwe vriendin had
quote:Waarom niet online besteld??Op donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef Nebo het volgende:
Hopla, 21,5" iMac besteld! En nu 3-7 werkdagen (kuchtweewekenkuch) wachten, maar eerst maar eens dat bevestigingsmailtje krijgen over de ontvangstbevestiging
quote:Wat ga jij uitspoken met zo'n naïef meisje?Op donderdag 28 oktober 2010 20:03 schreef Rossdale het volgende:
Zit ze op Fok?Zo niet, laat haar eens registreren
quote:hard en zonder spuugOp donderdag 28 oktober 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat ga jij uitspoken met zo'n naïef meisje?
quote:Dat had ik nou niet achter Ross gezocht.
quote:Je moet ook niet achter hem zoeken.. Hij zoekt wel achter jou!Op donderdag 28 oktober 2010 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet achter Ross gezocht.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet ook niet achter hem zoeken.. Hij zoekt wel achter jou!
quote:Jerry met een gouden turkenketting?
quote:Mooi gesproken.
quote:Doe maar niet, nu kan ik nog zeggen dat ik tv ga kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 20:03 schreef Rossdale het volgende:
Zit ze op Fok?Zo niet, laat haar eens registreren
quote:Nee, je gaat nu je 360 booten!Op donderdag 28 oktober 2010 20:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doe maar niet, nu kan ik nog zeggen dat ik tv ga kijken
quote:nice bitchOp donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef Rossdale het volgende:
OP verbeterd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.
[ afbeelding ]Naam: Cruise.Elroy
Functie: Ouwe meuk games deskundige
Omschrijving: Schaduwen maken / Pacman opjagen / photoshoppen
[ afbeelding ]Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew
[ afbeelding ]Naam: Bart
Functie: Relschopper
Omschrijving: Merovingian / rellen / Bitch van Koei / Moest brommer verkopen van vrouw
[ afbeelding ]Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew
[ afbeelding ]Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje
[ afbeelding ]Naam: Disjfa
Functie: Stamoudste
Omschrijving: Snurken / snurken / nog meer snurken / snurken / snurken / snurken / en niet te vergeten: snurken
[ afbeelding ]Naam: Reintji
Functie: Fotograaf
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken
[ afbeelding ]Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden
[ afbeelding ]Naam: lkb9000
Functie: Groupie
Omschrijving: Tunnel / Groupie van onbekende bandjes / Een jaar lang te lui om een avatar in te stellen
[ afbeelding ]Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar
[ afbeelding ]Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen
[ afbeelding ]Naam: PoederSuikerPoeder
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city
[ afbeelding ]Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet
[ afbeelding ]Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer
[ afbeelding ]Naam: RitseB
Functie: Cariere-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje
[ afbeelding ]Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers
[ afbeelding ]Naam: Morpheus2002
Functie: Waakhond
Omschrijving: Vies modje / Supporter van slechte voetbalclubs / Kalende ICT-er
[ afbeelding ]Naam: Sigmund666
Functie: Achievementhoer
Omschrijving: Speelt slechte games / Limbabwinees / Grote liefde van Yvonne
[ afbeelding ]Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy
[ afbeelding ]Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets
[ afbeelding ]Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguin-fan
[ afbeelding ]Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in
[ afbeelding ]Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
[ afbeelding ]
DE OP IS HIER TE VINDEN
quote:Gouda stilo jewaitztOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jerry met een gouden turkenketting?
quote:Ging er om dat ik dan een smoes hadOp donderdag 28 oktober 2010 20:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, je gaat nu je 360 booten!
Zie je zo
quote:Bwoah nice!Op donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef Poit het volgende:
Trouwens! Ross! Zaterdag 20 november, Bloody Beetroots!! Eindhoven!!
quote:Misschien ga ik ookOp donderdag 28 oktober 2010 20:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah nice!Eens kijken of ik nog kaartjes kan scoren
quote:Oh maar dat is maar een uurtje op een groot festival. Kan je beter de 19e naar de melkweg
quote:Heb ik ook gedaan, via de uni nog korting ook
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je weer je broek laten zakken?
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef koei het volgende:
[..]
Enkel maar snikken? Ik had je hoger ingeschat...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ga dan ook eens een keer niet zo diep naar binnen!
quote:Had een beetje mot met een ontwikkelaar die voor de zoveelste keer niet op tijd opleverde en afgelopen week voortdurend gezegd heeft dat hij geen problemen en geen vertraging had om een testbevinding op te lossen. Prima geen probleem, morgenochtend moet alles opgeleverd worden omdat maandag de regressietesten beginnen en alles daarvoor foutloos getest moet zijn. Nu komt meneer met het verhaal dat het 'm allemaal niet gelukt is en dat de requirements niet duidelijk zijn en hij morgenochtend niet gaat halen omdat hij nog niet begonnen is met het ontwikkelen zelf.Op donderdag 28 oktober 2010 16:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee!?!? Echt?!
Wat heb je gedaan meid? Vertel!
Echt ik wil alles, weten... wacht, ik zet even een pot thee en pak de chocolade er bij....
quote:2 weken iddOp donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef Nebo het volgende:
Hopla, 21,5" iMac besteld! En nu 3-7 werkdagen (kuchtweewekenkuch) wachten, maar eerst maar eens dat bevestigingsmailtje krijgen over de ontvangstbevestiging
quote:Dat was 2 weken geleden toch ook al?Op donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Morgen trouwens nog iemand naar het bokbierfestival in de Beurs van Berlage?
quote:nee dit weekend!Op donderdag 28 oktober 2010 20:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat was 2 weken geleden toch ook al?
Ik heb morgen een miniparty hier (lees: er ligt 36 liter bier koud te worden in m'n koelkast), daarna moet zoutman draaien. Nog een dikker feestje.
Maar nu ben ik echt weg!!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat was 2 weken geleden toch ook al?
Ik heb morgen een miniparty hier (lees: er ligt 36 liter bier koud te worden in m'n koelkast), daarna moet zoutman draaien. Nog een dikker feestje.
Maar nu ben ik echt weg!!
quote:relaxed. wanneer gaat het live dan?Op donderdag 28 oktober 2010 20:33 schreef Frankii het volgende:
[..]
Goed, en met jou?
Met mij is het ook goed btw.
quote:Volgens mij ligt dit onderwerp hier nogal gevoelig... Als in, de naam van de site noemen is blijkbaar al genoeg voor een ban.Op donderdag 28 oktober 2010 20:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
relaxed. wanneer gaat het live dan?
quote:heb geen 360Op donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee! nu meteen maar es downen. Potje racen dan?
quote:OF! OF! OF!Op donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja past idd prima in de categorie
"Masturbeer je?"
"WAT??!!!???"
"Ik zei: Wat studeer je?"
"Ooooh psychologie!"
quote:Kloon kapot?!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
OF! OF! OF!
'Wil je me pijpen?'
WAT?
'OF JE WORST LUST!?'
HAHahAhA!lOLLErzein|z@!
quote:Nee, flink misdragen zoals het hoort.Op donderdag 28 oktober 2010 21:16 schreef Edwinuss het volgende:
Hebben jullie je een beetje gedragen. Jij ook Nebo?
quote:Yes, om nou 250 euro extra te betalen voor specs die ik niet nodig heb vond ik ook weer zo wat. Nu even heel goedkoop via mijn oude vadertje Office bestellen en ik zit goed hier de komende jarenOp donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef Tain het volgende:
[..]
2 weken iddHeb je ook de standaard uitvoering of niet?
[ afbeelding ]
sorry voor de grootte
quote:Hoor ik niet bij jullie? Ik heb Ritse Manager gemaakt van games, dus nee, niet echtOp donderdag 28 oktober 2010 21:16 schreef Edwinuss het volgende:
Hebben jullie je een beetje gedragen. Jij ook Nebo?
quote:Ik ben altijd al vrij geweest, schoffel jij dan in de tijd dat je niet vrij bent ofzo? Is dat je referentiekader?Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
jij bent weer vrij? hoe lang heb je moeten schoffelen?
quote:Wel grappig dat ze beide NIKS zeggen als er lekkere wijven worden gepost, dit was hiervoor ook al zo.Op donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Nebo het volgende:
Ik heb AQ en Flodder alweer even niet gezien trouwens!
quote:Voor een iMac is het ook redelijk onzin om de extra's er bij te nemen. Mac OS draait al prima op een Mac met mindere specificaties.Op donderdag 28 oktober 2010 21:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Yes, om nou 250 euro extra te betalen voor specs die ik niet nodig heb vond ik ook weer zo wat. Nu even heel goedkoop via mijn oude vadertje Office bestellen en ik zit goed hier de komende jaren
quote:Palm?
quote:Scheer die units al jaren!Op donderdag 28 oktober 2010 23:29 schreef koei het volgende:
Ik zit nu Oh Oh Cherso te kijken, maar die Sterretje heeft gewoon geen okselhaar... Is dat de nieuwe mode ofzo? Ziet er niet uit bij mannen
quote:Nieuwe ierse pub in Gouda. Best wel toffig
quote:Dus je blijft nog even nachtbraken?
quote:Ik heb vanmiddag een paar 4-speler games gedaan op dat ding, en oké, dat was vermakelijk. Maar verder heeft dat apparaat nog steeds geen praktisch nut. Dan wacht ik wel tien jaar op de volledige tafel-versies (zoals die Microsoft Surface
quote:Ik hoef het niet eens te scheren omdat ik het nauwelijks hebOp donderdag 28 oktober 2010 23:29 schreef koei het volgende:
Ik zit nu Oh Oh Cherso te kijken, maar die Sterretje heeft gewoon geen okselhaar... Is dat de nieuwe mode ofzo? Ziet er niet uit bij mannen
quote:Handig ding idd
quote:Geen last van gehad vanmorgen vroeg.
quote:Poedertje! Kijk eens even op die machtig mooie site die hier niet genoemd mag worden
quote:Whehe, je eigen schuld. Moet je maar in het mooie (omgeving) Breda blijven
quote:ja god straft onmiddellijk zie je wel. :-(Op vrijdag 29 oktober 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Whehe, je eigen schuld. Moet je maar in het mooie (omgeving) Breda blijven
quote:Komt door de eerste zin in je handtekeningOp vrijdag 29 oktober 2010 09:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ja god straft onmiddellijk zie je wel. :-(
quote:ik ben vandaag met het OV
quote:welke precies? en waarom mag die niet genoemd worden?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Poedertje! Kijk eens even op die machtig mooie site die hier niet genoemd mag worden
quote:Had nergens last van vanmorgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:54 schreef Rossdale het volgende:
's Ochtends geen file richting Amsterdamned? Hoax
quote:Omdat het niet zo netjes is om zomaar in het lukraak te vragen of je iemands cut mag sceneOp vrijdag 29 oktober 2010 09:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
welke precies? en waarom mag die niet genoemd worden?
forum aldaar neem ik aan?
quote:ik heb nooit last van file met mijn stalen ros. Maar je bent vrouw, vrij en je wil eens een dagje weg.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik ben vandaag met het OVdus geen last van, maar eigenlijk heb ik op vrijdag nooit last van file
quote:eigenlijk nooit op vrijdag, sowieso is de vertraging elke ochtend op de A1 richting Amsterdam minimaalOp vrijdag 29 oktober 2010 09:54 schreef Rossdale het volgende:
's Ochtends geen file richting Amsterdamned? Hoax
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat het niet zo netjes is om zomaar in het lukraak te vragen of je iemands cut mag scene
quote:Have fun!
quote:Enjoy
quote:Jep, helaas wel. Alles wat er was is (tijdelijk) overboord gegooidOp vrijdag 29 oktober 2010 10:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet ik nou opnieuw reggen op snij scène
quote:*ZuchtOp vrijdag 29 oktober 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Jep, helaas wel. Alles wat er was is (tijdelijk) overboord gegooid
quote:fixedOp vrijdag 29 oktober 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, helaas wel. Alles wat er was is(tijdelijk)overboord gegooid
quote:Ik ben voor!!Op vrijdag 29 oktober 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Dussss, wanneer is de volgende GAM SC meet?
Ik heb wel weer zin om te bieren op't Neude of in de Stairway ofzo
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Al was de aandacht natuurlijk heerlijk. Mooiste opmerking: "Zo, die jongen heeft veel goed te maken!"
quote:Jawelll, maar dat zou te makkelijk zijn
quote:Slave girl outfit =Op vrijdag 29 oktober 2010 11:09 schreef Poit het volgende:
*fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab*
[ afbeelding ]
*fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab* *fab*
[ afbeelding ]
quote:Voor een bounty doet ze alles heb ik me laten vertellen..
quote:Maar waarom had je ze sowieso bij je? En mooie opmerkingOp vrijdag 29 oktober 2010 10:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben voor!!
Vanmorgen 2 bloemstukken opgehaald. Iets groter dan ik had verwacht. Net iets minder praktisch als je met de trein en metro jezelf vervoert... Zitten godver bamboestengels in van ruim een meter!!
Al was de aandacht natuurlijk heerlijk. Mooiste opmerking: "Zo, die jongen heeft veel goed te maken!"
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:09 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Het is bijna weekendOp vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Slave girl outfit =
quote:Yeah zo lekker naar de Ardennen!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar waarom had je ze sowieso bij je? En mooie opmerking
[..]
[..]
Het is bijna weekenddan kunnen jullie weer aan de bak
quote:Met het vriendinnetje, of met de vriendjes? En have fun!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah zo lekker naar de Ardennen!sin an!
quote:Het is Creatief Delfshaven in Rotterdam dit weekend. Soort van veredelde open dag bij creatieve bedrijven waar wij ook onder vallen. Vandaag en morgen dus bezoek over de vloer (en morgen dus ook werken).Op vrijdag 29 oktober 2010 11:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar waarom had je ze sowieso bij je? En mooie opmerking
quote:Op zich is de open dag leuk, maar werken in het weekend niet...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is Creatief Delfshaven in Rotterdam dit weekend. Soort van veredelde open dag bij creatieve bedrijven waar wij ook onder vallen. Vandaag en morgen dus bezoek over de vloer (en morgen dus ook werken).
Ben je vanavond trouwens in Gouda?
quote:Feestje bij mij is een stoeremannenavond ja maar de Gonz is publiekelijk bereikbaarOp vrijdag 29 oktober 2010 11:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Op zich is de open dag leuk, maar werken in het weekend niet...
Geen idee, ik ging ervan uit dat het een jongensfeestje was en dat ik lekker wat me time ging pakken
quote:verplaats het weekend van volgend jaar alvast, volgend jaar is het bokbierfestival weer in het laatste weekend van oktoberOp vrijdag 29 oktober 2010 11:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah zo lekker naar de Ardennen!sin an!
quote:hoeist met je game eigenlijk? wanneer is de releasedate?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Op zich is de open dag leuk, maar werken in het weekend niet...
Geen idee, ik ging ervan uit dat het een jongensfeestje was en dat ik lekker wat me time ging pakken
quote:Yeah don't remind me, ik zit wel een klein beetje te balen...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
verplaats het weekend van volgend jaar alvast, volgend jaar is het bokbierfestival weer in het laatste weekend van oktober
quote:Bedoel je nou te zeggen dat die vriend van mij een stoere man inOp vrijdag 29 oktober 2010 11:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Feestje bij mij is een stoeremannenavond ja maar de Gonz is publiekelijk bereikbaar
quote:Sony heeft al 4 keer betaaldOp vrijdag 29 oktober 2010 11:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hoeist met je game eigenlijk? wanneer is de releasedate?
quote:TofOp vrijdag 29 oktober 2010 11:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sony heeft al 4 keer betaaldMaar het gaat wel aardig, je wordt er geen miljonair van maar ooit komen we wel uit de kosten
quote:Dat inderdaad, hopelijk vandaag mijn scriptie inleverenOp vrijdag 29 oktober 2010 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tofmaar hoe staat het met de uitgebreide versie? Voorlopig even "on hold" wegens afstuderen enzo?
quote:Nope, je manlief zal waarschijnlijk wel bij de Gonz komen maar is bij mij thuis niet welkom vanavond..Op vrijdag 29 oktober 2010 11:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bedoel je nou te zeggen dat die vriend van mij een stoere man in![]()
I know, maar ik denk dat ik even lekker alleen ga zijn vanavond
quote:Gelukkig maar, de laatste keer dat ik hem zag was hij nog een lief jongetje en geen stoere manOp vrijdag 29 oktober 2010 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope, je manlief zal waarschijnlijk wel bij de Gonz komen maar is bij mij thuis niet welkom vanavond..
quote:Oooh, dus je mag helemaal niet komen!!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de laatste keer dat ik hem zag was hij nog een lief jongetje en geen stoere manEn hij zei vanmorgen dat hij vanavond een feestje had, dus dat zal wel ja
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Oooh, dus je mag helemaal niet komen!!
quote:That's what I saidOp vrijdag 29 oktober 2010 11:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
een idee, ik ging ervan uit dat het een jongensfeestje was
quote:Jongensfeestje
quote:En dat is precies de reden waarom ik niet mag komen, hij weet hoe dronken jij vanavond bentOp vrijdag 29 oktober 2010 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Jongensfeestje
Als er iets nodig is bij een feestje met mannen dan zijn het wel tieten!!
quote:Ik denk dat z'n eigen dronkenschap een grotere bedreiging voor je isOp vrijdag 29 oktober 2010 12:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom ik niet mag komen, hij weet hoe dronken jij vanavond bent
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:13 schreef Reintji het volgende:
Jemig, gaat hard opeens weer. Oude tijden herleven!
quote:Je komt te weinig in gam sc zeker de laatste tijd?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:19 schreef Reintji het volgende:
kuukske? Een nieuw kippetje in het hanenhok? (naast het konijn)
quote:Goed samengevatOp vrijdag 29 oktober 2010 12:19 schreef Reintji het volgende:
kuukske? Een nieuw kippetje in het hanenhok? (naast het konijn en de koe)
quote:Het vorige topiqueOp vrijdag 29 oktober 2010 12:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Je komt te weinig in gam sc zeker de laatste tijd?
Of eigenlijk gezegd het vorige topic gemist.
quote:TofOp vrijdag 29 oktober 2010 11:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sony heeft al 4 keer betaaldMaar het gaat wel aardig, je wordt er geen miljonair van maar ooit komen we wel uit de kosten
quote:je bedoelt die zes topics van gisteren?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Je komt te weinig in gam sc zeker de laatste tijd?
Of eigenlijk gezegd het vorige topic gemist.
ook als je lam bent dan zie je toch wat er op de weg ligt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Frankii het volgende:
Kater
Gister goed hard op m'n muil gegaan omdat een of andere josti een steen op het fietspad gelegd. Heb de stoeprand gegrind met mijn gezicht. Loop dus n paar dagen rond met een prachtig mooie rode schram op m'n wang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 08-11-2010 15:48:02 ]
quote:Al die vandalen in Helvoirt-cityOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Frankii het volgende:
Kater
Gister goed hard op m'n muil gegaan omdat een of andere josti een steen op het fietspad gelegd. Heb de stoeprand gegrind met mijn gezicht. Loop dus n paar dagen rond met een prachtig mooie rode schram op m'n wang
quote:Ik zal zondag wel wat schieten PoitertOp vrijdag 29 oktober 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n eigen dronkenschap een grotere bedreiging voor je is
[..]
Alleen jammer dat ik nog geen foto's van Kuukske in m'n inbox heb.. Valt me soort van tegen van d'r..
quote:Oh, dan heb ik er ook wat gemist.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:12 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je bedoelt die zes topics van gisteren?
quote:Je kan ook gewoon Drankii op je hoofd tatoeerenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Frankii het volgende:
Kater
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zal zondag wel wat schieten Poitert
quote:Mn knie bloeide wel, en mn heup doet nu zeer. Jammer dat ik het niet op video heb, moet er hilarisch uitgezien hebbenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Drankii op je hoofd tatoeeren
Bloede het nog gigantisch, of viel dat mee?
quote:Echt, Miss Lohan hoeft het maar heel zachtjes te vragen...
quote:Ze ziet er weer een heel stuk beter uit tegenwoordigOp vrijdag 29 oktober 2010 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt, Miss Lohan hoeft het maar heel zachtjes te vragen...![]()
quote:In Machete is ze heerlijk!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze ziet er weer een heel stuk beter uit tegenwoordig
quote:Neh, vind ik nietOp vrijdag 29 oktober 2010 14:24 schreef Rossdale het volgende:
In Mean Girls is Lacey Chabert toch echt leuker
quote:Au. Als ik val dan val ik in de bosjesOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Frankii het volgende:
Kater
quote:Ik ben even afkloppen nog nooit op m'n bakkes gegaan door dronkenschap.. En geloof me, ik heb m'n best gedaanOp vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Au. Als ik val dan val ik in de bosjes
quote:Ik ben wel eens in een bushokje gaan zitten en heb geroepen dat ik echt niet verder naar huis wilde lopen. De volgende ochtend had ik ook enorme blaren, dus misschien had ik nog wel een puntOp vrijdag 29 oktober 2010 14:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben wel al eens tegen een boom in slaap gevallen omdat ik te lui was om verder te fietsen
quote:Het was voor mij ook niet eens dat ik niet stabiel fietste, ik nam gewoon een te ruime bocht en was even 10 seconden volledig kwijt. Ik werd wakker en keek tegen één van mijn maten aan die zijn hand uitstak op me omhoog te helpen.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben even afkloppen nog nooit op m'n bakkes gegaan door dronkenschap.. En geloof me, ik heb m'n best gedaan
quote:Nee, maar ik ben wel geïnteresseerd! Op voorwaarde dat er een dikke paint bij zit natuurlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef Nebo het volgende:
Heb ik hier het beruchte Berlijnse Metro-verhaal wel eens verteld?
quote:Op de meets wel al een paar keer, maar vertel het Poit maar, het is ranzig genoeg voor hemOp vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef Nebo het volgende:
quote:Dan moet je er even wat langer op wachten, want die moet dan nog gemaakt wordenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel geïnteresseerd! Op voorwaarde dat er een dikke paint bij zit natuurlijk.
quote:En daar zijn foto's vanOp vrijdag 29 oktober 2010 14:49 schreef Frankii het volgende:
Ik ben wel eens bij een friettent in slaap gevallen.
quote:Of het grote wijn-bier-stripper-restaurant verhaal?:DOp vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef Nebo het volgende:
quote:Toch niet het Tequila-bier-stripper-kots-terrasboen-verhaal?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Tequila-bier-stripper-kots-verhaal wordt het dan toch Frank?
quote:Het Tequila-bier-stripper-kots-terrasboen-trapafsleur-boze papa en mama-verhaal inderdaad!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Toch niet het Tequila-bier-stripper-kots-terrasboen-verhaal?
quote:Was het niet wijn en bier? Tequila was het al te laat voor.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het Tequila-bier-stripper-kots-terrasboen-trapafsleur-boze papa en mama-verhaal inderdaad!
quote:Met zijn allen aan de kapsalon
quote:neeeeeeeee die heeft 'ie zeker op, daar hebben Bart en ik toen wel voor gezorgdOp vrijdag 29 oktober 2010 15:19 schreef Frankii het volgende:
[..]
Was het niet wijn en bier? Tequila was het al te laat voor.
quote:Oke, ik heb nu pas door wie je bent.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:20 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
neeeeeeeee die heeft 'ie zeker op, daar hebben Bart en ik toen wel voor gezorgd
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Oke, ik heb nu pas door wie je bent.
quote:niet afwachten, gewoon plannenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:24 schreef Frankii het volgende:
Ross zei iets over een meet een paar pagina's terug? Wellicht moeten we eens wat gaan plannen.
quote:Moeten we wel eerst een house hebben om te warmen.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik wacht nog steeds op die housewarming van jou en Nebo
quote:Weet je wat het kost om een house te warenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:27 schreef Frankii het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst een house hebben om te warmen.
quote:Mooie avondOp vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Dat de serveerster toen ook zei voordat ze tequila schonk: "Jullie gaan toch niet kotsen he?"
en wij zo van "Nee hoor"
5 minuten later lag de vloer vol
quote:Nog voor de tequila ja? Ik dacht dat ik me daarvoor prima gedroegOp vrijdag 29 oktober 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:
Nope, ze zij "Hij gaat toch niet kotsen he?" tegen mij, doelend op Nebo
quote:waarschijnlijk zag je er alleen redelijk lijkbleek uitOp vrijdag 29 oktober 2010 15:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nog voor de tequila ja? Ik dacht dat ik me daarvoor prima gedroeg
quote:Ik mis denk ik een half uurtjeOp vrijdag 29 oktober 2010 15:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
alsof je er nog iets van weet
quote:inderdaad, je kauwt niet goed op je eten NeboOp vrijdag 29 oktober 2010 15:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik mis denk ik een half uurtje
Maar dat ik lijkbleek was kwam ook wel een beetje door het gebrek aan eten. Volgens mij kon je de bami-slierten in mijn braaksel nog tellen, want dat was het enige dat naar buiten had kunnen komen.
In het kader van heerlijk nieuws: mijn iMac is verzonden, uiterlijk 1 november binnen. Gaat vlotter dan ik dacht
quote:Dat was omdat ik tevergeefs mijn licht wordende hoofd wilde helpen met wat voedsel. Achteraf had ik het beter gewoon kunnen laten gaan, had rommel gescheeldOp vrijdag 29 oktober 2010 15:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
inderdaad, je kauwt niet goed op je eten Nebo
quote:Ik zeg na mijn tentamens, dus na 9 novemberOp vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef Frankii het volgende:
Genoeg over kots enzo.
Wanneer gaan we bieren in de Stairway dan?
quote:Ik zeg op een werkdag, want anders moet ik in het weekend ook al naar UtrechtOp vrijdag 29 oktober 2010 15:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zeg na mijn tentamens, dus na 9 november
quote:idd ff happie eten op een vrijdag met borrel naderhandOp vrijdag 29 oktober 2010 15:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zeg op een werkdag, want anders moet ik in het weekend ook al naar Utrecht
quote:Zoiets ja, eerst nog een fatsoenlijk wijntje meepikken op het werk, en dan Frankii en Vtje ontvoeren naar de stairwayOp vrijdag 29 oktober 2010 16:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
idd ff happie eten op een vrijdag met borrel naderhand
quote:Vtje als in _V?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zoiets ja, eerst nog een fatsoenlijk wijntje meepikken op het werk, en dan Frankii en Vtje ontvoeren naar de stairway
quote:who else?
quote:Ik vind Gouda ook prima hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 16:24 schreef Poit het volgende:
Waarom in dat hoeren utrecht? Weet je hoever dat fietsen is!
quote:Ik wel, naar Utrecht is al langer dan een uur reizen, als ik ook nog eens moet overstappen duurt et helemaal lang.
quote:Waarwoondegijdanindebuurtdanjonguh!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik wel, naar Utrecht is al langer dan een uur reizen, als ik ook nog eens moet overstappen duurt et helemaal lang.
quote:Deal! Maar dan moeten minstens 3 van de 4 muren in de huiskamer uit niets anders bestaan dan tit's and ass!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:31 schreef Nebo het volgende:
Zullen we gewoon met zijn allen een pand kopen en er een SC-clubhuis van maken?
quote:Heb je nou eigenlijk al een traject/kortingskaart?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarwoondegijdanindebuurtdanjonguh!
Voor mij is Utrecht ook meer dan een uur reizen.. (vanuit m'n werk dan..)
quote:Eke heeft wel genoeg vierkante meters over daar bij Neude, ik stem voor een overnameOp vrijdag 29 oktober 2010 16:31 schreef Nebo het volgende:
Zullen we gewoon met zijn allen een pand kopen en er een SC-clubhuis van maken?
quote:Eke is aan het verhuizen had ik begrepen. Waarom hij weg zou gaan van het Neude snap ik niet, tenzij hij voor 200 euro een compleet penthouse boven de Bijenkorf heeft gefixt.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:34 schreef Gamer_V het volgende:
Who else
[..]
Eke heeft wel genoeg vierkante meters over daar bij Neude, ik stem voor een overname
quote:De 4de gespierde mannenlichamenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Deal! Maar dan moeten minstens 3 van de 4 muren in de huiskamer uit niets anders bestaan dan tit's and ass!
quote:Ik dacht dat hij er juist nu pas heen ging. Want anders zou het wat jammer zijn ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Eke is aan het verhuizen had ik begrepen. Waarom hij weg zou gaan van het Neude snap ik niet, tenzij hij voor 200 euro een compleet penthouse boven de Bijenkorf heeft gefixt.
quote:Nee, gewoon een neutrale kleur! Mannenlichamen zijn er al genoeg!
quote:Maandtrajectkaart jah. Ik kan de hele dag voor niets pendelen tussen R'dam en GoudaOp vrijdag 29 oktober 2010 16:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heb je nou eigenlijk al een traject/kortingskaart?
quote:Raar he dat alle mensen hun dochters, zussen en vriendinnen voor jou verbergenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:42 schreef Poit het volgende:
Drankii!! Waarom zie ik net pas dat jij een oudere zus heb??
Je zit d'r toch niet voor me te verbergen he!!!
quote:jaOp vrijdag 29 oktober 2010 16:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Raar he dat alle mensen hun dochters, zussen en vriendinnen voor jou verbergen
quote:Helvoirt jonge khut.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarwoondegijdanindebuurtdanjonguh!
Voor mij is Utrecht ook meer dan een uur reizen.. (vanuit m'n werk dan..)
quote:Laten we het dan voor het gemak gewoon in Breda doenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind Gouda ook prima hoorof Leiden
Of den haag... Ik ben de moeilijkste niet
quote:Dat is dan wel weer prima.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laten we het dan voor het gemak gewoon in Breda doen
quote:Ik vind m'n 2e vraag trouwens belangrijker inmiddels..
quote:Oh ja die papa en mama die hem op kwamen halen, dat was epischOp vrijdag 29 oktober 2010 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het Tequila-bier-stripper-kots-terrasboen-trapafsleur-boze papa en mama-verhaal inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |