quote:Ik volg vooral even jullie gevecht.
quote:Denk jij onze broederschap even kapot te kunnen maken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik volg vooral even jullie gevecht.
quote:Ik denk dat ze hoopt dat jullie tot de conclusie komen dat een triootje de enige uitweg isOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Denk jij onze broederschap even kapot te kunnen maken.
quote:Er is heul geen gevecht.Op donderdag 28 oktober 2010 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik volg vooral even jullie gevecht.
quote:Echt he? Vrouwen...Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Denk jij onze broederschap even kapot te kunnen maken.
quote:Een triootje met Poit en FallenOp donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hoopt dat jullie tot de conclusie komen dat een triootje de enige uitweg is
quote:De TT zegt iets anders!
quote:Jullie kunnen niet zonderEcht he? Vrouwen...
quote:Klopt, maar realiseer je wel dat de TT óók door een vrouw is geschreven....Op donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De TT zegt iets anders!
[..]
Jullie kunnen niet zonder.
quote:QFT
quote:Kijk, vrouwen begrijpen het.Op donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef GameBabe het volgende:
Ik denk dat ze hoopt dat jullie tot de conclusie komen dat een triootje de enige uitweg is
quote:Het is een tijd geleden dat ik iemand getowerbridged heb dus kommaarop!
quote:Ja, maar we weten wel beter natuurlijk!Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Getowerbridged. Juist. Dat klinkt als een kaartspel bij bejaarden. Towerbridgen.
quote:High five!Op donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, maar we weten wel beter natuurlijk!
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is een tijd geleden dat ik iemand getowerbridged heb dus kommaarop!
Kip aan't spit!
quote:
quote:Today, my dad asked me for a word that rhymes with vagina. He was filling out an anniversary card for my mom. FML
quote:Zat op mijn werk, en had knop, die ik nog nooit gezien had, volgende in serie geklikt
quote:Mja, hij's leuk.
quote:Fallen of z'n post?
quote:Allebei natuurlijk.
quote:
quote:Poit is altijd op zoek naar nog een dame!Op donderdag 28 oktober 2010 17:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf! Dat ging vlug! En mooie op! Maar ik had met rossdale ze meet iets anders..
Maar Wtf is dat hier met dat macho gedrag, de meeste zijn toch al voorzien van een vrouw?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:12 schreef koei het volgende:
Zo, dat was Killzone zoals het hoort. Helemaal onderaan de ranking eindigen met 15 keer dood, 1 assist en 0 kills
Ik denk dat ik toch duidelijk de voorkeur heb voor spelen tegen botsZelfs met de bots 1 standje hoger eindig ik nog als eerste
Met 4000 punten!
quote:Nooit van gehoord. Nouja, tot een paar seconden geleden. Ik wil terug naar voor die paar seconden.Op donderdag 28 oktober 2010 18:57 schreef Rossdale het volgende:
Iemand ooit al eens van Kap Bambino gehoord? Lijkt een beetje op AUX RAUS maar dan met een vrouwenstem. Best bazige muziek
quote:Pleuris herrieOp donderdag 28 oktober 2010 18:57 schreef Rossdale het volgende:
Iemand ooit al eens van Kap Bambino gehoord? Lijkt een beetje op AUX RAUS maar dan met een vrouwenstem. Best bazige muziek
quote:mja, wat schattig.Op donderdag 28 oktober 2010 18:57 schreef Rossdale het volgende:
quote:Nick met zijn top 40-trance
quote:
quote:Zo potje knallen ofzo?
quote:Hè? Wat?
quote:Ja is cool ! Maar ik hou core niet lang vol
quote:Mnah. Niet echt heel erg. Ofzo.
quote:Dan doen we hardcoreOp donderdag 28 oktober 2010 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is cool ! Maar ik hou core niet lang vol. Rond half 9 ben ik er zeker
quote:Sex in de auto mislukt?Op donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Karin zegt:
*ahh
*ik vind t ook nie erg om met jou in boxtel te wonen hoor (H)
*denk dat ik gewoon aant denke was waarom t tusse ons nooit echt gewerkt heeft in de auto
NicKLaS(L) | for a strange kind of fashion there's a wrong and a right zegt:
*zomaar ineens :/?
Karin zegt:
*ja
SAY WHAT!!!
quote:Sex was wel gelukt, maar relatie niet en daar denkt ze ineens aan.... Nu moet ik wel gaan schietenOp donderdag 28 oktober 2010 19:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan doen we hardcoreMaakt mij niet uit
[..]
Sex in de auto mislukt?
quote:Niet? Het is een beetje screamo-punk-achtigOp donderdag 28 oktober 2010 19:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah. Niet echt heel erg. Ofzo.
quote:Ik vond Horse the Band (zie post Tain) leuker. Eigenlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 20:00 schreef Rossdale het volgende:
Niet? Het is een beetje screamo-punk-achtig
quote:Dom wijf, had ze toen maar actie op moeten ondernemen toen je nog geen nieuwe vriendin hadOp donderdag 28 oktober 2010 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sex was wel gelukt, maar relatie niet en daar denkt ze ineens aan.... Nu moet ik wel gaan schieten
quote:Hmm ik denk dat het niet eens zo erg vindOp donderdag 28 oktober 2010 20:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dom wijf, had ze toen maar actie op moeten ondernemen toen je nog geen nieuwe vriendin had
quote:Waarom niet online besteld??Op donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef Nebo het volgende:
Hopla, 21,5" iMac besteld! En nu 3-7 werkdagen (kuchtweewekenkuch) wachten, maar eerst maar eens dat bevestigingsmailtje krijgen over de ontvangstbevestiging
quote:Wat ga jij uitspoken met zo'n naïef meisje?Op donderdag 28 oktober 2010 20:03 schreef Rossdale het volgende:
Zit ze op Fok?Zo niet, laat haar eens registreren
quote:hard en zonder spuugOp donderdag 28 oktober 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat ga jij uitspoken met zo'n naïef meisje?
quote:Dat had ik nou niet achter Ross gezocht.
quote:Je moet ook niet achter hem zoeken.. Hij zoekt wel achter jou!Op donderdag 28 oktober 2010 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet achter Ross gezocht.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet ook niet achter hem zoeken.. Hij zoekt wel achter jou!
quote:Jerry met een gouden turkenketting?
quote:Mooi gesproken.
quote:Doe maar niet, nu kan ik nog zeggen dat ik tv ga kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 20:03 schreef Rossdale het volgende:
Zit ze op Fok?Zo niet, laat haar eens registreren
quote:Nee, je gaat nu je 360 booten!Op donderdag 28 oktober 2010 20:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doe maar niet, nu kan ik nog zeggen dat ik tv ga kijken
quote:nice bitchOp donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef Rossdale het volgende:
OP verbeterd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.
[ afbeelding ]Naam: Cruise.Elroy
Functie: Ouwe meuk games deskundige
Omschrijving: Schaduwen maken / Pacman opjagen / photoshoppen
[ afbeelding ]Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew
[ afbeelding ]Naam: Bart
Functie: Relschopper
Omschrijving: Merovingian / rellen / Bitch van Koei / Moest brommer verkopen van vrouw
[ afbeelding ]Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew
[ afbeelding ]Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje
[ afbeelding ]Naam: Disjfa
Functie: Stamoudste
Omschrijving: Snurken / snurken / nog meer snurken / snurken / snurken / snurken / en niet te vergeten: snurken
[ afbeelding ]Naam: Reintji
Functie: Fotograaf
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken
[ afbeelding ]Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden
[ afbeelding ]Naam: lkb9000
Functie: Groupie
Omschrijving: Tunnel / Groupie van onbekende bandjes / Een jaar lang te lui om een avatar in te stellen
[ afbeelding ]Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar
[ afbeelding ]Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen
[ afbeelding ]Naam: PoederSuikerPoeder
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city
[ afbeelding ]Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet
[ afbeelding ]Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer
[ afbeelding ]Naam: RitseB
Functie: Cariere-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje
[ afbeelding ]Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers
[ afbeelding ]Naam: Morpheus2002
Functie: Waakhond
Omschrijving: Vies modje / Supporter van slechte voetbalclubs / Kalende ICT-er
[ afbeelding ]Naam: Sigmund666
Functie: Achievementhoer
Omschrijving: Speelt slechte games / Limbabwinees / Grote liefde van Yvonne
[ afbeelding ]Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy
[ afbeelding ]Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets
[ afbeelding ]Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguin-fan
[ afbeelding ]Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in
[ afbeelding ]Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
[ afbeelding ]
DE OP IS HIER TE VINDEN
quote:Gouda stilo jewaitztOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jerry met een gouden turkenketting?
quote:Ging er om dat ik dan een smoes hadOp donderdag 28 oktober 2010 20:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, je gaat nu je 360 booten!
Zie je zo
quote:Bwoah nice!Op donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef Poit het volgende:
Trouwens! Ross! Zaterdag 20 november, Bloody Beetroots!! Eindhoven!!
quote:Misschien ga ik ookOp donderdag 28 oktober 2010 20:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah nice!Eens kijken of ik nog kaartjes kan scoren
quote:Oh maar dat is maar een uurtje op een groot festival. Kan je beter de 19e naar de melkweg
quote:Heb ik ook gedaan, via de uni nog korting ook
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je weer je broek laten zakken?
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef koei het volgende:
[..]
Enkel maar snikken? Ik had je hoger ingeschat...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ga dan ook eens een keer niet zo diep naar binnen!
quote:Had een beetje mot met een ontwikkelaar die voor de zoveelste keer niet op tijd opleverde en afgelopen week voortdurend gezegd heeft dat hij geen problemen en geen vertraging had om een testbevinding op te lossen. Prima geen probleem, morgenochtend moet alles opgeleverd worden omdat maandag de regressietesten beginnen en alles daarvoor foutloos getest moet zijn. Nu komt meneer met het verhaal dat het 'm allemaal niet gelukt is en dat de requirements niet duidelijk zijn en hij morgenochtend niet gaat halen omdat hij nog niet begonnen is met het ontwikkelen zelf.Op donderdag 28 oktober 2010 16:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee!?!? Echt?!
Wat heb je gedaan meid? Vertel!
Echt ik wil alles, weten... wacht, ik zet even een pot thee en pak de chocolade er bij....
quote:2 weken iddOp donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef Nebo het volgende:
Hopla, 21,5" iMac besteld! En nu 3-7 werkdagen (kuchtweewekenkuch) wachten, maar eerst maar eens dat bevestigingsmailtje krijgen over de ontvangstbevestiging
quote:Dat was 2 weken geleden toch ook al?Op donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Morgen trouwens nog iemand naar het bokbierfestival in de Beurs van Berlage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |