quote:Juigen.Op donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat niet geloof ik. Heb ze ook wel horen juigen voor Nederland.
Ze spreken wel eens Turks met elkaar, de kinderen gewoon Nederlands.
En ze hebben een kebab zaak.
quote:Ja want autochtonen maken geen spelfoutenOp donderdag 28 oktober 2010 20:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Juigen.
Uit welk land ben jij geimporteerd?
quote:Hét kenmerk van (rechtse) autochtonen is inderdaad dat ze geen spelfouten maken.Op donderdag 28 oktober 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja want autochtonen maken geen spelfouten
Verder is dit een typische moeheidsspelfout, heb ik ook wel eens last van
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hét kenmerk van (rechtse) autochtonen is inderdaad dat ze geen spelfouten maken.
quote:Niet alle mensen met kritiek op allochtonen of de islam zijn per definitie pvv'ers.Op donderdag 28 oktober 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
Al die schreeuwende PVV'ers op t internet zijn dus links neem ik aan.!
quote:Het gaat over spelfouten ? Hoe kom jij ineens bij allochtonen of islamOp donderdag 28 oktober 2010 20:34 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Niet alle mensen met kritiek op allochtonen of de islam zijn per definitie pvv'ers.
quote:Dat is wel aannemelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
Al die schreeuwende PVV'ers op t internet zijn dus links neem ik aan.!
quote:Ik vond beide thema's goed. Alhoewel ik graag nog meer ambities had willen zien op het gebied van immigratie.Op donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef IHVK het volgende:
Overigens, even serieus, ik vond Ruttes verhaal over immigratie enzo best ok, tot hij begon over het dubbele paspoort.
quote:Jij vond niet dat hij een blunder maakte?Op donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond beide thema's goed. Alhoewel ik graag nog meer ambities had willen zien op het gebied van immigratie.
quote:Prima, bij de VVD hebben we altijd behoefte aan capabele (rechtse) autochtonen.Op donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef IHVK het volgende:
Gelukkig. Nu kan ik eindelijk lid worden van de VVD.
quote:Het paradox in dit verhaal is dat juist GroenLinks bekend staat om haar 'terroristen': Veel GroenLinksers zijn/waren gelieerd met terroristische organisaties.Op donderdag 28 oktober 2010 16:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Je zou zo in de PVV-fractie kunnen, als agent die graag een paar fascistische tikjes uitdeelt als iets niet bevalt, net als Brinkman in Nieuwspoort en met z'n bijl tegen die aannemer.
quote:Enigszins selectief geformuleerd...Op donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Prima, bij de VVD hebben we altijd behoefte aan capabele (rechtse) autochtonen.
quote:Verderfelijke rechtsen - verderfelijke linksen gezam??Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het paradox in dit verhaal is dat juist GroenLinks bekend staat om haar 'terroristen': Veel GroenLinksers zijn/waren gelieerd met terroristische organisaties.
quote:Sacher staat gewoon in trollstand..Op donderdag 28 oktober 2010 20:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Enigszins selectief geformuleerd...
quote:Noem er 3 in de fractie?Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het paradox in dit verhaal is dat juist GroenLinks bekend staat om haar 'terroristen': Veel GroenLinksers zijn/waren gelieerd met terroristische organisaties.
quote:JohOp donderdag 28 oktober 2010 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sacher staat gewoon in trollstand..
quote:Excusez, verkeerd gelezenOp donderdag 28 oktober 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het gaat over spelfouten ? Hoe kom jij ineens bij allochtonen of islam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |