quote:Nee, ik ben een zionist.Op donderdag 28 oktober 2010 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat Wilders duidelijk 2 loyaliteiten heeft vind je niet "zeer ongewenst"??
quote:Mag je de verschillen weer eens niet benoemen? Als je hier 100 turkse vrouwen naast elkaar zet ziet meer dan de helft er zo uit, feit.
quote:Nou en? Ik ben geen linkse cultuurrelativist.Op donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daar hebben we maar een woord voor.
Hypocriet.
quote:Dat was er sowieso al niet, de gekrente gevoelens van een minderwaardigheidscomplexje doen er toch niet toe. Maar enige confirmatie is inderdaad prettig.Op donderdag 28 oktober 2010 20:05 schreef IHVK het volgende:
Aanklacht geseponeerd door OM. Niks aan de hand dus.
quote:Ik zet er dan ook geen waardeoordeel bijOp donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou en? Ik ben geen linkse cultuurrelativist.
quote:Of consequent. Wilders is geen bewindspersoon, daar is hij dus consequent. Bovendien is Wilders pro Israel, en hij geeft te kennen zionist te zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daar hebben we maar een woord voor.
Hypocriet.
quote:OMG HOE KAN DAT????Op donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb Turkse buren. Allemaal christelijk.
quote:Doe je best.Op donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voel mij gediscrimineerd omdat ik als persoon met één paspoort niet in de discussie betrokken wordt. Waar is het politiebureau?
quote:OpRutte met je flauwekul.Op donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of consequent. Wilders is geen bewindspersoon, daar is hij dus consequent. Bovendien is Wilders pro Israel, en hij geeft te kennen zionist te zijn.
Respect voor de consequente aanpak!
quote:Jij bracht het als feiten, niet als een mening.Op donderdag 28 oktober 2010 17:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wie ik ben? Een Europees staatsburger met beschermde rechten zoals "vrijheid van menignsuiting" en "vrijheid van gedachten". Ga jij nu even bepalen hier dat ik niet mag oordelen over een situatie?
Het moet niet gekker worden, gij vuige fascist.
quote:Ik voel me er helemaal senang bij. Het is heerlijk om echt rechts te zijn, je wint dan alle discussies met linksen, gewoon, omdat het kan!Op donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zet er dan ook geen waardeoordeel bij
Wees hypocriet tot je een ons weegt zou ik zeggen !
quote:Wat heb jij gesnoven??Op donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of consequent. Wilders is geen bewindspersoon, daar is hij dus consequent. Bovendien is Wilders pro Israel, en hij geeft te kennen zionist te zijn.
Respect voor de consequente aanpak!
quote:Dat zijn geen Turken, maar Grieken.Op donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb Turkse buren. Allemaal christelijk.
quote:Dat niet geloof ik. Heb ze ook wel horen juichen voor Nederland.Op donderdag 28 oktober 2010 20:18 schreef IHVK het volgende:
Hoe Turks zijn ze trouwens alsin gaan ze toeteren als Turkije een wedstrijd wint ?
Benieuwd
quote:Neuh.Op donderdag 28 oktober 2010 20:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat zijn geen Turken, maar Grieken.
quote:Nee. Je hebt Assyriers en Suryanis en ook nog gewoon Turkse Christenen.Op donderdag 28 oktober 2010 20:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat zijn geen Turken, maar Grieken.
quote:Ja maar juichen voor Nederland sluit het andere niet uit.Op donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat niet geloof ik. Heb ze ook wel horen juigen voor Nederland.
Ze spreken wel eens Turks met elkaar, de kinderen gewoon Nederlands.
En ze hebben een kebab zaak.
quote:Ik hanteer het begrip Grieken niet in de hedendaagse zin, maar in de oudere betekenis als inwoners van het Byzantijnse rijk.Op donderdag 28 oktober 2010 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee. Je hebt Assyriers en Suryanis en ook nog gewoon Turkse Christenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |