quote:Hét kenmerk van (rechtse) autochtonen is inderdaad dat ze geen spelfouten maken.Op donderdag 28 oktober 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja want autochtonen maken geen spelfouten
Verder is dit een typische moeheidsspelfout, heb ik ook wel eens last van
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hét kenmerk van (rechtse) autochtonen is inderdaad dat ze geen spelfouten maken.
quote:Niet alle mensen met kritiek op allochtonen of de islam zijn per definitie pvv'ers.Op donderdag 28 oktober 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
Al die schreeuwende PVV'ers op t internet zijn dus links neem ik aan.!
quote:Het gaat over spelfouten ? Hoe kom jij ineens bij allochtonen of islamOp donderdag 28 oktober 2010 20:34 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Niet alle mensen met kritiek op allochtonen of de islam zijn per definitie pvv'ers.
quote:Dat is wel aannemelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
Al die schreeuwende PVV'ers op t internet zijn dus links neem ik aan.!
quote:Ik vond beide thema's goed. Alhoewel ik graag nog meer ambities had willen zien op het gebied van immigratie.Op donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef IHVK het volgende:
Overigens, even serieus, ik vond Ruttes verhaal over immigratie enzo best ok, tot hij begon over het dubbele paspoort.
quote:Jij vond niet dat hij een blunder maakte?Op donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond beide thema's goed. Alhoewel ik graag nog meer ambities had willen zien op het gebied van immigratie.
quote:Prima, bij de VVD hebben we altijd behoefte aan capabele (rechtse) autochtonen.Op donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef IHVK het volgende:
Gelukkig. Nu kan ik eindelijk lid worden van de VVD.
quote:Het paradox in dit verhaal is dat juist GroenLinks bekend staat om haar 'terroristen': Veel GroenLinksers zijn/waren gelieerd met terroristische organisaties.Op donderdag 28 oktober 2010 16:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Je zou zo in de PVV-fractie kunnen, als agent die graag een paar fascistische tikjes uitdeelt als iets niet bevalt, net als Brinkman in Nieuwspoort en met z'n bijl tegen die aannemer.
quote:Enigszins selectief geformuleerd...Op donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Prima, bij de VVD hebben we altijd behoefte aan capabele (rechtse) autochtonen.
quote:Verderfelijke rechtsen - verderfelijke linksen gezam??Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het paradox in dit verhaal is dat juist GroenLinks bekend staat om haar 'terroristen': Veel GroenLinksers zijn/waren gelieerd met terroristische organisaties.
quote:Sacher staat gewoon in trollstand..Op donderdag 28 oktober 2010 20:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Enigszins selectief geformuleerd...
quote:Noem er 3 in de fractie?Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het paradox in dit verhaal is dat juist GroenLinks bekend staat om haar 'terroristen': Veel GroenLinksers zijn/waren gelieerd met terroristische organisaties.
quote:JohOp donderdag 28 oktober 2010 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sacher staat gewoon in trollstand..
quote:Excusez, verkeerd gelezenOp donderdag 28 oktober 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het gaat over spelfouten ? Hoe kom jij ineens bij allochtonen of islam
quote:Ook de feiten (en dan niet met "Greenpeace-acties" aan komen zetten)
quote:Natuurlijk, net zoals kritisch zijn tegenover ISRAËL daarbij hoor. Iets waar de PVV fractie heel anders over denkt, en daar is nog niet eens een nationaliteit bij betrokken..... alhoewel voornaam lid Gidi Markuszower tevens ook de Israëlische nationaliteit draagt.Op donderdag 28 oktober 2010 19:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoort mensen met uitsluitend de Nederlandse nationaliteit vertegenwoordigen ook bij hun functie? En hoort kritisch kunnen zijn op Turkse staat ook bij dergelijke functies, en zo ja, wat doen dan het Turkse strafrecht in het kabinetsoverleg?
quote:Ze is in ieder geval volledige Tweede Kamer lid geweest, en aan het begin van haar carriere was ze vaak genoeg in de Kamer te vinden. Overigens zul je als je goed gaat opletten bemerken dat Kamerleden nooit bij alle vergaderingen aanwezig zijn, en alleen op komen dagen als het voor hen interessant is. Dit feit op zich, betekend niet dat zo'n iemand zijn/haar functie niet vervuld, en het heeft ZEKER niets te maken met de Somalische nationaliteit. Ook als ze die had afgestaan, en ze hetzelfde pad in haar leven had gevolgd, had ze alsnog de beveiliging gehad moeten hebben van de staat, net zoals Wilders dat krijgt. De bedreigingen jegens Hirsi Ali kwamen dan ook niet van Somaliërs, maar voornamelijk van Nederlandse islamieten van diverse afkomst.En Hirsi Ali, heeft die haar functie vervuld dan? Volgens mij was ze vooral bezig met filmpjes maken dankij het feit dat ze op staatskosten beveiligd werd, en was ze zelden in de kamer.
quote:Dus? Er zijn wel meer politici die een bepaalde (internationale) taak op zich hebben genomen. Er zijn ook Kamerleden die bijv. naar Zuidelijk-Afrikaanse landen zijn geweest om zich in te zetten voor AIDS. Als je de lokale cultuur en taal goed kent lijkt me dat alleen maar handig.En volgens loopt er bij GL ook nog een of andere troela rond die om de haverklap in Marokko zit om het op te nemen voor de rechten van vrouwen in Marokko. Daar heb ik op zich alle sympathie voor, maar is dat haar eervolle functie? Volgens mij moet ze opkomen voor de belangen van alle Nederlanders.
quote:Praat geen onzin. Nederland is geen dictatuur waar de dictator het land uit vlucht..... Een Kamerlid die zijn best niet doet, wordt niet meer herkozen, en mag vervolgens wonen waar ie wil. We jagen nu toch ook niet op al die CDA en PvdA Kamerleden die volgens rechts het land in een "puinhoop" hebben achter gelaten?En als je het land dan als een puinhoop achterlaat ga je weer lekker terug naar Amerika.
quote:Waarom zou dat ook moeten?Enkelen van hen waren in ieder geval niet disloyaal aan dat land om de banden te verbreken.
quote:Omschrijf die problematiek eens. Wat is er precies een "probleem" aan een staatssecretaris die ook nog de Zweedse nationaliteit draagt? Loopt ze met een Zweedse vlag rond in de kamer, en pleit ze voor een wet voor de verplichting van Knäckebröd of zo?Hij is de schijn van belangenverstrengeling al voorbij, en je hebt zeker een punt dat hij ongelooflijk hypocriet is. Maar dat doet aan de kern van de problematiek niets af.
quote:Welke terroristische organisaties?Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef Holograph het volgende:
quote:Ik heb ook getoeterd op de parkeerplaats van de lokale sportbar.... toen we daar met 30 Nederlanders naar Nederland-Brazilië waren gaan kijken.Op donderdag 28 oktober 2010 20:18 schreef IHVK het volgende:
Hoe Turks zijn ze trouwens alsin gaan ze toeteren als Turkije een wedstrijd wint ?
Benieuwd
quote:Ik heb het even verbeterd.Op donderdag 28 oktober 2010 20:05 schreef Sachertorte het volgende:
Nee, ik beneen zionist.hypocriet
quote:Ik schaam me als Nederlandse ook voor die fout.Op donderdag 28 oktober 2010 20:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Juigen.
Uit welk land ben jij geimporteerd?
quote:Dan blijven er weinig over ben ik bang.Op donderdag 28 oktober 2010 20:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hét kenmerk van (rechtse) autochtonen is inderdaad dat ze geen spelfouten maken.
quote:Geeft niks hoor...Op donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik schaam me als Nederlanse voor die fout.
quote:Oorzaak van fouten gevonden: niet aangeboren hersenletsel.Op donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geeft niks hoor...
Is knullig, maar iedereen maakt soms fouten.. Ik sla mezelf ook wel eens voor de kop
quote:Je denkt toch niet dat je linkse sofisterijen indruk op me maken? Ik ben een rechtse weet je nog.
quote:Schattig, je bent een vrouw nu???Op donderdag 28 oktober 2010 22:32 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je linkse sofisterijen indruk op me maken? Ik ben een rechtse weet je nog.
quote:Jaja. Wien Neerlands bloed in de aders vloeit, is van spelfouten vrij.Op donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik schaam me als Nederlandse ook voor die fout.
edit; moet ik nou juist weer een typo maken![]()
quote:Het is inderdaad een eliteclubje. Maar wel obv verdienste, niet obv partijlidmaatschap, zoals bij de linksen.Op donderdag 28 oktober 2010 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig over ben ik bang.
quote:"Jaja" is een mooi voorbeeld van verkeerd spatiegebruik.Op donderdag 28 oktober 2010 22:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jaja. Wien Neerlands bloed in de aders vloeit, is van spelfouten vrij. 8)
quote:Nee, hoezo? Ik zie de correlatie tussen rechts zijn en vrouw zijn niet.Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schattig, je bent een vrouw nu???
quote:"ik ben rechtse"Op donderdag 28 oktober 2010 22:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Ik zie de correlatie tussen rechts zijn en vrouw zijn niet.
quote:Ben je weer aan het discrimineren?Op donderdag 28 oktober 2010 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind je echt zoveel leuker op trollstand OFF
quote:Het is in dichterlijke context, en dan mag je je wat vrijheden veroorloven.Op donderdag 28 oktober 2010 22:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
"Jaja" is een mooi voorbeeld van verkeerd spatiegebruik.
quote:Ik ben een rechtse, ik ben een linkse. Dat laatste uiteraard slechts geschreven ter illustratie.
quote:Rechtse WAT?? Is gewoon misbruik van het NederlandsOp donderdag 28 oktober 2010 22:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben een rechtse, ik ben een linkse. Dat laatste uiteraard slechts geschreven ter illustratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |