Post jij wel eens foto's danquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:17 schreef HMaster-II het volgende:
de nieuwe trend wordt gezet op FOT. We gaan nu allemaal onscherpe foto's posten in het portretfoto-topic. Wel goed dat het wordt gedaan.
Maar zelf ben ik er niet zo gecharmeerd van.
Ik heb niet veel om te posten.quote:
qua vakantie foto's een jaar of 5quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
Hoever loop je trouwens inmiddels achter met bewerken, HM2?
Je prio-1's zijn geen prio-1'squote:Op dinsdag 2 november 2010 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb niet veel om te posten.Heb ook niet zoveel gedaan afgelopen jaar. Moet eens bezig met prio's stellen.
Probleem is alleen dat ik nog ongeveer 15 PRIO-1 prio's heb.
![]()
quote:qua vakantie foto's een jaar of 5Qua fotoshoots een half jaar.
Thanks voor de reminder. Moet de mijne inderdaad nog op wintertijd zetten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:35 schreef Cryothic het volgende:
even een vraagje... springt mijn Canon 50D automagisch op winter/zomer-tijd?
Of heb ik de hele zomer een uur achtergelopen?
Wel eens mee gespeeld ja. Zou deze software graag hebben gehad in de tijd dat ik nog veel met Flash werkte, maar tegenwoordig vermijd ik Flash liever eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
Hoi! Tijdje geleden dat ik weer eens op Fok! rondstruin... actief dan
Iemand ook al zo in zijn nopjes over Adobe Flash Catalyst? Heb er dit weekend voor het eerst mee gewerkt... wat lekker intuïtief programmaatje zeg. Je hoeft helemaal niks van actionscripts te kennen. Wil mijn portfoliowebsite oppimpen... best wel een aanrader
STOMquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.ishetalweekend.nl/
ze zeggen 'nee'
Flash websites maken was nog irritanterquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wel eens mee gespeeld ja. Zou deze software graag hebben gehad in de tijd dat ik nog veel met Flash werkte, maar tegenwoordig vermijd ik Flash liever eigenlijk.Vind Flash-websites echt gruwelijk irritant...
Dat dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder. Moet de mijne inderdaad nog op wintertijd zetten.
jaquote:
Ach ja... graag gedaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder. Moet de mijne inderdaad nog op wintertijd zetten.
Jawel, alleen niet snelquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met een aygo ga je sowieso niet vooruit.
Sorry.
Nog steeds geen Ibiza oid?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet snel
Maar! Net weer m'n eigen Aygo terug. Ze moesten vrij vroeg de voorbanden vervangen....
volgens mij is dat een teken dat ik hem toch echt probeer vlot te krijgen...
Ik zou 't geen 'vooruitgaan' noemen maar eerder 'niet-achteruitgaan'quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet snel
Maar! Net weer m'n eigen Aygo terug. Ze moesten vrij vroeg de voorbanden vervangen....
volgens mij is dat een teken dat ik hem toch echt probeer vlot te krijgen...
Moet zo'n arme knul een stukje fietsenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef Chanty het volgende:
Whehehe... belt er net een knakker van het Brabants Dagblad. Hij had een mooie aanbieding voor me: 2 weken de krant voor 0 euro.
Ik: En weet u ook waar ik woon meneer?
Meneer: Ja dat weet ik wel.
Ik: Nou vertel eens.
Meneer: ... [adres] in Tilburg.
Ik: Daar woon ik al heel lang niet meer. Ik woon al heel wat jaartjes in Den Haag.
Heb maar gezegd dat het misschien handig is dat ze mijn gegevens in hun systeem even aanpassen, aangezien ik al vaker ben gebeld/ gemaild voor nop
Ik zou me opgeven, en dan na 2 weken opzeggen met reden "Te late bezorging van oud nieuws over een regio waar ik niet woon."quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef Chanty het volgende:
Whehehe... belt er net een knakker van het Brabants Dagblad. Hij had een mooie aanbieding voor me: 2 weken de krant voor 0 euro.
Ik: En weet u ook waar ik woon meneer?
Meneer: Ja dat weet ik wel.
Ik: Nou vertel eens.
Meneer: ... [adres] in Tilburg.
Ik: Daar woon ik al heel lang niet meer. Ik woon al heel wat jaartjes in Den Haag.
Heb maar gezegd dat het misschien handig is dat ze mijn gegevens in hun systeem even aanpassen, aangezien ik al vaker ben gebeld/ gemaild voor nop
Ik heb ze al eens eerder hun hele verkooppraatje laten doen om vervolgens daarna te vragen of ze ook in (toen nog) Hilversum bezorgen. Was ook wel leuk maar had nu geen trek in dat heeeele verhaal dus heb hem maar onderbrokenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou me opgeven, en dan na 2 weken opzeggen met reden "Te late bezorging van oud nieuws over een regio waar ik niet woon."
Je hebt het over de lens? Is een 400mm maar met nikon mount dus heb je niks aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal mijn adres wel doormailen. Zoals je gemerkt heb neem ik alle troep spullen aan die weggaan.
400mm, geen zoom verder? Ik heb een 70-300, ideaal voor het fotograferen van wedstrijden. Alhoewel ik liever een 40-200/300 oid had gehad, dat 70 is net te ver ingezoomd voor als er iets vlak bij de waterkant gebeurd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:57 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je hebt het over de lens? Is een 400mm maar met nikon mount dus heb je niks aan.. Ik ook niet echt meer aangezien ik tegenwoordig overal dichtbij genoeg mag komen zodat ik genoeg heb aan mn 17-50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |