quote:Oh daar twijfel ik niet aan. Maar eerst beginnen bij het beginOp vrijdag 29 oktober 2010 16:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zijn vast wel vrienden je blij kan maken met gratis paintbal
quote:Correct!
Als ik het statief wegdenk wel ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef Timmos het volgende:
Hmm, heeft dit donkere mistige mysterieuze iets halloweenigs?
[ afbeelding ]
En de pylonenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als ik het statief wegdenk wel ja.
Hoef ik ook niet, anders zou ik wel iets bedenken waar ik de wedstrijd echt mee wil winnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En de pylonen
Maar aan mijne kan hij toch niet tippen![]()
vind ik
Wat waren je vorige prijzen dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet, anders zou ik wel iets bedenken waar ik de wedstrijd echt mee wil winnen.. Dacht eraan om misschien weer is mee te doen nadat ik een tijdje niet heb gedaan omdat ik me andere 3 prijzen niet eens kwijt kon
Drie pylonen, een statief en een opblaasbare man. Maar nu hij die kwijt is, kan 'ie wel weer meedoen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat waren je vorige prijzen dan?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Drie pylonen, een statief en een opblaasbare man. Maar nu hij die kwijt is, kan 'ie wel weer meedoen.
Je vergeet de lichtgevende blokjes op de grond en het VOA voertuig!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Drie pylonen, een statief en een opblaasbare man. Maar nu hij die kwijt is, kan 'ie wel weer meedoen.
Och, dat is minder erg dan een lens oid niet gebruikenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je vergeet de lichtgevende blokjes op de grond en het VOA voertuig!
Nee, 3 canvassen die stiekem nog altijd niet ophangen
Ach, die heb ik hier ook liggen, ergenstquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Och, dat is minder erg dan een lens oid niet gebruikenHeb je er geen plaats voor?
Ik zal mijn adres wel doormailen. Zoals je gemerkt heb neem ik alle troep spullen aan die weggaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ach, die heb ik hier ook liggen, ergenst.. En ik moet inderdaad is verbouwen zodat ik plek heb om wat op te hangen
Zie SC.. Kan de halloween discussie hier weer verderquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal mijn adres wel doormailen. Zoals je gemerkt heb neem ik alle troep spullen aan die weggaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |