abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88068569
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik heb er genoeg gezien die gewoon werken of studeren.

Dat jij die niet tegenkomt daar kan ik niets aan doen.

De generalisatie die hier weer gemaakt wordt klopt vaak niet. Het maakt het discusieren en alles op 1 hoop vegen wel een heel stuk makkelijker. De nuance raakt alleen compleet kwijt.
Dan moet je blij zijn dat dit groepje dat het voor de rest verpest hun hippienest kwijt is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88068615
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij de fokkers die zo ageren tegen werkschuw tuig? Moeten jullie nu niet op je werk zijn ofzo?

Of zijn we lekker aan het fokken in de baas zijn tijd?
Ja !!
Goed gezien , Hippie !
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_88068652
Het is dus overdag geweest waardoor men de aanname kan staven dat de krakers in kwestie werkloos zijn en een uitkering opstrijken :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:32:12 #104
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88068671
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
Oprotten met dat parasiterende linkse hippietuig wat te lam is om te werken :r
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan moet je blij zijn dat dit groepje dat het voor de rest verpest hun hippienest kwijt is.
Ik begin me lichtelijk aangevallen te voelen :(
pi_88068774
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De nuance raakt alleen compleet kwijt.
Nuance is de dooddoener van iedere vorm van discussie...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:40:36 #106
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_88068969
Vlammenwerper.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:41:54 #107
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_88069025
Het pand was toch helemaal dicht getimmerd? Eigenaar wist dus niet dat er krakers in zaten en is erg geschrokken van dit voorval. Hij heeft de krakers gelegenheid gegeven om hun vrienden te bellen en nog wat tijd gegeven om het huis te ontruimen.

Omdat de eigenaar zo'n toffe peer is, en medeleven toont jegens de krakers, betaalt hij de extra kosten voor de vertraagde sloop zelf!

Hulde voor de eigenaar!
pi_88069545
Viel mij al eerder op dat hier op FOK! kennelijk meer huiseigenaren dan krakers posten.
En dan vooral boze , onaardige en vooral domme huiseigenaren.
Want : Zwerven , parkslapen , dooswonen , landlopen is nog steeds verboden in Nederland ,
en de krakers doen dr hun voordeel mee natuurlijk, maar de huiseigenaren [behalve de eigenaren van een gekraakt pand , haha] mogen de krakers wel dankbaar zijn dat ze de moeite nemen een pand te zoeken ,
en daar proberen te wonen , zolang.
Als kraken harder aangepakt zou worden dan zwerven en dooswonen , zouden die huiseigenaren op onverwachte momenten en onverwachte plaatsen geconfronteerd worden met woningzoekenden en daklozen.
Dat kan betekenen:
Bv als ze uit hun auto stappen liggen er een paar mensen die ze nooit eerder gezien hebben , in slaapzakken op de stoep. Die mensen hebben dan ook geen eigen toilet ! De kinderen van de huiseigenaren zullen deze stoepslapers zielig gaan vinden als het koud is , en wellicht hun eten stiekum mee naar buiten smokkelen .....

O , wat zouden de huiseigenaren dan graag een pand voor ze kraken !
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_88069607
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef eigendeegcookie het volgende:
Viel mij al eerder op dat hier op FOK! kennelijk meer huiseigenaren dan krakers posten.
Want : Zwerven , parkslapen , dooswonen , landlopen is nog steeds verboden in Nederland ,
en de krakers doen dr hun voordeel mee natuurlijk, maar de huiseigenaren [behalve de eigenaren van een gekraakt pand , haha] mogen de krakers wel dankbaar zijn dat ze de moeite nemen een pand te zoeken ,
Als kraken harder aangepakt zou worden dan zwerven en dooswonen , zouden die huiseigenaren op onverwachte momenten en onverwachte plaatsen geconfronteerd worden met woningzoekenden en daklozen.
Dat kan betekenen:
Bv als ze uit hun auto stappen liggen er een paar mensen die ze nooit eerder gezien hebben , in slaapzakken op de stoep. Die mensen hebben dan ook geen eigen toilet ! De kinderen van de huiseigenaren zullen deze stoepslapers zielig gaan vinden als het koud is , en wellicht hun eten stiekum mee naar buiten smokkelen .....

Ehh, nee want dat betekent nog steeds dat een huiseigenaar het huis (bezit) van een andere huiseigenaar zal moeten kraken.
pi_88069658
Terechte actie van de eigenaar ^O^.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_88069716
Goed te horen dat iemand gewoon zijn eigendom opeist.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:02:18 #112
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_88069735
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef eigendeegcookie het volgende:
Dat kan betekenen:

Beetje vreemd dat de meeste krakers wel een hond, benzine bakfiets en een studie kunnen bekostigen maar geen woonruimte? Kom op zeg!

Je hebt recht op huursubsidie en je kunt natuurlijk ook ergens een bijbaan vinden. Ik betaal zelf mijn studie en woonruimte en alle andere zaken van een bijbaan en zonder studiefinanciering. Waarom zou een kraker dat niet kunnen?

Volgens mij kraken mensen niet uit woningnood maar omdat het een soort van ideologie is. Kraken gaat vaak gepaard met een bepaalde levenstijl, houding naar de gewone burger, afzetten tegen het politiek systeem en smerige dreadlocks.

Als deze mensen op straat komen te leven, dan is dat vooral aan hun zelf te danken.
pi_88069809
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:02 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Beetje vreemd dat de meeste krakers wel een hond, benzine bakfiets en een studie kunnen bekostigen maar geen woonruimte? Kom op zeg!

Je hebt recht op huursubsidie en je kunt natuurlijk ook ergens een bijbaan vinden. Ik betaal zelf mijn studie en woonruimte en alle andere zaken van een bijbaan en zonder studiefinanciering. Waarom zou een kraker dat niet kunnen?

Volgens mij kraken mensen niet uit woningnood maar omdat het een soort van ideologie is. Kraken gaat vaak gepaard met een bepaalde levenstijl, houding naar de gewone burger, afzetten tegen het politiek systeem en smerige dreadlocks.

Als deze mensen op straat komen te leven, dan is dat vooral aan hun zelf te danken.
QFT
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:08:21 #114
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_88069949
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik heb er genoeg gezien die gewoon werken of studeren.

Dat jij die niet tegenkomt daar kan ik niets aan doen.

De generalisatie die hier weer gemaakt wordt klopt vaak niet. Het maakt het discusieren en alles op 1 hoop vegen wel een heel stuk makkelijker. De nuance raakt alleen compleet kwijt.
Ga lekker een huis kraken en wacht tot iemand het sloopt met jou erin klaploper. :')
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_88070413
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:02 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Inderdaad.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:24:26 #116
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_88070564
Graafmachine inzetten tegen een pand waar mensen in aanwezig zijn. Klinkt als een poging tot doodslag. Dat je niet dol bent op krakers doet daar weinig aan af.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_88071864
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef Juhin het volgende:

[..]

Hoe dik zij die ongewassen vlechten voor je kop man? Het is en blijft van HE-HEM of van HAA-HAAR!
Hun eigendom en kraken is Ver-Bo-Den! Wegwezen dus!
Woningen zijn om in te wonen, niet om mee te speculeren. Al helemaal niet in tijden van woningnood.
Krakers hebben op deze manier willen protesteren tegen dat soort praktijken.
pi_88074505
Wat een (grotendeels) sneue reacties in dit topic zeg! :')

Ten eerste was kraken waarschijnlijk nog gewoon legaal toen het pand gekraakt werd, dus valt de krakers niks te verwijten

En ten tweede, zelfs als de kraak illegaal was, dan is nog altijd de juiste oplossing om de politie erbij te halen. Niet om eigen rechter te gaan spelen en het pand maar gewoon met de grond gelijk te maken. Two wrongs don't make a right.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:33:32 #119
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_88074609
Goed, even een paar puntjes ophelderen. Ik ga verder niet in discussie over kraken an sich (dat heb ik de laatste weken genoeg gedaan), maar neem maar van mij aan dat het overgrote deel van de krakers gewoon werkt, en dat uitkeringen over het algemeen niet op prijs worden gesteld door krakers. Wil je onderbouwing, mag je gaan zoeken naar de krakers-topics die nog ergens in KLB rondzwerven. Misschien is het ook wel handig om er over na te denken dat werkloos zijn (althans, geen geregistreerde baan hebben) NIET automatisch betekent dat iemand dus uitkering trekt.

Net zoals er in de gemiddelde woongroep geldt, waren er naar mijn weten een aantal mensen aanwezig (niet iedereen dus)! Niet "een stelletje werkschuw tuig" dus.
De aangifte is gedaan wegens poging tot moord. De eigenaar/bouwvakkers waren op de hoogte van de bewoning, en zijn desondanks doorgegaan. (Lees ook: http://indymedia.nl/nl/2010/10/70648.shtml)

De droeftoeters die stellen dat die krakers "wel dood mogen" moeten misschien nog eens even goed na gaan denken over wat ze hebben gezegd. Ten eerste, zou jij zelf de ballen hebben om een kraker te vermoorden? En dan bedoel ik dus echt dood, uit de wereld, ten einde, nooit meer terug? Ten tweede, wat zou je ervan vinden als krakers zeggen "ja, maar wij hebben gelijk dus jij moet dood"? Wat zou je er dan van vinden? Ga daar eerst maar eens over nadenken voor je dit soort belachelijke uitspraken doet.

(En leer verdomme eens discussieren, dit topic barst weer eens van de aannames, drogredenen, en generalisaties.)
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  Donald Duck held donderdag 28 oktober 2010 @ 18:45:45 #120
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_88075039
Hulde voor die eigenaar _O_
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_88075847
Het opeisen van iemand anders eigendom is zoiezo achterlijk.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:15:48 #122
286575 Roces18
Chef de party
pi_88076053
hahaha krakers overwegen aangifte te doen HAHAHA, ze moesten die sloopkogel tegen hun hoofd rammen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_88076593
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:24 schreef D-FENS het volgende:
Graafmachine inzetten tegen een pand waar mensen in aanwezig zijn. Klinkt als een poging tot doodslag. Dat je niet dol bent op krakers doet daar weinig aan af.
Helemaal gelijk.
Maar als ik de bizarre reacties hier lees had hij van Fok! een pistool moeten gebruiken en gewoon gelijk op de hoofden moeten richten.

Ja ja, dan zijn die krakers achterlijk, agressief en overlast veroorzakend.
Internet helden..
pi_88076792
Kraken is toch al een tijdje verboden?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_88077249
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef huhggh het volgende:
Kraken is toch al een tijdje verboden?
Ja. Hij had gewoon kunnen zeggen dat ze het pand moesten verlaten, en als ze dat niet deden de politie bellen.
Maar je ziet het al aan de gemiddelde fokker, gefrustreerde psychopaten heb je overal.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:51:21 #126
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88077439
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:33 schreef joepie91 het volgende:
Goed, even een paar puntjes ophelderen. Ik ga verder niet in discussie over kraken an sich (dat heb ik de laatste weken genoeg gedaan), maar neem maar van mij aan dat het overgrote deel van de krakers gewoon werkt, en dat uitkeringen over het algemeen niet op prijs worden gesteld door krakers. Wil je onderbouwing, mag je gaan zoeken naar de krakers-topics die nog ergens in KLB rondzwerven. Misschien is het ook wel handig om er over na te denken dat werkloos zijn (althans, geen geregistreerde baan hebben) NIET automatisch betekent dat iemand dus uitkering trekt.

Net zoals er in de gemiddelde woongroep geldt, waren er naar mijn weten een aantal mensen aanwezig (niet iedereen dus)! Niet "een stelletje werkschuw tuig" dus.
De aangifte is gedaan wegens poging tot moord. De eigenaar/bouwvakkers waren op de hoogte van de bewoning, en zijn desondanks doorgegaan. (Lees ook: http://indymedia.nl/nl/2010/10/70648.shtml)

De droeftoeters die stellen dat die krakers "wel dood mogen" moeten misschien nog eens even goed na gaan denken over wat ze hebben gezegd. Ten eerste, zou jij zelf de ballen hebben om een kraker te vermoorden? En dan bedoel ik dus echt dood, uit de wereld, ten einde, nooit meer terug? Ten tweede, wat zou je ervan vinden als krakers zeggen "ja, maar wij hebben gelijk dus jij moet dood"? Wat zou je er dan van vinden? Ga daar eerst maar eens over nadenken voor je dit soort belachelijke uitspraken doet.

(En leer verdomme eens discussieren, dit topic barst weer eens van de aannames, drogredenen, en generalisaties.)
Had je niet een andere rechtsgrond kunnen kiezen? Wat een slechte keuze zeg? _O-
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_88077514
Poging tot doodslag. Dat is ook correct in het verhaal zoals ik het begrijp.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:55:42 #128
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88077612
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef juxtaposition het volgende:
Poging tot doodslag. Dat is ook correct in het verhaal zoals ik het begrijp.
Was er sprake van aantasting van hun fysieke integriteit?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_88077811
Dat is aan de rechter om te beslissen.

Ze hebben geen tijd gekregen om weg te gaan voor er een bulldozer het huis in reed?
Poging tot doodslag.

De eigenaar schroefde de deur open, en die viel per ongeluk op de grond?
Eigenaar onschuldig.

Niet aan ons om te beslissen, maar als het het 1e voorbeeld is zou ik hem ook aanklagen voor poging tot doodslag.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:01:23 #130
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_88077858
Wat een volslagen achterlijke reacties in dit topic zeg, ongelofelijk. De blijkbaar intense haat die vele fokkers jegens krakers voelen is ronduit mensonwaardig. Wat zijn jullie een stel zielige, zielige, zielige, zielige mensen. Een beetje van achter je computertje roepen dat krakers dood moeten, lachwekkend gewoon. Als jullie nou echt van die helden zijn dan kopen jullie een pistool en schieten jullie hoogstpersoonlijk iedere kraker dood die jullie tegenkomen. Maar dat durven jullie niet he, een moord plegen met voorbedachte rade, iemand op een koude en berekende manier het leven ontnemen. Nee, want jullie zijn gewoon een stelletje internethelden met jullie stompzinnige geblèr. Wat een kneusjes zijn jullie.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:03:33 #131
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88077937
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:01 schreef PalmRoyale het volgende:
Wat een volslagen achterlijke reacties in dit topic zeg, ongelofelijk. De blijkbaar intense haat die vele fokkers jegens krakers voelen is ronduit mensonwaardig. Wat zijn jullie een stel zielige, zielige, zielige, zielige mensen. Een beetje van achter je computertje roepen dat krakers dood moeten, lachwekkend gewoon. Als jullie nou echt van die helden zijn dan kopen jullie een pistool en schieten jullie hoogstpersoonlijk iedere kraker dood die jullie tegenkomen. Maar dat durven jullie niet he, een moord plegen met voorbedachte rade, iemand op een koude en berekende manier het leven ontnemen. Nee, want jullie zijn gewoon een stelletje internethelden met jullie stompzinnige geblèr. Wat een kneusjes zijn jullie.
Even quoten voor het haatzaaien.
Bis bis bis
pi_88078010
quote:
Euhm, Welkom op fok.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:25:16 #133
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88078744
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:33 schreef joepie91 het volgende:
zou jij zelf de ballen hebben om een kraker te vermoorden? En dan bedoel ik dus echt dood, uit de wereld, ten einde, nooit meer terug?
quote:
Als jullie nou echt van die helden zijn dan kopen jullie een pistool en schieten jullie hoogstpersoonlijk iedere kraker dood die jullie tegenkomen. Maar dat durven jullie niet he, een moord plegen met voorbedachte rade, iemand op een koude en berekende manier het leven ontnemen. Nee, want jullie zijn gewoon een stelletje internethelden met jullie stompzinnige geblèr. Wat een kneusjes zijn jullie.
Mensen uitdagen om moord te plegen is de nieuwe mode? En als ik nee zeg ben ik dan niet stoer? En als ik ja zeg krijg ik dan een koekje?

Zoveel vragen...
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:33:35 #134
183846 joepie91
pi_88079109
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:51 schreef eriksd het volgende:

[..]

Had je niet een andere rechtsgrond kunnen kiezen? Wat een slechte keuze zeg? _O-
Ehm, ik heb de aangifte niet gedaan... ik heb verder ook helemaal niets te maken met deze groep krakers.

quote:
15s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

[..]

Mensen uitdagen om moord te plegen is de nieuwe mode? En als ik nee zeg ben ik dan niet stoer? En als ik ja zeg krijg ik dan een koekje?

Zoveel vragen...
Uitdagen is iets anders dan een (blijkbaar vruchteloze) poging doen om mensen in te laten zien wat ze zeggen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:42:00 #135
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88079426
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:33 schreef joepie91 het volgende:
[..]

Uitdagen is iets anders dan een (blijkbaar vruchteloze) poging doen om mensen in te laten zien wat ze zeggen.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat sommigen hier er zieke hersenspinsels op na houden, maar ik vind dit alleen maar meer reden om mensen niet te vragen of ze "de ballen hebben" om iemand te vermoorden. Overigens vond ik de post van PalmRoyale ook wat verder gaan dan die van jou.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:43:00 #136
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88079461
foutje
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:55:41 #137
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88080088
Ze hebben het wel altijd over die woning-eigenaren, maar die krakers dat zijn ook geen lieverdjes!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_88081177
imo jammer dat ze niet dood zijn.
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:22:37 #139
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_88081516
quote:
Het pand aan de Gageldijk 71 te Maarssen is vanmiddag op brute wijze gesloopt terwijl de bewoners van het pand zich nog op de eerste verdieping bevonden.
De bewoners zijn ter nauwe nood aan de dood ontsnapt door via een raam op de eerste verdieping in de tuin van de buurman te springen. Op dat moment was de sloopploeg, die op de hoogte was van het verblijf, het dak aan het slopen met grote grijpers en vlogen de balken, stenen en ruiten in het rond.
De 'bewoners' ( :')) zijn ter nauwe nood aan de dood ontsnapt, maar ze hadden nog wel tijd om foto's te maken!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:30:14 #140
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88081991
Krakers zijn slechts mensen die vanuit een links-extremistisch gedachtegoed gebouwen onteigenen.

Begrijp niet waarom ze hier zo zielig over doen. Ze vorderen een gebouw zoals nazi-militairen dat deden tijdens de 2e wereldoorlog en verwachten vervolgens een goede behandeling. :')
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_88082201
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Im.Kant. het volgende:
Krakers zijn slechts mensen die vanuit een links-extremistisch gedachtegoed gebouwen onteigenen.

Begrijp niet waarom ze hier zo zielig over doen. Ze vorderen een gebouw zoals nazi-militairen dat deden tijdens de 2e wereldoorlog en verwachten vervolgens een goede behandeling. :')
Nou, flikker die boeken van Kant maar uit het raam lijkt me. Of kun jij deze post wel verenigen met de categorisch imperatief?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88082294
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:01 schreef PalmRoyale het volgende:
Zoiets gebeurt nu in zweden. Ben je nu blij met je kutpost?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88082303
quote:

Ik weet niet wanneer ik voor het laatst zo'n debiele Godwin heb gezien. :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:36:28 #144
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_88082356
quote:

:') _O-
pi_88082530
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dus? Waarom moeten andere mensen dan de dupe worden van hun omvemogen om een normaal bestaan op te bouwen...?
Waarom moeten starters op de woningmarkt de dupe worden van alle debielen voor hen, die een woning niet als een thuis maar een investering zien en er een veel te hoge hypotheek op afsluiten die ze zonder HRA niet eens zouden kunnen opbrengen en die goed mogelijk ook nog eens aflossingsvrij is? :')

Over speculanten/huisjesmelkers hoef ik niet eens te beginnen. De huidige woningmarkt is een schandalig piramidespel en het is zeer triest dat kraken inmiddels verboden is. :N
Je suis Charlie Sheen
pi_88082790
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:05 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Euhm, Welkom op fok.
Een kraak-sympathisant ontmaskerd dus. :')
Weten we meteen waar die gespeelde verontwaardiging vandaan komt.

Maar he, kom er vooral niet eerlijk voor uit......
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_88082868
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef huhggh het volgende:

[..]

Een kraak-sympathisant ontmaskerd dus. :')
Weten we meteen waar die gespeelde verontwaardiging vandaan komt.

Maar he, kom er vooral niet eerlijk voor uit......
-> BNW
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88083000

[ Bericht 100% gewijzigd door juxtaposition op 28-10-2010 21:58:15 (waarom reageer ik ook echt eigenlijk) ]
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:55:24 #149
183846 joepie91
pi_88083409
quote:
Krakers zijn slechts mensen die vanuit een links-extremistisch sociaal en mensgericht gedachtegoed gebouwen onteigenen in gebruik nemen.
Zo, even verbeterd.
pi_88083736
Krakers hoeven wat mij betreft niet dood. Ze moeten zich gewoon eens een keer wassen, naar de kapper gaan en vervolgens, net als ieder normaal mens, gewoon een huis huren of kopen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')