quote:Ik wil niet lullig doen, maar dit lijkt me niet de plek voor die discussie (open anders zelf ff een topicOp donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je nagaan de invloed van neo-liberaal is beperkt, en toch zuigt het al zwaar. Verder moeten stellingen prikkelend zijn. Stellen dat bepaalde facetten van het neo-liberalisme een negatieve uitwerking hebben gehad is niet prikkelend.
quote:En ik ben juist van mening dat het gebrek aan overheidsintervente nadelig is. Maar goed, aan jouw reactie merk ik al dat het goedlopend topic gaat worden.Op donderdag 28 oktober 2010 15:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat kan ook komen door de toenemende overheidsinterventies, en dat terwijl het nog veel meer kan!
Niet te simpel Koosje.
quote:Dank je
quote:En daarom moet de stelling ook luiden: de drempel moet worden verhoogd. Geen obscurantistische woorden in stellingen, die kun je voor de discussie bewaren. De stelling moet echter helder zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Louis22 het volgende:
Goeie stelling voor de volgende keerKan eindelijk eens de vloer aangeveegd worden met PvdD-haters en kan eindelijk zo'n hol, obscurantistisch toverwoord als 'stabiliteit', dat alleen de belangen van de heersende klasse dient, doorgeprikt worden.
quote:Daar is dit feedback topic dus ook voor. om te zorgen dat de stelling duidelijk geformuleerd is.Op donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef twaalf het volgende:
[..]
En daarom moet de stelling ook luiden: de drempel moet worden verhoogd. Geen obscurantistische woorden in stellingen, die kun je voor de discussie bewaren. De stelling moet echter helder zijn.
quote:Goed, drogreden:Op donderdag 28 oktober 2010 17:08 schreef twaalf het volgende:
Probeer gewoon geen drogredenen te gebruiken. Dit topic zou een andere insteek krijgen dan de rest. Dank je wel.
quote:Leg eens uit wat de drogreden is?Net als een goede redenering bestaat een drogreden uit één of meer premissen (stellingen) of axioma's (niet bewezen aannames) waaruit na het stellen van causaal verband een conclusie wordt getrokken of een aantal argumenten waarmee een mening wordt onderbouwd. De conclusie van een drogreden kan zowel juist als onjuist zijn, maar een drogreden voldoet niet aan de voorwaarden geldigheid en gezondheid. Dat wil zeggen dat de redenering niet geldig is (dan klopt de vorm van de redenering niet) en/of niet gezond is (dan zijn de stellingen niet geldig).
Drogredenen worden vaak opzettelijk gebruikt door demagogen. Volgens de Britse filosoof Jeremy Bentham konden ze enkel dienen om al wat krom is schijnbaar recht te praten: "Abuse can only be defended by fallacies"
quote:Als je commentaar hebt dan wel gefundeerd graag.De hypotheekrenteaftrek moet beperkt worden.
Graag in je eerste reactie melden of je voor of tegen deze stelling bent
quote:Nou, wel realiteit, als de HRA er af gaat dan ben ik niet blij, dus mijn mening is dat ik tegen de stelling ben. Als iemand die mening niet deelt dan kunnen we daar over discussieren, dat is toch de insteek van het topic of niet? Gewoon dom een stuk OP knippen en plakken zonder inhoudelijke opmerking vind ik flauw.Op donderdag 28 oktober 2010 17:12 schreef Zolcon het volgende:
hou het gewoon vriendelijk.
Want ik heb een huis gekocht is niet echt een sterk argument.
nu ook banners toegevoegd voor huidige en volgende stelling. Niet helemaal tevereden erover (te groot en onleesbaar ) ik ga later nog even puzzelen daaraan. Nu nog even wat studeren. Ik zal vanavond ook reageren op de stelling!
quote:Ja ok. Was niet nodig. Nu gewoon weer verderOp donderdag 28 oktober 2010 17:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, wel realiteit, als de HRA er af gaat dan ben ik niet blij, dus mijn mening is dat ik tegen de stelling ben. Als iemand die mening niet deelt dan kunnen we daar over discussieren, dat is toch de insteek van het topic of niet? Gewoon dom een stuk OP knippen en plakken zonder inhoudelijke opmerking vind ik flauw.
quote:Die andere was prima! Rutte en Verhagen stonden er ook op (weliswaar vermomd als Wilders).. Eigenlijk stonden er toen dus méér politici opOp donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dank jenu is het wat duidelijker !
[ afbeelding ]
Rechtsere banner
quote:Ze staan wel extreem links en extreem rechts eropOp donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dank jenu is het wat duidelijker !
[ afbeelding ]
Rechtsere banner
quote:Nu staat de geweldige voorkan van HP/De tijd erop.Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die andere was prima! Rutte en Verhagen stonden er ook op (weliswaar vermomd als Wilders).. Eigenlijk stonden er toen dus méér politici op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |