quote:Op donderdag 28 oktober 2010 07:29 schreef RaymondK het volgende:
prachtige serrie.
net als
2 1/2 man
king of queens
will & grace
quote:Maar dat hoeft niet te betekenen dat dat ook een goede serie is.Op donderdag 28 oktober 2010 07:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
2 1/2 man is van de zelfde makers Seam...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:11 schreef Woodpecker het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
quote:En daarom verschillen smakenOp donderdag 28 oktober 2010 09:55 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet te betekenen dat dat ook een goede serie is.
Ik vind er zelf ook niks aan
quote:Two and half men is wel erg simpel hoorOp donderdag 28 oktober 2010 13:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En daarom verschillen smaken
Of je begrijpt de helft van de humor niet![]()
quote:Nee en de rest nietOp donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Two and half men is wel erg simpel hoor
quote:Cool! Is het bij de opnames ook al leuk? Ben altijd wel benieuwd hoe dat eraan toe gaat...Op donderdag 28 oktober 2010 07:32 schreef Telates het volgende:
Topserie! Zonet bij een opname geweest. Wordt een heerlijke aflevering. Die van komende week is ook super trouwens!
quote:Ja, opnames zijn best wel tof om een keer bij te wonen. Je ziet eigenlijk de hele aflevering live voor je afspelen want alles wordt op volgorde geschoten. Ze blijven tijdens de opname ook nog grappen aanpassen of toevoegen. Als het publiek te lauw reageert op een grap wordt scene stopgezet, gaan de schrijvers even 5 tot 10 minuten weg en komen ze daarna met een herschreven grap. Wat je wel merkt, omdat de scene vaak vier of vijf keer gespeeld wordt (andere camerahoeken, foutjes, e.d.) de grap de vierde keer niet meer zo leuk is.Op donderdag 28 oktober 2010 19:06 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Cool! Is het bij de opnames ook al leuk? Ben altijd wel benieuwd hoe dat eraan toe gaat...
quote:Kaley Cucou (Penny) heeft haar been gebroken bij een val van een paard dus loopt nu op krukken. Ze doet al haar scenes zittend maar in deze aflevering was er een scene waar ze weg moest lopen, dus dan strompelt zij weg en komt een identiek geklede en opgemaakt dame op die het weglopen speelt.Op vrijdag 29 oktober 2010 07:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waarom hebben ze een body-double nodig dan?
quote:NiceOp vrijdag 29 oktober 2010 07:13 schreef Telates het volgende:
[..]
Ja, opnames zijn best wel tof om een keer bij te wonen. Je ziet eigenlijk de hele aflevering live voor je afspelen want alles wordt op volgorde geschoten. Ze blijven tijdens de opname ook nog grappen aanpassen of toevoegen. Als het publiek te lauw reageert op een grap wordt scene stopgezet, gaan de schrijvers even 5 tot 10 minuten weg en komen ze daarna met een herschreven grap. Wat je wel merkt, omdat de scene vaak vier of vijf keer gespeeld wordt (andere camerahoeken, foutjes, e.d.) de grap de vierde keer niet meer zo leuk is.
Eigenlijk is het verrassend genoeg bijna hetzelfde als wanneer je het op tv ziet. De stemmen klinken precies zoals op tv maar je ziet natuurlijk een heleboel kleine dingetjes, zoals wijn gedronken wordt is eigenlijk appelsap, op sommige momenten gebruiken ze een body-double. In ieder geval een prima dagje vermaak.
quote:Ah, op die manier. Ik kon me ook al niet voorstellen dat TBBT ineens vol met stuts zouden zittenOp vrijdag 29 oktober 2010 08:33 schreef Telates het volgende:
[..]
Kaley Cucou (Penny) heeft haar been gebroken bij een val van een paard dus loopt nu op krukken. Ze doet al haar scenes zittend maar in deze aflevering was er een scene waar ze weg moest lopen, dus dan strompelt zij weg en komt een identiek geklede en opgemaakt dame op die het weglopen speelt.
quote:Geef em in dit geval eens ongelijk...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:44 schreef Sheldon het volgende:
dat ie weer voor de zoveelste keer z'n vrienden naait.
Zijn zombies ook goed? Dan "The walking dead"quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:56 schreef JDx het volgende:
Gelukkig komt Blue Mountain State op dinsdag, Big Bang op donderdag en Community op zaterdag uit, zodat ik woensdag, vrijdag en zondag iets te kijken heb. Maar verveel me nu toch wel, nog iemand een leuke comedy?
Eerste half uur van gezien vandaag en het is goed te doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef JDx het volgende:
Hey, die is net begonnen, ga eens proberen!
Ze kunnen moeilijk twee dezelfde soort series maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:31 schreef Basson het volgende:
Inderdaad: het frustreert mij hoe ongelooflijk niet grappig deze serie is... Hoe kan dit van dezelfde makers zijn??
Het is juist geniaal dat dezelfde makers 2 totaal verschillende series kunnen maken die beiden toch briljant zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:31 schreef Basson het volgende:
Inderdaad: het frustreert mij hoe ongelooflijk niet grappig deze serie is... Hoe kan dit van dezelfde makers zijn??
hij is zeker aanwezig op de set van BBT en werkt ook mee aan de rewrites ter plekke.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Mirel het volgende:
Hoeveel inbreng heeft Chuck Lorre bij TBBT dan? Per aflevering? Vind 2 and a Half Men ook enorm saai namelijk.
Grapje zeker?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, ....Two and a Half Men ..., als Sheen geen labiele, losgeslagen publiciteitsstunt was, dan was dat al lang gecancelled.
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef Woodpecker het volgende:
Ah! Morgen is Penny er weer
[ afbeelding ]
bron
SPOILER: vannachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Snik, zo jammer dat dollhouse gecancled is...quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eliza Dushku, wat een prachtwijf is het ook..
Semi aan de drankquote:
Ze kon niet te lang meedoen en kon ook niet lopen/staan, vandaar alleen een korte scène achter een handig verhullende bar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:32 schreef JDx het volgende:
Ja, in't begin miste ik Penny niet eens, maar toen dacht ik opeens, damn al 15min bezig, PENNYYY... ik mis vooral die scenes dat ze elkaar toevallig tegen komen op de gang
Huh !?!? bron ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze kon niet te lang meedoen en kon ook niet lopen/staan, vandaar alleen een korte scène achter een handig verhullende bar.
Ja, heel vreemd, een sitcom die is opgebouwd rondom uitvergrote en dus stereotype personages en situaties. Hoe durven ze?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:31 schreef Basson het volgende:
Penny... puur voer voor de stereotypische omgang van nerds met vrouwen. Raj en Howard... meer stereotyperende nerdiness.
Check een van de vorige treads, stond daarin. Heeft haar been gebroken bij paardrijden, was daarom ook niet te zien in vorige 2 episodes.quote:
Eh? Laatste ep? The Lizard-Spock Expansion? Das uit 2e seizoen die scene. Moet jij niet op NL topic zitten?quote:Op zondag 7 november 2010 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Chuck Lorre
De laatste ep was weer top trouwens
Sheldon die Howard naait met dit:
[...]
Kijk het filmpje nouquote:Op zondag 7 november 2010 03:45 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Eh? Laatste ep? The Lizard-Spock Expansion? Das uit 2e seizoen die scene. Moet jij niet op NL topic zitten?
Charlie Sheen mag dan de best verdienende persoon op TV zijn, maar Galecki lijkt het ook niet slecht te doen als hij er een Tesla op na houdt.quote:
Ik was verliefd op Johnny Galecki in zijn Roseanne-tijdquote:Op zondag 7 november 2010 12:10 schreef Orbis het volgende:
[..]
Charlie Sheen mag dan de best verdienende persoon op TV zijn, maar Galecki lijkt het ook niet slecht te doen als hij er een Tesla op na houdt.
Bookies al gezien? Ook geniale film met hem!quote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik was verliefd op Johnny Galecki in zijn Roseanne-tijd
Geweldige stukjes iddquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:10 schreef Xummon het volgende:
Leonard: Hi. I'm Leonard. You are beautiful. You pop, sparkle and buzz electric. I'm going to pick you up at eight, show you a night you will never forget.
Raj: Where are we going?
Please don't send me back to India! It's so crowded. It's like the whole country is one endless Comic-Con, except everyone's wearing the same costume -- Indian Guy.
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt? Ik vind hem totaal niet aantrekkelijk. Even daargelaten dat hij 10 cm kleiner is dan ikquote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef Sosha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Aaahhh me 2x zat echt serieus te denken, dat is hem toch?? Toch?? Wie is die leukste nou? Hahaquote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef Sosha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef BaRdmann het volgende:
Nog wat inhouden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben ook echt wat gehad, maar nu is ze met een vrouw en heeft ook 2 kinderen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef JDx het volgende:
Samen met z'n science vriendinnetje in the good old days
[ afbeelding ]
Eerst met haar, toen met Kaley..quote:
Misschien wel degene die Bernadette speeltquote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Eerst met haar, toen met Kaley..Ben benieuwd wie er straks volgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef BaRdmann het volgende:
Vooraleer enkele looosers komen zeuren over spoilertags ...
Foto van de aflevering van vanavond.VanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch pas morgen?Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Het wordt in Amerika op donderdag uitgezonden dus wij kunnen 'm op vrijdag downloadenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vanavond
Het is toch pas morgen?
Ah ik dacht 1 dagje verder. Dus vrijdag de uitzending, zaterdag downloaden. Foutjequote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het wordt in Amerika op donderdag uitgezonden dus wij kunnen 'm op vrijdag downloaden
Dat laatste weet ik niet, maar ik viel voor zijn krulletjes denk ik, haha. In Roseanne was hij zo aandoenlijk. Ik was wel een echte puber toen hè, had wel meer celebrity crushes. Oh enne... ik denk dat hij wel 20 cm kleiner is dan ik. Minstens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem totaal niet aantrekkelijk. Even daargelaten dat hij 10 cm kleiner is dan ikHij komt in interviews heel onsympathiek over, vind ik
Denk dat ze dat erin hebben gebracht omdat Penny niet goed kan staan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:50 schreef seetjai het volgende:
Matige aflevering, vooral dat 'slumberparty'
mee eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan die Amy alsjeblieft optiefen, wat vind ik dat een irritant karakter. Doet ook afbreuk aan Sheldon, het feit dat er nog zo'n neuroot rondloopt
Bazinga!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:40 schreef Dionysius85 het volgende:
Remedie: u klikt op 'stop volgen' en u stopt tevens met posten in dit topic
Nerdy doos is prima, maar niet een vrouwelijke sheldon kloon.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef Lo-Fi het volgende:
Voor 1 keer is zo'n nerdy doos juist goed voor de serie. Verder moet ze wel op de achtergrond blijven / verdwijnen, maar gister was een prima uitzending.
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef IceBeach het volgende:
Bernadette als vrouwelijke nerd is erg leuk, maar vind Amy nu echt too much worden.. Ze mogen haar van mij nu wel snel uit de serie schrijven. Wel leuk dat Will Wheaton terug was en dat misschien Leonard en Penny weer bij elkaar komen.
Ze is duidelijk nog beetje in ontkenning. En het was wel grappig dat Amy aan Penny uitlegde dat Leonard (a great guy) wel eens niet beschikbaar zou kunnen zijn als ze er wel klaar voor was.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:41 schreef bietelboer het volgende:
Leuke EP weer, en ook leuk om te zien dat Penny nog steeds gek op Leonard is
Die Amy is sowieso overbodig, het is gewoon Sheldon alleen vrouwelijk en nog irritanter.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef IceBeach het volgende:
Bernadette als vrouwelijke nerd is erg leuk, maar vind Amy nu echt too much worden.. Ze mogen haar van mij nu wel snel uit de serie schrijven. Wel leuk dat Will Wheaton terug was en dat misschien Leonard en Penny weer bij elkaar komen.
Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:01 schreef miieejj het volgende:
leonard en penny zijn uit elkaarvond 't wel jammer.. waarom moet ie sukkel dan ook "i love you penny" zeggen
![]()
zijn ze in amerika weer bij elkaar ??
Inderdaad, sowieso is Sheldon niet te overtreffen. Ik moet ook altijd weer lachen als Raj weer zijn vrouwelijke hobbies zonder schaamte naar boven brengtquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan die Amy alsjeblieft optiefen, wat vind ik dat een irritant karakter. Doet ook afbreuk aan Sheldon, het feit dat er nog zo'n neuroot rondloopt
ja, geboren in belgiequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Mixende_match het volgende:
trouwens. Johnny Galecki komt oorspronkelijk uit België he? haha wist ik niet eens.
heb trws afgelopen aflevering gemist![]()
morgen maar eens ff seizoen 1 ook maar eens downloaden,
Nee, maar in de laatste ep vielen wel wat hints dat het binnenkort weer goed kan komen. Maar aa de andere kant is het ook niet goed voor de serie als het nooit uit zou gaan tussen die twee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:01 schreef miieejj het volgende:
leonard en penny zijn uit elkaarvond 't wel jammer.. waarom moet ie sukkel dan ook "i love you penny" zeggen
![]()
zijn ze in amerika weer bij elkaar ??
Hij is geboren in Belgie, maar hij is gewoon Amerikaan verder - zijn vader werkte hier een tijdje, dacht ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Mixende_match het volgende:
trouwens. Johnny Galecki komt oorspronkelijk uit België he? haha wist ik niet eens.
bij rachel en ross hoopte ook zo dat die 2 weer bij elkaar kwamen.. en nou dat heb ik ook bij penny en leonard.. die horen gewoon bij elkaar in die serie..quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar in de laatste ep vielen wel wat hints dat het binnenkort weer goed kan komen. Maar aa de andere kant is het ook niet goed voor de serie als het nooit uit zou gaan tussen die twee.Da's net alsof Rachel en Ross in Friends niet on a break waren!
Vind ik ook, maar het s niet goed voor een serie om 'het' stelletje te lang bij elkaar te houden.quote:Op zondag 14 november 2010 14:43 schreef miieejj het volgende:
[..]
bij rachel en ross hoopte ook zo dat die 2 weer bij elkaar kwamen.. en nou dat heb ik ook bij penny en leonard.. die horen gewoon bij elkaar in die serie..
WE WERE ON A BREAK!!!!!quote:Op zondag 14 november 2010 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het s niet goed voor een serie om 'het' stelletje te lang bij elkaar te houden.
Het moet ook een keer uit gaan, net als bij Rachel en Ross.
Die waren van alle 10 seizoenen in totaal ongeveer één seizoen bij elkaar. Chandler en Monica waren ongeveer de helft van de serie bij elkaar. Toch zijn Ross en Rachel HET koppel van Friends. Dus inderdaad, je moet ze vooral niet te lang gelukkig laten zijn samen, dat werkt blijkbaar niet.quote:Op zondag 14 november 2010 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het s niet goed voor een serie om 'het' stelletje te lang bij elkaar te houden.
Het moet ook een keer uit gaan, net als bij Rachel en Ross.
Het Ross en Rachel verhaal begon al in de allereerste aflevering, Monica en Chandler pas seizoenen later. Dat zal er ongetwijfeld ook wel wat mee te maken hebben...quote:Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die waren van alle 10 seizoenen in totaal ongeveer één seizoen bij elkaar. Chandler en Monica waren ongeveer de helft van de serie bij elkaar. Toch zijn Ross en Rachel HET koppel van Friends. Dus inderdaad, je moet ze vooral niet te lang gelukkig laten zijn samen, dat werkt blijkbaar niet.
quote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef Ayurwa het volgende:
[..]
Het Ross en Rachel verhaal begon al in de allereerste aflevering, Monica en Chandler pas seizoenen later. Dat zal er ongetwijfeld ook wel wat mee te maken hebben...
Het ging me dan ook niet om de reden, ik wilde alleen aangeven dat 'het koppel' van een serie lang niet zo veel daadwerkelijk een koppel hoeft te zijnquote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef Komakie het volgende:
Hoewel ik Friends aardig gaar vind...
Had Ross ook niet in zijn jeugd al een soort obsessie voor Rachel en komt het daardoor dat ze "het" koppel van Friends waren?
Sorry? kijken wij wel dezelfde serie? Ik heb helemaal geen zin in dat soort drama..quote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Juist die spanning of een koppel bij elkaar komt/zal blijven is wat het interessant houd. Daar is bij Monica en Chandler nooit sprake van geweest.
Ja, het is juist echt gruwelijk irritant als comedyseries dat soort zoetsappig geneuzel bevatten.quote:Op zondag 14 november 2010 21:53 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Sorry? kijken wij wel dezelfde serie? Ik heb helemaal geen zin in dat soort drama..
Ligt eraan hoe men het in de serie verwerkt. Vond het in het geval van Ross en Rachel echt geniaal gedaan.quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, het is juist echt gruwelijk irritant als comedyseries dat soort zoetsappig geneuzel bevatten.
Wat een seksistisch gelul. Alsof alle vrouwen zulk zoetsappig gedoe willen zien in wat een comedyserie zou moeten zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef miieejj het volgende:
mischien omdat jullie mannen zijn, maar als vrouw en je kijkt de serie.. dan is het gewoon leuk dat er in die serie een leuke relatie is zoals penny en leonard..
quote:Op maandag 15 november 2010 02:39 schreef Bombshell het volgende:
Vind dr echt helemaal niks aan die serie. En die nurd heeft nu ook dat blondje lees ik wat kansloos..
Ga je in elk topic van een serie of film die je niet leuk vind dat posten, en in topics over boeken of muziek ook?quote:Op maandag 15 november 2010 02:39 schreef Bombshell het volgende:
Vind dr echt helemaal niks aan die serie. En die nurd heeft nu ook dat blondje lees ik wat kansloos..
Dat blondje heeft toevallig wel tieten.quote:Op maandag 15 november 2010 02:39 schreef Bombshell het volgende:
Then don't post here. Get a life!quote:Op maandag 15 november 2010 02:39 schreef Bombshell het volgende:
Bullshit.quote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef miieejj het volgende:
mischien omdat jullie mannen zijn, maar als vrouw en je kijkt de serie.. dan is het gewoon leuk dat er in die serie een leuke relatie is zoals penny en leonard..
Klopt.quote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Juist die spanning of een koppel bij elkaar komt/zal blijven is wat het interessant houd. Daar is bij Monica en Chandler nooit sprake van geweest.
Zozo gelijk krijg ik de hardcore fans over me heen haha als ik er niks aan vind dan meld ik dat in dit topicje van jullie..quote:Op maandag 15 november 2010 02:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze hadden in werkelijkheid ook een relatie van bijna twee jaar he
Maar goed, jij komt vast niet verder dan chickies uit de onderkaste van het sociale leven
Vreemde vergelijking, aangezien beide series zich in een heel andere setting afspelen en ook een heel andere doelgroep verwachten. Kortom, je vergelijkt nu appels met perenquote:Op maandag 15 november 2010 14:32 schreef Bombshell het volgende:Dit is een zeeer slap amerikaans aftreksel daarvan..
Goeie vergelijking....quote:Op maandag 15 november 2010 14:32 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Zozo gelijk krijg ik de hardcore fans over me heen haha als ik er niks aan vind dan meld ik dat in dit topicje van jullie..![]()
Volg het niet echt maar die nurds moeten gewoon allemaal kansloos zijn niet eentje die dan toch een kanp vriendinnetje krijgt echt zo amerikaans zoetsappig. Die engelse erie met die kneuzen was grappig met die twee gasten van de young ones. Lekker grof was dat. Dit is een zeeer slap amerikaans aftreksel daarvan..
Nou dan zal je vast blij zijn om te horen dat Penny en Leonard al een tijdje uit elkaar zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 15:03 schreef Bombshell het volgende:
Vergelijking gaat miss niet helemaal op maar nerds moeten nereds blijven en niet opeens knappe vriendinnetjes krijgen dat vind ik te zoetsappig.
Relatie heeft een seizoen lang geduurd waar weinig mee gedaan werd. Denk dat ze met Amy nog wel e.e.a. kunnen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef miieejj het volgende:
Misschien moet je eerst eens naar school vooraleer je hier post, want de schrijf- en spelfouten in jouw posts ... misschien daarom dat je TBBT niet leuk vindt, veel te moeilijke woordjes en terminologie. Ga nou maar snel die DVD van 'Cherso' kopen, want dat lijkt me meer jouw winkel.quote:Op maandag 15 november 2010 14:32 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Zozo gelijk krijg ik de hardcore fans over me heen haha als ik er niks aan vind dan meld ik dat in dit topicje van jullie..![]()
Volg het niet echt maar die nurds moeten gewoon allemaal kansloos zijn niet eentje die dan toch een kanp vriendinnetje krijgt echt zo amerikaans zoetsappig. Die engelse erie met die kneuzen was grappig met die twee gasten van de young ones. Lekker grof was dat. Dit is een zeeer slap amerikaans aftreksel daarvan..
Nee boeit me echt niet. Het zal mijn humor niet zijn. Typfouten komen door onoplettendheid overgens. Veel plezier met det deze waardeloze serie verder.quote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou dan zal je vast blij zijn om te horen dat Penny en Leonard al een tijdje uit elkaar zijn.
Gelukkig is humor subjectief.quote:Op maandag 15 november 2010 17:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nee boeit me echt niet. Het zal mijn humor niet zijn. Typfouten komen door onoplettendheid overgens. Veel plezier met det deze waardeloze serie verder.
quote:Op maandag 15 november 2010 17:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nee boeit me echt niet. Het zal mijn humor niet zijn. Typfouten komen door onoplettendheid overgens. Veel plezier met det deze waardeloze serie verder.
quote:The girls are rising on The Big Bang Theory this season. The CBS comedy which just upped costar Melissa Rauch to a full-fledged series regular has rewarded Mayim Bialik with a similar bump. The former Blossom star made her debut as Sheldon's quasi-girlfriend in last season's finale and returned this fall on a recurring basis. Like Rauch, Bialik's new deal is for this season only and unlike the show's central quintet doesn't call for her to appear in all episodes produced. Still, her promotion brings the number of female regulars on Big Bang to 3, improving the balance between the sexes on the comedy series which has 4 male regulars.
Ik heb mijn Penny alquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:48 schreef Lod het volgende:
Omdat wij allemaal nurds (sic) zijn die er natuurlijk helemaal niet tegen kunnen dat mensen kritiek hebben op onze geliefde serie. En omdat wij in dezelfde hoedanigheid natuurlijk blijven hopen dat wij ook een Penny aan de haak kunnen slaan.
quote:Mayim Bialik now a regular on 'The Big Bang Theory'
Sheldons female friend Amy is here to stay. At least for this season. Mayim Bialik has been upped to a series regular on CBS The Big Bang Theory. According to Michael Ausiello, her deal does not require her to be in every episode, but it will keep her in the picture for the remainder of season 4.
Bron
Inderdaad, geen. Het was even grappig als mogelijke match voor Sheldon, maar nu gaat het om een vriendschap dus ik zeg: EXIT.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er zoals eerder aangegeven ook geen fan van. Hopen dat ze na dit seizoen weg is eerlijk gezegd.
Wat is nou precies de toegevoegde waarde van tante Sheldonia?
Balenquote:
Het enige wat aan Amy leuk was, was de potentie die ze had om een tegenhanger voor Sheldon te worden en ze toch iets met elkaar zouden krijgen.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef Mss het volgende:
Bernadette is leuk ja. Maar van Amy is de lol af.
Ja ik had het ook al gezien in de gids... Denk dat seizoen 3 inmiddels ook op is.quote:
Series op TV kijk je alleen als je je verveelt.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef miieejj het volgende:
in nederland beginnen ze weer met de pilot
Ik kijk niet op TV.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef miieejj het volgende:
seiz 3 is ten einde en seiz 4 zullen ze wel nog niet binnen hebben, omdat deze nog loopt is amerikaquote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef miieejj het volgende:
Dat hij zijn plek terugwil? Of iets van de nieuwste aflevering (die van gisteren in USA)?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Die laatste blik van Sheldon is geweldig
Natuurlijk van de nieuwste, het is immers alweer vrijdag!quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Dat hij zijn plek terugwil? Of iets van de nieuwste aflevering (die van gisteren in USA)?
Beetje meer info, dan weet de lezer ook waar je het over hebt...
s04e09?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Natuurlijk van de nieuwste, het is immers alweer vrijdag!
quote:
Dan ben ik wel benieuwd, kan pas vanavond laat de aflevering zien... Heb nog een afspraak in Amsterdam staan.quote:
"They bite very well today"quote:
Idd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:24 schreef Orbis het volgende:
Bernadette kan de stem van Howards moeder bizar goed nadoen!
Was een ongelukjequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:05 schreef -Willempie- het volgende:
Dat dat blaadje zo aan Sheldons hoofd blijft plakken, was dat toevallig of toch erop geplakt? Vond het iig erg geslaagd.
Ongelukje, wel leuk dat ze gwoon doorgingen zonder in de lach te schieten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:05 schreef -Willempie- het volgende:
Dat dat blaadje zo aan Sheldons hoofd blijft plakken, was dat toevallig of toch erop geplakt? Vond het iig erg geslaagd.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Butterfly91 het volgende:
Dat vissen op de Wii idd![]()
''I'll friend you on Facebook''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BaRdmann op 19-11-2010 23:17:26 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef BaRdmann het volgende:
Nieuwe inhoud ... volgende aflevering is wel pas op ... 9 december!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht ik ook aan jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 02:15 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij spreekt Bernadette normaal gesproken die stem van Howards Mom in. Die leek echt fokking veel
Het had gekund, maar ik dacht eerst dat het die stem van Estelle was van Friends. Joeys agent.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:15 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij spreekt Bernadette normaal gesproken die stem van Howards Mom in. Die leek echt fokking veel
En toch doen ze het goed... De tweets zijn wel "in character". En ik denk dat ze wel geautoriseerd zijn anders had het netwerk waar TBBT op wordt uitgezonden ze al lang uit de lucht laten halen (inbreuk op merkenrecht en dergelijke is natuurlijk een goed excuus).quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:17 schreef athlonkmf het volgende:
Dat zijn nepaccounts, onofficieel dus.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh wacht, dat is ze ook, alleen ziet ze er op de foto heel anders uit.
[ afbeelding ]
Het komt denk ik rechtstreeks van de social media-afdeling van de omroep vandaan. Wellicht hebben de schrijvers er ook nog wel iets mee te maken. In Nederland 'twittert' bijvoorbeeld Donald Duck (@DonaldDuckNL) samen met Dagobert, Kwik, Kwek en Kwak en andere Duckstadbewoners over hun 'avonturen', die die week toevallig ook in het blad verschijnt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
En toch doen ze het goed... De tweets zijn wel "in character". En ik denk dat ze wel geautoriseerd zijn anders had het netwerk waar TBBT op wordt uitgezonden ze al lang uit de lucht laten halen (inbreuk op merkenrecht en dergelijke is natuurlijk een goed excuus).
Dat lijkt me inderdaad nog waarschijnlijker. Maar ik reageerde op athlon die zei dat het nepaccounts zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:14 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Het komt denk ik rechtstreeks van de social media-afdeling van de omroep vandaan. Wellicht hebben de schrijvers er ook nog wel iets mee te maken. In Nederland 'twittert' bijvoorbeeld Donald Duck (@DonaldDuckNL) samen met Dagobert, Kwik, Kwek en Kwak en andere Duckstadbewoners over hun 'avonturen', die die week toevallig ook in het blad verschijnt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:55 schreef bietelboer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Nee hoor, Bill Prady waarschuwd bijna wekelijks op z'n twitter dat zij niks te maken hebben met de nepaccounts. De makers van TBBT doen er blijkbaar niks tegen, maar het komt niet van hun.quote:Dat lijkt me inderdaad nog waarschijnlijker. Maar ik reageerde op athlon die zei dat het nepaccounts zijn.
Ja natuurlijk zijn het nepaccounts want de personen bestaan natuurlijk helemaal niet, maar ik denk dus wel dat het minimaal geautoriseerde ("gedoogde") accounts zijn maar waarschijnlijk zelfs inderdaad van mensen die bij het programma betrokken zijn.
Carol Ann Susi spreekt de stem van de moeder van Howard in.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:15 schreef Komakie het volgende:
Ik vind ze grappigquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:31 schreef Woodpecker het volgende:
Toch leuk om naast enkele acteurs (@kunalnayyar, @JohnnyGalecki, @simonhelberg, @KaleyCuoco) ook de karakters op Twitter te volgen.
@pennyin4B - I'm an aspiring actress and I work at the Cheesecake Factory.
@wolowizard - I design space components. I know six foreign languages. I HAVE A GIRLFRIEND.
@TheRaj - ...it's always the quiet ones..
@leonardhofstadt - Superman fan. Physicist. Hopelessly lost when it comes to women... Not much of a Twitterer.
@sheldoncooper - Left side of the couch. I'm allergic to bees and cats. Also, I have asthma.
Er hangt een hele new-media-schil om het programma heen. Doen ze goed!
1 | http://www.youtube.com/watch?v=jkR5eStYnNQ |
Nee, je hoort wel dat het gewoon Bernadette is.quote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me dan wel af of haar stem erover gedubd is want het is verrassend lijkend.
daar dacht ik ook aan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:06 schreef Dos37 het volgende:
Special Agent Lundy is de vader van Penny
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was een ongelukje
http://twitter.com/#!/billprady/status/5453675497529344
Laten we hopen van niet. Het is juist zo geniaal dat je haar nooit ziet.quote:Op zondag 21 november 2010 12:55 schreef JDx het volgende:
Ze lijkt er gewoon opdenk dat die ma ooit nog wel in een aflevering te zien is.
Er is toch niet nog een serie die ik moet volgen hè?quote:Op maandag 22 november 2010 01:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik vond het een heel leuke aflevering... en die van de concurent Community ook trouwens.
Owwwww jawelquote:Op maandag 22 november 2010 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is toch niet nog een serie die ik moet volgen hè?
Thanks, ik ga het checken.quote:Op maandag 22 november 2010 01:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwwww jawel
[USA] Community #1 Awesome New Friends
quote:Op zondag 21 november 2010 10:36 schreef Brammie1 het volgende:
edit: ff kijken op youtube zelf:
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
quote:Op maandag 22 november 2010 13:46 schreef Brammie1 het volgende:
community dan maar eens checken binnenkort!
Dacht altijd dat het Estelle Harris wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:38 schreef IceBeach het volgende:
Carol Ann Susi spreekt de stem van de moeder van Howard in.
mensen die kracht bij hun woorden moeten zetten om ze zelf te kunnen gelovenquote:
Ga je nu echt daarover zeiken op een forum met compleet onbekenden?quote:Op maandag 22 november 2010 21:55 schreef Pandora73 het volgende:
Mag het ook gewoon zo:
[..]
?
Wel zo fijn. Dank u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je nu echt daarover zeiken op een forum met compleet onbekenden?@spoiler; wat een bullshit. Als je het had zou je er echt wel aanstoot aan nemen. Praat niet over dingen waar je niks van weet. Mijn god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was er niets!
Ik weet genoeg over kanker, helaas.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
@spoiler; wat een bullshit. Als je het had zou je er echt wel aanstoot aan nemen. Praat niet over dingen waar je niks van weet. Mijn god.
oh; je hebt het dus wel? Nogmaals ik heb het over het feit dat als je het zelf zou hebben je er wel aanstoot aan zou nemen. Zo simpel als dat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over kanker, helaas.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:55 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
oh; je hebt het dus wel? Nogmaals ik heb het over het feit dat als je het zelf zou hebben je er wel aanstoot aan zou nemen. Zo simpel als dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Ik vind het wel kut dat ze weer bij season 1 zijn begonnen bij veronica, al is het wel logisch. Valt wel meteen op dat Sheldon nog een heel stuk neurotischer is geworden na dat eerste seizoen.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 23-11-2010 21:04:11 ]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Ik vind het wel kut dat ze weer bij season 1 zijn begonnen bij veronica, al is het wel logisch. Valt wel meteen op dat Sheldon nog een heel stuk neurotischer is geworden na dat eerste seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was er niets!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:04 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laat maar, daar is dit topic toch niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
idd. zullen we weer OT gaan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef BaRdmann het volgende:
Moet dat soort discussies worden gevoerd op een forum over TBBT?
haha moeders van Sheldonquote:
Laurie Metcalf speelde inderdaad de zus van Roseanne.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef Mixende_match het volgende:
haha moeders van Sheldon, kijk nog maar net hoor, volg t niet helemaal nog
Als dit allemaal filler is, dan blijf ik het leuk vindenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef Mirel het volgende:
De enige andere sitcom met laugh track die ik kijk is HIMYM, en die doet vaker originelere dingen. In dat topic praat ik ook meer over de serie dan hier. Als ze nou weer eens iets leuks hebben zoals dat scherm toen die Sheldon gebruikte om overal bij te zijn, dan zou de serie wat interessanter zijn. Voor de rest voelt het allemaal zo filler aan, ookal is het geen serie met een doorlopende verhaallijn.
quote:Op zondag 21 november 2010 18:30 schreef Qunix het volgende:
Dat blaadje wat blijft hangen aan Sheldon
ze zullen zo een scene zeker vaker moeten opnemen, ivm met bloopers, of het nu toeval is of niet maakt niet uit, het is wel grappig.quote:Op zondag 21 november 2010 18:57 schreef JDx het volgende:
Haha ik dacht ook meteen, hebben ze dat vaker gedaan, tussendoor aangeplakt of wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |