quote:Op donderdag 28 oktober 2010 07:29 schreef RaymondK het volgende:
prachtige serrie.
net als
2 1/2 man
king of queens
will & grace
quote:Maar dat hoeft niet te betekenen dat dat ook een goede serie is.Op donderdag 28 oktober 2010 07:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
2 1/2 man is van de zelfde makers Seam...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:11 schreef Woodpecker het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
quote:En daarom verschillen smakenOp donderdag 28 oktober 2010 09:55 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet te betekenen dat dat ook een goede serie is.
Ik vind er zelf ook niks aan
quote:Two and half men is wel erg simpel hoorOp donderdag 28 oktober 2010 13:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En daarom verschillen smaken
Of je begrijpt de helft van de humor niet![]()
quote:Nee en de rest nietOp donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Two and half men is wel erg simpel hoor
quote:Cool! Is het bij de opnames ook al leuk? Ben altijd wel benieuwd hoe dat eraan toe gaat...Op donderdag 28 oktober 2010 07:32 schreef Telates het volgende:
Topserie! Zonet bij een opname geweest. Wordt een heerlijke aflevering. Die van komende week is ook super trouwens!
quote:Ja, opnames zijn best wel tof om een keer bij te wonen. Je ziet eigenlijk de hele aflevering live voor je afspelen want alles wordt op volgorde geschoten. Ze blijven tijdens de opname ook nog grappen aanpassen of toevoegen. Als het publiek te lauw reageert op een grap wordt scene stopgezet, gaan de schrijvers even 5 tot 10 minuten weg en komen ze daarna met een herschreven grap. Wat je wel merkt, omdat de scene vaak vier of vijf keer gespeeld wordt (andere camerahoeken, foutjes, e.d.) de grap de vierde keer niet meer zo leuk is.Op donderdag 28 oktober 2010 19:06 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Cool! Is het bij de opnames ook al leuk? Ben altijd wel benieuwd hoe dat eraan toe gaat...
quote:Kaley Cucou (Penny) heeft haar been gebroken bij een val van een paard dus loopt nu op krukken. Ze doet al haar scenes zittend maar in deze aflevering was er een scene waar ze weg moest lopen, dus dan strompelt zij weg en komt een identiek geklede en opgemaakt dame op die het weglopen speelt.Op vrijdag 29 oktober 2010 07:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waarom hebben ze een body-double nodig dan?
quote:NiceOp vrijdag 29 oktober 2010 07:13 schreef Telates het volgende:
[..]
Ja, opnames zijn best wel tof om een keer bij te wonen. Je ziet eigenlijk de hele aflevering live voor je afspelen want alles wordt op volgorde geschoten. Ze blijven tijdens de opname ook nog grappen aanpassen of toevoegen. Als het publiek te lauw reageert op een grap wordt scene stopgezet, gaan de schrijvers even 5 tot 10 minuten weg en komen ze daarna met een herschreven grap. Wat je wel merkt, omdat de scene vaak vier of vijf keer gespeeld wordt (andere camerahoeken, foutjes, e.d.) de grap de vierde keer niet meer zo leuk is.
Eigenlijk is het verrassend genoeg bijna hetzelfde als wanneer je het op tv ziet. De stemmen klinken precies zoals op tv maar je ziet natuurlijk een heleboel kleine dingetjes, zoals wijn gedronken wordt is eigenlijk appelsap, op sommige momenten gebruiken ze een body-double. In ieder geval een prima dagje vermaak.
quote:Ah, op die manier. Ik kon me ook al niet voorstellen dat TBBT ineens vol met stuts zouden zittenOp vrijdag 29 oktober 2010 08:33 schreef Telates het volgende:
[..]
Kaley Cucou (Penny) heeft haar been gebroken bij een val van een paard dus loopt nu op krukken. Ze doet al haar scenes zittend maar in deze aflevering was er een scene waar ze weg moest lopen, dus dan strompelt zij weg en komt een identiek geklede en opgemaakt dame op die het weglopen speelt.
quote:Geef em in dit geval eens ongelijk...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:44 schreef Sheldon het volgende:
dat ie weer voor de zoveelste keer z'n vrienden naait.
Zijn zombies ook goed? Dan "The walking dead"quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:56 schreef JDx het volgende:
Gelukkig komt Blue Mountain State op dinsdag, Big Bang op donderdag en Community op zaterdag uit, zodat ik woensdag, vrijdag en zondag iets te kijken heb. Maar verveel me nu toch wel, nog iemand een leuke comedy?
Eerste half uur van gezien vandaag en het is goed te doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef JDx het volgende:
Hey, die is net begonnen, ga eens proberen!
Ze kunnen moeilijk twee dezelfde soort series maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:31 schreef Basson het volgende:
Inderdaad: het frustreert mij hoe ongelooflijk niet grappig deze serie is... Hoe kan dit van dezelfde makers zijn??
Het is juist geniaal dat dezelfde makers 2 totaal verschillende series kunnen maken die beiden toch briljant zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:31 schreef Basson het volgende:
Inderdaad: het frustreert mij hoe ongelooflijk niet grappig deze serie is... Hoe kan dit van dezelfde makers zijn??
hij is zeker aanwezig op de set van BBT en werkt ook mee aan de rewrites ter plekke.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Mirel het volgende:
Hoeveel inbreng heeft Chuck Lorre bij TBBT dan? Per aflevering? Vind 2 and a Half Men ook enorm saai namelijk.
Grapje zeker?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, ....Two and a Half Men ..., als Sheen geen labiele, losgeslagen publiciteitsstunt was, dan was dat al lang gecancelled.
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef Woodpecker het volgende:
Ah! Morgen is Penny er weer
[ afbeelding ]
bron
SPOILER: vannachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Snik, zo jammer dat dollhouse gecancled is...quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eliza Dushku, wat een prachtwijf is het ook..
Semi aan de drankquote:
Ze kon niet te lang meedoen en kon ook niet lopen/staan, vandaar alleen een korte scène achter een handig verhullende bar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:32 schreef JDx het volgende:
Ja, in't begin miste ik Penny niet eens, maar toen dacht ik opeens, damn al 15min bezig, PENNYYY... ik mis vooral die scenes dat ze elkaar toevallig tegen komen op de gang
Huh !?!? bron ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze kon niet te lang meedoen en kon ook niet lopen/staan, vandaar alleen een korte scène achter een handig verhullende bar.
Ja, heel vreemd, een sitcom die is opgebouwd rondom uitvergrote en dus stereotype personages en situaties. Hoe durven ze?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:31 schreef Basson het volgende:
Penny... puur voer voor de stereotypische omgang van nerds met vrouwen. Raj en Howard... meer stereotyperende nerdiness.
Check een van de vorige treads, stond daarin. Heeft haar been gebroken bij paardrijden, was daarom ook niet te zien in vorige 2 episodes.quote:
Eh? Laatste ep? The Lizard-Spock Expansion? Das uit 2e seizoen die scene. Moet jij niet op NL topic zitten?quote:Op zondag 7 november 2010 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Chuck Lorre
De laatste ep was weer top trouwens
Sheldon die Howard naait met dit:
[...]
Kijk het filmpje nouquote:Op zondag 7 november 2010 03:45 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Eh? Laatste ep? The Lizard-Spock Expansion? Das uit 2e seizoen die scene. Moet jij niet op NL topic zitten?
Charlie Sheen mag dan de best verdienende persoon op TV zijn, maar Galecki lijkt het ook niet slecht te doen als hij er een Tesla op na houdt.quote:
Ik was verliefd op Johnny Galecki in zijn Roseanne-tijdquote:Op zondag 7 november 2010 12:10 schreef Orbis het volgende:
[..]
Charlie Sheen mag dan de best verdienende persoon op TV zijn, maar Galecki lijkt het ook niet slecht te doen als hij er een Tesla op na houdt.
Bookies al gezien? Ook geniale film met hem!quote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik was verliefd op Johnny Galecki in zijn Roseanne-tijd
Geweldige stukjes iddquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:10 schreef Xummon het volgende:
Leonard: Hi. I'm Leonard. You are beautiful. You pop, sparkle and buzz electric. I'm going to pick you up at eight, show you a night you will never forget.
Raj: Where are we going?
Please don't send me back to India! It's so crowded. It's like the whole country is one endless Comic-Con, except everyone's wearing the same costume -- Indian Guy.
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt? Ik vind hem totaal niet aantrekkelijk. Even daargelaten dat hij 10 cm kleiner is dan ikquote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef Sosha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Aaahhh me 2x zat echt serieus te denken, dat is hem toch?? Toch?? Wie is die leukste nou? Hahaquote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef Sosha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef BaRdmann het volgende:
Nog wat inhouden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben ook echt wat gehad, maar nu is ze met een vrouw en heeft ook 2 kinderen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef JDx het volgende:
Samen met z'n science vriendinnetje in the good old days
[ afbeelding ]
Eerst met haar, toen met Kaley..quote:
Misschien wel degene die Bernadette speeltquote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Eerst met haar, toen met Kaley..Ben benieuwd wie er straks volgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef BaRdmann het volgende:
Vooraleer enkele looosers komen zeuren over spoilertags ...
Foto van de aflevering van vanavond.VanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch pas morgen?Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Het wordt in Amerika op donderdag uitgezonden dus wij kunnen 'm op vrijdag downloadenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vanavond
Het is toch pas morgen?
Ah ik dacht 1 dagje verder. Dus vrijdag de uitzending, zaterdag downloaden. Foutjequote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het wordt in Amerika op donderdag uitgezonden dus wij kunnen 'm op vrijdag downloaden
Dat laatste weet ik niet, maar ik viel voor zijn krulletjes denk ik, haha. In Roseanne was hij zo aandoenlijk. Ik was wel een echte puber toen hè, had wel meer celebrity crushes. Oh enne... ik denk dat hij wel 20 cm kleiner is dan ik. Minstens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem totaal niet aantrekkelijk. Even daargelaten dat hij 10 cm kleiner is dan ikHij komt in interviews heel onsympathiek over, vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |