Denk dat ze dat erin hebben gebracht omdat Penny niet goed kan staan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:50 schreef seetjai het volgende:
Matige aflevering, vooral dat 'slumberparty'
mee eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan die Amy alsjeblieft optiefen, wat vind ik dat een irritant karakter. Doet ook afbreuk aan Sheldon, het feit dat er nog zo'n neuroot rondloopt
Bazinga!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:40 schreef Dionysius85 het volgende:
Remedie: u klikt op 'stop volgen' en u stopt tevens met posten in dit topic
Nerdy doos is prima, maar niet een vrouwelijke sheldon kloon.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef Lo-Fi het volgende:
Voor 1 keer is zo'n nerdy doos juist goed voor de serie. Verder moet ze wel op de achtergrond blijven / verdwijnen, maar gister was een prima uitzending.
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef IceBeach het volgende:
Bernadette als vrouwelijke nerd is erg leuk, maar vind Amy nu echt too much worden.. Ze mogen haar van mij nu wel snel uit de serie schrijven. Wel leuk dat Will Wheaton terug was en dat misschien Leonard en Penny weer bij elkaar komen.
Ze is duidelijk nog beetje in ontkenning. En het was wel grappig dat Amy aan Penny uitlegde dat Leonard (a great guy) wel eens niet beschikbaar zou kunnen zijn als ze er wel klaar voor was.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:41 schreef bietelboer het volgende:
Leuke EP weer, en ook leuk om te zien dat Penny nog steeds gek op Leonard is
Die Amy is sowieso overbodig, het is gewoon Sheldon alleen vrouwelijk en nog irritanter.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef IceBeach het volgende:
Bernadette als vrouwelijke nerd is erg leuk, maar vind Amy nu echt too much worden.. Ze mogen haar van mij nu wel snel uit de serie schrijven. Wel leuk dat Will Wheaton terug was en dat misschien Leonard en Penny weer bij elkaar komen.
Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:01 schreef miieejj het volgende:
leonard en penny zijn uit elkaarvond 't wel jammer.. waarom moet ie sukkel dan ook "i love you penny" zeggen
![]()
zijn ze in amerika weer bij elkaar ??
Inderdaad, sowieso is Sheldon niet te overtreffen. Ik moet ook altijd weer lachen als Raj weer zijn vrouwelijke hobbies zonder schaamte naar boven brengtquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan die Amy alsjeblieft optiefen, wat vind ik dat een irritant karakter. Doet ook afbreuk aan Sheldon, het feit dat er nog zo'n neuroot rondloopt
ja, geboren in belgiequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Mixende_match het volgende:
trouwens. Johnny Galecki komt oorspronkelijk uit België he? haha wist ik niet eens.
heb trws afgelopen aflevering gemist![]()
morgen maar eens ff seizoen 1 ook maar eens downloaden,
Nee, maar in de laatste ep vielen wel wat hints dat het binnenkort weer goed kan komen. Maar aa de andere kant is het ook niet goed voor de serie als het nooit uit zou gaan tussen die twee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:01 schreef miieejj het volgende:
leonard en penny zijn uit elkaarvond 't wel jammer.. waarom moet ie sukkel dan ook "i love you penny" zeggen
![]()
zijn ze in amerika weer bij elkaar ??
Hij is geboren in Belgie, maar hij is gewoon Amerikaan verder - zijn vader werkte hier een tijdje, dacht ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Mixende_match het volgende:
trouwens. Johnny Galecki komt oorspronkelijk uit België he? haha wist ik niet eens.
bij rachel en ross hoopte ook zo dat die 2 weer bij elkaar kwamen.. en nou dat heb ik ook bij penny en leonard.. die horen gewoon bij elkaar in die serie..quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar in de laatste ep vielen wel wat hints dat het binnenkort weer goed kan komen. Maar aa de andere kant is het ook niet goed voor de serie als het nooit uit zou gaan tussen die twee.Da's net alsof Rachel en Ross in Friends niet on a break waren!
Vind ik ook, maar het s niet goed voor een serie om 'het' stelletje te lang bij elkaar te houden.quote:Op zondag 14 november 2010 14:43 schreef miieejj het volgende:
[..]
bij rachel en ross hoopte ook zo dat die 2 weer bij elkaar kwamen.. en nou dat heb ik ook bij penny en leonard.. die horen gewoon bij elkaar in die serie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |