abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88655932
Ik vond hem ook niet zo leuk eigenlijk.
En Amy is idd erg irritant, van mij hoeft ze niet meer terug te komen :N
pi_88655997
Voor 1 keer is zo'n nerdy doos juist goed voor de serie. Verder moet ze wel op de achtergrond blijven / verdwijnen, maar gister was een prima uitzending.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:13:25 #128
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_88658887
Leuke ep weer. En eindelijk weer hoop voor Penny en Leonard. (tja kan het niet helpen. Ben een hopeless romantic.)

Maar ben het wel met een aantal hier eens. Amy (hoe tof ik Blossom ook vond vroeger) is irritant. Al gaf ze wel een mooi opzetje om de Penny Leonard situatie weer op te rakelen.
The Light Is Leaving Us All
pi_88658953
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef Lo-Fi het volgende:
Voor 1 keer is zo'n nerdy doos juist goed voor de serie. Verder moet ze wel op de achtergrond blijven / verdwijnen, maar gister was een prima uitzending.
Nerdy doos is prima, maar niet een vrouwelijke sheldon kloon.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:22:00 #130
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_88659365
Bernadette als vrouwelijke nerd is erg leuk, maar vind Amy nu echt too much worden.. Ze mogen haar van mij nu wel snel uit de serie schrijven. Wel leuk dat Will Wheaton terug was en dat misschien Leonard en Penny weer bij elkaar komen. :)
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_88660837
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef IceBeach het volgende:
Bernadette als vrouwelijke nerd is erg leuk, maar vind Amy nu echt too much worden.. Ze mogen haar van mij nu wel snel uit de serie schrijven. Wel leuk dat Will Wheaton terug was en dat misschien Leonard en Penny weer bij elkaar komen. :)
My thoughts exactly
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:35:19 #132
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_88661870
Ik vond em wel leuk eigenlijk, en Amy kan ik ook wel apprecieren eigenlijk. Best wel lol.

Maar ik wil overigens iets anders bitchen: deze aflevering duurde 18m51s. Die worden echt wel korter en korter he.
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_88667880
Tja...dat valt me ook op bij andere series. Afleveringen worden korter en korter. Jammer.
Vond het best een vermakelijke aflevering deze. Meer van Bernadette en Howard en minder van Amy please...
pi_88667952
Leuke EP weer, en ook leuk om te zien dat Penny nog steeds gek op Leonard is :D
pi_88673292
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:41 schreef bietelboer het volgende:
Leuke EP weer, en ook leuk om te zien dat Penny nog steeds gek op Leonard is :D
Ze is duidelijk nog beetje in ontkenning. En het was wel grappig dat Amy aan Penny uitlegde dat Leonard (a great guy) wel eens niet beschikbaar zou kunnen zijn als ze er wel klaar voor was. :P
pi_88674268
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef IceBeach het volgende:
Die Amy is sowieso overbodig, het is gewoon Sheldon alleen vrouwelijk en nog irritanter.

Ik ging trouwens stuk om de knock knock grap van Sheldon
pi_88677615
leonard en penny zijn uit elkaar :{ vond 't wel jammer.. waarom moet ie sukkel dan ook "i love you penny" zeggen :{

zijn ze in amerika weer bij elkaar ??
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:12:38 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88677925
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:01 schreef miieejj het volgende:
leonard en penny zijn uit elkaar :{ vond 't wel jammer.. waarom moet ie sukkel dan ook "i love you penny" zeggen :{

Nee.
Ik weet ook niet hoe dat zit bij hun. Waren ze niet bij elkaar in het echt toen ze ook in de serie bij elkaar waren? Het wil nog wel eens gebeuren dat als ze in het echt niet meer bij elkaar zijn het niet meer gaat werken in de serie enzo. Ik hoop het niet. Vond ze altijd wel leuk met elkaar :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88682546
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan die Amy alsjeblieft optiefen, wat vind ik dat een irritant karakter. Doet ook afbreuk aan Sheldon, het feit dat er nog zo'n neuroot rondloopt :{
Inderdaad, sowieso is Sheldon niet te overtreffen. Ik moet ook altijd weer lachen als Raj weer zijn vrouwelijke hobbies zonder schaamte naar boven brengt _O-.
pi_88684021
trouwens. Johnny Galecki komt oorspronkelijk uit België he? haha wist ik niet eens.

heb trws afgelopen aflevering gemist ;(

morgen maar eens ff seizoen 1 ook maar eens downloaden, :@
~ Bonito La Risa ~
pi_88684067
I informed you thusly
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_88685052
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef heiden6 het volgende:
I informed you thusly
_O-
pi_88685490
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Mixende_match het volgende:
trouwens. Johnny Galecki komt oorspronkelijk uit België he? haha wist ik niet eens.

heb trws afgelopen aflevering gemist ;(

morgen maar eens ff seizoen 1 ook maar eens downloaden, :@
ja, geboren in belgie :D .. te grappig ..
pi_88685766
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:01 schreef miieejj het volgende:

Nee, maar in de laatste ep vielen wel wat hints dat het binnenkort weer goed kan komen. Maar aa de andere kant is het ook niet goed voor de serie als het nooit uit zou gaan tussen die twee. :) Da's net alsof Rachel en Ross in Friends niet on a break waren!
  zondag 14 november 2010 @ 02:27:06 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88690810
Amy is irritant en doet inderdaad afbreuk aan het personage Sheldon aangezien het een soort Sheldon kloon moet zijn, maar ondertussen niet half zo grappig.

Toch was ze deze keer, samen met Bernadette, erg zinvol gezien de opmerking over Leonard.
Ik ben benieuwd, want Leonard en Penny kan nu best een leuke situatie worden.

Wel goed dat Penny weer terug is. Die 2 afleveringen zonder haar miste ik haar wel. Het relativeren waar zij voor moet zorgen in de serie is sowieso wel iets wat de serie een beetje nodig heeft. De grappen van de nerds worden er regelmatig grappiger op als er iemand bij is die het niet snapt of het gewoon vreemd vindt. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88695914
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Mixende_match het volgende:
Hij is geboren in Belgie, maar hij is gewoon Amerikaan verder - zijn vader werkte hier een tijdje, dacht ik.
pi_88699531
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar in de laatste ep vielen wel wat hints dat het binnenkort weer goed kan komen. Maar aa de andere kant is het ook niet goed voor de serie als het nooit uit zou gaan tussen die twee. :) Da's net alsof Rachel en Ross in Friends niet on a break waren!
bij rachel en ross hoopte ook zo dat die 2 weer bij elkaar kwamen.. en nou dat heb ik ook bij penny en leonard.. die horen gewoon bij elkaar in die serie.. :)
pi_88699947
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:43 schreef miieejj het volgende:

[..]

bij rachel en ross hoopte ook zo dat die 2 weer bij elkaar kwamen.. en nou dat heb ik ook bij penny en leonard.. die horen gewoon bij elkaar in die serie.. :)
Vind ik ook, maar het s niet goed voor een serie om 'het' stelletje te lang bij elkaar te houden.
Het moet ook een keer uit gaan, net als bij Rachel en Ross.
  zondag 14 november 2010 @ 16:19:06 #149
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88702995
De knock-knock olive grap was echt zo fout dat ie weer grappig was... :')
  zondag 14 november 2010 @ 16:22:15 #150
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_88703147
Raj over zijn toetje:
"I earned it dude, I ate all my broccoli"
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')