abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zondag 14 november 2010 @ 16:31:20 #151
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_88703466
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]



Vind ik ook, maar het s niet goed voor een serie om 'het' stelletje te lang bij elkaar te houden.
Het moet ook een keer uit gaan, net als bij Rachel en Ross.
WE WERE ON A BREAK!!!!!

Sorry, Pavlov :+
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 14 november 2010 @ 17:44:54 #152
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88705701
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]



Vind ik ook, maar het s niet goed voor een serie om 'het' stelletje te lang bij elkaar te houden.
Het moet ook een keer uit gaan, net als bij Rachel en Ross.
Die waren van alle 10 seizoenen in totaal ongeveer één seizoen bij elkaar. Chandler en Monica waren ongeveer de helft van de serie bij elkaar. Toch zijn Ross en Rachel HET koppel van Friends. Dus inderdaad, je moet ze vooral niet te lang gelukkig laten zijn samen, dat werkt blijkbaar niet.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88707081
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef De_Hertog het volgende:

[..]



Die waren van alle 10 seizoenen in totaal ongeveer één seizoen bij elkaar. Chandler en Monica waren ongeveer de helft van de serie bij elkaar. Toch zijn Ross en Rachel HET koppel van Friends. Dus inderdaad, je moet ze vooral niet te lang gelukkig laten zijn samen, dat werkt blijkbaar niet.
Het Ross en Rachel verhaal begon al in de allereerste aflevering, Monica en Chandler pas seizoenen later. Dat zal er ongetwijfeld ook wel wat mee te maken hebben...
  zondag 14 november 2010 @ 21:21:30 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88715119
Hoewel ik Friends aardig gaar vind...
Had Ross ook niet in zijn jeugd al een soort obsessie voor Rachel en komt het daardoor dat ze "het" koppel van Friends waren?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 14 november 2010 @ 21:37:12 #155
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88716164
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef Ayurwa het volgende:

[..]



Het Ross en Rachel verhaal begon al in de allereerste aflevering, Monica en Chandler pas seizoenen later. Dat zal er ongetwijfeld ook wel wat mee te maken hebben...
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef Komakie het volgende:
Hoewel ik Friends aardig gaar vind...
Had Ross ook niet in zijn jeugd al een soort obsessie voor Rachel en komt het daardoor dat ze "het" koppel van Friends waren?
Het ging me dan ook niet om de reden, ik wilde alleen aangeven dat 'het koppel' van een serie lang niet zo veel daadwerkelijk een koppel hoeft te zijn :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 14 november 2010 @ 21:47:11 #156
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_88716795
Juist die spanning of een koppel bij elkaar komt/zal blijven is wat het interessant houd. Daar is bij Monica en Chandler nooit sprake van geweest.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 14 november 2010 @ 21:53:23 #157
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_88717128
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Juist die spanning of een koppel bij elkaar komt/zal blijven is wat het interessant houd. Daar is bij Monica en Chandler nooit sprake van geweest.
Sorry? kijken wij wel dezelfde serie? Ik heb helemaal geen zin in dat soort drama..
En toen was er niets!
  Redactie Frontpage zondag 14 november 2010 @ 21:55:56 #158
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_88717287
Moonlighting syndroom: hoe hou je een serie interessant als Het Koppel bij elkaar is gekomen? Schrijvers schijnen - nog altijd - moeite te hebben met het goed en vooral leuk verwerken van een relatie in een serie.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_88718656
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:53 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]



Sorry? kijken wij wel dezelfde serie? Ik heb helemaal geen zin in dat soort drama..
Ja, het is juist echt gruwelijk irritant als comedyseries dat soort zoetsappig geneuzel bevatten. :r
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_88718791
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, het is juist echt gruwelijk irritant als comedyseries dat soort zoetsappig geneuzel bevatten. :r
Ligt eraan hoe men het in de serie verwerkt. Vond het in het geval van Ross en Rachel echt geniaal gedaan.
Kattentrapper...
pi_88719026
mischien omdat jullie mannen zijn, maar als vrouw en je kijkt de serie.. dan is het gewoon leuk dat er in die serie een leuke relatie is zoals penny en leonard..
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
pi_88722274
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef miieejj het volgende:
mischien omdat jullie mannen zijn, maar als vrouw en je kijkt de serie.. dan is het gewoon leuk dat er in die serie een leuke relatie is zoals penny en leonard..
Wat een seksistisch gelul. Alsof alle vrouwen zulk zoetsappig gedoe willen zien in wat een comedyserie zou moeten zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_88726830
Vind dr echt helemaal niks aan die serie. En die nurd heeft nu ook dat blondje lees ik wat kansloos..
pi_88726857
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 02:39 schreef Bombshell het volgende:
Vind dr echt helemaal niks aan die serie. En die nurd heeft nu ook dat blondje lees ik wat kansloos..
:') Ze hadden in werkelijkheid ook een relatie van bijna twee jaar he :')
Maar goed, jij komt vast niet verder dan chickies uit de onderkaste van het sociale leven :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_88727210
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 02:39 schreef Bombshell het volgende:
Vind dr echt helemaal niks aan die serie. En die nurd heeft nu ook dat blondje lees ik wat kansloos..
Ga je in elk topic van een serie of film die je niet leuk vind dat posten, en in topics over boeken of muziek ook? :?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_88727219
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 02:39 schreef Bombshell het volgende:
Vind dr echt helemaal niks aan die serie. En die nurd heeft nu ook dat blondje lees ik wat kansloos..
Dat blondje heeft toevallig wel tieten.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  maandag 15 november 2010 @ 11:16:36 #167
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_88731571
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 02:39 schreef Bombshell het volgende:
Vind dr echt helemaal niks aan die serie. En die nurd heeft nu ook dat blondje lees ik wat kansloos..
Then don't post here. Get a life!
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_88732009
de laatste was weer van het oude niveau! Shamy kan toch grappig zijn :)
pi_88732085
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef miieejj het volgende:
mischien omdat jullie mannen zijn, maar als vrouw en je kijkt de serie.. dan is het gewoon leuk dat er in die serie een leuke relatie is zoals penny en leonard..
Bullshit.
pi_88732096
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Juist die spanning of een koppel bij elkaar komt/zal blijven is wat het interessant houd. Daar is bij Monica en Chandler nooit sprake van geweest.
Klopt. :Y
pi_88737941
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 02:42 schreef Seam het volgende:

[..]

:') Ze hadden in werkelijkheid ook een relatie van bijna twee jaar he :')
Maar goed, jij komt vast niet verder dan chickies uit de onderkaste van het sociale leven :')
Zozo gelijk krijg ik de hardcore fans over me heen haha als ik er niks aan vind dan meld ik dat in dit topicje van jullie.. :')
Volg het niet echt maar die nurds moeten gewoon allemaal kansloos zijn niet eentje die dan toch een kanp vriendinnetje krijgt echt zo amerikaans zoetsappig. Die engelse erie met die kneuzen was grappig met die twee gasten van de young ones. Lekker grof was dat. Dit is een zeeer slap amerikaans aftreksel daarvan.. :)
  maandag 15 november 2010 @ 14:50:24 #172
13250 Lod
Sapere aude!
pi_88738603
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:32 schreef Bombshell het volgende:Dit is een zeeer slap amerikaans aftreksel daarvan.. :)
Vreemde vergelijking, aangezien beide series zich in een heel andere setting afspelen en ook een heel andere doelgroep verwachten. Kortom, je vergelijkt nu appels met peren :?
GNU Terry Pratchett
pi_88739063
Vergelijking gaat miss niet helemaal op maar nerds moeten nereds blijven en niet opeens knappe vriendinnetjes krijgen dat vind ik te zoetsappig.
pi_88741007
:') weer zo'n figuur
pi_88741470
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:32 schreef Bombshell het volgende:

[..]



Zozo gelijk krijg ik de hardcore fans over me heen haha als ik er niks aan vind dan meld ik dat in dit topicje van jullie.. :')
Volg het niet echt maar die nurds moeten gewoon allemaal kansloos zijn niet eentje die dan toch een kanp vriendinnetje krijgt echt zo amerikaans zoetsappig. Die engelse erie met die kneuzen was grappig met die twee gasten van de young ones. Lekker grof was dat. Dit is een zeeer slap amerikaans aftreksel daarvan.. :)
Goeie vergelijking.... :')
En het komt echt wel vaker voor dat een nerd iets krijgt met een mooie meid. En zoals ze het in de serie geschreven hebben vind ik het best plausible. Leonard is toch wel de minste nerd van het stel, hij is nog wel iets socialer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')