quote:En naar waar moest je?Op donderdag 28 oktober 2010 00:59 schreef JanPiraat het volgende:
Ik faalde laatst in de tram in Adam en kwam ergens uit bij mercatorplein
quote:Keistad aka Amersfoort?quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik woon in het midden van het land nu
quote:Keistad aka Amersfoort?Op donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef PeZu het volgende:
en paul, ne egeen zeist, dat is niet het exacte midden van nederland
quote:dat is idd het exacte middelpunt van nederland
quote:Napoleonfour ik herkende je nietOp donderdag 28 oktober 2010 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Keistad aka Amersfoort?
doe mij eens niet in je ignore lijst :")
quote:Succes he!Op donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef dakraam het volgende:
IK BEN NU PLASSEN, Ik laat jullie straks weten hoe het ging
quote:Je plaatje faaltOp donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Noobletio het volgende:
Mannen, het is tijd voor bier en chicks
[ afbeelding ]
quote:Das mooi, want ik ga nu ook wegOp donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Napoleonfour ik herkende je niet
quote:QFQFQFQFT
quote:* Oceanviewwacht geduldig afOp donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja ohja natuurlijk
* Flippiee rent van laptop weg en naar OV toe
quote:OneensOp donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Boudibou het volgende:
Beste TT. Ajax Amsterdam zou in iedere TT moeten voorkomen. Positief uiteraard.
quote:Het was zo snel mogelijk, google safesearch uit en gaan, eigenlijk
quote:Kom je de 6e naar Purmerend toe
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Boudibou het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Boudibou het volgende:
quote:Ik ga ook eensOp donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Das mooi, want ik ga nu ook weg
quote:amersfoort noord, zwaar gestoord, zoals het hoortOp donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Franneh het volgende:
AMSTERDAM NOORD GESTOORD.
Ik werk er wel nog steeds.. zoveel crimineeltjes
quote:Purmerend daar woont mijn oomOp donderdag 28 oktober 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom je de 6e naar Purmerend toe?
[..]
quote:
quote:Het boeit me werkelijk geen ene flikkerOp donderdag 28 oktober 2010 01:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Purmerend daar woont mijn oom
quote:Ik ook al, wat een kleine wereld iedereen in PurmerendOp donderdag 28 oktober 2010 01:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
quote:echt wel, altijd psychoOp donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het is gelukkig nog geen homo tijd
quote:Falert.Op donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Flippiee het volgende:
Er zat tandpasta aan mijn vinger en toen ging ik in mijn oog wrijven omdat moe en nu jeukt mn oog omdat tandpasta in mn oog.
quote:Voor mensen als jij zijn er brillen uitgevondenOp donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Flippiee het volgende:
Er zat tandpasta aan mijn vinger en toen ging ik in mijn oog wrijven omdat moe en nu jeukt mn oog omdat tandpasta in mn oog.
quote:Kusje op je oogOp donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Flippiee het volgende:
quote:Nu zijn je ogen wel schoon en frisOp donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Flippiee het volgende:
quote:Ik kom er vandaanOp donderdag 28 oktober 2010 01:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
quote:Kan ik ook nog steeds niet
quote:Aanstaande zaterdag schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:Jij was toch van Amsterdam noord?Op donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik ook al, wat een kleine wereld iedereen in Purmerend
quote:Die draag ik ook nuOp donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Voor mensen als jij zijn er brillen uitgevonden
quote:Een dikke lul in je bek kun je krijgen, thats itOp donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Wie heeft er wat te eten voor mij?
quote:Purmerend-zuid?Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom er vandaan
[..]
Kan ik ook nog steeds niet
quote:Ja totdat ik mee moest verhuizen naar Purmerend 3 jaar terug.Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij was toch van Amsterdam noord?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die draag ik ook nuLenzen uit namelijk
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef dakraam het volgende:
OKe mensen, het plassen ging goed. En nu mij ADOREREN slet.Das leuk voorn jouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
quote:Maar dat ben ik ook
quote:
quote:geen idee
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
quote:Moe, kan niet slapen, moet morgen om 6 uur mijn bed uit.Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ewa swa, alles lekkah?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je bent fokking lelijk gap
quote:je snapte de grapOp donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eze is toch niet echt je neef?
quote:Ennu? en zie editOp donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoond 15 jaren van mn leven
quote:sorry, gekruldekontboekOp donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hee, wat grappig, dat heb je de laatste paar keren ook al zo'n 6x gezegd!
quote:
quote:Neem jij de mannen dan maarOp donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij valt op vrouwenMANNEN ZIJN GEIL
quote:Feyenoord
quote:keeltsie wat doe je
quote:Redder van het topic
quote:ik neuk jou niet meer
quote:Nee..ik val ook op vrouwen..ga jij maar lekker over op de mannen
quote:3-0Op donderdag 28 oktober 2010 01:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Feyenoord![]()
2-0 en blij doen alsof ze de CL hebben gewonnen
quote:Maar ik heb gewonnen
quote:nee ik denk het nietOp donderdag 28 oktober 2010 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
quote:heb je pech want wij gaan hier wonenOp donderdag 28 oktober 2010 01:08 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ajax
Amsterdam
Mensen die in Amsterdam wonen
quote:Natuurlijk
quote:GezelligOp donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik wil wel naar Purmerend toekomen![]()
quote:Dit maakt de nachtbagger goed, mijn onmetelijke liefde voor de TT aanpasserOp donderdag 28 oktober 2010 01:07 schreef dakraam het volgende:
DE TT IS AANGEPAST!!!!!! GOED WERK!!
quote:Gelukkig
quote:nee want dat zijn oplichters
quote:Mijn wektijd is 9 uur, t is verdomme vakantieOp donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Moe, kan niet slapen, moet morgen om 6 uur mijn bed uit.
quote:Ik vond dat toentertijd wel boudibou.Op donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zegt de man die zichzelf naar een GTST-soapie vernoemd
quote:Korfballers zijn automatisch losersOp donderdag 28 oktober 2010 01:08 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Maar ik heb gewonnen
quote:huillachsmileyOp donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Al mijn emoticoons zijn op
quote:Ik korfbal niet..Op donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Korfballers zijn automatisch losers
quote:Wil ej er een paar van mij kopen?Op donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Al mijn emoticoons zijn op
quote:Komt pas in de middagOp donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mijn wektijd is 9 uur, t is verdomme vakantieMaar ja, volgens mij bezrgt TNT pakketjes 's ochtends vroeg al, dus vroeg opstaan zal wel moeten. Flink balen als ze er pas om 2 uur zijn, maar dat heb ik wel voor m'n Canon over
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond dat toentertijd wel boudibou.
quote:Hm, alleen voor jou danOp donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Dyr. het volgende:
[..]
heb je pech want wij gaan hier wonen
quote:Make an offerOp donderdag 28 oktober 2010 01:10 schreef dakraam het volgende:
[..]
Wil ej er een paar van mij kopen?
quote:Ze zijn er wss pas om 2 uurOp donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mijn wektijd is 9 uur, t is verdomme vakantieMaar ja, volgens mij bezrgt TNT pakketjes 's ochtends vroeg al, dus vroeg opstaan zal wel moeten. Flink balen als ze er pas om 2 uur zijn, maar dat heb ik wel voor m'n Canon over
quote:Past d'rbieOp donderdag 28 oktober 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
DIT IS GENK-ZUID DRIE ZES DUBBEL NUL OP DIE BEAT
quote:Niet vrouwvriendelijk hoor, shitzooi.. doe maar watOp donderdag 28 oktober 2010 01:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van wat voor geiligheid hou je?
quote:KKHARD MATTIEOp donderdag 28 oktober 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
DIT IS GENK-ZUID DRIE ZES DUBBEL NUL OP DIE BEAT
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond dat toentertijd wel boudibou.
quote:3 kiwi's en je mag ze allemaal hebben
quote:Slaap lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef Michhas het volgende:
Ik ga slapen menschen
Bagger ze![]()
Hier, wat mooie headphones:
[ afbeelding ]
Mooie muziek: En natuurlijk een wasbeer:
[ afbeelding ]
Slaap lekker
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
ach laat ik me ook maar eens melden.
quote:Moest je niet slapen?Op donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
ach laat ik me ook maar eens melden.
quote:Maar maar kun je niet met Mono of Hups wat regelen?
quote:Die turken komen bij mij altijd om 1 uurOp donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ze stonden hier anders laatst al om 10 uur voor de deur
quote:Ik heb ze ook.
quote:Nais.Op donderdag 28 oktober 2010 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spannend hoor ik zie hem elke dag
quote:Hoezo.Op donderdag 28 oktober 2010 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest je niet slapen?
[..]
Maar maar kun je niet met Mono of Hups wat regelen?
quote:TrustenOp donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef Michhas het volgende:
Ik ga slapen menschen
Bagger ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap lekker
quote:Dan heb ik niks voor jeOp donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef Franneh het volgende:
[..]
Niet vrouwvriendelijk hoor, shitzooi.. doe maar wat
quote:Ludo, de PSVerOp donderdag 28 oktober 2010 01:12 schreef Boudibou het volgende:
Dit gaat retesnel.
En godverrrredomme, wie heeft de TT aangepast?
quote:Zag.Op donderdag 28 oktober 2010 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spannend hoor ik zie hem elke dag
quote:Zespri kiwi goldOp donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef dakraam het volgende:
[..]
3 kiwi's en je mag ze allemaal hebben
quote:Ludo denk ikOp donderdag 28 oktober 2010 01:12 schreef Boudibou het volgende:
Dit gaat retesnel.
En godverrrredomme, wie heeft de TT aangepast?
quote:Gewoon
quote:je moet zijn voor HaarlemOp donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef Dhaha het volgende:
Ik heb me nooit verdiept in voetbal maar wil het wel graag.
Voor welke club moet ik nu zijn hoe bepaal ik dat?
Mijn postcode is 023
Mijn telefoonnummer is 2103
quote:EEN MEDE KIWI FAN!!!!
quote:Op wie ?Op donderdag 28 oktober 2010 01:13 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, waar komt dat gehaat opeens vandaan
quote:welke haatOp donderdag 28 oktober 2010 01:13 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, waar komt dat gehaat opeens vandaan
quote:SuccesOp donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef Franneh het volgende:
Oke ik ga slapen.
Denk aan mij morgen als ik zak voor mijn theorie examen voor de auto.x 10
![]()
quote:Ik denk altijd aan jou.Op donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef Franneh het volgende:
Oke ik ga slapen.
![]()
quote:Veel succes met het verwerken!Op donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef Franneh het volgende:
Oke ik ga slapen.
![]()
quote:wow hoe heb ik hier overheen gekeken in eerste instantieOp donderdag 28 oktober 2010 01:11 schreef Michhas het volgende:
Ik ga slapen menschen
Bagger ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap lekker
quote:En in de NB al je klachten vertellen en dat je geslaagd bent trustenOp donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef Franneh het volgende:
Oke ik ga slapen.
![]()
quote:Hier alvast een troostend kusjeOp donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef Franneh het volgende:
Oke ik ga slapen.
![]()
quote:Dakramen zijn coolOp donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef dakraam het volgende:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Feyenoord
quote:succes je kan het en gaat slagen en maakt dan een topic aan en dan buig ik daar voor jeOp donderdag 28 oktober 2010 01:14 schreef Franneh het volgende:
Oke ik ga slapen.
![]()
quote:Ik moet zeggen dat hij er niet verkeerd uitzietOp donderdag 28 oktober 2010 01:15 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik wil de foto van PB niet zien want anders vergaat mijn respect voor jou
quote:
quote:Dhaha's ook
quote:Bakkebaarden jonguh scheren jonguhOp donderdag 28 oktober 2010 01:15 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij er niet verkeerd uitziet
quote:Homo'sOp donderdag 28 oktober 2010 01:15 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
quote:Plaats in spoiler dan want ik geloof u nietOp donderdag 28 oktober 2010 01:15 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
quote:Tuurlijk lieffOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Flippiee het volgende:
En nu ga ik echt slapen al half uur later dan gepland, doe je mee OV?
Trusten schatjes![]()
![]()
quote:Ik 'kom' en jij gaat. Nee ik vat dit niet persoonlijk op hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Trusten schatjes![]()
![]()
quote:Ik kan het bevestigenOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Romanus het volgende:
[..]
Plaats in spoiler dan want ik geloof u niet
quote:mjah eerst ga ik het zelf maar proberen te regelen ik wil mijn nieuwe titel niet al te veel eer aan doenOp donderdag 28 oktober 2010 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest je niet slapen?
[..]
Maar maar kun je niet met Mono of Hups wat regelen?
quote:je groeten jong, wie gehts mit innen?
quote:Slaap lekker beeldschone VlaFlipsOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Trusten schatjes![]()
![]()
quote:hihi komOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik 'kom' en jij gaat. Nee ik vat dit niet persoonlijk op hoor.
quote:JA maar je kwam te laat als je nou tegelijk komt met mijOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik 'kom' en jij gaat. Nee ik vat dit niet persoonlijk op hoor.
quote:WhahahahaOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mjah eerst ga ik het zelf maar proberen te regelen ik wil mijn nieuwe titel niet al te veel eer aan doen
quote:Trusten lieve lieve lekkere BobOp donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker beeldschone VlaFlips![]()
quote:LibertinesOp donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Wie weet er nog leuke muziek?
quote:slaap lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Trusten schatjes![]()
![]()
quote:JA IK VOND EM OOK AL ZO WIJNIG.
quote:Hallon. Het gaat mij naar behoren. Et tu?Op donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
je groeten jong, wie gehts mit innen?
quote:Zullen we dat morgen doen?Op donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA maar je kwam te laat als je nou tegelijk komt met mij
[..]
Whahahahaoke oke, we zullen het zien gebeuren
[..]
Trusten lieve lieve lekkere Bob![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Wie weet er nog leuke muziek?
quote:Danku
quote:Toegang tot kpd?Op donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef PeZu het volgende:
flip laat je tieten zien
flip laat je tieten zien
flip laat je tieten zien
zo niet, truste
quote:TrustenOp donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
ik ging ook inderdaad mwahh om half 2 dandoegg
quote:En drugs moet je postsnelheid verhogen?Op donderdag 28 oktober 2010 01:18 schreef Dhaha het volgende:
Ik ga drugs nemen zo snel gaat het hier
quote:wat voor ?Op donderdag 28 oktober 2010 01:18 schreef Dhaha het volgende:
Ik ga drugs nemen zo snel gaat het hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |