quote:Je mag mijn nummer, dan verdwijnt het woord bijna toch?Op donderdag 28 oktober 2010 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeeee van bijna geen enkele NB'er
quote:Nee we negeren die andere en gaan hier lekker verder
quote:Ik was al nummer 1 zei ik ook ja, ik wel he, ja ik wel, jajajajajaja
quote:Nee jij dan met een teen op je tenen, dat was duidelijkOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
huh?
maar huh?
nu ben ik in de war
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef dakraam het volgende:
Lekker aan het nachtbaggerren knullen?
quote:Firefox 4 beta zeg ik je!!Op donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef Romanus het volgende:
Waarom krijg ik soms bij Youtube een witte balk door het beeld als ik scroll?
quote:IK BEN EEN VROUW JAOp donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef dakraam het volgende:
Lekker aan het nachtbaggerren knullen?
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Jan bazenpiraat![]()
![]()
[..]
Bobbie
Nog gemeet met Dyr. ?
quote:Die man heeft me lopen negerenOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Jan bazenpiraat![]()
![]()
[..]
Bobbie
Nog gemeet met Dyr. ?
quote:hihi spaulding trektOp donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef SpauldingPF het volgende:
Maar ik ga op bed, trek het niet meer!
quote:Slaap lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef SpauldingPF het volgende:
quote:Omdat je.. fapt op youtube?Op donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef Romanus het volgende:
Waarom krijg ik soms bij Youtube een witte balk door het beeld als ik scroll?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die man heeft me lopen negeren
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat je.. fapt op youtube?![]()
Jij bent vieeeessss, jij bent vieeeessss, jij bent vieeeeesss
quote:Eerst toegeven dat je moest lachen om mijn sig graagOp donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik ga ook weer ervandoor
slaap lekker allemaal
quote:slaap lekker manOp donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef SpauldingPF het volgende:
quote:Dan ben je bij deze gezakt
quote:Ja en zo weer wegOp donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou ja een beetje dan
[..]
Maar je bent er weer![]()
quote:ja maar... mijn mondhoek ging alleen een heel klein beetje omhoogOp donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef Noobletio het volgende:
[..]
Eerst toegeven dat je moest lachen om mijn sig graag
quote:Weg met die shit, piratenjongen!Op donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
slaap lekker man![]()
met slaapliedje uiteraard
quote:Juist,Op donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weg met die shit, piratenjongen!
quote:Opkomen dat zeg ik je!Op donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou ja een beetje dan
[..]
Maar je bent er weer![]()
quote:slaap lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik ga ook weer ervandoor
slaap lekker allemaal
quote:Ik ben bij afrijden een keer 100 meter vanaf het startpunt een weg in gereden waar ze aan het werk waren en waar je dus niet eens in mocht/hoefde
quote:Het zou ook wel een beetje vreemd zijn als je steenhard moest lachen in je eentje achter de laptop, slaap lekker he xOp donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ja maar... mijn mondhoek ging alleen een heel klein beetje omhoog
quote:Jammer genoeg wel heOp donderdag 28 oktober 2010 00:45 schreef Straalkachel het volgende:
[..]MAAAAAAAAR, je hebt ons weer gevonden
quote:Nare ziekte lekker op naar je eigen topicOp donderdag 28 oktober 2010 00:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Het begint een beetje rustig te worden.. DOORPOSTEN!!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben bij afrijden een keer 100 meter vanaf het startpunt een weg in gereden waar ze aan het werk waren en waar je dus niet eens in mocht/hoefde
quote:Niks kkpaarden
quote:Dat jij zo goed op let wel ja
quote:Ja ik hoefde niet zelf te betalen dus kan er nu ook wel om lachen
quote:Boks, jij begrijpt die shitOp donderdag 28 oktober 2010 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen als iemand knul tegen me zegt of man hoor. Dan doe ik het
quote:Wat een eikels heOp donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
wat is dit voor Guns n roses haat opeens
quote:Dat hebben sommige nu eenmaalOp donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
quote:dat sowieso !!Op donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef PeZu het volgende:
hoo hoooo
ho
als je guns gaat draaien dan deze
beste guns nummer punt uit
quote:Kutmuziek FTW!Op donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
quote:mensen weten nietOp donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
quote:Tik hem aan Dudeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dat zijn sowieso geen slaapliedjesOp donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dat sowieso !!maar dat is te lang voor een slaapliedje
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tik hem aan DudeeeTikkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
TikkieMag k mee doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Oke lieverd.Op donderdag 28 oktober 2010 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kwartiertje dan nog maar wachten schat?
quote:ja ik kanj esteeds niet kussen
quote:meeste niet
quote:R&R BACK? :$ :$ (L)Op donderdag 28 oktober 2010 00:48 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
NIET HATEN NIET HATEN NIET NIET KOM HATEN EN JIJ BENT DE ZWARTE PIET
quote:zit ze te schijten ofzo?Op donderdag 28 oktober 2010 00:48 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:ik heb het serieus geprobeerd meerdere malen maar nee
quote:Alleen met tong he..anders is het gayOp donderdag 28 oktober 2010 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kanj esteeds niet kussen![]()
[..]
meeste niet
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:48 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:48 schreef Noobletio het volgende:
Beter plaatst iemand even een klassiek hoogstandje om naar te luisteren. Ik moet namelijk nog studeren voor morgen.
quote:Klassiek hoogstandje voor jouOp donderdag 28 oktober 2010 00:48 schreef Noobletio het volgende:
Beter plaatst iemand even een klassiek hoogstandje om naar te luisteren. Ik moet namelijk nog studeren voor morgen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:48 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:okeOp donderdag 28 oktober 2010 00:49 schreef dakraam het volgende:
Als baggeraars baggerren, baggerren baggeraars ontzettend veel bagger bagger
quote:hihiOp donderdag 28 oktober 2010 00:49 schreef dakraam het volgende:
quote:JUIST..dit is heerlijke muziek voor tijdens het studeren
quote:het is met dt.Op donderdag 28 oktober 2010 00:49 schreef dakraam het volgende:
quote:J0rdiiii wil je met me vechten?
quote:AjaxOp donderdag 28 oktober 2010 00:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zegt de man die overal Ajax heeft staan
quote:Mijn dank is groots
quote:Toch vrouwen?Op donderdag 28 oktober 2010 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het serieus geprobeerd meerdere malen maar nee
quote:Klopt. tis maar net wie daarbij horen
quote:Shit Bob, ik mag jou wel man, jij hebt verstand van dingenOp donderdag 28 oktober 2010 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JUIST..dit is heerlijke muziek voor tijdens het studerenEn dan het liefst zonder het studeren
quote:Inderdaad jaOp donderdag 28 oktober 2010 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toch vrouwen?
[..]
Klopt. tis maar net wie daarbij horen
quote:Telekids komt weer terug toch?Op donderdag 28 oktober 2010 00:50 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nog 10, 10 minuten voordat ik stop
quote:op zeker vrouwenOp donderdag 28 oktober 2010 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toch vrouwen?
[..]
Klopt. tis maar net wie daarbij horen
quote:CAMERAMAN MELDT!Op donderdag 28 oktober 2010 00:50 schreef dakraam het volgende:
[..]
J0rdiiii wil je met me vechten?
quote:Is al terug toch?Op donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Telekids komt weer terug toch?
quote:8 uur pizza plaza kom dan jongeOp donderdag 28 oktober 2010 00:50 schreef dakraam het volgende:
[..]
J0rdiiii wil je met me vechten?
quote:Is al terug, maar is niet zoals vroegerOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Dat heb ik nu bij vrouwenOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
op zeker vrouwen
als ik een vrouw kust komt er van alles los, bij een man blijf ik dood
quote:Dit nummer heb ik grijs gedraaid man.Op donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit Bob, ik mag jou wel man, jij hebt verstand van dingen
quote:Jaaaa! en ze zenden Bassie & Adriaan uit!
quote:MannenOp donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik nu bij vrouwenBij een man daarentegen
quote:Is harry de hengst nog wel?Op donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Is al terug, maar is niet zoals vroeger
quote:KILL JORDI ERMEEOp donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
KILLL IT WITH FIRE... Moest eruit
quote:Welke 'seizoen' die met die leuke man met snor en drommels zegtOp donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef dakraam het volgende:
[..]
Jaaaa! en ze zenden Bassie & Adriaan uit!
quote:Ik zou feyenoord fan worden als ik jou was.Op donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef PeZu het volgende:
btw zit je 90 minuten in een koude arena voor een matte wedstrijd, verdomme
quote:beterOp donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik nu bij vrouwenBij een man daarentegen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik grijs gedraaid man.
mp3'tjes grijs draaien
quote:volgens mij fake shit manOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Niks vragen, volposten jij!Op donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Harwich2 het volgende:
Ik wil eens meedoen aan deze bagger..
ik heb namelijk een vraagje voor de grootste baggerpauper van dit topic..
als je je niet aangesproken voelt mag je toch ook wel reageren hoor
ik was laatst in Amsterdam.. en toen vroeg ik mij af hè.. als je alle homo's marokkanen negers en joden uit amsterdam haalt.. dan heb je toch een fcking "death valley" ?
quote:ik gvd geboren in de jordaan, ben je niet goed snik ofzoOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik zou feyenoord fan worden als ik jou was.
quote:JAAA, met de pakjes. En dat ze Europa doorreizen, en telkens liedjes zingen met buenos noches = goedemorgen blabla= dankjewelOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke 'seizoen' die met die leuke man met snor en drommels zegt?
quote:AdiosOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga slapen.Ik dacht: ik meld het even voor de nachtbaggeraartjes.
![]()
quote:Ach gosOp donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef PeZu het volgende:
btw zit je 90 minuten in een koude arena voor een matte wedstrijd, verdomme
quote:Ja
quote:Weet ik
quote:In de Jordaan geboren zijn en aan anderen vragen of ze niet goed snik zijnOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gvd geboren in de jordaan, ben je niet goed snik ofzo
quote:Dan heb je De aker nog en Oud-zuidOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Harwich2 het volgende:
Ik wil eens meedoen aan deze bagger..
ik heb namelijk een vraagje voor de grootste baggerpauper van dit topic..
als je je niet aangesproken voelt mag je toch ook wel reageren hoor
ik was laatst in Amsterdam.. en toen vroeg ik mij af hè.. als je alle homo's marokkanen negers en joden uit amsterdam haalt.. dan heb je toch een fcking "death valley" ?
quote:met de pakjesOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke 'seizoen' die met die leuke man met snor en drommels zegt?
quote:Die zijn wel leuk, die man met dat labaratorium vind ik irritant.Op donderdag 28 oktober 2010 00:54 schreef dakraam het volgende:
[..]
JAAA, met de pakjes. En dat ze Europa doorreizen, en telkens liedjes zingen met buenos noches = goedemorgen blabla= dankjewel
quote:jups, vol trotsOp donderdag 28 oktober 2010 00:54 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
In de Jordaan geboren zijn en aan anderen vragen of ze niet goed snik zijn
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
WROEF!
Where my dogs at?
Waarom post ik dit
quote:Amsterdam-west ben ik geboren en getogenOp donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef Franneh het volgende:
Ik ben geboren in Amsterdam Noord. Dat is ook een teringzooitje.
quote:Het MOET
quote:Ik heb lekker zelf!!!! Slokje?
quote:ik woon op -1 minutenafstand van AmsterdamOp donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik woon op 20 minutenaqfstand van Amsterdammet bus he
quote:Is geen clip man, is van die filmOp donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef Noobletio het volgende:
[..]
Die clip doet me denken aan die draak van een film
quote:Jaah, ik ook
quote:ik op 15 minuten als ik plankgas rijdOp donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef Flippiee het volgende:
quote:Ik in Noord ook getogen overigens.Op donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Amsterdam-west ben ik geboren en getogen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik woon op -1 minutenafstand van Amsterdam
quote:Ik weet hetOp donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar op repeat zetten is ook zo wat
quote:En jij post dit want?Op donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef Penisbaard het volgende:
soms ik snap die holanse man nie ales wat ik seg hei prat ies anders in holans. ik seg wait warom je leer geen auwkaner da kan je met ons same prate, ma hei wil nie. da ik moet holans lere seg hei wand ik woon in holand.
wait seg donkere mense hebe veel streek houwe van geld en ete de hele dag warm, soms ik kook reis met groete en kip da het bleif over da set ik dat in die ijskas, hei kom tuis hei eet die kip op en hei gooi alles weg . hei seg ouwe ete breng ongeluk, holanse mense ete geen ouwe ete. is it waar?
quote:Blijf geloven!!
quote:Het is wat he, koude kip?Op donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef Penisbaard het volgende:
soms ik snap die holanse man nie ales wat ik seg hei prat ies anders in holans. ik seg wait warom je leer geen auwkaner da kan je met ons same prate, ma hei wil nie. da ik moet holans lere seg hei wand ik woon in holand.
wait seg donkere mense hebe veel streek houwe van geld en ete de hele dag warm, soms ik kook reis met groete en kip da het bleif over da set ik dat in die ijskas, hei kom tuis hei eet die kip op en hei gooi alles weg . hei seg ouwe ete breng ongeluk, holanse mense ete geen ouwe ete. is it waar?
quote:Heb nog geen rijbewijsOp donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik op 15 minuten als ik plankgas rijd
quote:hihi je zei kwam en komOp donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik in Noord ook getogen overigens.
West kwam en kom ik niet eens.
quote:Met de bus wel ja.. met de auto over de jaagweg 3 kwartier.Op donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef Flippiee het volgende:
quote:Lekker he?Op donderdag 28 oktober 2010 00:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihi je zei kwam en kom![]()
Amsterdam-west is baas mang
quote:ik woon in het midden van het land nu
quote:Ze zouden nog een stuk aan het eind moeten plakken..dat past gewoon zo mooiOp donderdag 28 oktober 2010 00:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet hetIk ben al een jaar op zoek naar een lange versie, ik kan hem gewoon niet vinden
quote:Utrecht ?Op donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik woon in het midden van het land nu
quote:jaaahh maar de kip wel he ouwe ondeugdOp donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Keistad aka Amersfoort?Op donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Utrecht?Op donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:nope het exacte geografische midden van nederland
quote:MOUNIR MOUNIR!
quote:Als deze vol isOp donderdag 28 oktober 2010 00:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope het exacte geografische midden van nederland![]()
google het en je weet
quote:ZeistOp donderdag 28 oktober 2010 00:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope het exacte geografische midden van nederland![]()
google het en je weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |