quote:Niks vragen, volposten jij!Op donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Harwich2 het volgende:
Ik wil eens meedoen aan deze bagger..
ik heb namelijk een vraagje voor de grootste baggerpauper van dit topic..
als je je niet aangesproken voelt mag je toch ook wel reageren hoor
ik was laatst in Amsterdam.. en toen vroeg ik mij af hè.. als je alle homo's marokkanen negers en joden uit amsterdam haalt.. dan heb je toch een fcking "death valley" ?
quote:ik gvd geboren in de jordaan, ben je niet goed snik ofzoOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik zou feyenoord fan worden als ik jou was.
quote:JAAA, met de pakjes. En dat ze Europa doorreizen, en telkens liedjes zingen met buenos noches = goedemorgen blabla= dankjewelOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke 'seizoen' die met die leuke man met snor en drommels zegt?
quote:AdiosOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga slapen.Ik dacht: ik meld het even voor de nachtbaggeraartjes.
![]()
quote:Ach gosOp donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef PeZu het volgende:
btw zit je 90 minuten in een koude arena voor een matte wedstrijd, verdomme
quote:Ja
quote:Weet ik
quote:In de Jordaan geboren zijn en aan anderen vragen of ze niet goed snik zijnOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gvd geboren in de jordaan, ben je niet goed snik ofzo
quote:Dan heb je De aker nog en Oud-zuidOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Harwich2 het volgende:
Ik wil eens meedoen aan deze bagger..
ik heb namelijk een vraagje voor de grootste baggerpauper van dit topic..
als je je niet aangesproken voelt mag je toch ook wel reageren hoor
ik was laatst in Amsterdam.. en toen vroeg ik mij af hè.. als je alle homo's marokkanen negers en joden uit amsterdam haalt.. dan heb je toch een fcking "death valley" ?
quote:met de pakjesOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke 'seizoen' die met die leuke man met snor en drommels zegt?
quote:Die zijn wel leuk, die man met dat labaratorium vind ik irritant.Op donderdag 28 oktober 2010 00:54 schreef dakraam het volgende:
[..]
JAAA, met de pakjes. En dat ze Europa doorreizen, en telkens liedjes zingen met buenos noches = goedemorgen blabla= dankjewel
quote:jups, vol trotsOp donderdag 28 oktober 2010 00:54 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
In de Jordaan geboren zijn en aan anderen vragen of ze niet goed snik zijn
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
WROEF!
Where my dogs at?
Waarom post ik dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |