quote:echt wel, altijd psychoOp donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het is gelukkig nog geen homo tijd
quote:Falert.Op donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Flippiee het volgende:
Er zat tandpasta aan mijn vinger en toen ging ik in mijn oog wrijven omdat moe en nu jeukt mn oog omdat tandpasta in mn oog.
quote:Voor mensen als jij zijn er brillen uitgevondenOp donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Flippiee het volgende:
Er zat tandpasta aan mijn vinger en toen ging ik in mijn oog wrijven omdat moe en nu jeukt mn oog omdat tandpasta in mn oog.
quote:Kusje op je oogOp donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Flippiee het volgende:
quote:Nu zijn je ogen wel schoon en frisOp donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Flippiee het volgende:
quote:Ik kom er vandaanOp donderdag 28 oktober 2010 01:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Purmerend daar woont mijn oom
quote:Kan ik ook nog steeds niet
quote:Aanstaande zaterdag schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:Jij was toch van Amsterdam noord?Op donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik ook al, wat een kleine wereld iedereen in Purmerend
quote:Die draag ik ook nuOp donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Voor mensen als jij zijn er brillen uitgevonden
quote:Een dikke lul in je bek kun je krijgen, thats itOp donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Wie heeft er wat te eten voor mij?
quote:Purmerend-zuid?Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom er vandaan
[..]
Kan ik ook nog steeds niet
quote:Ja totdat ik mee moest verhuizen naar Purmerend 3 jaar terug.Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij was toch van Amsterdam noord?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die draag ik ook nuLenzen uit namelijk
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef dakraam het volgende:
OKe mensen, het plassen ging goed. En nu mij ADOREREN slet.Das leuk voorn jouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |