quote:nee want dat zijn oplichters
quote:Mijn wektijd is 9 uur, t is verdomme vakantieOp donderdag 28 oktober 2010 01:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Moe, kan niet slapen, moet morgen om 6 uur mijn bed uit.
quote:Ik vond dat toentertijd wel boudibou.Op donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zegt de man die zichzelf naar een GTST-soapie vernoemd
quote:Korfballers zijn automatisch losersOp donderdag 28 oktober 2010 01:08 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Maar ik heb gewonnen
quote:huillachsmileyOp donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Al mijn emoticoons zijn op
quote:Ik korfbal niet..Op donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Korfballers zijn automatisch losers
quote:Wil ej er een paar van mij kopen?Op donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Al mijn emoticoons zijn op
quote:Komt pas in de middagOp donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mijn wektijd is 9 uur, t is verdomme vakantieMaar ja, volgens mij bezrgt TNT pakketjes 's ochtends vroeg al, dus vroeg opstaan zal wel moeten. Flink balen als ze er pas om 2 uur zijn, maar dat heb ik wel voor m'n Canon over
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond dat toentertijd wel boudibou.
quote:Hm, alleen voor jou danOp donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef Dyr. het volgende:
[..]
heb je pech want wij gaan hier wonen
quote:Make an offerOp donderdag 28 oktober 2010 01:10 schreef dakraam het volgende:
[..]
Wil ej er een paar van mij kopen?
quote:Ze zijn er wss pas om 2 uurOp donderdag 28 oktober 2010 01:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mijn wektijd is 9 uur, t is verdomme vakantieMaar ja, volgens mij bezrgt TNT pakketjes 's ochtends vroeg al, dus vroeg opstaan zal wel moeten. Flink balen als ze er pas om 2 uur zijn, maar dat heb ik wel voor m'n Canon over
quote:Past d'rbieOp donderdag 28 oktober 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
DIT IS GENK-ZUID DRIE ZES DUBBEL NUL OP DIE BEAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |