quote:Plaats in spoiler dan want ik geloof u nietOp donderdag 28 oktober 2010 01:15 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij er niet verkeerd uitziet
quote:Tuurlijk lieffOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Flippiee het volgende:
En nu ga ik echt slapen al half uur later dan gepland, doe je mee OV?
Trusten schatjes![]()
![]()
quote:Ik 'kom' en jij gaat. Nee ik vat dit niet persoonlijk op hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Trusten schatjes![]()
![]()
quote:Ik kan het bevestigenOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Romanus het volgende:
[..]
Plaats in spoiler dan want ik geloof u niet
quote:mjah eerst ga ik het zelf maar proberen te regelen ik wil mijn nieuwe titel niet al te veel eer aan doenOp donderdag 28 oktober 2010 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest je niet slapen?
[..]
Maar maar kun je niet met Mono of Hups wat regelen?
quote:je groeten jong, wie gehts mit innen?
quote:Slaap lekker beeldschone VlaFlipsOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Trusten schatjes![]()
![]()
quote:hihi komOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik 'kom' en jij gaat. Nee ik vat dit niet persoonlijk op hoor.
quote:JA maar je kwam te laat als je nou tegelijk komt met mijOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik 'kom' en jij gaat. Nee ik vat dit niet persoonlijk op hoor.
quote:WhahahahaOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mjah eerst ga ik het zelf maar proberen te regelen ik wil mijn nieuwe titel niet al te veel eer aan doen
quote:Trusten lieve lieve lekkere BobOp donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker beeldschone VlaFlips![]()
quote:LibertinesOp donderdag 28 oktober 2010 01:17 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Wie weet er nog leuke muziek?
quote:slaap lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Trusten schatjes![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |