quote:We wachten vol spanning op het resultaat.Op donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Een Volksmusikschlagercountryparodielied inclusief clip.
quote:Beter dan die wolvenberenfoto wel.Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was ook gepost in de SC.
quote:Het lied is al geschreven. Nu, eh, de rest nog.Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
We wachten vol spanning op het resultaat.
quote:Wijze lessen over conflictgebieden.Op donderdag 28 oktober 2010 01:44 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb ook nog steeds een abonnement op het Youtube-kanaal van Linde.
http://www.youtube.com/user/lindejeweettoch
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er stond tekst onder, volgens mij "Helemaal super". Even opsnorren.
quote:Sowieso. Dat is niet te missen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:47 schreef Skylark. het volgende:
Tho_Omas, vier je nog wel carnaval dit jaar?
quote:Ik heb er alle vertrouwen in.Op donderdag 28 oktober 2010 01:46 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Het lied is al geschreven. Nu, eh, de rest nog.
quote:Ik vind het serieus best een goei filmpje.Op donderdag 28 oktober 2010 01:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wijze lessen over conflictgebieden.
quote:hij lijkt op de ene fokker, die zeikerd, gvd
quote:Imgur.comOp donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand wat beters dan tinypic?
quote:for shizzle
quote:Ik vond deze leerzaam. Hij gaat over vlaggen. Gr gr toiboxOp donderdag 28 oktober 2010 01:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind het serieus best een goei filmpje.
quote:Ik bleef expres al stilOp donderdag 28 oktober 2010 01:56 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme. En dan ook nog eens door iemand die zonder hoofdletters schrijft!
quote:Waar is trouwens dat Da-Boy Production filmpje van Hotel Motel gebleven. Nergens meer te vinden. Hij was hard. Hard als beton.Op donderdag 28 oktober 2010 01:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik vond deze leerzaam. Hij gaat over vlaggen. Gr gr toibox
quote:Hij is niet helemaal lekker. Paranoïde wereldbeeld, onnavolgbare gedachten, verzint dates, hypocriet als de tering, kickt op aandacht, zielig (woont met een kat alleen).Op donderdag 28 oktober 2010 01:56 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is het hele verhaal achter Lamon dan, dat heb ik altijd al gemist. Gekke verhalen foto's en streken het moet er allemaal zijn maar ik weet van niets.
quote:De neuk.Op donderdag 28 oktober 2010 01:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal lekker. Paranoïde wereldbeeld, onnavolgbare gedachten, verzint dates, hypocriet als de tering, kickt op aandacht, zielig (woont met een kat alleen).
quote:En een nacht in de cel gezeten voor dronken rijden.Op donderdag 28 oktober 2010 01:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal lekker. Paranoïde wereldbeeld, onnavolgbare gedachten, verzint dates, hypocriet als de tering, kickt op aandacht, zielig (woont met een kat alleen).
quote:Lees deze pagina:Op donderdag 28 oktober 2010 01:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De neuk.
Voorbeelden van situaties/verhalen dan?
quote:ik hoop het anders is het one fokked up manOp donderdag 28 oktober 2010 02:02 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij bedoelt Lamon het niet allemaal zo serieus als jullie het nemen, Skylark.
quote:Ik dacht ook eerst dat hij gewoon trollde, maar het gaat zo:Op donderdag 28 oktober 2010 02:02 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij bedoelt Lamon het niet allemaal zo serieus als jullie het nemen, Skylark.
quote:net zoals socios dusOp donderdag 28 oktober 2010 02:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat hij gewoon trollde, maar het gaat zo:
normale user - kutuser die beetje trollt - retard - iemand die te retarded is en dus een troll is - extreme retard.
Hij is ongetwijfeld de laatste.
quote:Ik volg hem nu al niet meer.Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was een topic om jullie te steunen, je begrijpt helemaal niets, en zal het de rest van je leven zonder mijn poging tot hulp moeten doen, wees er maar blij mee, je bent de poster die me eindelijk gebroken heeft.
Ik gun jullie alles wat jullie gaan krijgen.....
quote:Dit, en dan weer dit topicOp donderdag 28 oktober 2010 02:02 schreef Panzermaus het volgende:
BDD, (body dysmorphic disorder) wat is het en hoe ga je ermee om?
wat
quote:Lees je ook even in over Sanne92 trouwens. Maar goed, met dit onderwerp haal je wel remlof met de banhamer op je dak.Op donderdag 28 oktober 2010 02:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik volg hem nu al niet meer.
quote:ja ik weetOp donderdag 28 oktober 2010 02:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tips om extra van vrouwen te genieten. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Jammer dat je zijn naam noemt, ik wilde net beginnen over Socios en Myraela die ergens in Friesland seks gehad hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 02:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Lees je ook even in over Sanne92 trouwens. Maar goed, met dit onderwerp haal je wel remlof met de banhamer op je dak.
quote:Op de boerderij van Oksel?Op donderdag 28 oktober 2010 02:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jammer dat je zijn naam noemt, ik wilde net beginnen over Socios en Myraela die ergens in Friesland seks gehad hebben.
quote:koning droeftoeter is hetOp donderdag 28 oktober 2010 02:06 schreef Skylark. het volgende:
Te sbel geirriteerd raken. :{
Nog zo'n klassieker.
quote:Er was toch nog een topic van hem over agressiviteit en alles? Alles. alles. alles.Op donderdag 28 oktober 2010 02:06 schreef Skylark. het volgende:
Te sbel geirriteerd raken. :{
Nog zo'n klassieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |