quote:Hmm, ik vrees dat het een beetje een onbegonnen zaak is, sorry...Op donderdag 28 oktober 2010 01:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zo snel delen ze geen notes uit denk ik.
Toch verzoek ik, heel erg lief kijkend, een modje om de SC uit dit topic te verwijderen om de inhoud niet te laten ondersneeuwen
quote:Zal aan het tijdstip liggen, denk ik...Op donderdag 28 oktober 2010 01:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik vrees dat het een beetje een onbegonnen zaak is, sorry...
quote:With big bottomed girls...?Op donderdag 28 oktober 2010 01:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm, kijken wat ik hier mee kan...
Friends will entertain you with modern times rock & roll. Jesus will tie your mother down. Now I'm here, we will rock you. It's a hard life, so tear it up...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:50 schreef Zolcon het volgende:
Ik ga vast de zinnige posts in een nieuw topic verwerken, dat dan niet onderbaggeren bitte
quote:Oeh, klopt, naja, big klinkt wel leuker.
quote:Uhuh...Op donderdag 28 oktober 2010 01:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal aan het tijdstip liggen, denk ik...
En ik als crew maar het goede voorbeeld geven
quote:Mss dat er 1 meeleest & ziet dat we van goede wil zijn & af en toe toch ook ontopic kunnen zijn?Op donderdag 28 oktober 2010 01:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Eigenlijk wel grappig. Normaal zijn de blauwen binnen 2 minuten met de slotjestas aan de gang, en dit topic gaat zo gewoon vol met slowchat
quote:Hmm, valt wel mee, als er nu mensen aan het schelden waren of er op de man werd gespeeld....Op donderdag 28 oktober 2010 01:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Eigenlijk wel grappig. Normaal zijn de blauwen binnen 2 minuten met de slotjestas aan de gang, en dit topic gaat zo gewoon vol met slowchat
quote:Big Modder is watching usOp donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss dat er 1 meeleest & ziet dat we van goede wil zijn & af en toe toch ook ontopic kunnen zijn?
quote:Uhm... nee...Op donderdag 28 oktober 2010 01:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, klopt, naja, big klinkt wel leuker.![]()
quote:[..]
Uhuh...![]()
![]()
![]()
quote:dan maar ff op de "man" spelen... Geen fobo?Op donderdag 28 oktober 2010 01:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, valt wel mee, als er nu mensen aan het schelden waren of er op de man werd gespeeld....
Dit vergt weinig onderhoud zeg maar.
quote:Nou, dan ben je iig snel klaarOp donderdag 28 oktober 2010 01:55 schreef Zolcon het volgende:
Ik heb in 11 pagina's maar 4 echt zinnige posts kunnen vinden die een OP waardig zijn
quote:
quote:Hmm... Ben benieuwd naar de censuur dan...Op donderdag 28 oktober 2010 01:55 schreef Zolcon het volgende:
Ik heb in 11 pagina's maar 4 echt zinnige posts kunnen vinden die een OP waardig zijn
quote:zijn nog wel wat andere dingen maar om nou de hele discussie erin te verwerken
quote:Ik zal ze toevoegen!Op donderdag 28 oktober 2010 01:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... Ben benieuwd naar de censuur dan...
Doe je de voorstellen voor een stelling ook posten?
quote:Big<--->Fat, het is een subtiel verschil.
quote:Hmmm? Waar hebben we het over...?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss dat er 1 meeleest & ziet dat we van goede wil zijn & af en toe toch ook ontopic kunnen zijn?
quote:Nope, geen behoefte aan, gluurdert!Op donderdag 28 oktober 2010 01:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
dan maar ff op de "man" spelen... Geen fobo?
quote:Tnx, leek mij namelijk wel een wezenlijke bijdrage... Eventueel de overige voorstellen (oa mbt moderatie) ook, maar dat moet je zelf beslissen...
quote:Ik mag, ik crewOp donderdag 28 oktober 2010 01:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, geen behoefte aan, gluurdert!
quote:Soz, ik spreek uit obsessie... Het verschil is imo niet subtielOp donderdag 28 oktober 2010 01:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Big<--->Fat, het is een subtiel verschil.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, crew er maar op los maar lekker niet in mijn FOBO.
quote:Hey, ik ken wel een zooi Queen hits, geen obsessie maar vind het wel een goede band.Op donderdag 28 oktober 2010 01:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Soz, ik spreek uit obsessie... Het verschil is imo niet subtiel
quote:Zolang mijn functioneren niet gehinderd wordt, heb ik geen enkele moeite met de obsessieOp donderdag 28 oktober 2010 02:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, ik ken wel een zooi Queen hits, geen obsessie maar vind het wel een goede band.
quote:Ehm, tja.... Er is ook nog andere muziek....Op donderdag 28 oktober 2010 02:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zolang mijn functioneren niet gehinderd wordt, heb ik geen enkele moeite met de obsessie
Maar imo is Queen domweg de beste band ooit
quote:Maar jij bent dan ook een trekkieOp donderdag 28 oktober 2010 02:02 schreef 08gnoT. het volgende:
De eerste clip die ik zag van queen was dat ze aan het stofzuigen waren, ik vond dat zo raarWas een jaar of 4 denk ik
quote:Ik luister zelden naar Queen. Ik wil niet een overload krijgenOp donderdag 28 oktober 2010 02:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, tja.... Er is ook nog andere muziek....
* kahaarinvoorzichtig achteruit stapt, RvLaak niet aankijkt*
quote:Ah, valt mee dus..Op donderdag 28 oktober 2010 02:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik luister zelden naar Queen. Ik wil niet een overload krijgen
quote:Er bleek genoeg animo voor te zijn. Misschien leuk als de mods een beetje kunnen helpen in deze met het starten van zo'n reeks. Het zou in ieder geval bevorderlijk zijn voor het niveau in POLquote:
Misschien kunnen we gewoon een centraal discussie topic openenwaar we een bepaalde stelling behandelen. Elke zoveel dagen weer een andere stelling. Gewoon gefundeerd, geen geschreeuw. Kan iedereen dingen van leren en dan hoeft niet elke discussie een links/rechts schreeuwpartij te worden.
Mensen die zich niet netjes kunnen gedragen worden gewoon netjes (zelfsturing) weggewerkt uit het topic.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probleem is dat dit wel onderwerpen zijn die al volledig zijn uitgekauwd. Dan is het vermoedelijk lastig om de ingenomen stellingen te verlaten.
Een suggestie zou een van de eerste daden van het nieuwe kabinet kunnen zijn.
Het stopzetten van de aanleg en aankoop van nieuwe natuur. Lijkt een vrij klein onderwerp maar heeft best veel invloed op veel gebieden. En in normale POL topics komt zoiets nooit aan bod.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef lyolyrc het volgende:
De hamvraag is, gaan we na afloop ook stemmen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Zolcon het volgende:
Dus om troep in het topic te voorkomen zouden we een apart topic moeten hebben om de stelling te bepalen aangezien dat een discussie an sich op levert
quote:Had je wel naar de concerten van Queen & Paul Rodgers kunnen gaan. Waren ernstig goed.Op donderdag 28 oktober 2010 02:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Queen is ook een goede band, hebben veel leuke nummers. Alleen heb ik ze nooit bewust meegemaakt aangezien ik uit 91 ben
quote:Ik ben ook eng hoorOp donderdag 28 oktober 2010 02:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, valt mee dus..![]()
Ik heb wel een Superfan gekeken, sommigen zijn best eng....
quote:
quote:PrimaOp donderdag 28 oktober 2010 02:06 schreef Zolcon het volgende:
In het topic over het debat n.a.v. de regeringsverklaring is een plannetje ontstaan:
[..]
Er bleek genoeg animo voor te zijn. Misschien leuk als de mods een beetje kunnen helpen in deze met het starten van zo'n reeks. Het zou in ieder geval bevorderlijk zijn voor het niveau in POL
Enkele relevante posts:
[..]
[..]
[..]
voorbeelden van stellingen die genoemd zijn (zonder de feedback):
- Verbod op het spugen op straat.
-de provincies afschaffen
-Hypotheekrente aftrek beperken
-Toetreding Turkije tot EU
-Hoe ontdoen we onze overheid van haar love handles?
-Verplicht donor tenzij bezwaar.
-Er wordt niet meer fatsoenlijk gedebatteerd in de TK
Dan nog wat opmerkingen mbt de moderatie:
-RvLaak: IMO zou de moderatie gelijk moeten zijn in deze reeks. Kort, bruut, maar wel helder. Dus geen edits, maar onzinnig gezeur domweg verwijderen.
-08gnoT.: Ik vind ook dat het er in POL af en toe iets te hard aan toe gaat, dat is de reden waarom ik liever in VKZ postte dan in POL. Echt gediscussieerd wordt er niet meer lijkt wel, het is alleen moddergooien. Dat lokt het ook uit voor anderen, ik denk dat er dan zeker in het begin aardig streng gemodereerd moet worden dat het geen geflame wordt.
-RvLaak: mijn voorstel is dus ook om in deze reeks niet te waarschuwen. "Gewoon" FP mod beleid toepassen. Rücksichtlos de modbare posts verwijderen dus. Zonder feedback richting de user. Die behoort immers de regels te kennen.
quote:Er bleek genoeg animo voor te zijn. Misschien leuk als de mods een beetje kunnen helpen in deze met het starten van zo'n reeks. Het zou in ieder geval bevorderlijk zijn voor het niveau in POLquote:
Misschien kunnen we gewoon een centraal discussie topic openenwaar we een bepaalde stelling behandelen. Elke zoveel dagen weer een andere stelling. Gewoon gefundeerd, geen geschreeuw. Kan iedereen dingen van leren en dan hoeft niet elke discussie een links/rechts schreeuwpartij te worden.
Mensen die zich niet netjes kunnen gedragen worden gewoon netjes (zelfsturing) weggewerkt uit het topic.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probleem is dat dit wel onderwerpen zijn die al volledig zijn uitgekauwd. Dan is het vermoedelijk lastig om de ingenomen stellingen te verlaten.
Een suggestie zou een van de eerste daden van het nieuwe kabinet kunnen zijn.
Het stopzetten van de aanleg en aankoop van nieuwe natuur. Lijkt een vrij klein onderwerp maar heeft best veel invloed op veel gebieden. En in normale POL topics komt zoiets nooit aan bod.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef lyolyrc het volgende:
De hamvraag is, gaan we na afloop ook stemmen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Zolcon het volgende:
Dus om troep in het topic te voorkomen zouden we een apart topic moeten hebben om de stelling te bepalen aangezien dat een discussie an sich op levert
quote:Helaas was dat niet live, maar wel een OK nummer... Ik ben meer van het Queen werk, niet de solo shitOp donderdag 28 oktober 2010 02:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit idd.
Deze is trouwens wel errug mooi:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |