quote:Hmm, ik vrees dat het een beetje een onbegonnen zaak is, sorry...Op donderdag 28 oktober 2010 01:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zo snel delen ze geen notes uit denk ik.
Toch verzoek ik, heel erg lief kijkend, een modje om de SC uit dit topic te verwijderen om de inhoud niet te laten ondersneeuwen

quote:Zal aan het tijdstip liggen, denk ik...Op donderdag 28 oktober 2010 01:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik vrees dat het een beetje een onbegonnen zaak is, sorry...

quote:With big bottomed girls...?Op donderdag 28 oktober 2010 01:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm, kijken wat ik hier mee kan...
Friends will entertain you with modern times rock & roll. Jesus will tie your mother down. Now I'm here, we will rock you. It's a hard life, so tear it up...

quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:50 schreef Zolcon het volgende:
Ik ga vast de zinnige posts in een nieuw topic verwerken, dat dan niet onderbaggeren bitte

quote:Oeh, klopt, naja, big klinkt wel leuker.

quote:Uhuh...Op donderdag 28 oktober 2010 01:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal aan het tijdstip liggen, denk ik...
En ik als crew maar het goede voorbeeld geven

quote:Mss dat er 1 meeleest & ziet dat we van goede wil zijn & af en toe toch ook ontopic kunnen zijn?Op donderdag 28 oktober 2010 01:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Eigenlijk wel grappig. Normaal zijn de blauwen binnen 2 minuten met de slotjestas aan de gang, en dit topic gaat zo gewoon vol met slowchat

quote:Hmm, valt wel mee, als er nu mensen aan het schelden waren of er op de man werd gespeeld....Op donderdag 28 oktober 2010 01:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Eigenlijk wel grappig. Normaal zijn de blauwen binnen 2 minuten met de slotjestas aan de gang, en dit topic gaat zo gewoon vol met slowchat

quote:Big Modder is watching usOp donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss dat er 1 meeleest & ziet dat we van goede wil zijn & af en toe toch ook ontopic kunnen zijn?

quote:Uhm... nee...Op donderdag 28 oktober 2010 01:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, klopt, naja, big klinkt wel leuker.

quote:[..]
Uhuh...

quote:dan maar ff op de "man" spelen... Geen fobo?Op donderdag 28 oktober 2010 01:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, valt wel mee, als er nu mensen aan het schelden waren of er op de man werd gespeeld....
Dit vergt weinig onderhoud zeg maar.

quote:Nou, dan ben je iig snel klaarOp donderdag 28 oktober 2010 01:55 schreef Zolcon het volgende:
Ik heb in 11 pagina's maar 4 echt zinnige posts kunnen vinden die een OP waardig zijn

quote:

quote:Hmm... Ben benieuwd naar de censuur dan...Op donderdag 28 oktober 2010 01:55 schreef Zolcon het volgende:
Ik heb in 11 pagina's maar 4 echt zinnige posts kunnen vinden die een OP waardig zijn

quote:zijn nog wel wat andere dingen maar om nou de hele discussie erin te verwerken
 Ik open hem als we hier klaar zijn wel
 Ik open hem als we hier klaar zijn wel  deze moet trouwens wel vol
 deze moet trouwens wel vol

quote:Ik zal ze toevoegen!Op donderdag 28 oktober 2010 01:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... Ben benieuwd naar de censuur dan...
Doe je de voorstellen voor een stelling ook posten?

quote:Big<--->Fat, het is een subtiel verschil.

quote:Hmmm? Waar hebben we het over...?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss dat er 1 meeleest & ziet dat we van goede wil zijn & af en toe toch ook ontopic kunnen zijn?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |