quote:Als je op abonnementen klikt en dan op notes bekijken dan kun je zien hoeveel je hebt:Op donderdag 28 oktober 2010 01:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat ook al weer bekijken. Moet dat ook telkens navragen...
quote:Je hebt 1 note gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (145755) en de melding 'notes'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je notes kunt inzien.
quote:Welterusten dan.Voor mij is het eigenlijk ook bedtijd... Morgen weer huiswerk
quote:Nope, FOK! is geen democratie.Op donderdag 28 oktober 2010 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik snap er nog niks van, maar dat terzijde (moet ik maar dokken, en dan nog helpt protest niet denk ik)
quote:Onlangs begonnen aan een (full-time) HBO studie. Toegepaste Psychologie. Moet ik nog behoorlijk wat huiswerk voor maken.
quote:Ik snap die note tot op vandaag niet.. Maar ok..Op donderdag 28 oktober 2010 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je op abonnementen klikt en dan op notes bekijken dan kun je zien hoeveel je hebt:
Dit staat er bij mij:
[..]
[..]
Welterusten dan.
quote:Succes (met beide)!Op donderdag 28 oktober 2010 01:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onlangs begonnen aan een (full-time) HBO studie. Toegepaste Psychologie. Moet ik nog behoorlijk wat huiswerk voor maken.
En dat moet morgen voor 14:00 af zijn, aangezien ik morgenmiddag onder de tattoo naald moet... Tattoo afmaken
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je op abonnementen klikt en dan op notes bekijken dan kun je zien hoeveel je hebt:
Dit staat er bij mij:
[..]
[..]
Welterusten dan.
quote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
quote:Je hebt 3 notes gekregen van onze moderators.
quote:Dank... Tattoo komt wel goed, aangezien het meest pijnlijke al gedaan is (schouderbladen)... Nu enkel nog mijn ruggengraat wat pijnlijk wordt... Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden, blijkbaar.
quote:Een note krijg je van een Moderator, dat kan positief zijn maar is meestal negatief, dat is een opmerking over je postgedrag die er altijd blijft staan, dan kan men zien wat je allemaal op je kerfstok hebt staan. Als je te veel negatieve notes hebt krijg je sneller een ban.Op donderdag 28 oktober 2010 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap die note tot op vandaag niet.. Maar ok..
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je hebt 3 notes gekregen van onze moderators.
Wat zijn eigenlijk de consequenties hiervan?
quote:Cwl! Wat wordt het?Op donderdag 28 oktober 2010 01:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onlangs begonnen aan een (full-time) HBO studie. Toegepaste Psychologie. Moet ik nog behoorlijk wat huiswerk voor maken.
En dat moet morgen voor 14:00 af zijn, aangezien ik morgenmiddag onder de tattoo naald moet... Tattoo afmaken
quote:BestOp donderdag 28 oktober 2010 01:38 schreef Zolcon het volgende:
Modjes mogen morgen wel al deze SC verwijderen eigenlijk, zo zonde als ik nu al eigenhandig mijn eigen plan om zeep help
quote:Lijkt mij ook wel gezellig zo, onverlaten, schorem en tuig van de richel afvoeren door RvLaak en wij discussieren en SC-en. Win-win.Op donderdag 28 oktober 2010 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Off-off-off-topic: dit gaat toch prima zo? We hadden en onderwerp, dwalen af, maar alles in goede sfeer.. En we zijn onmiddelijk weer bij de les als er iets OT voorbij komt...
bevalt me wel
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:38 schreef Zolcon het volgende:
Modjes mogen morgen wel al deze SC verwijderen eigenlijk, zo zonde als ik nu al eigenhandig mijn eigen plan om zeep help
quote:Dit zijn de leukste topics ja, half slowchat maar toch serieusOp donderdag 28 oktober 2010 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Off-off-off-topic: dit gaat toch prima zo? We hadden en onderwerp, dwalen af, maar alles in goede sfeer.. En we zijn onmiddelijk weer bij de les als er iets OT voorbij komt...
bevalt me wel
quote:Gaaf zeg! Pics als hij klaar is?
quote:Sgoe, zal in het tattoo topic worden...Op donderdag 28 oktober 2010 01:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit zijn de leukste topics ja, half slowchat maar toch serieus
[..]
Gaaf zeg! Pics als hij klaar is?
quote:So? Met wederzijds goedvinden.. Dat hhet morgen/vandaag verwijderd wordt: prima!Op donderdag 28 oktober 2010 01:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, eens... Gaat wel heeeeeeel erg OT nu
quote:daar doelen we dan ook opOp donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
So? Met wederzijds goedvinden.. Dat hhet morgen/vandaag verwijderd wordt: prima!
quote:Nah, gewoon geobsedeerd door de band...Op donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is mooi! Who wants to live forever?
quote:*Pssst, hij is crew....Op donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
So? Met wederzijds goedvinden.. Dat hhet morgen/vandaag verwijderd wordt: prima!
quote:Toch een punt waarop ik met je van mening verschilOp donderdag 28 oktober 2010 01:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, gewoon geobsedeerd door de band...
quote:Een beetje radio gaga meets going slightly mad when on a bicycle...?Op donderdag 28 oktober 2010 01:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, gewoon geobsedeerd door de band...
quote:Dat ik een obsessie heb?Op donderdag 28 oktober 2010 01:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Toch een punt waarop ik met je van mening verschil
quote:Topic 1: De Discussie zelfOp donderdag 28 oktober 2010 01:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Een beetje ontopic dan: Misschien kan er een slowchat komen waar ook de nieuwe stelling in besproken wordt? Als daar toch een apart topic voor is
quote:Nee, queen
quote:Is er al niet een POL SC?Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Topic 1: De Discussie zelf
Topic 2: De stellingen
Topic 3: De slowchat
hmm denk dat dat iets teveel wordt
quote:We lijken allemaal wel mensen vanaaf/nacht
quote:Ik bedoelde dus 2 en 3 samengevoegdOp donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
quote:Ja ok kan inderdaad ook daar. Zolang ze ons maar lief vinden (A)Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er al niet een POL SC?
[edit]
Ja dus: [POL SC #1616] Waar CDAers te biecht gaan
quote:Jij bent GOEDOp donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een beetje radio gaga meets going slightly mad when on a bicycle...?
quote:1616, is ook geen nieuw topic danOp donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er al niet een POL SC?
[edit]
Ja dus: [POL SC #1616] Waar CDAers te biecht gaan
quote:Stelling kan in de OP, de SC kan verwijderd en discussieren gaat ons goed af.Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
quote:5 minuten!
quote:Zo snel delen ze geen notes uit denk ik.Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Stelling kan in de OP, de SC kan verwijderd en discussieren gaat ons goed af.*hmm ik voorzie veel notes vanwege SC op de 1 of andere manier....*
quote:Hmm, kijken wat ik hier mee kan...
quote:Dream on, my darling... Hij let best op volgens mijOp donderdag 28 oktober 2010 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Of we maken deze vol en je opent een nieuwe onder dezelfde titel, relmof merkt het vast niet
quote:Dat is misschien nog zinnigerOp donderdag 28 oktober 2010 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Of we maken deze vol en je opent een nieuwe onder dezelfde titel, relmof merkt het vast niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |