quote:Met mate in de NIEUWE Zolton reeks
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hey, we hadden toch een SC afgesproken (wel in een ander topic, maar soit)
quote:GMTA! @RvLaak: je weet zeker dat je wel wil MOD-den...?Op donderdag 28 oktober 2010 01:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, we hadden afgesproken dat we zouden SC-en.
quote:Hmm... moet ik nou wel of niet een TR doen...Op donderdag 28 oktober 2010 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met mate in de NIEUWE Zolton reeks
quote:Ach, ik doe het nu ook al op de FP... En zoals de consensus hier al is, daar is het ergerOp donderdag 28 oktober 2010 01:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
GMTA! @RvLaak: je weet zeker dat je wel wil MOD-den...?
quote:Wat in het vat zit....Op donderdag 28 oktober 2010 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft me qua carriere eigenlijk nog geen * opgeleverd ( 2 HBO studies en 1 WO), maar dat mag de pret niet drukken
quote:WEER een nieuwe term (voor mij).. Wat is een TR??Op donderdag 28 oktober 2010 01:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... moet ik nou wel of niet een TR doen...![]()
quote:Topic Report... Voor de NSB'ers onder onsOp donderdag 28 oktober 2010 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WEER een nieuwe term (voor mij).. Wat is een TR??
quote:Moet je zelf weten.Op donderdag 28 oktober 2010 01:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... moet ik nou wel of niet een TR doen...![]()
quote:Dus, waarom TR...?Op donderdag 28 oktober 2010 01:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ik doe het nu ook al op de FP... En zoals de consensus hier al is, daar is het erger
quote:Ik heb het bijna een jaar zonder gedaan, maar schijn er nu iig 1 te hebben.. Jammer!Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Topic Report... Voor de NSB'ers onder ons
quote:Ja maar.. ik ben wel lief.
quote:Tjonge, wordt jij ineens redelijk!Hmm... goed punt...
quote:Bedoel je geen note?Op donderdag 28 oktober 2010 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het bijna een jaar zonder gedaan, maar schijn er nu iig 1 te hebben.. Jammer!
Maar ik ben nog een sukkel zonder online bankieren en heb m dus niet opgevraagd..
quote:
quote:[..]
Tjonge, wordt jij ineens redelijk!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Tot vanavond had ik er 1.Op donderdag 28 oktober 2010 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het bijna een jaar zonder gedaan, maar schijn er nu iig 1 te hebben.. Jammer!
Maar ik ben nog een sukkel zonder online bankieren en heb m dus niet opgevraagd..
quote:En ik snap er nog niks van, maar dat terzijde (moet ik maar dokken, en dan nog helpt protest niet denk ik)Op donderdag 28 oktober 2010 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, ja ik bedoelde een note..
quote:Geen idee hoe je dat ook al weer bekijkenOp donderdag 28 oktober 2010 01:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tot vanavond had ik er 1.Nu geen idee....
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:29 schreef Zolcon het volgende:
NU ga ik ECHT weg! tot morgen dan zal ik kijken of er een iets concreter plan komen!
En natuurlijk omdat ik moest denken aan mijn examen-periode:Voor mij is het eigenlijk ook bedtijd... Morgen weer huiswerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fok! is bij vlagen verslavend... Goede sfeer is nr 1
quote:
quote:Maak er een stripje van
quote:Verklaar je nader...Op donderdag 28 oktober 2010 01:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat ook al weer bekijken. Moet dat ook telkens navragen...
[..]
Voor mij is het eigenlijk ook bedtijd... Morgen weer huiswerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |